reklama


Studie Peugeot Hoggar – dvoumístné vozítko pro Ženevu

Studie Peugeot Hoggar – dvoumístné vozítko pro Ženevu

 
 

Dvoumístná bugina vzdáleně připomínající dakarské speciály se stane za pár týdnů hvězdou stánku firmy Peugeot na ženevském autosalonu.

Dvoumístná bugina vzdáleně připomínající dakarské speciály se stane za pár týdnů hvězdou stánku firmy Peugeot na ženevském autosalonu.

Karosérie, která prakticky postrádá přední a zadní převis působí sportovně a je předpokladem dobrý vlastností automobilu v terénu. Neobvyklé jsou proporce studie stejně jako technika. Karosérie má výšku jen 1,49 m, šířku 2 m a délku 3,96 m a vozidlo vážící 1300 kg jezdí na 21palcových kolech. Pohon všech kol mají na starost hned dva(!) koncernové motory HDi o objemu 2168 cm3 o výkonu 133 kW. Motory umístěné vpředu a vzadu dodávají automobilu celkový výkon 266 kW a maximální točivý moment 800 Nm. Každý z motorů má vlastní elektroniku a jejich spolupráce je řízena centrálním počítačem, reagujícím na řidičovo sešlápnutí pedálu akcelerátoru. Nechybí katalyzátory a filtr pevných částic. Každý motor má vlastní 80 litrovou palivovou nádrž a také převodovku s elektrohydraulickým ovládáním, které nabízí také plně automatický režim. Hoggar může být poháněn oběma motory najednou, ale je také možné jeden z motorů vypnout. Nezávislé zavěšení kol na dvojitých trojúhelníkových ramenech zajišťuje zdvih kol celých 500 mm. Odpružení je zajištěno čtyřmi dvojitými pružícími jednotkami.

Přírodní kůže a hliník vládnou interiéru. Dva pasažéři sedící v jednodílných sedadlech odlitých z lehké slitiny jsou pro případ nehody zajištěni 4bodovými bezpečnostními pásy. Na přístrojové desce jsou dva otáčkoměry navazující na prolisy na přední kapotě. Pravý ukazuje mj. otáčky zadního motoru a levý otáčky předního motoru. Většina funkcí uvnitř automobilu je ovládána přes dotykovou obrazovku na středové konzoli.

Hoggar navržený jako open-air automobil nemá střechu a také boční dveře jsou spíše jen naznačeny malými panely otevíranými vzhůru. Technologie světelných diod byla použita na směrových a koncový světlech.

Peugeot 807 Grand Tourisme
Studie 807 GT představí ve velkém stylu velkoprostorové MPV, které bude o 50 mm sníženo a do Ženevy „přijede“ na 18palcových kolech. Jen čtyři cestující budou mít veškerý dostupný komfort v automobilu, který je běžně dodáván až v sedmimístném provedení. Cestování v kožených všestranně seřiditelných sedadlech si mohou ti vzadu zpříjemnit sledováním DVD programu na 13palcových plochých monitorech. 150 kilowattový šestiválec a sekvenční automatická převodovka budou zárukou sportovně luxusního cestování.

Oznámkuj dealera
Spolupracujeme s TipCars.com
Merkelová zůstává v čele CDU, dostala téměř 90 procent hlasů Merkelová zůstává v čele CDU, dostala téměř 90 procent hlasů

Angela Merkelová povede německé křesťanské demokraty i v…

Komentář Dušana Šrámka: Pelikán dělá z věřitelů lovnou zvěř Komentář Dušana Šrámka: Pelikán dělá z věřitelů lovnou zvěř

"Ministr pro dlužníky" chystá další hřebík do rakve…

Zeman mluvil s Trumpem, dostal pozvání do Bílého domu Zeman mluvil s Trumpem, dostal pozvání do Bílého domu

Prezident Miloš Zeman dnes telefonicky hovořil…

Amazon Go chystá převrat v nakupování. Může ale připravit o práci pokladní Amazon Go chystá převrat v nakupování. Může ale připravit o práci pokladní

Amazon představil službu, která může vzít pokladním…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Volkswagen v novém kabátu Volkswagen v novém kabátu

Z důvodu zvětšení výstavní plochy pro neustále se…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Škoda Trekka bylo SUV, které uvezlo osm lidí. Vzniklo před 50 lety Škoda Trekka bylo SUV, které uvezlo osm lidí. Vzniklo před 50 lety

Už před padesáti lety měla Škoda svoje SUV. Jezdilo ovšem…

Do konce desetiletí by mohl z Tatry opět vyjet nový osobní vůz Do konce desetiletí by mohl z Tatry opět vyjet nový osobní vůz

Automobilka Tatra se podle týdeníku Ekonom vrací k…

 






 
V Anglii otestovali starou Škodu Favorit a ptají se: Proč nejsou všechna auta tak dobrá?

V Anglii otestovali starou Škodu Favorit a ptají se: Proč nejsou všechna auta tak dobrá ?

Dnes 15:40

Škoda Favorit se už více než dvacet let nevyrábí. To ale neznamená, že to není pohodlné a konkurenceschopné auto i na dnešní poměry!




Blesk.cz

Krutá rána pro Kateřinu Brožovou: Zemřel klíčový muž jejího života!

Krutá rána pro Kateřinu Brožovou: Zemřel klíčový muž…

Herečce Kateřině Brožové (48) se zhroutil svět, zemřel jí milovaný tatínek Zdeněk Brož. S touto smutnou událostí…

Merkelová vyrukovala proti islámu. Chce úplný zákaz zahalování obličeje

Merkelová vyrukovala proti islámu. Chce úplný zákaz…

Kancléřka Angela Merkelová si myslí, že úplné zahalování obličeje nepatří k Německu a mělo by být zakázané, kde…

 

iSport.cz

Kontumace či pokuta. Bohemians hrozí kvůli trávníku tvrdý postih

Kontumace či pokuta. Bohemians hrozí kvůli trávníku…

Disciplinární komise Ligové fotbalové asociace se bude zabývat případem nezpůsobilé hrací plochy na stadionu…

Schick v Janově září. Každý balon promění ve zlato, píší italská média

Schick v Janově září. Každý balon promění ve zlato,…

Báječný týden má za sebou český útočník Patrik Schick. Dvacetiletý talent vstřelil za Sampdorii Janov nejprve…

 

Reflex.cz

Neznámé fotografie Hitlera, jeho milenky Evy Braunové a dalších nacistů se prodaly v dražbě

Neznámé fotografie Hitlera, jeho milenky Evy…

Na svatbě v paláci Mirabell v rakouském Salzburku, která se konala 3. června 1944, se sešla tehdejší nacistická…

Komunistická strana Číny mučí své vlastní členy, aby se přiznali ke korupci

Komunistická strana Číny mučí své vlastní členy, aby…

Inspirativní Čína, tedy inspirativní aspoň pro někoho, má zvláštní metody, jak udržet kázeň v řadách samotné…

 
 
reklama