Ono se nove auto nekupuje tak casto, navic jde spis o marketing a dobre padnouci kravatu nez o nejake snazeni. Zajimavejsi by bylo psat recenze na servisy
Cozpak dealer to je vetsinou jednorazova nakupni akce, ale do servisu se jezdi casteji a tam se vedou spory o to, kdo za co muze v zaruce a zda-li bylo radne opraveno.
... pohoda, klídek a tabáček.
Stačí sa pozrieť na kontakty a nemáte šancu poslať e-mailom podnet, otázku, kritiku, sťažnosť, ...
Buď Vás smerujú na dílerov, marketing, cenovú ponuku, testovaciu jazdu, ...alebo vyžadujú VIN kód. ...
A pretože sú zámerne takto utajení a nechcú byť vyrušovaní, tak sa nedozvedia aký majú neporiadok a amaterizmus vo svojej predajnej sieti!!! A tak im treba!
Nech sa len naďalej hrajú na školenia, mítingy, ... a vypĺňajú tabuľky a odfajkávajú v kalendárikoch splnené úlohy. ;-)
Mám pocit, že nejlepší je, danou firmu "proprat" někde v diskuzi. Každý většinou pozná, zda jsou to smyšlenosti nějakého konkurenta nebo závistivce a nebo konkrétní připomínka. Takhle to trochu působí jako nějaká anketa značky, co chce vstoupit na náš trh a nebo si jen někdo ověřuje "jak to někde chodí".
Už jsme se k několika značkám vyjádřil, neboť jsem je navštěvoval. Jak již tady někteří psali, je určitě důležité hodnotit kvalitu servisu. Samozřejmě celkový prodej a předání je také důležitý, ale do servisu jezdíte častěji, proto je kvalita zásadní pro udržení zákazníka a možná i další nákup nového vozu po x letech. Akorát některé servisy se snaží lidi sedřít z kůže, proto se nedivím, že spousty lidí, hned po ukončení záruky jezdí do nezávislých servisů či venkovských mechaniků.