Jak to dopadlo s tímhle boxerem? Četl jsem, že měl dost závažné kontrukční problémy, které mohly končit fatálně. Je už nějak upravený aby k tomu nemohlo dojít?
Do roku 2010 provázely motor "dětské nemoci", tušim že se to týkalo motorů splňujících normy EURO 4. Navíc došlo při výrobě k potřísnění ložisek těsnícím tmelem, což se pak projevilo i zadřením motoru. Stalo se známému na dálnici (Subaru Forester 09, cca 30tis km), ale v subaru servisu mu zdarma vyměnili motor za nový a ten funguje tak jak má, skvěle .-)...(na stálý pohon 4x4 a s těžší nohou, jen za 6,5 l/100km je to slušný výkon)...
Je to jak píšeš. Ten problém byl prakticky "jenom" tmel na lágrech. Změnou technologie výroby se to vyřešilo v průběhu r. 2010. Jinak je ten motor celkem držák. Postižený motory se často měnily i po záruce v rámci kulance.
tak byste vážně o osobní Tatře 2.0 diesel boxer měli vědět. :-(
Jinak já s náklonností vzpmínám na boxery v Alfách.
První, s táhlem mezi dvěma dvojitými karburátory fakt nebylo jednoduchý seřídit.. ale od té doby, co zavedli vstřikování už to byl super motor. :-(