Japonská značka Subaru je známá propagováním stálého pohonu všech kol. Méně se ví, že pod kapotou mnoha Subaru pracují motory s protiběžnými písty. Šestiválec 3.0 H6 je vrcholem nabídky boxerů i nejsilnější motorizací řady Legacy.
Proc autor na konci clanku zpochybnuje jeho nadpis poznamkou o omezeni pohonu 4x4, kdyz v nadpisu spojuje nelogicky sestivalcovy motor s jizdou na ledu ? :) Nic lepsiho cemu se rika auto s koly potazenymi pneumatikami nema na svete lepsi trakci.
SUBARU je mezi 4kolkama bezkonkurenčně nejlepší . .
A ty momentální (2-4kolky) ostatních výrobců , jsou je
nom náhražky.
Jako např. Škodovka s haldexem , atd.
SUBARU je bezkonkurenčně nejlepší mezi stálými 4kolkama.
Od ostatních výrobců 2-4kolky jsou jenom náhražky protože jsou momentální. Jako Škodovka s haldexem , atd.