Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru 3.0R Spec.B: Hra na Solberga

Nelíbí se Vám automatická převodovka v třílitrovém Subaru Legacy? Nejste zřejmě sami, protože verze s ručně řazenou šestistupňovou je již ve fázi prototypu!
Zpět na článek
4. 3. 2004 13:31
neregistrovaný "Vital"
4. 3. 2004 15:06
neregistrovaný "zigi"
4. 3. 2004 15:39
neregistrovaný "watak"
5. 3. 2004 01:32
neregistrovaný "Luke"
5. 3. 2004 14:19
neregistrovaný "hhh"
7. 3. 2004 20:38
neregistrovaný "skdd"
8. 3. 2004 07:27
neregistrovaný "dada"
8. 3. 2004 09:37
neregistrovaný "skdd"
8. 3. 2004 18:22
neregistrovaný "zigi"
8. 3. 2004 19:35
neregistrovaný "anonym"
9. 3. 2004 13:48
neregistrovaný "zigi"
9. 3. 2004 12:19
neregistrovaný "magic"
neregistrovaný "Vital"
4. 3. 2004 13:31
Tak to je bomba!!!!
tak tohle je vazne bomba, miluju Subaru, nejvic Imprezu GT a STi, ale silne legacy vazne dlouho chybelo, je to krok spravnym smerem!!! jen tak dal, doufam, ze se dockame dalsich podobnych pozitivnich modelu !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zigi"
4. 3. 2004 15:06
bez titulku
nerad bych se ted trapne zmylil,ale zarazi me jedna vec:nas passat 2.8,142KW 280nm. fajn tohle 3.0 180KW 275nm ( tim si nejsem jistej)ptam se neni to malo?cim to je 40kw navic k routak nikde nic?je to dano koncepci motoru nedo to jen tak setri?neberte to prosim jako utok na japonce ( subaru mam fakt rad) proste by me to zajimalo
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "watak"
4. 3. 2004 15:39
Re: bez titulku
kroutak je 297nm a jedine co doporucuji, je to auto vyzkouset. Nabizim moznost v utery 9.3. v Brne, tel 602 487 429
neregistrovaný "Luke"
5. 3. 2004 01:32
Re: bez titulku
A co vaha ? Uz s normalnim STI mam vice jak 200kg navic oproti WRC a par koniku min ( bez uprav ).
neregistrovaný "hhh"
5. 3. 2004 14:19
Re: bez titulku
297nm? nejak malo na 3.0

moja Omega 3,2 ma v serii 320nm (po mensej uprave 360 :)), starsia 3.0 mala mierne cez 300.
neregistrovaný "skdd"
7. 3. 2004 20:38
Re: bez titulku
no neviem aka je ta omega, ale 3.2V6 Y32SE ma 290Nm v serii, lahke zmeny ju dostanu na 330Nm a motorkit na 350, dalej uz iba s kompresorom, starsia mala 270Nm
neregistrovaný "dada"
8. 3. 2004 07:27
Re: bez titulku
vite vubec co je tocivy moment? Hodnota ktera se neda zmerit, pouze spocitat. Vyjadruje jen charakteristiku motoru resp vykonovy prubeh. Tak uz to tak nereste. Dulezity je vykon a 180kW z trilitru je super a s sestikvaltem to musi byt auto k zamysleni. cauky
neregistrovaný "skdd"
8. 3. 2004 09:37
Re: bez titulku
tak tak, ale pochybujem ze dotycny by vedel o com hovorim keby som mu napisal nieco o 167kw. A o tom motore si myslim, ze je to rozumne optimum v tejto litrazi pre takyto voz. Pokial by som tam videl "vyssie cisla" bal by som sa narocnosti udrzby a aj prevadzky, pretoze velky vykon z tychto objemov nie je zadarmo.
neregistrovaný "zigi"
8. 3. 2004 18:22
Re: bez titulku
s urazkama bez do haje.jsem se normalne zeptal tak bud normalne odpovez nebo se na to radsi vybodni.
neregistrovaný "anonym"
8. 3. 2004 19:35
Re: bez titulku
Ono tech 40 KW zajiste poznate ale tady nejde o to kolik to ma koniku jestli 220 nebo 240.Jde tady o kombinaci podvozku,subaru 4x4,plocheho 6-valce a prevodovky. O jizdnich vlastnostech subaru se da napovidat hodne ale pravdu ukaze az svezeni.Ale musim vam bez urazky rict jedine srovnavat pasat proti subaru co se tyka jizdnich vykonu a prozitku je jako srovnavat trabanta s formuli 1 bez.
neregistrovaný "zigi"
9. 3. 2004 13:48
Re: bez titulku
ale ja nesrovnavam passat a subaru.bavil jsem se o motoru 2.8 a 3.0 rozdilu 40Kw a nesel mi proste do hlavy ten kroutak.mozna jsem se vyjadril neprasne.jizdni vl. radsi nesrovnavam
neregistrovaný "magic"
9. 3. 2004 12:19
Re: Nesmysly
Tocivy momnet (spravne kroutici moment, vetsinou byva zn. Mk) = sila x rameno - tedy v pripade spalovaciho motoru se jedna o efektivni silu pusobici na pist x rameno kliky (vzdalenost osy dolniho ojnicniho loziska vuci ose kliky). Je naprosty nesmysl, ze by tato hodnota nesla zmerit. Vykon je kroutici moment x uhlova rychlost. Jedna se tedy o velicinu, ktera je "zdeformovana" casovym prubehem, tudiz jeji vyznam je pro konstrukci motoru mensi, nez hodnota a hlavne prubeh Mk (protoze casove hledisko ovlivnuje predevsim prevodovka). Mk se v prubehu otacek motoru (od volnobehu po maximum) meni a jednotlive hodnoty Mk pri danych otackach davaji krivku prubehu Mk. Plocha pod ni je efektivni prace motorem odvedena, coz je asi nejdulezitejsi parametr motoru. Vzhledem k tomu, ze do press-kitu a podobnych lajckych caru papiru se uvadi pouze maximalni hodnoty vykonu a Mk, nelze o cinnosti motoru z techto cisel nic moc usuzovat. Pouze lze priblizne odhadnout pouzitelne pasmo otacek motoru (zacina maximem Mk a konci maximem vykonu). Ma-li motor Auta1 idealne rovny prubeh Mk v rozmezi 3.000–6.000/min, ma napr. max. vykon 150 k. Ma-li ten samy prubeh Mk motor Auta2 mezi 4.500–7500/min, bude disponovat vykonem napr 170 k. Odvedena efektivni prace obou motoru bude ale stejna, takze Auto1 nemusi byt o nic pomalejsi, nez Auto2. Pokud budeme uvazovat o stejnem zpusobu zprevodovani, pak Auto1 bude v klikatych serpentinach rychlejsi, Auto 2 bude rychlejsi na rovne dalnici. Je to jenom idelani pripad a zcela pomijime vliv prevodu, systemu pohonu, kinematiku naprav a vlivy pneumatik. Tyto vlivy mohou celou tuto uvahu zcela negovat!