Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru BRZ: v Evropě za 1,02 milionu korun

Dvojče Toyoty GT 86 zamíří na evropský trh ve dvou stupních výbavy a zatím je známá jen cena vrcholné verze.
Zpět na článek
19. 4. 2012 13:27
19. 4. 2012 13:28
19. 4. 2012 13:32
19. 4. 2012 13:43
19. 4. 2012 13:47
19. 4. 2012 21:53
19. 4. 2012 15:49
19. 4. 2012 19:18
19. 4. 2012 21:18
19. 4. 2012 21:33
19. 4. 2012 22:11
19. 4. 2012 22:30
19. 4. 2012 22:37
19. 4. 2012 22:47
19. 4. 2012 23:05
19. 4. 2012 23:11
20. 4. 2012 07:36
20. 4. 2012 10:47
20. 4. 2012 11:28
20. 4. 2012 11:51
20. 4. 2012 13:25
20. 4. 2012 13:26
20. 4. 2012 13:33
19. 4. 2012 23:40
20. 4. 2012 10:49
19. 4. 2012 22:18
19. 4. 2012 22:31
19. 4. 2012 15:45
19. 4. 2012 19:19
19. 4. 2012 22:36
19. 4. 2012 23:26
20. 4. 2012 07:38
19. 4. 2012 16:22
19. 4. 2012 13:27
Hmm...
... to je fakt za "hubicku" ;-\ Neni uz lepsi nove Porsche Boxster nebo dokonce jeho S verze ? Mid-engine, flat six 2.7/3.4 liter, rear-wheel drive... za 1.3 resp. 1.6 mega ?
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2012 13:28
Super
Ne, že by se to nečekalo, ale tohle je skvělá cena.
To auto v Evropě nemá žádného přímého konkurenta, takže na úspěch je zaděláno. :yes:
Rozbalit vlákno
28
19. 4. 2012 13:32
Re: Super
Já naopak myslím, že cenu přes milion nečekal nikdo.

První zkazky taby byly někde u 750 tis. Tahle cenovka z něj udělá opět jen okrajový model, který bude na cestách k vidění velmi, ale velmi zřídka.
19. 4. 2012 13:43
Re: Super
Presne, ja taky ocekaval cenu nekde max u 800-900tis. tohle me docela vyrazilo dech a abych rekl pravdu i zklamalo.
19. 4. 2012 13:47
Re: Super
Tak nižší výbavy budou o takových sto tisíc níž a Toyota (pokud se sem dostane) by taky měla být levnější.
A ruku na srdce, on by to byl okrajový model, i kdyby stál půl milionu jako v USA. Ale svou klientelu si najde, i kdyby ta auta nadšenci měli dotáhnout přes Atlantik. Stejně Toyobaru bude služit jen jako platforma pro instalaci aftermarket dílů...
19. 4. 2012 21:53
Re: Super
Podívej se, kolik se prodalo Genesisů. To ti napoví.
Avatar - Katikakus
19. 4. 2012 15:49
Re: Super
Mas v tom tradicne hokej. Neudela to z nej cenovka, ale omezene kvoty pro Evropu. Za morem se prodavaji jak housky na krame - tam je gro prodeju.
Manazeri Subaru i Toyota by byli hloupi, kdyby na tech par kouscich urcenych pro Evropu nevydelali.
Za to, ze to auto bude videt jenom zridka si prave zajemci radi priplati.
19. 4. 2012 19:18
Re: Super
Píšu o českém trhu, o českých dojmech o českých pisatelích.
Avatar - Katikakus
19. 4. 2012 21:18
Re: Super
Ano, co jsem napsal plati o ceskem trhu stejne tak jako o celoevropskem. Na cesky trh prijde letos 1 (slovy jeden) kus. Zajemce si rad priplati. Capiche?
19. 4. 2012 21:33
Re: Super
Nepochopil.
Takže tě odkazuji na diskuze z dřívějška, kde pisatelé odhadovali a poté komentovali první nástřely cen.

A přesně na to reagoval můj dnešní příspěvěk.
Avatar - Katikakus
19. 4. 2012 22:11
Re: Super
Ja ovsem nereagoval na tve ci jine odhady cen - to je Schnee von Gestern, navic, mistni "odbornici" jsou se svymi odhady vetsinou hodne mimo.
Pouze jsem ti vysvetloval ten tvuj nesmysl, ze diky cene se jich neproda mnoho.
Tradicne si tady pletes pricinu s dusledkem. Jeste porad nechapes? >:D >:D
19. 4. 2012 22:30
Re: Super
Na to, sis měl, chlapče, založit vlastní vlákno, protože o tom, kolik se jich prodá či neprodá, o tom jsem fakt nic nepsal.
Avatar - Katikakus
19. 4. 2012 22:37
Re: Super
Jasne, chlapce, tohle jsi nepsal ty: "Tahle cenovka z něj udělá opět jen okrajový model, který bude na cestách k vidění velmi, ale velmi zřídka."

Svata prostoto, ty bud nevis co pises, nebo sice vis co pises, ale nechapes to! 8-s
19. 4. 2012 22:47
Re: Super
Nepochopil...

Tak snad příště...

Ale zkusím ti to vysvětlit. První nástřely cen tu mnozí v diskuzích kvitovali, že to na tak dobré auto bude výborné a nemálo diskutujících zde naznačovalo relevantní zájem.
Já se jen vyjádřil k tomu, že cenovka jim zničila naděje a je naprosto jiná, než byla proklamována.

A to je celé. Nic jiného v tom není a nebylo.

Mimochodem, dalo by se s úspěchem pochybovat o tom, jak jsou manažeři Toyoty a Subaru chytří, když auto, které se dá dovézt, je za cenu, která se té "naší" ani vzdáleně nepodobá.
Avatar - Katikakus
19. 4. 2012 23:05
Re: Super
To vidim zes nepochopil, proto ti to vysvetluji po nekolikate. Jeste jednou - mne tve odhady cen nezajimaji ani se k nim nevyjadruji. Vyjadruji se pouze k tve zamene priciny s dusledkem.
Nadeje nikomu neznicila cena, ale kvoty, diky kterym je cena jaka je. Takze neproda se jich par kvuli cene, ale cena je vysoka kvuli par kusum dostupnym pro Evropu. Nic vic, nic min!

Do konstrukci ohledne indiv. dovozu se radeji nepoustej, o tom nemas ani paru. Prikladem budiz Camaro.
19. 4. 2012 23:11
Re: Super
O čem já mám páru nebo nemám, ty nevíš vůbec nic, Viz tvá poslední zcestná konstrukce u kolínských trojčat, kde si ze sebe udělal naprostého blba.

Takže si to užij.

Mimochodem, dovozní přepočtové aplikace na auta z USA má několik firem přímo na svých stránkách. :-!
Avatar - Katikakus
20. 4. 2012 07:36
Re: Super
Kdo tady ze sebe dela blba dnes a denne je jasne vsem, snad krome tebe.
20. 4. 2012 10:47
Re: Super
Ta tvoje půlmozková squadra, kterou označuješ jako "všem" je mi zcela ukradená a dokonale k smíchu. >:D
Avatar - Katikakus
20. 4. 2012 11:28
Re: Super
K smichu jsi vsem ty, jelito. Na to, abys to videl, bys musel mit alespon tu pulku mozku.
20. 4. 2012 11:51
Re: Super
>:D Jen mi nalož, od tebe mi to fakt nevadí a dobře se bavím. >:D

Máš to v halvě prostě pomalejší, ale to je tvůj problém. Ne můj. ;-)
Avatar - Katikakus
20. 4. 2012 13:25
Re: Super
Zkus misto tradicen hloupeho placani argumentacne rozbit co jsem ti napsal nahore. Pak muzeme v diskusi pokracovat.

Zatim jsi jenom k smichu.
20. 4. 2012 13:26
Re: Super
Užij si svou chízu pomatenče. >:D
Já jedu na golf. :-!
Avatar - Katikakus
20. 4. 2012 13:33
Re: Super
Koukam, ze sis neco precetl ve sve zdravotni dokumentaci a delas tady ramena medicinskymi termity, ale k tematu bohuzel tradicne nic. :-(

Ad golf - Komu nosis hole? >:-[]
19. 4. 2012 23:24
Re: Super
Jak naznačuje Katikakus, je potřeba vnímat psaný text. Tady opět píšeš "Já se jen vyjádřil k tomu, že cenovka jim zničila naděje a je naprosto jiná, než byla proklamována.". Katikakus ti tu ale celou dobu správně vysvětluje, že naděje jim nezničila cena jako taková, ale kvóty pro Evropu. I kdyby tu těch relevantních zájemců bylo sto tisíc, pořád v ČR půjde do prodeje jeden kus a víc jich tu při jakékoliv ceně jezdit nebude. Proto je zcela zcestné hovořit i o tom, že se z toho auta stane okrajový model. To už je okrajový model z podstaty toho, že jich víc neexistuje a byl by okrajovým modelem i kdyby stál 1 Kč.
19. 4. 2012 23:40
Re: Super
Mně osobně bude nějaká kvóta (a potažmo celé auto) naprosto ukradená, když budu vědět, že auto, které jsem chtěl, bude o čtvrt milionu dražší, než jsem čekal a byl ochoten za něj dát. O tom píšu já.
20. 4. 2012 00:31
Re: Super
Ano, ale jde právě o to, že i kdybys ho chtěl, tak ho nedostaneš, protože v ČR bude jeden kus. Maximálně si můžeš říkat, že kdybys býval měl možnost to auto mít, tak ten milion už bys za to nedal. Ale vše je v podmiňovacím způsobu, protože i kdyby stálo pro tebe akceptovatelnou cenu, tak ho mít nebudeš.
20. 4. 2012 10:49
Re: Super
Dřív tu existovaly taky kvóty, říkalo se jim pořadníky. A ani ty nezabránily/neodradily lidi, pokusit se koupit vůz, na který peníze měli.
20. 4. 2012 13:07
Re: Super
To je sice hezké, ale tady těch aut fyzicky prostě víc nebude, protože výroba nepokrývá poptávku na primárních trzích. S pořadníky to nemá pochopitelně nic společného.
19. 4. 2012 22:31
Re: Super
Uvidíme, za kolik bude základní model, ale tohle je na Evropu příliš. Za milion si koupíš 370Z a když si trochu připlatíš, tak i dobrý evropský stroj. Takhle mine největší část trhu s dostupnými sportovně laděnými vozy. 800 tisíc je zhruba tak strop, pokud chtějí uspět. Musí být zkrátka schopen konkurovat vozům jako je Scirocco s dvoulitrem.
19. 4. 2012 14:21
Vysoká cena ?
Záleží na tom, jak se na to člověk podívá. očima fanouška a "potenciálního" zájemce je ta cena opravdu vysoká :-( . I když uvážim, že cena základní verze bude odhadem na 900t. a výbava je velkorysá, tak přesto je to dost. Je to škoda.
Když se na to podívám očima výrobce, tak je tato cenovka vlastně logickým krokem. Jsem schopen vyrobit a dodat do Evropy jen x ks, tak proč bych to prodával za 700t., když to v pohodě prodám za mega. To bych byl blázen. Až konkurence přijde s něčím podobným, budu asi muset zlevnit, ale do té doby? Proč? Bohužel je to tak, pořád je to hlavně business.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Katikakus
19. 4. 2012 15:44
Re: Vysoká cena ?
Ano, je to tak. Kvoty pro Evropu jsou nizke a zajemci si za jisty punc exkluzivity radi priplati. Logicky a pochopitelny krok vyrobce. BRZ neni bezny konfekcni model.
Avatar - pario
19. 4. 2012 17:36
Re: Vysoká cena ?
Dnes som bol na autosalone v BA a sedel som v Toyote GT 86 a mala cenovku 31000 Eur.
19. 4. 2012 15:45
cena
Ono je potřeba se podívat na pozadí. BRZ má v Japonsku a USA obrovské prodeje, takže na Evropu jako na okrajový trh téměř nic nezbývá, do ČR se letos dostane pouhý jeden kus! Z tohoto hlediska je jasné, že těch pár kousků, co se do Evropy dostane, se prodá i za ten milion, protože se najdou lidi, co to auto budou mermomocí chtít. To auto je dostupný sporťák a dává perfektní smysl, holt jen ne v Evropě, kde ty kusy prodají tak jako tak, čili není divu, že na tom chtějí vydělat.
Rozbalit vlákno
4
19. 4. 2012 19:19
Re: cena
A proč si to auto nedovézt z USA? Pořád to vyjde levněji.
19. 4. 2012 22:36
Re: cena
Přesně. V tomhle případě (pokud ta cena platí) to vypadá, že se to skutečně vyplatí.
19. 4. 2012 23:26
Re: cena
Proč ne, určitě to spusta lidí udělá. Nebo si koupí Toyotu, kterých bude v EU nesrovnatelně víc a i za lepší cenu. Kdo bude chtít Subaru, nic jiného než dovoz nezbyde.
Avatar - Katikakus
20. 4. 2012 07:38
Re: cena
Dovoz ovsem neni pro kazdeho. Z potencialnich zakazniku se k nemu odhodla pouze velmi male procento lidi - viz Camaro. ;-)
19. 4. 2012 16:22
Nic moc
Teda tou cenou to zaklincovali... za 1 milion Czk si uz viem predstavit lepsich kandidatov. Uz len 370 Z. Mimochodom som si vcera na autosalone v Bratislave obzrel aj BRz aj toyotu a trochu som sklamany... Nie su zle, ale tie zadne svetla posobia odporne aj nazivo a cele auto posobi nejake male... Akoze nemusi to byt limuzina, ale fakt posobi velkostou ako MX-5
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
19. 4. 2012 19:23
PORIADNE prepisknuta cena
:no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
19. 4. 2012 21:20
Re: PORIADNE prepisknuta cena
Naopak, ta cena je prilis nizka. Myslim, ze by prodej meli zacit s cenou jeste o par desitek tisic vys - jak Toyota, tak Subaru. Niz muzou jit vzdycky, ale pri poctech urcenych pro Evropu neni potreba.
19. 4. 2012 23:28
Re: PORIADNE prepisknuta cena
Popravdě si myslím, že by se všechna BRZ pro Evropu prodala, i kdyby stálo 2 miliony. >:D Ale to už by bylo hodně neetické. >:D
Avatar - Katikakus
20. 4. 2012 07:37
Re: PORIADNE prepisknuta cena
:yes:
19. 4. 2012 22:23
Trochu zklamání...
..nic to nemění na tom, že tohle auto je špička a konkurenci nemá...no co už, nebudu první ani poslední, kdo si doveze auto z U.S. a vyplatilo by se to, i kdyby stálo 750k....

..potom je tu varianta, že tahle cena je fake...
Rozbalit vlákno
0