jenom dve poznamky:
(i) cena "zacina" na 37150,- aud (holatko s manualem), pokud chci krasavce s premium packem, difuzorem, atd. (viz vase foto), vysolim pres 44000,- aud, a
(ii) nedockavci nebudou cekat 4 mesice, ale nejmene 7-9...
p.s. mj. v americe dostal kazdej dealer 1-4 kusy brz/fr-s, a ceka se taky cca 8 mesicu (co se da taky cekat, kdyz gunma vali 500ks mesicne...)
To nikdo nechce... To nikdo nekupuje. Proč taky ... Sakra, ale chtělo by to aby se i ostatní značky zapojily a přišli s něčím tak kolem 300 000. Honem honem.
Re: Kupé s náhonem na zadek za dobrou cenu... Pche !
Jo to je pěkné a velmi dobré auto. Ale pořád mi tam třeba chybí nějaký coupé klon. Bez možnosti sundat střechu za levnější peníz. Ale stejně bych rád uvítal nějaký sporťáček s náhonem na zadek za těch 300 000. Myslím, že by to byla prodejní bomba.
Re: Kupé s náhonem na zadek za dobrou cenu... Pche !
Treba ted co ma VW ve staji Porsche sesmoli nejakeho odlehceneho levnejsiho Caymana v zadokolce v dresu VW namireneho prave proti Toyote a Subaru. Smysl by to davalo, otazkou zustava, jestli by VW byl ochoten vyvinout pro tento ucel 4val boxer nebo nejaky extra kompaktni motor ktery by vesel doprostred.
Re: Kupé s náhonem na zadek za dobrou cenu... Pche !
nebyl .... Ale třeba do seatu by mi to zapadlo pěkně. Seat mi jako jediný přijde, že je zbytečně obyčejný. Prostě konkuruje škodovce. Kdyby měli koule a udělali seaty s náhonem na *. A tvářili by se jako opravdu sportovní. To by bylo ... Dát ibizu o cenu kardanu vyšší než fabka a to samé u leonu.
Re: Kupé s náhonem na zadek za dobrou cenu... Pche !
Proč. Auto na zadek není dražší zase tak o moc . Udělat dobrý podvozek za cenu ušetření ve výbavě a interiéru. Chápu, ale že přemýšlíš v rovině VW, kde něco takového nikdy nebude. Prostě je hold doba, kdy sportovní auta jsou sportovní jen jako. Ale možná japonci by mohli udělat něco takového.
Re: Kupé s náhonem na zadek za dobrou cenu... Pche !
Ach jo. A já myslel, že umíš počítat a taky přemýšlet.
Koukni se, co za 300 tisíc koupíš u konkurence, možná tak Octavii v základu, nebo vybavenou Fabii, Megana, i30 apod. Tedy auta, která mají obrovský prodej a jsou zaplacená, nebo nemají s rentabilitou problém.
A teď si spočítej, kolik musíš vynaložit prostředků na vývoj koncepčně zcela odlišného vozu, který se bude prodávat zcela okrajově.
Za těch 300 klacků by ho nevyrobila ani Dacia a možná, že ani Lada. A kdo stojí o takové auta od těchto výrobců? Nikdo...
Re: Kupé s náhonem na zadek za dobrou cenu... Pche !
chceš říct, že třeba Golf GTI , Mková řada, AMG, Lamborghini, Bugatti ... svůj vývoj zaplatí. ? Jsou to jakési výkladní skříně koncernů. Takže i kdyby takové auto stálo 500 000 v plné , myslím že by se mohlo ujmout a i zaplatit. Jak jsem napsal výše. Byla by to kupříkladu hezká cesta pro Seat.
A už vůbec si nemyslím, že by se takové auto prodávalo okrajově. Byla by to odlišnost. Něco co nikdo nemá.
Re: Kupé s náhonem na zadek za dobrou cenu... Pche !
Golf GTI je prostě golf, jakkoliv upravený, je to verze auta, které se prodává v řádech mil. ks za jednu generaci. To nejde srovnávat.
Na druhou stranu si myslím, že logický úspěch GT86/BRZ povede k tomu, že se od některé z větších evr. automobilek dočkáme podobně pojatého auta, levná sportovně pojatá zadokolka tady chybí, jen si pod slovem levná nelze představovat auto za 300 tis., to je prostě nesmysl. Cena takového auta nebude nikdy nižší než těch zrhuba třičtvrtě milionu. A to je úspěch, pokud chci nutně zadokolku v této cenové kategorii, mám prakticky jedinou možnost, a to bmw 1, jenže to je v této cenové relaci konfekční auto, nějaká relevantní mpaket 125i nebo 135i je resp. bude auto s cenou přes milion.
Re: Kupé s náhonem na zadek za dobrou cenu... Pche !
Nemyslím si, že je to až tak nereálné. Pohon na zadek by nebyl takovým problémem ať už by se dal do golfu, méganu nebo fabie.... Ale pořád by to byl odvážný krok. Byl by to risk. A myslím, že by se mohl vyplatit. Vem si kolik je příplatek za 4x4. Za tuto cenu by jsi to mohl udělat úplně v pohodě.
Taky si nemyslím, že by to muselo být nějak zvláště testováno, je to přeci jen úprava podvozku. Nic víc.
Re: Kupé s náhonem na zadek za dobrou cenu... Pche !
Přebouchávat nějakou předokolku nereálné je, ale jak říkám, hlad po malém kupé se zadním náhonem nakonec některého z větších hráčů přivede k tomu, že něco podobného BRZ předvede.
jak v americe na povánoční výprodeje >:D to ani inženýři z fuji heavy industries nečekeli že jejich pravděpodobnou zásobu pro austrálii na rok vyprodají za 3 hodiny >:D:yes::yes::yes:
to si nemyslím škodovka má už teďka určitě nabouchanejch tolik rapidů, pro domácí trh musí mejt nějaký zásoby to je pro ně priorita a určitě budou počítat že to bude hit jako octavia takže asi těžko neuvedou rapida na trh a na skladech nebudou mít 200 kusů :-) ale 2000 :-) pamatuju jak vyšlo citigo a tady u nás na maloměstě s 20 000 obyvatel měli u škodovky 5 cíg vystavenejch a když koukám na ty jejich skladovky tak tam mají tak 30 octavii 10 superbů 30 fabii,... možná ještě víc :-) a když kouknu vedle k renaultu tak tam maj tak 5 skladovek :-)
Nevím, kdo tento článek psal a jaký má HW znalosti, ale přijde mi divný, aby server spadnul přetížen 150 objednávkami za 45 minut.... To zní jako dobrá peachovina... :no: