Diskuse

Subaru v New Yorku ukázalo nový Forester. Má inovovaný motor a hlídá bdělost řidiče

29.3.2018

Japonská automobilka představila SUV Forester ve zcela novém balení. Na první pohled zůstalo vše při starém, největší změny se odehrály v útrobách.

 

  • 23 Reagovat !

    foto jenda

    jenda 29.03.  09:52

    Hrůza

    Docela jsem se na něj těšil. Ale podle fotek je to naprostá hrůza. RAVka je proti tomuto krásná. Je to nesourodá splácanina všeho možného bez jasného designového směru. Interiér ale vypadá docela k světu. A přitom ty koncepty vypadají docela pěkně :-(
    • 43 Reagovat !

      foto St-

      St. 29.03.  10:21

      « Re: Hrůza

      To je jednoduché: vše pro USA a Čínu... Nelíbí se mi ani nový Forester, ani nová RAVka. Z aut, která mě zaujala - s některými výhradami Honda Insight, ale kdoví, jestli se u nás bude prodávat. Sedany to mají v Evropě těžké, nevím, proč to neudělali jako liftback, ta karosérie k tomu přímo vybízí. Pak ještě elektrická Kona (zpočátku se mi nelíbila, ale dvoubarevné verze jsou docela šik).
  • 41 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 29.03.  10:20

    Povinné CVT - svět se v p...l obrací!

    :no:
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 29.03.  14:44

      « Re: Povinné CVT - svět se v p...l obrací!

      1 , 2 , 3 , CVT plac :-)
      Cakal som to skor, uz na zaciatku.
      • 00 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 29.03.  17:20

        « Re: Re: Povinné CVT - svět se v p...l obrací!

        A je to snad na oslavu?
        • 00 Reagovat !

          foto Kajmos

          Kajmos 29.03.  20:12

          « Re: Re: Re: Povinné CVT - svět se v p...l obrací!

          To je otázka trhu. Na idnesu jsem četl, že Subaru prodalo v roce 2016 po světě 1,2M aut (tedy více než zde adorovaná Škoda v témže roce), ale z toho v Evropě jen 45.000. Jaký má tedy smysl držet v nabídce manuál, který navíc není kompatibilní s Eyesight? Žádný.
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 30.03.  14:50

          « Re: Re: Re: Povinné CVT - svět se v p...l obrací!

          Nie, ale je fakt trapne to citat v kazdej debate stale dokola. Hlavne od ludi, co s tym evidentne nemaju skusenost.
  • 44 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 29.03.  10:29

    CVT, auto je hnusný ....

    prostě všechno špatně
    :no: :no: :no: :no:
  • 22 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 29.03.  10:32

    Tak Yamaha bude vodvázanej

    jak jsem se dočetl v článku, má to páčky pod volantem.
    Yamaha jim jako zkušený pilot říká "pádla" a jsou důkazem, že nový Forester je supersport. >:D :-!
  • 24 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 29.03.  11:35

    Subaru jsou umělci,

    Ten motor má 20 NM méně než 6 let starý motor v Mazde. Do toho cvt a máš auto jedině pro hráče her na pc. Nemám rád v autech ani průměrnou techniku
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 29.03.  14:46

      « Re: Subaru jsou umělci,

      Musis ist nariekat na ine fora, kedze v EU tento motor nebude.
  • 41 Reagovat !

    foto samael

    samael 29.03.  13:07

    Vzhled je klasický subarovský.

    To znamená nijak zvlášť dechberoucí, ale to typické kupce forestera určitě neodradí, protože pro ně je hlavní praktičnost a ne předvádění se před diskoškama a barama.
    • 23 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 29.03.  13:19

      « Re: Vzhled je klasický subarovský.

      Ten vzhled bude pro mnoho lidí jen ošklivý, pro spoustu dalších odpudivý. Nechápu, že se Subaru v těch divných xichtech tak vyžívá.
      • 00 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 29.03.  13:41

        « Re: Re: Vzhled je klasický subarovský.

        Šamozřejmě, ž je hnusný a vlastně designově zastaralý. Na druhou stranu má samael zvláštní pravdu v tom, že Subaru má asi dost věrné kupce, kteří překousnou leccos a stejně to Súbo nasajou zase.
      • 00 Reagovat !

        foto samael

        samael 29.03.  13:53

        « Re: Vzhled je klasický subarovský.

        Ale zase za svá nepříliš krásná auta nechce moc peněz. Jaký to rozdíl oproti výrobcům šered, kteří za své obludy chtějí velké prachy a lidi jsou schopni jim je zaplatit, protože to jsou přece ty prémiovky.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 29.03.  14:55

          « Re: Re: Vzhled je klasický subarovský.

          Nojo, jen prémií by chtěli být všichni a ta se obludami neudělá. ;-)
      • 03 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 29.03.  15:59

        « Re: Re: Vzhled je klasický subarovský.

        Vzhledem k tomu, jak dlouho to dělají, to asi svou skupinu zájemců má. No jo, nudná Evropa to nebude...
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 29.03.  19:37

          « Re: Re: Re: Vzhled je klasický subarovský.

          Když je něco nevkusné a nehezké tak to aspoň není nudné. Proč tedy studie Subaru vypadají vždy skvěle a v sérii z toho vyroste obluda? Pokud by to byla obluda už ve fázi studie, pak bych se nedivil.

          Mimochodem v lepším případě průměrná technika ti nudná nepřijde? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 30.03.  14:45

            « Re: Re: Re: Re: Vzhled je klasický subarovský.

            Priemerna technika ako ocenovany ES, ci prvykrat pouzita vysoko hodnotena nova platforma ? Toto je nova generacia a bude to vyrazny posun vpred, co sa tyka jazdnych vlastnosti. Ale tie samozrejme tu nikoho nezaujimaju. Resp. im nedochadza, ze toto auto je v prvom rade navrhnutue funkcne a ma svoje urcenie.
            A dizajn samozrejme paradny (co je subjektivne).
  • 10 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 29.03.  14:41

    Krasavec to sice není,

    ale v rámci Subaru estetických standardů to je ucházející. Spíše je škoda, že definitivně resignuje na technické odlišnosti, které jej v minulosti odlišovaly od konkurence a přechází na ošizená mainstreamová řešení (CVT + 4x4 přes spojku). Myslím, že řada lidí (právě těch co akceptují poněkud humpolácký vzhled) by vyměnila nějaké elektronické serepetičky typu EyeSight za klasický diferenciál a manuál nebo HDM automat a pořádný přeplňovaný motor.
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 30.03.  17:20

      « Re: Krasavec to sice není,

      Bohužel auto designem za konceptem dost zaostalo.
      Je zase spíš škaredé..
      Interier je ale fajn , i nějaké tlačítka a nejen tablet.. :yes:
      Bohužel opět chybí tunel na lyže nebo sklopení sedadel vzadu na 3 části jako má Mazda CX5 či Nissan X-Trail.. ;-\
      Teréní ambice tak zůstávají největší předností SUBARU.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Příspěvek na bydlení: Kdo na něj má nárok? Jak ho získat? Radily odbornice na Horké lince Blesku

Příspěvek na bydlení: Kdo na něj má nárok? Jak ho…

Více peněz potřebným, ale také přísnější pravidla! Tak začátkem letošního roku stát nově nastavil pravidla pro…

Po stopách tatíčka Masaryka: Navštivte rodiště našeho prvního prezidenta!

Po stopách tatíčka Masaryka: Navštivte rodiště…

Nejmilejší písničku tatíčka Masaryka si můžete zanotovat v rodišti našeho  prvního prezidenta. Vydejte se po…

 

iSport.cz

Speciální duel, řekl Skuhravý po výhře nad „svojí“ Opavou. Emoce udržel

Speciální duel, řekl Skuhravý po výhře nad „svojí“…

Tohle vítězství chutnalo trenérovi Romanu Skuhravému dvojnásobně sladce. Jeho Dukla už není ve FORTUNA:LIZE…

SESTŘIHY: Slavia odskočila Plzni, výprask Příbrami, Dukla není poslední

SESTŘIHY: Slavia odskočila Plzni, výprask Příbrami,…

Fotbalisté Slavie poskočili do čela FORTUNA:LIGY, kterou vedou o dva body před Plzní. Viktoria ve 12. kole jen…

 

Reflex.cz

První československý ministr financí Alois Rašín byl národní hrdina i symbol sociálního útlaku

První československý ministr financí Alois Rašín byl…

Alois Rašín patřil do legendární pětice mužů, kteří 28. října 1918 vyhlásili samostatné Československo. Zároveň…

Jak připravit auto na zimu: Vše, co byste měli udělat a zkontrolovat

Jak připravit auto na zimu: Vše, co byste měli…

Ostříleným matadorům za volantem osvědčená pravidla nějak zvlášť připomínat nemusíme, vám ostatním bychom rádi…