Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Impreza 2006 na českém trhu

Subaru, kterému dělají pověst nejsilnější vrcholné verze WRX a WRX STI, se k nám dostává v nejnovějším provedení, jako model 2006. Ceny jsou v porovnání s předchozím provedení nepatrně vyšší, ale přidaná hodnota nad tímto navýšením převažuje.
Zpět na článek
24. 11. 2005 16:10
neregistrovaný "lowkick"
24. 11. 2005 16:15
neregistrovaný "Haya"
24. 11. 2005 16:30
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 16:30
neregistrovaný "petriik"
24. 11. 2005 16:33
neregistrovaný "Lubosh"
24. 11. 2005 16:44
neregistrovaný "ciello"
24. 11. 2005 16:53
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 16:57
neregistrovaný "ciello"
24. 11. 2005 17:07
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 09:32
neregistrovaný "ciello"
24. 11. 2005 16:58
neregistrovaný "Tommy_Gun_"
24. 11. 2005 17:28
neregistrovaný "no importa"
24. 11. 2005 17:56
neregistrovaný "Nedik"
24. 11. 2005 18:15
neregistrovaný "Impreza"
24. 11. 2005 18:38
neregistrovaný "Yaroukh"
25. 11. 2005 07:42
neregistrovaný "Petr"
24. 11. 2005 18:13
neregistrovaný "GermanCarFan"
24. 11. 2005 18:15
neregistrovaný "GermanCarFan"
24. 11. 2005 18:57
24. 11. 2005 19:06
neregistrovaný "Jupik"
24. 11. 2005 19:09
neregistrovaný "Luděk"
24. 11. 2005 19:13
neregistrovaný "Luděk"
24. 11. 2005 22:08
neregistrovaný "Cary"
25. 11. 2005 00:07
neregistrovaný "Cary"
25. 11. 2005 00:17
neregistrovaný "Karizma"
25. 11. 2005 12:36
neregistrovaný "Cary"
25. 11. 2005 03:44
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 09:35
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 09:56
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 09:41
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 10:09
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 12:50
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 13:23
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 14:14
neregistrovaný "GTI"
26. 11. 2005 02:56
neregistrovaný "Lancer"
26. 11. 2005 03:00
neregistrovaný "Lancer"
26. 11. 2005 03:06
neregistrovaný "Lancer"
28. 11. 2005 13:10
neregistrovaný "Luck"
25. 11. 2005 14:23
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 19:39
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 21:26
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 14:32
neregistrovaný "Tamin"
8. 12. 2005 19:10
neregistrovaný "AdamSk"
24. 11. 2005 19:30
neregistrovaný "Karizma"
24. 11. 2005 19:59
neregistrovaný "Impreza"
24. 11. 2005 20:10
24. 11. 2005 20:15
neregistrovaný "Impreza"
24. 11. 2005 20:22
neregistrovaný "Impreza"
25. 11. 2005 08:38
neregistrovaný "syslobus"
24. 11. 2005 20:41
25. 11. 2005 03:22
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 15:39
neregistrovaný "Impreza"
25. 11. 2005 10:06
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 12:49
neregistrovaný "GTI"
19. 3. 2006 00:37
neregistrovaný "lubos"
24. 11. 2005 22:56
neregistrovaný "Karizma"
25. 11. 2005 15:20
neregistrovaný "petriik"
24. 11. 2005 21:16
neregistrovaný "milo"
24. 11. 2005 21:20
neregistrovaný "roman"
24. 11. 2005 21:26
24. 11. 2005 21:31
neregistrovaný "roman"
24. 11. 2005 22:10
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 23:19
24. 11. 2005 23:27
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 23:47
24. 11. 2005 21:59
neregistrovaný "Bobb"
24. 11. 2005 23:20
24. 11. 2005 23:29
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 10:15
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 08:37
neregistrovaný "Kluci z nasi skolky"
25. 11. 2005 08:40
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 08:46
neregistrovaný "Bobb"
25. 11. 2005 08:52
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 16:19
neregistrovaný "Manga"
25. 11. 2005 17:06
neregistrovaný "Bobb"
25. 11. 2005 08:26
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 08:42
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 10:23
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 21:39
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 22:42
neregistrovaný "Alessio"
27. 11. 2005 09:47
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 09:40
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 11:06
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 11:49
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 11:52
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 12:00
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 12:40
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 13:11
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 13:39
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 13:55
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 14:05
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 14:30
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 14:34
neregistrovaný "GTI"
26. 11. 2005 02:51
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 11:33
neregistrovaný "GT"
25. 11. 2005 13:06
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 13:37
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 13:43
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 13:54
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 14:10
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:14
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 14:18
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:15
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 14:26
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:46
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 14:53
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 15:01
neregistrovaný "Jozki."
25. 11. 2005 15:08
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 15:39
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:08
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 16:28
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:37
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 13:55
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 14:08
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:22
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 14:27
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 16:30
neregistrovaný "Petr"
25. 11. 2005 20:15
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 14:30
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 14:33
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 15:34
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 14:37
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:56
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 15:06
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:39
25. 11. 2005 15:13
neregistrovaný "Hugo z Hor"
25. 11. 2005 15:25
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 15:41
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 15:52
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 16:00
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:17
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 16:24
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 15:55
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 16:01
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:23
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 16:30
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:32
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 16:34
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:46
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 16:50
25. 11. 2005 16:38
neregistrovaný "tom"
25. 11. 2005 20:19
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 16:43
neregistrovaný "Impreza"
25. 11. 2005 16:51
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 16:58
neregistrovaný "Impreza"
25. 11. 2005 17:16
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 20:22
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 16:45
25. 11. 2005 17:27
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 17:33
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 17:41
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 17:45
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 18:03
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 18:07
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 18:04
25. 11. 2005 19:45
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 20:32
neregistrovaný "Scooby"
26. 11. 2005 13:39
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 21:25
neregistrovaný "Impreza"
25. 11. 2005 22:14
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 08:51
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 13:34
neregistrovaný "Scooby"
26. 11. 2005 11:03
neregistrovaný "jerevan"
26. 11. 2005 12:21
neregistrovaný "impreza"
26. 11. 2005 15:25
neregistrovaný "jerevan"
28. 11. 2005 09:39
neregistrovaný "Jupik"
28. 11. 2005 17:51
neregistrovaný "petriik"
neregistrovaný "lowkick"
24. 11. 2005 16:10
cena/vykon
Zcela zrejme vyborne auto za vyborne ceny. :yes:
Mne bohuzel neoslovuje design :-(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Haya"
24. 11. 2005 16:15
Re: cena/vykon
už minulý týden si ji šéf koupil ( STi ) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 16:30
Re: BRAVO SUBARU!!!
Krásné sportovní auto se skvělým motorem a podvozkem a s bezkonkurenční cenou!!!! Volám bravo! Skvělý automobil :yes:
neregistrovaný "petriik"
24. 11. 2005 16:30
Re: BRAVO SUBARU!!!
uz sem to tu rikal hodnekrat - kdyz to ridim sedim uvnitr, to jak to vypada zvenku je mi pak celkem jedno a takove auto si clovek nemuze nezamilovat, takze za par tydnu jezdeni se ti bude libit i to jak vypada :-). Me se moc nelibi napad s tim 2,5 litrem, do imprezy patri litry 2 :-) at to budi dojem ze je to vlastne to WRCecko
neregistrovaný "Lubosh"
24. 11. 2005 16:33
Re: BRAVO SUBARU!!!
mna bohuzial neoslovuje pomer cena/moje moznosti :-(
neregistrovaný "ciello"
24. 11. 2005 16:44
2006
a je to novej model nebo facelift...?!?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 16:53
Re: 2006
rozhodně to není "jen" facelift. nové motory,vylepšený interiér... prostě další "EVO".. :-)
neregistrovaný "ciello"
24. 11. 2005 16:57
Re: 2006
jo OK.. motory atd.. jasně.. jenže se na tom rozhodně nevyřádili... čekal jsem větší posun než jen tu masku... řek bych, že to auto je pěkný... neurazí.. dá se mluvit i o nadčasovosti když ta Impreza jezdí s téměř shodným designem už řadu let... ;-\ jsem takovej... no nevím.. ten kombík je snad úplně stejnej... Myslel jsem před 2 rokama, že po Saabaru ta impreza trochu poskočí designově dál... 9-2 je totiž pěkný Subaru, ale chtělo to o krok dál... z mýho pohledu... ;-) ;-\
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 17:07
Re: 2006
Jaký Saabaru? že já po tobě něco vrhnu?! Grrrr,držte mě! PS: a co bys tam jako chtěl víc? nový motor ti nestačí,naladění bude taky jiný,jiné tvary,kokpit jiný....
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 09:32
Re: 2006
[odkaz]
neregistrovaný "Tommy_Gun_"
24. 11. 2005 16:58
Opravte si to...
Opravte si v tabulce tu cenu u 2.5 WRX. Myslim že bude o 200 tisíc vyšší ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "no importa"
24. 11. 2005 17:28
!
Krasne je to STi !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nedik"
24. 11. 2005 17:56
jezismarjaaa
To jste vsichni slepci? Vzdyt ta zmena na designu je jasnej krok zpet... Ten predek se ke zbytku auta vubec nehodi, ty predni svetla jsou ok,ale ta mrizka chladice je strasna,takova malickost a jak to dokaze zprasit celou karu :-(((
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Impreza"
24. 11. 2005 18:15
Re: jezismarjaaa
Me bohuzel u Fuji taky nepotesili, predek strasnej, to se fakt neda. Je mi to lito, Subaru je moje znacka, ale soucasny model bych uz si fakt nekoupil... 8-s
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 11. 2005 18:38
Re: jezismarjaaa
maska je povedena; predtmi byla tragicka; v pohode byla ta starsi s kulatym/cernym "pozadim" svetlometu
neregistrovaný "Petr"
25. 11. 2005 07:42
Re: jezismarjaaa
Ten predek bych prezil, ale nelibi se mi ty zadni svetla. Tyhle kuzelovky nesnasim. Totez se dava na stare vraky a rika se tomu "tuning". Nechtel bych nove auto, ktere vypada taky tak :-( :no: :no:
neregistrovaný "GermanCarFan"
24. 11. 2005 18:13
desing
Nevim pro koho ten desing vlasne je. Jsem docela rozcarovan, tak kvalitni a vykonne auto, vynikajici cena, bohuzel me pripomina korejce z devadesatych let minuleho stoleti.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GermanCarFan"
24. 11. 2005 18:15
Re: desing
To kombi hlavne, ten sedan ale taky nic moc.
24. 11. 2005 18:57
IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Na Impreze mi nejvíc vadí jedna věc - její obdivovatelé. Faleš na faleš. Buďto jsou to kluci, kteří čtou v novinách zprávy ze světa velkejch závodů... a to je pro civilní ježdění asi tak důležitý jako vesla pro ponorky... nebo jsou to dospělí, kteří maj vnitřní potřebu zaujmout okolí neotřelými postoji, tak namísto překrásnejch evropskejch ikon... jakoby tak trochu záhadně a s hraným přehledem oceňují něco jiného..., těm také čouhá permanentka na metro z nohavic... A pak je tu pár těch co naduplou Imprezu vlastní, a ty cením. Ti jediní ví přesně proč ji milují. Že má Impreza čím oslovit je snad jasné každému... Tak vy, hoši, co se vzhlížíte v Impreze na plakátu, co vás ráno budí do školy... buďte trochu originálnější... vyznávat auto, které má excelentní motor a podvozek na švětové úrovni umí každej ňouma... to vám nedošlo?
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Jupik"
24. 11. 2005 19:06
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Sedni do svyho 30 let starýho Golfa a jed treba do Pr..y >:D
24. 11. 2005 20:11
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Nerozumím... že by plakátovej jezdec?
neregistrovaný "Luděk"
24. 11. 2005 19:09
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Teď jsem tě moc nepochopil ;-\
neregistrovaný "Luděk"
24. 11. 2005 19:13
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Vlastně asi jo: šlo o to naštvat dost lidí a nakonec skromně přiznat, že to stupidní tvrzení i Imrezních ňoumech byl geniální tah jak rozběhnout diskuzi :-! Tak to beru, až na tu blbost navážet se do lidí, kterým se líbí nějaké konkrétní auto :no:
24. 11. 2005 20:01
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Tak tos to nepochopil... Já doufal že se ozvou nějací milovníci Imprezy a rozepíší se... No, a vidíš, nahoře se ozval jeden... s příspěvkem na úrovni o které píši. Nejde o Imprezu, jde o fandy... o ty, co se hledaj, hledaj... a nácházej se tak daleko od domova... :-)
neregistrovaný "Cary"
24. 11. 2005 22:08
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Ted se musim GTI zastat napsal to skvele! Fakt presne. Tak to je a tak to vidim ja....!!
A je to vec ktera mi u automobilovych nadsencu vadi(ted nemyslim jenom Imprezu) - hrajou si na "znalce,zavodniky" a pritom bida des.....!
24. 11. 2005 23:09
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Tak toho si vážím ;-) :yes:
neregistrovaný "Cary"
25. 11. 2005 00:07
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Je to neco jako s BMW kde mi vadi(vim zni to divne)jak jsou z nej vsichni pos...y !! Kazdou chvili jenom slysim chci BMW, chci BMW.... od slecen co je sotva poznaji na ulici tak od nactiletych, tak od tuzingaru favoritu....!!
neregistrovaný "Karizma"
25. 11. 2005 00:17
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Souhlasím s GTI. Něco jiného je býti fanouškem a něco jiného je být majitel a hradit veškeré náklady spojené z provozem. Zajímalo by mě kolik fanoušků by si své vysněné auto (v tomto případě Sti) opravdu koupilo, kdyby měli na účtu obnos rovnající se pořizovací ceně svého vysněného vozu.
neregistrovaný "Cary"
25. 11. 2005 12:36
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
To jo! Ale GTI to myslel i trochu jinak......!
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 03:44
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Aha, takze prepokladam, ze toho Golfa GTI vlastnis, ze? Nechapu o co ti jde. Asi uz ses fakt starej chalpe... Impreza je kultovni auto a uznavat ji proste musi kazdy, kdo se v autech aspon trochu vyzna. Ja ji taky respektuju a obdivuju. Pokud chces, aby sem psali jen majitele Imprez, tak to mas smulu. Muze sem totiz psat kdokoliv. A pokud skutecne veris svemu postoji, tak se prosim te vyjadruj jen ke clankum o GTI. A stejne si myslim, ze GTI nemas, takze se radsi nevyjadruj k nicemu. Ses nekolikrat podepsanej u uplne kazde diskuse, co se tu objevi! Ani brunejskej sultan nema tolik aut, takze tady ty duchodcovsky agresivny kecy si nech. A co se tyce me, Imprezu obdivuju, ale kdybych ty penize mel, nekopil bych si ji. Prekvapen? Ne. Koupil bych si totiz Evo. :-! Sbohem a bez se vzhlizet v GTI na plakatu, co te rano budi do jidelny domova duchodcu.
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 09:35
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
To je přesně ono, plakátovej nadšenec... Díky, že ses vyjádřil. O takovejch, jako jsi ty, píšu nahoře... :yes: :yes:
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 09:56
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
To jsem si vsiml, proto jsem ti na to asi odpovidal, ne?! No jo, skleroza k tomu veku patri. Jinak, rado se stalo.
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 09:41
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
no to bys ale musel trochu přihodit.... :-) a to EVO je asi jediný Mitsu, který za něco stojí... ;-) a jestli je Impreza ikona.. je, ale není jediná... stejně tak je ikona, Mustang, 911, kačena, Defender, M3, Hummer, Saab turbo, Abarth a skutečně i to GTI.... takže je to jen další auto a bohužel pro Subaru jen pro úzkou skupinu lidí... ;-\
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 10:09
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Jo, presne tak, souhlasim. A vsechny tyto ikony respektuji a obdivuji a je jich samozrejme jeste vic. Je pravda, ze je Evo drazsi, ale staci i Evo VIII, popr. VII. ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 12:50
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Seš dobrej komik :-) :yes:
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 13:23
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Jo bracho... byt dobrej komik... to je neco bracho... to nemuze byt kazdej... Ty to taky zkousis bracho, ale moc to nejde... Ale nevzdavej to bracho... Zkousej to dal... Kdyz se nepovedl mixer, ani saty od Vietnamcu na cinskem superbu, nevadi... Zkus treba rypat do ostatnich, to je bracho neco... to musi fungovat... A co treba zbuzerovat kazdyho, komu se libi Impreza, ale nema na ni... Inu, jsou tu mezi nami taci... Nevyslo to, neboj, blizi se sobota, bude auto za 4 melcky... Tam zazaris bracho, urcite to jeste opepri nejakou prupovidkou a uspech je zarucen bracho... To uz nebude jenom GTI, budes mit novej titul bracho, dokonce dva, budes "komik nouma GTI", to bude ficak bracho... drzim palce... BRAVO VW-PORSCHE, BRAVO GTI-NOUMO!!
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:14
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Nežer se tolik. A ani to tolik neprožívej :-) Až moc se snažíš... a je to křečovité, Lancere... Víš... chybí ti humor... a s takovejma Amen... Já vím... máš to těžké, viď :-) :yes: P.S. díky, že mě poctivě čteš. :yes:
neregistrovaný "Lancer"
26. 11. 2005 02:56
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Prosim. Ja totiz aspon vim, na co reaguju. A amen je s tebou, protoze styl "bracho, ses socka z panelaku, bracho" uz moc nefrci. Vsichni tu nejsme takovy socky jako ty. A je to uplne u kazdyho clanku na auto.cz! Dokazes si predstavit, jak uz je to trapny?! Cist to porad dokola!
neregistrovaný "Lancer"
26. 11. 2005 03:00
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
P.S.: Vubec se nezeru, nahodou se ti moc bavim >:D A to, jestli je to vtipne, necht posoudi ostatni. :yes: Jinak preji peknou sobotu :-)
neregistrovaný "Lancer"
26. 11. 2005 03:06
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
P.S.S.: Mimochodem, vsiml sis, kolik lidi s tvym nazorem taky nesouhlasi? Ale chapu, ja jsem uz jsem si s tebou dovolil nesouhlasis vickrat, tak ses na me nasranej. No nevadi, mne urcite ne >:D
neregistrovaný "Luck"
28. 11. 2005 13:10
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
GTi máš pravdu, sám jsem před 10 lety koukal na Imprezu pouze proto, že jezdila rally a že se mi prostě líbila, ale postupem času se mi to změnilo v lásku... Teď je to pro mě prostě "legenda" - uvozovky proto, že není legendou třega jako Golf, či 911 (ale to už nejsou legendy, ale klasiky).

Lancere... ty to máš v hlavě docela dobře "srovnaný" >:D Nechápu tvoje zbytečné rozčilování a je vidět, že nevíš, kdo to vlastně GTi je, žádný jeho názor nebyl popudlivý, sprostý, či urážlivý... ten člověk, narozdíl od tebe, ví co mluví a mám pro tebe radu: Mlčeti zlato, mluviti stříbro.

Jinak, ta nová Impreza má něco do sebe... jak model od 93, tak i potom 01, či 03... na každým najdeš něco, co tam "nepatří", ale o tom tlachat je celkem zbytečné, tím to prostě nezměníme.
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 14:23
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Správný názor, až na pár maličkostí - museli by tu psát jen redaktoři motoristických časopisů ti totiž jediní mají možnost se se všemi těmi novými auty blíže seznamovat. ;-) (ne že bych jim to záviděl neměl bych na to čas). Je to zvláštní já imprezu chvíli obdivoval a pak si ji doopravdy koupil. Došel jsem k tomu rozhodnutí trochu oklikou, chtěl jsem čtyřkolku (důvody snad nemusím vysvětlovat), kombíka a něco silnějšího než těch 100koní co jsem zrovna měl. Hledal sem a zjistil že jiný výsledek tahle početní úloha nemá, pokud se nespokojíte s nějakými pseudo čtyřkolkami. Nešlo mi vůbec o to někoho osilnit - po zkušební jízdě jednou ojetinou bylo rozhodnuto a o tom že bych si třeba koupil dvoulitr bez turba už nemohla být řeč. Konečně mám auto ve kterém se celý rok cítím bezpečně a fajn(když sem nacpal pár set tisíc do oprav a úprav). Proč ti leží v žaludku zrovna obdivovatelé imprez ? Obdivovat audi je v pořádku, imprezu divné? Jedno z mála aut které má stálý pohon všech kol (asi nejlépe vyřešený) podélně (a tedy symetricky) uložený motor boxer s nezaměnitelným zvukem a pár dalších netypických řešení které dělají auto originální, ikdyž nikdy nebude autem roku. Já lidi co obdivují imprezu a nemají na její nákup a provoz chápu, nechápu ty co sní o opelu vectra nebo o passatu.
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 19:39
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
Auto roku 2005 Japonsko (sakra prestižní soutěž): Subaru Legacy ! ;-)
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 21:26
Re: IMPREZNÍ ŇOUMOVÉ
A proc si nepremyslel o Audi? To je taky pseudoctyrkolka? :-O
neregistrovaný "Tamin"
25. 11. 2005 14:32
Re: Nepodepíšu!!!!!
předsedo já ti to nepodepíšu........hele GTI, v tomhle s tebou nesouhlasím.Tys určitě jako kluk snil o nějakým autě, co rapid nebo "erko"?Každej nemá peníze na Imprezu a tak mu zbejvá jen snít.Mě by se třeba dotklo kdyby někdo napsal MUSTANGOVITÍ ŇOUMOVÉ.Sice vím, že si myslel ty nagelovaný pitomečky ze základní školy, kteří hrajou underground jak diví a podle toho hodnotěj auta, auto bez dusíku si nedovedou představit a s autem chcou jezdit(až budou mít řidičák) minimálně 200 a zatáčka se musí vykrajovat hezky po dveřích.Sice nemaj ani tušení o fyzikálních zákonech nebo to jak funguje motor u auta a že jsou i jiný auta než ty co máj na výběr v NFSU.Problém je ten, že ty si to napsal moc obecně..........
neregistrovaný "AdamSk"
8. 12. 2005 19:10
Re: Nepodepíšu!!!!!
Ono jde hlavne o to, ze kdo se se Subaru seznami blize a pozna co vsechno to auto umi a jaka technika se skryva pod kapotou, nemuze to auto nemit rad. Kazdy clovek s citem pro techniku tohle auto musi ocenit. Mam s novym Legacy najeto par stovek km. Neda se slovy popsat, jak veliky rozdil je mezi beznym autem a Subaru, co se tyka jizdnich vlastnosti. A to ze Subaru uznavaji i lide, kteri o autech nevedi skoro nic, na tom nevidim nic spatneho. Nechapu o cem se to tu bavite, vzdyt jsme takovi byli kdysi vsichni! Zkusenosti a znalosti clovek ziskava behem zivota a nerodi se s nimi!!!! -Jako mali, fakt...
neregistrovaný "Karizma"
24. 11. 2005 19:30
Hodnota
Kdysi sem tohle auto obdivoval, ale čím sem starší, tím více zjišťuji, že nabízí hodně málo muziky za příliš mnoho peněz.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Impreza"
24. 11. 2005 19:59
Re: Hodnota
?! Tak to je presne to, co snad nemuze tvrdit nikdo vazne. Vezmu-li konkretne MY 2005 /MY 2006 se mi nelibi designove/: to auto te preveze rano do prace, vecer s nim natrhnes pr.del temer cemukoliv. Vsude to vyjede. Vypada jako civilni WRCo, jelikoz rally je pro me sport cislo jedna, jasna volba. Ma to dusi, neni to tuctak. Spickova kvalita, spolehlivost jakbysmet. Cena? Nebudes daleko od "snu" v podobe Ochcafky f styrkole /alespon folcvágen si tomu tak dovoluje rikat/ f buhvicem jeste. A rozhodne te nevo.chcijou klickama vzadu jak slavna RS 4 za 2,2 mega. Staci?
24. 11. 2005 20:10
Re: Hodnota
A čím myslíš, že to je, ta "nízká" cena Imprezy. Ty si to představuješ tak, že si řekli, že sice nějaká (dle tebe) nula, Octavia sice stojí skoro tolik, ale že to jejich "dělo" tady budou prodávat za podobnou cenu? Jen tak? Imprezo, jestli něco odráží na trhu kvalitu a "cenu" značky, pak je to cena vozidla. Takže, pokud přirovnáváš cenu Imprezy k ceně Octavie, pak věz, že jsou si ta auta blízká i z hlediska jejich užitné hodnoty. Navíc, myslím, že Octavia by strčila Imprezu do kapsy zejména vnitřním prostorem... v ní mohou jet i 4 dospělí evropané. Najednou. P.S. Viděl jsi nekdy japonce >:D Ano, ano, japonci si umí na své postavy vyrobit výborné auto. Souhlas. My v Evropě také... třeba R32... je drahá.... ale výýýýborná. :yes:
neregistrovaný "Impreza"
24. 11. 2005 20:15
Re: Hodnota
To s tim prostorem beru. Tedy vzadu. Ale Octavia taky neni nejaky prebornik. P.S.: Videl jsem video s nabusenym R32, myslim uprava od Dahlbecka /nebo tak nejak/, to byl hukot!!! Znas to?
neregistrovaný "Impreza"
24. 11. 2005 20:22
Re: Hodnota
Kdybys mel zajem, tak je muzu poslat, ma to asi 2x 2,5 MB. Synovec je doho auta blazen, snad je jeste ma. To auto se tam chova jak rallycrossovy monstra...
neregistrovaný "syslobus"
25. 11. 2005 08:38
Re: Hodnota
Posli mi to.
Dik
:-)
24. 11. 2005 20:41
Re: Hodnota
Neviděl jsem to. Díval jsem se teď na článek a na ceny tam uvedené... Tedy musím říci, že pro mne je Impreza akceptovatelná jen v té vrcholné motorizaci WRX STI... pak se dá zapomenout na malý vnitřní prostor a žít jen tou rychlostí a schopnostmi toho auta. Ovšem za 1,3 mega... Verze civilní, myslím, budou mít velký problém zaujmout běžného zákazníka...
neregistrovaný "Lancer"
25. 11. 2005 03:22
Re: Hodnota
Ja jsem ho videl a nebylo to ani R32 ani GTI, jenom normalni Golf, kteryho uplne prekopali. Videl jsem totiz aji jak ho staveli a ten volant, co tam byl puvodne, byl z nejake zakladni verze.
neregistrovaný "Impreza"
25. 11. 2005 15:39
Re: Hodnota
O.k., ja videl jen nejaky dve malinkaty videa a bylo mi receno, ze se jedna o R32...
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 10:06
Re: Hodnota
tak se tady pročítám diskusí a souhlasím s "Karismou", to co tady GTI vykládáš, je jak to tak vidím, pouze snaha za každou cenu se vyjádřit i když plácneš i úplnou blbost, hlavně aby jsi byl na diskusních fórech vidět. Ale že z tebe vypadne úplněj blábol, to už je fuk. Seděl jsi prosimtě vůbec někdy v Impreze??? Nechci tě urážet, možná se mýlím a dost možná se mýlím určitě páč tě osobně neznám, ale mám pocit, že jsi jel v GTI jen když ti ho pujcila redakce a ted máš plno řečí. Ale i kdyby ne, vsadím boty že v Impreze jsi nikdy neseděl natož abys ji řídil. V impreze je totiž víc místa než v tý Oktávii jak píšeš, přestože oktávie vypadá na první pohled větší tak opak je pravdou, je postavená na podvozku A3 má menš rozvor a je v ní ukrutně málo místa, hlavně na zadních sedadlech. Já se svou Imprezou GT (při své výšce 195cm a váze 90kg - což je myslím víc než je výška a váha průměrného dospělého evropana) jsem schopen bezprolémově svézt a uvézt cokoliv co potřebuji (včetně dalších průměrných dospělých evropanů). Mimochodem, už tě nekdy předjela na dálnici Impreza GT s jízdníma kolama na střeše ve 190 km/h (rychlost omezena držákem na kola který je homologován pouze do 130km/h)??? taže tvoje tvrzení o tom, že Okteavie strčí imprezu do kapsy co se týká prostoru a užitnosti je uplně mimo. Mimochodem v Oktavii jsem taky par tydnu jezdil, abys neřekl že s ním nemám zkušenosti. Jo a přidávám se k názoru "Lancera" na tebe a tvé rádobydokonálé názory....

Zdravím Všechny milovníky aut a hlavně nejen majitele, ale i všechny obdivovatele Subaru !!!

Scooby

Impreza GT
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 12:49
Re: Hodnota
Prosím tě, zjisti kolik se tu prodá za rok Imprez... to by mohlo být zajímavé... protože má zajímavou cenu, mohla by jít na dračku. Jinak pokud chce někdo milovat Imprezu, chápu, že je to možné v té vrcholné motorizaci... Na vnitřní rozměry Imprezy oba mrknem - souhlas? a pak tu napíšeme, jak to s octavií vlastně je. Tedy tvých 195 je paráda... ale nepiš tu nesmysly, že se v Impreze cítíš jako doma v posteli... tomu sám nevěříš... P.S. tvé samoúčelové napadání mé osoby, mých zpráv a mých potenciálních aut nechávám bez odezvy... to sem snad nepatří...
neregistrovaný "lubos"
19. 3. 2006 00:37
Re: Hodnota
Impreza ma maly kufor. Ale vzadu je podstatne, a podstatne viac miesta na sedenie ako v Oktavke (dvojka neviem, takze pisem o jednotke).
neregistrovaný "Karizma"
24. 11. 2005 22:56
Re: Hodnota
Důvod, proč mě Sti již neoslovuje, je ten, že mimo výkoného motoru a bezpochyby skvělého podvozku neumí nabídnout už zhola nic. A to je za 1,3mega na můj vkus málo.
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 15:20
Re: Hodnota
No ja nevím, tak si teda reději kup Golfa GTi za 800000Kc, misto treba WRX combi. Nebude to ctyrkolka, budeto mit o neco horsi zrychleni, jeste menci kufr a vnitrni prostor, o dvoje dvere min .. ale prece nedas za imprezu 950000Kc
neregistrovaný "milo"
24. 11. 2005 21:16
co este?
Evo a WRX ... k tomu netreba viac dodavat :-D EVO mozem bez vyhrady, ale Subaru, to ma, podla mna, par chybiciek. Design exterieru komentovat nebudem, kazdy mame daky vkus. Co mi ale fakt fadi je interier ... velmi zastaraly, pripomina mi staru almeru. :no: , hlavne za taku cenu. Ja viem, ja viem ...motor, jazdne vlastnosti atd, ale predsa, za 650 by som cakal uz o dost viac. Druhy, a pre mna dost podstatny problem su motory. Chcelo by to nieco este medzi 2.0 a WRX, nieco co zrychli za okolo 7 sekund, nieco lacnejsie nez WRX :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "roman"
24. 11. 2005 21:20
bez titulku
Jo kamaráde Imprezu musíš zažít, nebo alespoň zkusit! Buď se chytneš,nebo nebudeš chápat proč do auta které je provozními náklady drahé jako čert někdo vůbec jde! Když ale pochpíš filozofii, zainvestuješ do ní,něco se naučíš a budeš ji brát jako adrenalinovou záležitost a ne jako dopravní prostředek budeš mít zážitky srovnatelné s akrobatickým letadlem. Do doby než mne toto postihlo jsem auto a čas strávený na silnici bral jako nutné zlo, musím přiznat že momentálně mám dvě lásky WRX 201 a Z50L...
Rozbalit vlákno
6
24. 11. 2005 21:26
Re: bez titulku
Vidím, Romane, žes vymyslel recept, jak začít milovat jízdu v koloně ;-) Napsal jsi to ovšem moc hezky... protože srdcem. A to se cení. Jen si tak říkám, jakou tu filosofii bys zvolil, kdyby ti někdo postavil pod okno R32, a řekl ti - jeď... vsadím se, že bys třicetdvojku pěkně prohnal... a pak bys sedl ke klávesnici a napsal - jo, kamaráde, třicetdvojku musíš zažít... ;-) :yes:
neregistrovaný "roman"
24. 11. 2005 21:31
Re: bez titulku
... a co je R 32 ...
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 22:10
Re: PRO GTI !!!
Ahoj GTI! Tak je tu ta slavná chvíle, kdy se pozice prohodily, ty "lamentuješ" nad mojí značkou a já tady při čtení tvých(nejen) příspěvků koušu do stolu...chvíli musím počkat, až se mi zklidní tep...ok. Tak: STi obdivuju,je výtečná,ten super pocit v ní si připomínám často. nemám na ní peníze,neuživil bych jí,ale sním o ní. ne ale jako jediné auto,ideální kombinace by byla s Foresterem na LPG, ale co, mám Legacy-takže střední cesta. Design je strašně individuální věc a třeba si z toho v americe utrhnou vaječníky,kdo ví. Mě se líbí(na Tribece míň,ale alespoň "konečně" sjednotila Subaru tvář na 100%). K ceně...GTi,pardon,GTI ( ;-) ),STi má vynikající cenu!! Musíš brát ohled na to, že dostáváš vlastně už vytuněný auto (v uvozovkách).A stojí stejně jako BMW3 s lehce nadprůměrným motorem v základu. To je u mě nízká cena (relativně,samozřejmě). GTI,pochop, JÁ NEODVOLÁM !!!(něco jako "A přece se točí!") >:D
24. 11. 2005 23:19
Re: PRO GTI !!!
:-) To je v pořádku... nejsem inkvizitor... abych tě vplétal do výfukovýho potrubí ertřicetdvojky :-)... přesto... designová vlna mě tedy nijak neovlažila... Problém u STi je ale v tom, že kvality podvozku dokáže využít jen úměrně kvalitní šofér na příslušné trati... široko daleko nevidím ani šoféra a koneckonců ani tu trať. Většinou totiž jedem v dlouhým táhlým na plný tři 140... a připadáme si jako v 911ce... takže - s rozvahou na posuzování závratných kvalit a výkonů... i zde platí - přiměřeně k umu.
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 23:27
Re: PRO GTI !!!
To jsem si taky myslel...že tenhle sportáček je tutově k ničemu...ale přijdou kopečky,okreska...tohle auto opravdu na dálnici neužiješ. Je to o tom najet SKUTEČNE rychle do zatáčky, tuknout brzdu,přidat plyn...zorničky se ti rozšíří... Já to taky zkouším, nejdu až k limitu adheze, ale s čtyřkolkou to je fakt síla...ani bys to neřek a ono to fakt drží. Co se týče toho šoféra: moc se mi líbilo, když mladý Charouz dostal řidičák a starší mu povídá: "Jezdi tak, že víš,že ostatní řídit neumí a ty si to o sobě taky nemysli". Podvozek, který "sedí" využiješ oravdu často.
neregistrovaný "Bobb"
24. 11. 2005 21:59
SUN, R32, 130i
Jaky je rozdil mezi WRX a WRX SUN krome 35t v cene navic? Za mega bych videl dva hlavni konkurenty, Golf R32 a BMW 130 - vzhledem ke kombinaci prakticnosti a pohonu vsech kol bych asi z trojice WRX, R32 a 130 sel do R32.
Rozbalit vlákno
9
24. 11. 2005 23:20
Re: SUN, R32, 130i
Óóó´, tak to je na medaili za odvahu... :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
24. 11. 2005 23:29
Re: SUN, R32, 130i
Proč? To by si chtěl, aby všichni jezdili v nějakém stejném autě? Tohle subaru není pro všechny. Kdo ho nemá v srdíčku, ten si ho nekoupí. V segmentu aut R32,EVO,STi je to o našem srdíčku,to si myslím já (a tak to i je... ;-) )
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 10:15
Re: SUN, R32, 130i
Tak tak, Alessio, kdo nevi o cem to je, nepochopi :-) :yes: ale at si placa klidne dal o tuctovem Lidovemvozitku >:-[]
neregistrovaný "Kluci z nasi skolky"
25. 11. 2005 08:37
Re: SUN, R32, 130i
No ale pokud by sis chtel jizdu opravdu uzit, pak bys mel zvolit 130i :-)
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 08:40
Re: SUN, R32, 130i
To je pravda. Není nic lepšího, než se v zatáčce smýknout a kličkovat mezi stromy! :yes:
neregistrovaný "Bobb"
25. 11. 2005 08:46
Re: SUN, R32, 130i
130i - Na tak lehky a maly auto je tech 195kw bez pohonu vsech kol uz problem na zimu a vlhko. Mam trilitr bmw uz ted a proste mit ten zadek jeste lehci a vykon jeste vetsi, tak to muzu na zimu rovnou zavrit do garaze, navic ta jednicka je vzadu a v kufru proste mala.... Nevite teda, jakej je rozdil mezi WRX SUN a WRX? Nejaka slunecni vybava? Jezdi to na slunecnicovej olej? :-)))
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 08:52
Re: SUN, R32, 130i
počítám, že vychytaná panoramatická střecha(teda spíš jen velké okno). Neviděl sem, jen jsem slyšel (ale jestli to bude něco jako v Outbackovi, tak to je SUPR!)
neregistrovaný "Manga"
25. 11. 2005 16:19
Re: SUN, R32, 130i
Nesouhlasím. Mám třílitr v trojce a v zimě v poho. Chce to zimní gumy a nebejt trotl.
neregistrovaný "Bobb"
25. 11. 2005 17:06
Re: SUN, R32, 130i
Taky mam triltr d v trojce a neni to fpoho. A spickovy zimni nokiany. Da se s tim jezdit, da se mit cit, ale je to fyzika nic vic - lehkej zadek proste ma svy limity. Oproti predkolce nebo nedejboze ctyrkolce muzu byt sebevetsi netrotl a stejne se maji na snehu lip.
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 08:26
Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
:-) Nazdar závodníci, něco tak veselého jako tady, jsem už dlouho nečetl. Nevím, jaký je poměr mezi prodejem sti, wrx a obyčejných Imprez. Taky mě to netrápí. Po deseti letech deního užívání a čtyřech vystřídaných modelech, včetně wrx, jsem došel k závěru, že mi nejvíc vyhovuje obyčejné kombi, což mě zřejmě ve vašich očích ihned deklasuje na úroveň kloboučníka. Pominu-li zjev těch aut, který byl diskutabilní snad u každého modelu, tak ale měli jednu společnou vlastnost, která se, jak sleduji kolegy v jiných autech, nevyskytuje zase až tak samozřejmě. Byly bezporuchové. Pro někoho málo, pro mě to má cenu zlata.
Jako bonus je, že to navíc projede i tehdy, když už ostatní stojí. Nemá asi smysl se rozepisovat, že zatímco kolegové mají pocit, že jedou rychle a na hraně, tak je při stejných kouscích v Impreze, jak doma u kamen. Dokonce ani není třeba se míchat do každé bouračky. Sám jsem se vyhnoul věcem, kdy jsem na začátku úhybného manévru nevěřil, že ho to auto taky ještě dokončí. Možná nemám ten ten správný názor, ale nesrovnávám vybavenost, výkon a rychlost různých verzí Imprez s ostatními auty. Tam se najdou i lepší borci. Její disciplína leží ve spolehlivosti a stabilitě jízdních vlastností na různých podkladech, spojené s nadprůměrnou mírou ovladatelnosti. Tož tak. :-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 08:42
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
Kloboučník nejsi...jsi moje krevní skupina :-!
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 10:23
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
Moje taky,jestli se můžu připojit, ve svých 26 letech už dobrých 7 let jezdím v subaru a velmi pravděpodobně už v ničem jiném jezdit nebudu. S tou pohodou doma u krbu jsi to Jirko vystihl, kolem snezi, zima jak v rusku, ostatni auta nestartujou, nebo sáňkujou, popřípadě promrzlí a nasr. řidiči u krajnice vztekle nasazují řetězy a já si zastavím, nechám projet protijedoucí (protisáňkující) vozidla a v klidečku se do kopce rozjedu a chlápek co nasazuje ty řetězy jen nechápavě zírá a tipuju že má snad i chuť to svý auto hodit ze skály >:D ... o tom je subaru, cejtíš se v něm tak nějak v klidu, opravdu... Jen nedej bože abych v takovým počasí musel řídit třeba bráchovu dvoukolku >:-[] takže suaru je :yes: :yes: :yes: :-!
neregistrovaný "lowkick"
25. 11. 2005 21:39
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
Uz jste, hosi, nekdy potkali na silnici AUDI, znate tu znacku? :-O
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 22:42
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
Audi...kličky vzadu...s díky "náskok kvůli technice" odmítáme...v srdci máme hvězdičky...A JESTLI MĚ BUDEŠ prudit s allroadm a quattrem, tak je budeš mít taky, ale kolem hlavy. ciello tomu o fous utek, ale ta bichle je mi totálně naprd a klidně jí po někom mrštím! >:D . PS: podívej se na ty stránky, co jsem napsal níž...Symettrical AWD je fakt asi nejlepší systém 4x4 na silnici. :-!
neregistrovaný "jirka"
27. 11. 2005 09:47
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
Na to, že to je německý auto, tak to je docela dobrý. Jen by to chělo zvýšit světlost, snížit těžiště a cenu nastavit úměrně poruchovosti. :-)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 09:40
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
:-) Zdravím milovníka... tedy toho, co cením. Jinak, já na silnici ještě žádné civilní Subaru Impreza nepotkal. Jen asi 2x modrou se zlatejma kolama... počítám, je to ta naduplá... ten malý výskyt ovšem nelze odůvodňovat stejně jako malý výskyt bejbyAstona, tady... Jinak jasně, spolehlivost... to je základ :yes:
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 11:06
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
jo... skvěle řečený... :yes: a když pominu tu čtyřkolku, tak by se to v podstatě dalo použít snad už jen na nějakých 3-5 nebo 6 značek co jezdí v rapidní menšině po našich silnicích.... Jirko, to jsou moje slova.. :yes: Jsem rád, že tu jsou i ti co nám nemlátí do hlavy jen WRX... Mně se osobně nelíbí Imreza a v kombi už vůbec.. to myslím, že nejhezží Impreza je od Saaba, ale Forester nebo Outback je povedenej... :yes: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 11:49
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
To Scooby: ahoj,taky tě zdravím! Ale, prosím,až mě budeš na dálnici předjíždět s kolama ve 190,prosííííím, neřaď se předemě,hrůzou bych zešedivěl (kolo v úsměvu mít nemusím). Pro všechny Subaristy: rozmohl se nám tady takový nešvar...včera mi jeden subarista neopětoval zamávání, takže NAPRAVIT!!! To ciello: nepruď pořád s tím saabem! po ruce mám bichli od Officu a to by nebyl pěkný zážitek. To GTI+LANCER: pánové,já mám nad postelí countache-jsem podle vás debílek? To snad ne... :no: . PS: v STi bylo vzádu místa jako v Octavce,alespoň pocitově...jo, a jak vypadá palubka-tak tu jsem studoval jen, než jsem nastartoval.Proč tam montujou rádio? Vyhozené love! :-)
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 11:52
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
>:D :yes: .. ale když mně se vážně víc líbí... Ale obecně je to zvláštní spojení.. i když logické... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 12:00
Re: Nepotřebuji být první, ale potřebuji dojet vždy
mimo zápis:-(nechci vypadat jako trubka,ale...proč ta dvě auta jsou si "podobná?". Jiné koncerny...)Official: A podobná si vůbec nejsou!!!!
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 12:40
Re: Základní problém!!!
Dobrý den. Musíme si vyjasnit jednu věc, kterou očividně některí pisatele nechápou: Jsou AUTA.Jsou DOBRÁ AUTA.Jsou čtyřkolky. jsou čtyřkolky od Subaru. NEMÁ cenu srovnávat chování aut bez AWD a s. Ne! Bezpečné jízdní vlastnosti a trakce je FAKT,fyziku elektronikou neochčijete,o permanenet dvoukolkách ani nemá cenu mluvit. Můžete se mnou polemizovat, můžete protestovat,ale to asi tak to jediné, co se s tím dá dělat. Inspirace pro neznalé:[odkaz] a kliknout na banner vlevo AWD technology...příjemnou zábavu a sanici dole :-!
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 13:11
Re: Základní problém!!!
[odkaz]

myslíš že jsou to jiná auta..?? podobnost čistě náhodná..? vykrádání modelu..? Ne ne.. Saab 9-2x je předělaná Impreza.. A filozofií jsou to velmi podobné automobilky.. jedna s AWD druhá bez - jedinej zásadní rozdíl.. tak proto to moje přirovnání..
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 13:39
Re: Základní problém!!!
nevím. Jsou to "speciální" značky,ale že by se musel Saab inspirovat u subaru...sakra proč? (nemají prachy na vývoj,já vím).
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 13:55
Re: Základní problém!!!
oni měli (GM) podíl ve FUJI a na trh USA potřebovali dostat malej sporotvní auťák s AWD... alternativa byla u Subaru.. nejlevnější varianta byla Impreza s novým kabátem pro Saab 9-2 (docela povedenej při nutnosti zachovat hlavní konstrukci..) a tímto se přiblížili staré 9-3 (liftback) co se využití týká... Co se jizdních vlastností týká a motoru a celkovýho pojetí, tak myslím, že kombinace těchto dvou mu na kvalitě rozhodně neubrala... Subaru = skvělej podvozek, motory, kvalita AWD.. Saab = skvělej podvozek, motory, kvalita.. (chybí awd)... A co se samotných firem týká.. tak obě mají historii založenou na leteckým průmyslu, obě automobilky jsou nebo byly silným účastníkem rally závodů, obě automobilky jsou velmi individualistické s ohledem na řidiče a jízdní vlastnosti... Tak proto to logické spojení aniž by si někdo výrazně uškodil...
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 14:05
Re: Základní problém!!!
asi jo. Ale nesrovnávat boxery s motory v saabech! podvozek Symmetrical AWD s "normálem" taky ne! Office se tu pořád krčí..! >:D
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 14:30
Re: Základní problém!!!
>:D .. ale vždyť to nikdo nesrovnává... her got už sakra laudon himl hergot donevetr... :-)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:34
Re: Základní problém!!!
Klid, dej si pauzu, dej si kitkat. :-) :yes:
neregistrovaný "Lancer"
26. 11. 2005 02:51
Re: Základní problém!!!
To Allesio: Ja mam nad posteli zase Ferrari 355 a podle GTI jsem debilek. Ja nejsem ten, kdo tvrdil, ze lidi, co se vzhlizej v plagatech, jsou debilci. To byl GTI, proto jsem na nej musel reagovat.
neregistrovaný "GT"
25. 11. 2005 11:33
A co další verze?
Myslím tím WRX STi spec C, o které psali již v jednom časopise.
Má mít 2.0l turbo se stejným výkonem jako 2.5l ale vyšší toč. moment, někde kolem 420Nm? nevíte někdo víc o tom, zda ji půjde sehnat i u dealera?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 13:06
PRO TY CO MAJ 2 METRY
Píše tu nahoře jeden, že má bezmála dva metry a v Impreze si udělal lůžkovou úpravu na zadním sedalde. A prej, že Octavia je uvnitř menší. Teda píšu o Octavii tohoto století, doufám, že kolega nevalí Subaru z roku 1964... >:D Takže vnitřní prostor (v závorce je údaj o Octavii): Rozvor 252 (257), místo vzadu 88 (91), šířka vpředu 139 (144), šířka vzadu 141 (143), délka sedáku 48 (52). Tak to jsme se nasmáli >:D Teš si uvědomuji, nespletl se kolega se svějma 195cm výšky. Hej, neměříš ty náhodou 159 ;-) >:D S odkazem na zemi původu tvého miláčka, by to sedlo :-) Tedy ale co mě zarazilo nejvíc je délka sedáku... jen 48 cm. jak tam sedíš, na bobku >:D Délka sedáku, jak známo je pro jizdní pohodu moc důležitá... Scooby... tys mě zklamal.... P.S. tak jak je to, měříš 159 nebo sedíš v Imreze vzadu a musel jsi vyndat přední sedadlo? ;-) :yes: Jo, a ta šířka... POLO má tuším 142... já jen abys Scooby věděl...
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 13:37
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
v legacy je délka sedáku 48,nepozoruji menší komfort oproti octavii,spíš naopak,ale to jsou pocity a ách,krásná kůže. centimetr sem nebo tam,golf má vzadu 47 a sedí se tam taky dobře(mám 182)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 13:43
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
50 je na sedák vpředu minimum. Teda pro průměrnýho chlapa. Teda z Evropy. Ale jestliže tu Scooby napíše, že měří 195cm... pak vím přesně, jak se v Impreze může za volantem cejtit. Podle mne má Scooby modrou knížku a měří 159cm... proto ten obdiv vnitřnímu prostoru. jestliže máš nad 185, pak víš jak se ti v těchhle autech sedí... Žádná sláva...
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 13:54
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
vím. velikost auta je prostě vždycky "střižená" na nějaký geometrický průměr obyvatel - u nás muž nějakých 180 cm. V japonsku? 172? Ale já znovu tvrdím, že 48 cm mi vyhovuje >:D (sedák taky >:D )
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:10
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Ale jo. A jak máš dlouhýho... vlastně to je jedno :-) ale - jak jedeš? Máš podepřená stehna, nebo ne?
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 14:14
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
podepřená stehna? Ne, držím se celou cestu za chňapku nahoře... >:D . Trénuju a výtah nejezdí >:D .Schválně změřím vzdálenost konce sedáku od podkolenní jamky (chceš vpředu,vzadu,řidič nebo spolujezdec?...tak já změřím všechno. No nic, jdu ven,kostičky už skončily :yes:
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:18
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Píšu vážně, jestli cejtíš pod stehnama oporu stehen. U BMW můžeš předek sedadla ještě vysunout... tak proto se ptám.
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 14:15
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Čauky, o mojí výšce nepochybuj :-), spis nemam cas hrabat se v pracovni dobe ve vsech moznych taulkach a porovanavat milimetr sem, milimetr tam, vim jen jedno, kdyz jsem jezdil v octavii (ne te nove) tak jsem hazel blinkry kolenama a na zadnich sedadlech bych si musel upilovat nohy... no kazdopadne plati muj nazor ze jsi v impreze nikdy nesedel natoz ze bys ji ridil (vyhybas se zamerne odpovedi a mlzis)a dost mozna jezdis prave v oktavce. Ale proc to cele vzniklo, navazis se do lidi, co projevi naklonnost k nejake znacce a bezduvodne se nad ne povysujes (nemluvim o sobe, protoze jsi napsal ze se to netyka majitelu Imprez)a tome docela vadi. Dost mozna jsem to ne uplne dobre pochopil, ale opravdu nevim jak jinak bys to mohl myslet. Pokud mi to objasnis, rad se ti omluvim. Vis co GTI, zkus nam prozradit v cem jezdis ty, at si udelame nazor jakej ses fajnsmekr, a bud uprimnej, zadne kecy jako ze mas M3, S4, GTI05, R32 a podobne, pekne narovinu . . . od nekoho kdo ma tak velky reci cekam ze bude jezdit ve velkem aute (velkem mineno nikoliv tabulkovym prostorem a velikosti sedaku :-! ) Pochlap se ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:26
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Takže je to podle tebe tak, že v Octavii dávaš blinkr nohama a v Impreze je to s tvojí vejškou v pohodě... hm, tak tohle na mě nehraj... Já se do nikoho nenavážím, špatně jsi to pochopil. Píši jen o tom, že na silnicích Imprezu vlastně nepotkáš. Znám "milovníky" Imprez jednak ze života jednak z diskuzí tady, a navíc ji nahoře chválím, tos asi přehlédl. Jinak nemusíš být tak pohnutý a přemlouvat mne k nějakému pochlapení :-) Koneckonců, co to je? Myslím, že pokud mne čteš, víš přesně jaká auta mám rád (a pravda je, že Impreza k nim nepatří). Není vůbec důležité s čím jezdím a zda vůbec jezdím... teda ale mám 188 a úměrně k tomu jezdím tak, abych dosáhl na volant a nevyrazil si kolenama zuby... jjjako někdo jiný ;-) (myslím to mile). Já abys mne zas nenapadl, že tu píšu pohádky, které ti před spaním doma nečetli...
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 14:46
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Hihi to je dobry, jsi fakt dobrej, hele čim se vlastně živíš, neplatěj tě za to že píšeš příspěvky do všech témat??? ja tvé příspěvky moc neznám, protože se nemontuju do všech diskusí páč na to nemám čas. Sem jsem nahlédl protože jsem Subarák a nemile mě překvapily tvé příspěvky, ale budiž, možná jsem je špatně pochopil, OK. Jsem ochotnej to přiznat. (i když možná by stálo za zamyšlení jestli to nebylo způsobenu tvým způsobem vyjadřování - nebyl jsem totiž jediný kdo to tak pocchopil).

K porovnání Impreza - Octavia... máš pravdu že to trochu přeháním, obě auta jsou totiž v podstatě stejná, jde o to že jsi napsal že Oktávka "strčí imprezu do kapsy" což je dost nadnesený. Proto jsem na to zareagoval že jsi pravděpodobně v Impreze nikdy neseděl, kčemuž ses nevyjádřil, takže je to asi pravda. Přijde mi teda divný soudit dvě velikostně stejná auta jen podle tabulek.

Co se týká toho v čem jezdíš, máš opět pravdu že na tom nezáleží, jen by to bylo zajímavé udělat si obrázek o zřejmě "nejznámějším" přispivateli do diskusí v čem vlastně jezdí :-) a jestli je takovej fanda do aut jak říká a jestli nemá (použiju tvou zbraň) vylepenej pokojíček plakátama a hodně řečí. Dobře respektuju že to nechceš říct, nemusíš, je to jen a jen tvá věc, a přeju ti mnoho v pohodě ujetých kilometrů bez nehody a nepříjemných situací, včetně vyražených zubů a omlácené hlavy o strop. :yes: ;-)
25. 11. 2005 16:22
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Já také trochu přeháněl... Teď si uvědomuju že jsme nějak zasnoubili Subaru s Octávkou... No, to tu bude mazec :-) :yes: ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 14:53
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
trochu se musím zstat GTIho.... nevím o problému nikoho kdo má nad 190, že by mu bylo vidět koleno v okýnku a neviděl přez něj do zpetnýho... :-) Vzadu je a hlavně bylo málo místa... v první genraci a prvním modelu žalostně málo. na zadních sedadlech mohla oktavia soupeřit snad jen s BMW3... tam toho místa je snad ještě míň... takže co tu řešíme..?? že za přední sedadlo nepostavíš polosuchou palmu co sis právě na debet pořídil v Ikea..?!? nebo co..? Mám takovej dojem, že zavádění diskuze na téma "moje auto".. je nejlepší, protože má to a to ato.. a ta kraksna oktávka... hmmm.. ta je jak mini auto a oproti mému subaru nemá vzadu místo na kolena... To mi přijde jak malý děti na pískovišti kde se Scooby vytahuje, že má kačera na delší šňurce než GTI... >:D :-) psal jsem to několikrát... že nechápu jak někdo může u této kategorie a druhu aut řešit prostor na zadních sedadlech kterej je stejně +/- stejnej... Jo pochopim argument.. koupím Legacy, protože je větší než Impreza... Myslím, že moc dobře to napsal Jirka... :yes: A navíc každej holduje něčemu jinýmu... a vůbec není důležité kdo v čem jezdí... protože každej má jiný priority a jiný sny... důležitý je, kolik má člověk zkušeností, protože ty tě obohacujou.. a pokud někdo má zkušenosti, je povinnen se rozdělit a poučit.. snad nehodnotíme podle toho, že někdo má pod zadkem 300koní nebo jen 100 koní.. (opět to přesně vystih Jirka)... Není potřeba si nadávat nebo být zaujat osobně.. bavme se o autech i když spolu třeba nesouhlasíme ale ať chcete nebo ne... obohacujeme se o nový informace.. o nový zkušenosti poznatky a zážitky... (nebýt Lonese tak víme jen polovinu o amerikách) proto třeba lowkick by měl říct špatnou zkušenost s prodejci... nebo naopak se poděli o dobrý zkušenosti... Nikdo totiž neví všechno a nikdo nespadl z nebe vševědoucí... ale připadne mi, že každýmu v roli anonymity velice narostou ramena i konto...!!! Je to jako s vínem každýmu chutná jiné... červené nebo bílé... já jdu po Plzni a po červeným... >:D >:D mimo jiné... >:D :yes: ;-) Jo a mimochodem... můj kačer má tu šňůrku nejhezčí.... >:D >:D >:D :yes: tak.... salute...!!!! :-) ;-)
neregistrovaný "Jozki."
25. 11. 2005 15:01
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Tak k tomuto sa da "povedat" len toto : :yes:
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 15:08
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Jo, ta diskuse tak asi bohužel fakt vyzněla,což nebylo záměrem. přečti si prosím předchozí můj příspěvek, snad je z něj dost cítit že nemám rád povyšování se nad někoho, právě proti tomu jsem se totiž chtěl ohradit. Pravdou je, že by se diskuse mohla ubírat jiným směrem. Holt jde tady o psané slovo a to ne vždy dokáže přesně vyjádřit co jeho autor chtěl říci a na to se nabalují další nepřesné reakce vycházející opět z ne zcela pochopeného předchozího příspěvku. Za sebe tedy uzavírám debatu typu "já mám Kačera na delší šňůrce než někdo jinej". Jen jsem chtěl vyjádřit nesouhlas tím co řekl GTI cituji : - - - "Na Impreze mi nejvíc vadí jedna věc - její obdivovatelé. Faleš na faleš. Buďto jsou to kluci, kteří čtou v novinách zprávy ze světa velkejch závodů... a to je pro civilní ježdění asi tak důležitý jako vesla pro ponorky... nebo jsou to dospělí, kteří maj vnitřní potřebu zaujmout okolí neotřelými postoji, tak namísto překrásnejch evropskejch ikon... jakoby tak trochu záhadně a s hraným přehledem oceňují něco jiného..., těm také čouhá permanentka na metro z nohavic... A pak je tu pár těch co naduplou Imprezu vlastní, a ty cením. Ti jediní ví přesně proč ji milují." - - - Přestože tedy jsem ta druhá skupina a vlastním imprezu, nechápal jsem proč se naváží do ostatních. Ale už dost nemá to fakt žádnej význam, akorát to diskusi dělá nepříjemnou... takže vás zdravím a přeju pěkný víkend :-)

Scooby
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 15:39
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
jasně... :yes: to nebylo namířeni na nikoho... ale tady neplatí to.. řekni čím jezdíš a já ti řeknu jestli jsi lepší než já... :no: takže jsem to psal obecně.. protože pak ta diskuze přestává být zajimavá. Já GTIho docela pochopil a vím, že to nemyslel proti opravdovým a fundovaným fandům Subaru.. jen je tu velice zřetelné, že fandovství někdy zavání fantismem a zaslepeností do jedné značky... i s Markom jsme tu vedli diskuzi na tohle téma... :yes: což je člověk kterej má co říct. takže GTI zcela jistě vadilo takové to zaslepení, že Impreza je to jediný auto se kterým se dá jezdit... (samozřejmě to berte nadneseně).. a věřím, že opravdu kvalitní fanda a příznivec dokáže říct jednu (při nejmenším) chybu na vlastním produktu nebo značce... Ne to zaslepené tvrzení o dokonalém produktu.. takovej totiž neexistuje stejně jako dokonalá ženská... a to už je pak úhel pohledu a priorit.. na fotce je třeba naprosto dokonalá Giselle, ale co ve skutečnosti..?!? V jízdních vlastnostech je dokonalá Impreza.. ale co design nebo obyčejná využitelnost... ;-\ Vím, že si rozumíme.. :yes: třeba Jaguar (byl tu nedávno) je dokonalý auto.... ale v jakým úhlu pohledu..? zeptej se Matese... vysype hromadu negativ... který ovšem můžou být pozitivem... záleží na úhlu pohledu... Ty jsi Subarista... mně je ta značka sympatická.. takže vím co ty bys volil v případě Forester-Freelander... ale nevím jak bys reagoval na Discovery-Touareg... já pořád stejně a při volbě Forester-Allroad... a z toho plyne moje orientace na značky a automobilky... a myslím, že ten kdo má rád takovou značku jako je Subaru, tak ten musí mít rád značky jako jsou Jaguar nebo Saab.... apod... :yes: ;-)
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 16:08
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Jasne naprosto souhlasim, i ja znam negativa subaru (třeba spotřeba) ale tady šlo fakt principielně o to, co jsem popsal výše. Nelíbil se mi prostě příspěvek pana GTI, jak jsem uvedl. Pak ta diskuse už sklouzla tam, kde jsem ji ani já nechtěl mít. Důležitý je že si tedy rzumíme v podstatných věcech . . . a proč jsem se ho ptal v čem jezdí? připadlo mi že když se sám naváží do obdivovatelů subaru, kteří to auto nikdy neřídili (třeba i já pře pár lety - myslím GT) tak by mě zajímalo v čem jezdí on,když všechno tyto fanoušky shazuje a sám komentuje všecny auta (povhybuju že by ve všech jezdil nebo je vlastnil)... Ale jak říkám ta debata sklouzla kam neměla a nechci působit jako někdo kdo se povyšuje, protože právě tuto vlastnost nesnáším 8-s No a co se týká aut co jsi vyčetl, Jaguára bych nemusel, přijde mi ta značka příliš usedlá, Saab je dobrej, Ale asi fakt zůstanu u Subaru, to auto mě prostě přesvědčilo ;-) a je to dlouhodobá zkušenost,ne jako někdo, komu zrovna dobíhá leasing a už přemýšlí do jakého jiného auta teď půjde... u me je to jasné, subaru :-) Může to asi fakt zaváňet fanatismem, ale je to spíše záležitost dlouhodobě podložená zkušeností a spokojeností... Cauky :-)
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:28
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
..super.. není to fanatismus... právě půjdeš do Subaru a ne do VW grupe... ;-) a o to mi šlo, o ten pohled na automobilovej trh.... :yes: GTI ho má stejnej.. akorát má jiný oko... to je celý.. :yes:
25. 11. 2005 16:34
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Výborně jsi to napsal :yes: :yes: Jen k tý dokonalý ženský... hele každá ženská je dokonalá, některá furt a některá občas... teda jako vteřinově... ale ty vteřiny...kapišto ;-) ty za to stojej... když ti to stojí >:D Takže narozdíl od aut, ženy jsou prostě dokonalé. A i auta... některá... teda... moc jich není... vlastně je jich docela málo... no, jsou... tři - getei a 911... to třetí nenapíšu ;-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:37
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
tak buď je to ten kačer... nebo ho ještě neudělali.... :yes: :yes: ..Pěknej víkend...!!!!!
25. 11. 2005 16:47
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
:-) :yes:
25. 11. 2005 16:28
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
>:D Nakonec, člověče, brácho... ty pátky... voni ti nakonec jdou. ;-) Jo, dobrý, dobrý. P.S. Palma a kačer... výborný. Pusu na víkend. ;-) :yes: :yes: Nevím jakou má můj kačer uzdičku ale jako kačer samotnej >:D prostě, ještě se vrtí dobře >:D >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 13:55
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Heleďte, to jste měřil sám, nebo Vám s tím někdo pomáhal? Ale vážně, aniž bych chtěl zpochybňovat ta čísla, tak se asi shodnem, že limuzína vypadá jinak a ambice obou výše zmiňovaných si na ní nárok nečiní. Jenom ale nepředstírejme, že srovnáváme srovnatelné a že na rozměrech auta stojí mocnářství. Kdo chce mezi nimi vidět rozdíly, ten používá jiné měřítko, než krejčovský metr. :-)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:08
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
V testech máš rozměry. Já reagoval na to, že Scooby tvrdí, že měří 195 a v Imprze se může i postavit >:D
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 14:22
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Jo GTI, seš celkem vtipálek, to se musí nechat, ale fakt to neni překlep těch 195 cm ;-) nehceš, nevěř. Jezdim v impreze 7 let... tak co dozvim se v čem jezdí pan Bond, GTI Bond ??? >:D
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:27
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Věřím ti...
neregistrovaný "Petr"
25. 11. 2005 16:30
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
vstoupim taky s troskou do mlyna se svym nezavislym nazorem:
mam 194cm/105kg, mam v poradi druhou octavii 1.gen (bohuze) a take jsem ridil Imprezu GT MY98 a Imprezu MY03... a zaver ohledne prostornosti?
Vpredu je mista cca srovnatelne (ani v jednom z nich neni vyrazne malo/moc mista), vzadu se "za sebe" v octavii proste neposadim, zatimco v Impreze ano. Howk
25. 11. 2005 16:37
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Díky za informaci. Ta čísla vzadu ale tak trochu stojí proti tobě... ale asi se v S víc třeba zaboříš anebo má lépe vykrojené zadky opěradel... každopádně zajímavej postřeh. :yes:
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 20:15
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Moje rec, cisla jsou o nicem >:D :yes:
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 14:30
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Upřímně řečeno, na rozměry v testech se dívám velmi rezervovaně. Nemají-li při měření třírozměrnou figurínu s optickým zaměřením bodů R, H1, H2, H3, P, V1, V2, V3, V4, Hp a nejsou-li schopni pomocí Wd, Wa, Wz, Hz určit G faktor, tak samotné rozměry pouze vypovídají, že jsou asi homologovatelné, ale o pohodlí sezení to neříká téměř nic. To už je skoro jistější, jít si sednout sám a zjistit, zda to člověku vyhovuje víc či míň. Jenže tam moje uchechtnutí nemířilo. To patřilo té zoufalé snaze dostat diskuzi z pole technického řešení auta do problematiky hodné konfekčního marketingu. ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:33
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
Dobře kalíš ocel. A v tomhle máte ty i Impreza WRX můj souhlas. Je to dělo. :yes: Nekompromisní dělo. Doufám, že stačí.
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 15:34
Re: PRO TY CO MAJ 2 METRY
... muj mechanik ma 2m a 100kg a nema v impreze problem, ja si akorat vzdycky soupnu sedadlo zpatky o 20cm vpred, protoze sedim rad blizko volantu a v impreze to narozdil od spousta jinych aut jde. Sedacku tam mam sportovni myslim ze recaro a v te se samozrejme sedi dobre, sedak ti nestaci jen kdyz si nezasunes *uplne dozadu - ono se totiz takhle ma v sedacce sedet (blizzi informace o tom jak si sednout baba Jaga)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:37
JEDU
převlíknout gumy... pozdě ale přece... tak tu Imprezu neuonanujte ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 14:56
Re: JEDU
Až do takhle ouzkých jsem Vás zahnat nechtěl. Přezutí je sice chvályhodné, ale ani to z dvoukolky neudělá AWD. :yes:
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 15:06
Re: JEDU
..ale on už zimní měl... ;-\ .. tak nevím..... >:D
25. 11. 2005 16:39
Re: JEDU
Dnes sobě... v týdnu jsem měnil u ženy.
neregistrovaný "Hugo z Hor"
25. 11. 2005 15:13
Re: JEDU
Milý GTI, jezdit v Oktávce tak jako Ty, tak raději taky jezdím na zadním sedadle. Až si koupíš skutečné auto, tak už Tě ježdění na zadním sedadle ani nenapadne a k volantu nebudeš chtít nikoho pustit... >:D
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 15:25
Re: JEDU
ku... a ja myslel jaky GTI neni vzorny ridic >:D , tyden snezi (u nas jedine co neklouze jsou silnice) a on jde teprv prezouvat :-)
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 15:41
Re: JEDU
zdravím do Špindlu... >:D :yes: :yes: ... nebo do Petříkova...?!?? >:D >:D >:D no vidíš... a tady ani vločka.... ;-) :-)
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 15:52
Re: JEDU
zdravis do Os(t)ravy, prestoze je Ostrava jizneji nez Praha tak sem posledni roky cim dal vic rad ze mam Imprezu ... zitra asi pujdem blbnout na letiste, vapadalo to ze to rostaje ale zas to zmrzlo takze to bude bezva klouzacka ;-)
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:00
Re: no to snad ne...!!??!?
mám hodně zážitků se sněhem kousek jihovýchodně od Ostravy... ani Subaru nezvládně vše a proto mi také buší srdce pro zelenej ovál... :yes: ;-) ale trochu projevuji upřimnou závist nad spojením toho auta-snehu-letiště.... :yes: ;-) >:D
neregistrovaný "petriik"
25. 11. 2005 16:17
Re: no to snad ne...!!??!?
jiho-vychodne ? ze by valaska ? na byvale letiste u Mosnova chodime kazdy rok aspon parkrat - docela skvely pocit kdyz ti zacne jizda po dverich aspon trochu jit :-)
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:24
Re: no to snad ne...!!??!?
ještě jinak... beskydy.. ;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 15:55
Hmmmmmmmm
Je to jako vcera, kdyz jsem prisel do showroomu konecne rozhodnuty, ze V70 je sice pekna, ale pro stary dedky a na tom nic nezmeni ani tech 7.4 z 0 na 100. Stalo tam nekolik modelu Hyundai a za nima serazeny Legacy, Outback, Forester, Impreza kombi a STi. Zene jsem rekl, at se podiva na Outback a sam jsem si sel sednou do modreho sedanu s kridlem. Navrat do reality byl kruty poznamkou zeny, ze pres to kridlo bude pekne blbe videt ven a ze s rodinou nam sedan asi nebude stacit.......budicek.....vstavat....zved… jsem se a sel podepsat smlouvu na Outback s pranim byt v tu chvili vilny ptak....a zabublat plynovym pedalem a "blbe videt" pres modre kridlo....

Nikdy jsem v STi nejel, ale jednou se treba zadari....
nejsem zadny "autickar" a spise normalni chlap co se o to trochu ve volnem case zajima, ale pokud je impreza jeste o tu tridu vyse jizdne ve srovnani s Outbackem...tak to budou spolehlive "hromy blesky" tam kde ostatni jiz koukaji cumakam zaborenyma do visne
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:01
Re: Hmmmmmmmm
jsme na tom podobně i když ne tak dramaticky, ale už člověk trochu bere ohled... ono taky kdyby moje drahá měla jezdit defenderem v kostýmu do práce.... >:D >:D >:D a nebo za kamarádkama jako dámy na kávu.... >:D >:D >:D
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 16:23
Re: Hmmmmmmmm
ono to tak dramaticke take nebylo. Uz kdyz jsme tam sli tam bylo jasne, ze to bude Outback. jen jsem se to snazil nejak "literarne uchopit" >:D >:D . jen jsem tim chtel rici, ze kdyz nastal cas, ze by clovek i na to Sti cko mel, tak priority a vnejsi limity uz jsou nekde jinde. Predstava zeny, jak jede v kostymku Sti ckem do prace mi prijde take velmi usmevna..... stejne tak jako cesta na hory se sanema na strese >:D
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:30
Re: Hmmmmmmmm
..jo jo... >:D >:D >:D chce to ujít ještě nějakou tu cestu životem a třeba se nám oběma podaří je mít doma jako druhý auta... (nebo třetí.. co já vím co jsi zač.... >:D >:D >:D )... :yes: ;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 16:32
Re: Hmmmmmmmm
kdo vi, zda se to bude jeste vyrabet....ale az decka vyrostou nebo se ekonomicky rodina vzmuze na to, aby se poridilo druhe auto na urovni civilniho WRC....tak bych do toho klidne sel. Rozdil mezi klukem a chlapem je pouze a jenom v cene jejich hracek :yes:
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 16:34
Re: Hmmmmmmmm
..no právě... :yes: :-) jenže ty budeš bestak nějakej pucmeloud.... >:D >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 16:46
Re: Hmmmmmmmm
Pucmeloud v STi....to ma charizma >:D
neregistrovaný "tom"
25. 11. 2005 16:38
Re: supr kara
paradny voz.rychly spotovy a imidzovy
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 20:19
Re: supr kara
Ja jezdim do prace GTckem, v kvadru, a je to v pohode :-) hihi >:-[]
neregistrovaný "Impreza"
25. 11. 2005 16:43
Re: supr kara
Zeptam se te, je opravdu ta nova /MY 2006/ STI ve skutecnosti hezci, nez na fotkach? Ja ji jeste na vlatni oci nevidel, ale kamos tvrdi, ze v realu se u ni ten "Tribeca look" da prekousnout. No nic, az pojedu na servis, tak se svezu a omrknu to...
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 16:51
Re: supr kara
Ja jsem STi nikdy nepovazoval za vrchol designu a to auto me bere spise tim, ze ma nejen "dravy" vzhled, ale ze take tomu vzhledu dostoji i jizdou. A z toho co jsme mel zatim moznost se docist, tak vylepseni na MY 2006 (DCCD a 2.5l motor)zdaleka zamazou jakekoli pochyby nad novou maskou
neregistrovaný "Impreza"
25. 11. 2005 16:58
Re: supr kara
Tech spec znam, zajimal by me jen Tvuj ciste subjektivni "pohled na vec". Diky
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 17:16
Re: supr kara
ciste subjektivne se mi STi libi. je proste jiny, jako by popirajici trendy autodesignu, a tak asi prave proto. Stejne jako v noci rozpoznas SAAB i s deseti dioptriema na mile daleko, tak podobne je to s STi. Je to typ auta ktery ma spise dva tabory. priznivci a odpurci. Nic mezi. nema potrebu se tvarit "aby neurazilo". A osobitost se v dnesnim cim dal tim jednolitejsim svete ceni cim dal tim vice.
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 20:22
Re: supr kara
Absolutni souhlas ;-)
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 17:27
Tribeca look
Nerad ruším diskuzi designu. Ale Tribeca look má vcelku přízemní důvod. Jistě jste zaregistrovali, že v testech Euro NCAP se taky hodnotí ochrana a bezpečnost chodců. Pokud je v souladu s vnějším tvarem řešena i vnitřní tuhost přední části auta, tak maska členěná navíc i vertikálně, dává větší předpoklady pro lepší ochranu chodců. Tento trend je i u jiných značek. Konzervativnější řešení problému je suplování vertikální ochrany velikostí loga firmy, hodné kamionu, či povrchem nezapuštěné mřížky na úrovni karoserie. Prostě něco za něco, v tomto případě líbivost za funkci.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 17:33
Re: Tribeca look
Jirko, asi blby dotaz, ale prijde mi, ze z hlediska chodcu je co nejmene clenita maska nejlepsi.
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 17:41
Re: Tribeca look
Členitost + tuhost. To je neoddělitelné. Srovnejte hloubku masky stávajícího a nového provedení. Právě tak srovneje, jak tuhá musí být u stávajícího provedení kapota uprostřed nad maskou, a jak měkká je nová, díky překrytí jejího lemu vertikálně naváděnými středními sloupky.
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 17:45
Re: Tribeca look
Jirko, a ochrana chodcu je ti mlespi cim je clenistost mensi a tuhost vetsi? Ja si laicky rikam, ze spise cim bude tuhost pri narazu mensi, tim lepe pro chodce, za predpokladu, ze se maska a predek nerozlamou na kusy
neregistrovaný "jirka"
25. 11. 2005 18:03
Re: Tribeca look
Platí, čím absorbuji energii předvídatelnější deformací tím lépe. Když vezmete kancelářský papír a naskládáte na něm varhánky, tak se tuhostí v jednom směru, po délce varhánků, vyrovné rovné čtvrtce. Když ho dynamicky přetížíte rázem, tak za předpokladu vhodně dimenzované struktury pod ním, docílíte předem předvídatelné deformace. Naproti tomu o rovné čtvrtce, nikdy nevíte, kde se zlomí nejdřív a do jakého tvaru. Nezapomeňte že při rychlosti kolem 200 km/h, musí kapota odolávat aerodynamickým silám odpovídajícím statickému zatížení v ekvivalentu cca 100 kg. Zároveň musí při testu svojí deformací pohltit energii, ekvivalentní nárazu chodce. Trochu moc protichůdných požadavků.
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 11. 2005 18:07
Re: Tribeca look
Diky moc. Dobra odpoved. Zase jsem se neco dozvedel.
25. 11. 2005 18:04
TOHLE CHCE SHRNOUT
Velké téma o velké káře a o velkejch šoférech. Tak to má být. Tedy, zajímavé je, že Impreza přitahuje velký lidi. Kolega nahoře se svejma 195cm prej v Impreze vo to přišel na st*jáka :-) , tak to mrkám... druhej prej v tom vozí dvoumetrovýho mechanika... no, možný je všechno, ale tohle jsem tedy nečekal... Jinak cením moc vklad Jirky, kterej asi jako jeden z mála tady ví, proč s ním jezdí i přes den ;-) Určitě to bude parádní svezení... Stále se tu opakuje ten evergreen o čtyřkolce Subaru... určitě uchvatné. Jsem potěšen, že se tu objevily i příspěvky "Subarusrdcařů". To je fajn... ctít značku... Já sice budu tady makat na poevropštění jejich srdéček (vždyť Guru jede taky na čtyřech), ale i tak se tyhle srdeční příspěvky počítaj. Osobně bych nezkoušel, kdo je tvrdší, zda předek Imprezy či dědek od vedle, ale jestli ten čumák udělali kvůli tomu dědkovi, tak před Subaru hluboce smekám... je vidět, že i tam daleko se začíná myslet na bezpečnost těch kolem. Tak brav... nene, to ať napíše jinej. Já píšu - OK Imprezo, máš respekt. :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 19:45
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
Tak já si to teda shrnu...ok. Tak a teď můžu už něco napsat? Ok,dík! >:D . Když jsem odcházel tak to začínalo být na nože a teď jste si padli do náruče jako hutník z Gottwaldova a jeho údernická,uvědomělá žena. :yes: . Tak to ma byt,protoze tak je to spravne,soudruzi. Je vidět, že jsme (většina) inteligentní lidé,co po sobě neradi štěkají a že se všechno tak hezky urovnalo. Takže chci jen zdůraznit to mávání na ostatní subaristy! Pánové a dámy,to je prostě nutnost ;-) .A doufám, že si budu mávat na našich silnicích čím dál tím víc. Hezký víkend. :-!
neregistrovaný "Scooby"
25. 11. 2005 20:32
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
A to je nejaka tradice co se ke me jeste nedonesla??? na me jeste zadnej subarak nemaval... mavam jen pokud potkam stejny GTcko jaky mam ja... a to je hooodne malo kdy... Tak jak teda mam ted mavat, jako na vsechny??? Zdar a pěkný víkend :-) no, dobře, tak teda pěkný víkend i tobě GTI i když jsi z VW skupinky a nikdy jsi nejel v subaru, třeba to po dnešní diskusi zkusíš :-)
25. 11. 2005 20:50
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
:-) Možné je úplně všechno... jsem pro každou špatnost ;-) :yes: Nakonec, mohu ho prubnout... pak napíšu.
neregistrovaný "Scooby"
26. 11. 2005 13:39
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
Jetli to fakt zkusíš tak jsem opravdu zvědavej na tvé pocity :-) dej určitě vědět a neodkládej, dost možná se po zkušenosti s imprezou přidáš do našeho klanu ;-) :yes:
neregistrovaný "Impreza"
25. 11. 2005 21:25
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
S tim hutnikem se Ti to povedlo >:D No, doufam, ze az se potkame v zatacce na snehu bokem a ty pojedes mou erzetu v protismeru, tak to mavani radeji vynechas...
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 22:14
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
Tak tos možná byl ty, Scooby! Styď se...prostě máváme, zase tolik nás není (dobře, tak vynecháme ty Justy...ať nemáváme na kdejaký autíčko (jsou dost zaměnitelný)). Stačí lehce zvednutá ruka nad kožený volant MOMO... :yes:
25. 11. 2005 23:41
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
Tohle jsem naposledy dělal ve Škoda 100 někdy v roce 1972... blikalo se na stejný barvy... žádný MOMO ale nebylo... Jestli zvedáte ukazováček a malíček tak jste pěkná subaruparta :-)
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 08:51
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
Ty ostrý jazýčku....kvedneme ruku a kyneme...s úsměvem...Ale dobře. Tak budeme mávat jen na stejné modely,ale opětujeme kdykoli! (jednmou na mě dokonce mávali všichni-když jsem jel bez světel a o sto metrů dál byli poliši 8-s
neregistrovaný "Scooby"
26. 11. 2005 13:34
Re: TOHLE CHCE SHRNOUT
Ok, budu tedy mavat :-) tak zdar, třeba se někde potkáme :yes:
25. 11. 2005 18:11
POD SMARTEM - 4 MEGA....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jerevan"
26. 11. 2005 11:03
Hrdza?
Chcel by som sa opytat ostatnych subaristov,ktory maju novsie modely Subaru,ze ci aj im hrdzavie vyfuk. Lebo pokial viem tak subaru ma s tym velky problem a hrdzaveju im aj zavesy a nosniky ale tie su zo zliatiny obsahujucej velke mnozstvo úhliku,takze tam prebieha hrdza technicky nevyznamnym tempom... Nam hrdzaveju vyfuky od zvodov na Forestrovi a Outbackovi. :-(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "impreza"
26. 11. 2005 12:21
Re: Hrdza?
koroze vyfuku...mno, mam supersprint nerez, tak nevim, ale jinak vse v pohode
neregistrovaný "jerevan"
26. 11. 2005 15:25
Re: Hrdza?
no jo nerez :-!
neregistrovaný "Jupik"
28. 11. 2005 09:39
Re: Hrdza?
U Outbacka (MY 98) začal výfuk rezavět po roce,pak taky zavěsy,docela mne to překvapilo. Měl jsem to auto 4 roky (150 000 km), ale nic neupadlo :-) . Všiml jsem si, že stejný problém mělo víc aut od Subaru.
neregistrovaný "petriik"
28. 11. 2005 17:51
Re: Hrdza?
renaultovi zrezaví výfuk za 2 roky, jinak ja mam na 7 let starem aute nerezový výfuk a ten původní ve sklepě, nijak rezavě nevypadá ...