Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Impreza STi v prodeji!

Soupeř pro Mitsubishi Lancer EVO VII se už dá koupit i v České republice. Připravte si 1.358.000 Kč.....a postavte se do fronty.
Zpět na článek
5. 12. 2001 12:43
neregistrovaný "Viki"
5. 12. 2001 16:24
neregistrovaný "Alda"
6. 12. 2001 01:42
neregistrovaný "Viki"
6. 12. 2001 12:36
neregistrovaný "LUKAS"
2. 5. 2002 15:51
neregistrovaný "KOSIC"
6. 12. 2001 14:59
neregistrovaný "pitifaldi"
7. 12. 2001 17:06
neregistrovaný "Ferda"
8. 12. 2001 15:56
neregistrovaný "El Chigo"
9. 12. 2001 16:16
neregistrovaný "Jirka"
10. 12. 2001 19:35
neregistrovaný "Skesik"
10. 12. 2001 21:24
neregistrovaný "Thor"
13. 12. 2001 11:38
neregistrovaný "El Chigo"
18. 6. 2005 18:38
neregistrovaný "root"
10. 12. 2001 23:11
neregistrovaný "Subaru Lover"
11. 12. 2001 14:39
neregistrovaný "re:subaru lover"
11. 12. 2001 17:44
neregistrovaný "Co pilot"
2. 5. 2002 09:58
neregistrovaný "Sam"
4. 1. 2002 22:03
neregistrovaný "Vitek Imprezaman"
neregistrovaný "Viki"
5. 12. 2001 12:43
super výkon ...
to je teda dělo ;) ... ale musim říct, že předchozí model Impreza se mi vzhledově líbíl mnohem víc ... teď má divný blatníky ... sem konzervativní nebo to vidíte stejně??? ;) (PS: nemám na mysly jen STi, ale kompletně poslední model Impreza)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alda"
5. 12. 2001 16:24
Re: super výkon ...
Jo, jo tak s tim musim souhlasit. Designove se fakt moc nepovedla (ikdyz teda ve skutecnosti vypada mnohem lip nez na obrazcich), ale stejne je to jedno z nejlepsich aut na svete.
neregistrovaný "Viki"
6. 12. 2001 01:42
Re: super výkon ...
to jo ... po technické stránce je to bezesporu skvost ...
neregistrovaný "LUKAS"
6. 12. 2001 12:36
Re: super výkon ...
Třeba je potřeba si zvyknout, ale s výkonem máme stejnou krev.
neregistrovaný "KOSIC"
2. 5. 2002 15:51
Re: super výkon ...
Vzhled nove Imprezy jsem u sebe charakterizoval jako "Laska na druhy pohled" je krasna....
neregistrovaný "pitifaldi"
6. 12. 2001 14:59
Videt ji na silnici a zemrit...
No videl jsem spoustu novejch Imprez na vystavach i v provozu. Ale nedavno se mi postestilo stat na krizovatce vedle nove Imprezi Sti. Jaka to je krasa..... Absolutne dokonala. Mel jsem moznost si podrobne prohlednout stari Inprezu GT upravenou od ProDrive. Nove Sti je mnohem hezci. Je totiz strasne velika a drsna. Jediny co musite, je videt ji mezi ostatnimi auty, a pak vam spadne celist(a to doslova) :-)))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ferda"
7. 12. 2001 17:06
bez titulku
265 koní, šéfovo Subaru má 290. To je dělo. Cha Cha
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "El Chigo"
8. 12. 2001 15:56
Re: Impreza P1
Nejsilnější Impreza pro přímý prodej je od firmy ProDrive, která vyvíjí závodní speciály pro seriál MS v rally. Nese označení Impreza P1 a má 280 koní. Takže celkem by mne zajímalo, co má tvůj šéf za verzi, a jak z ní dostal 290 koní. Jinak souhlasím, že předchozí generace byla vzhledově malinko povedenější. Ale když jsem na vlastní oči viděl verzi Sti opravdu se mi chtělo zemřít.
neregistrovaný "Jirka"
9. 12. 2001 16:16
Re: Impreza P1
Vole! P1 od Prodrivu je sice nehorázný dělo, ale pořád se dá dál upravovat. Viděl jsem na internetu imrezu 22B - 350 koní. Když to někdo umí, pohraje si s turbem.....
neregistrovaný "Skesik"
10. 12. 2001 19:35
Re: Impreza P1
Svatá pravda.. Všechny imprezy jsou děla!!! chodím do školy a v areálu se musím DEN CO DEN čumět na pořádně vyšperkovanou minulou werzi... design není priorita.. :o))
neregistrovaný "Thor"
10. 12. 2001 21:24
Re: Impreza P1
Ty si myslis, ze si staci pohrat s turbem? Muzes tam mit treba 1.5atm a pokud to neni sladene se zbytkem motoru tak je ti to uplne na *
neregistrovaný "El Chigo"
13. 12. 2001 11:38
Re: Impreza P1
Vole! Jelikož Ferda napsal pouze "Subaru má 290 koní", proto mě zajímalo jaké Subaru (WRX, STi, P1) a jaké konkrétní ůpravy na měn jeho šéf udělal. Příště si příspěvek pořádně přečti. Jo a aby auto po úpravě dejme tomu nad 300 koní něco vydrželo, musí bejt úprava trochu komplexnější než jenom zvýšit plnící tlak turba.
neregistrovaný "root"
18. 6. 2005 18:38
Re: Impreza P1
ešte keby tak Tvoje.. haha...
neregistrovaný "Subaru Lover"
10. 12. 2001 23:11
bez titulku
Pani a dami. Pokojne sa vykaslite ako to auto vyzera. Ja mam "klasicky" WRX (chiptuned a boosted) a ten pocit na horskych prechodoch kde toto auto sedi ako*na zachode a zrychluje tak ze aj bavoraky chytaju dych sa neda nicim opisat. Kazdy kto si moze dovolit auto v tomto segmente toto auto doporucujem a verte mi ze uz nic ine chciet nebudete. Jediny konkurenti Cosworth alebo EVO VII nie su 4X4 takze WRX STI je totalne delo. I love this car.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "re:subaru lover"
11. 12. 2001 14:39
Re: bez titulku
Az na tu posledni vetu bych souhlasil.... Vsechna tri auta, ktera jsi jmenoval jsou ctyrkolky. (teda jestli jsi tim Cosworthem myslel F. Escort Cosworth...) Escort je uz hodne stara (ale dobra) zalezitost, srovnaval bych spis jenom WRX STI a EVO VII. A tady to nemuze posoudit nikdo, kdo v obou nejel. Myslim, ze takovych moc neni.
Jeste k tem 280, 290 resp. 350 konim.... Dostat by z toho motoru slo urcite i vic (prikladem muze byt rallycrossova Octavka s vykonem pres 450 koni), otazkou zustava kolik by to auto potom stalo a co by motor vydrzel.... Kazdopadne auto neni rychle jenom kvuli motoru...
neregistrovaný "Co pilot"
11. 12. 2001 17:44
Re: bez titulku
Štěstí projet se v obou jsem měl, více pak spíš v EVO VII. Tyhle dvě auta nejdou srovnávat, každé dosahuje jiných výkonů! (Nemyslím motorových, ale jízdních), mě kupříkladu více sedělo EVO. K Vašim poznámkám a dohadám o koních pod kapotou přidám snad jen, že 450 koní je realita - na vlastní oči i kůži v EVO VI., ale stálo to už jeden motor, protože při takovém výkonu se vo dvoulitru dějí šílené věci. A perlička na závěr, EVO VI. dnes stabilně používáme jako treninkové, EVO VII. by se hodilo, ale z tohoto hlediska je nepoužitelné, protože na něj narozdíl od SUBARU STI není žádná záruka. Tudíž rada pro Ty co chtějí čtyřkolku, aby jste ji finančně zvládli a taky si jí pořádně užily vemte raději Subaru, kde je záruka 5let na diferák, převodovku, 3roky nebo 100.000km na mobilitu a to v případě, že budete dělat s autem to co my s EVO VI. stojí za úvahu.
neregistrovaný "Sam"
2. 5. 2002 09:58
Re: bez titulku
Od kdy EVO VII neni ctyrkolka, to by me teda zajimalo :-)
neregistrovaný "Vitek Imprezaman"
4. 1. 2002 22:03
bez titulku
Co se vzhledu nove Imprezy tyka, taky jsem si musel dlouho zvykat, ale videl jsem vloni v breznu na autosalonu v Zeneve tak brutalni tuningove upravy, ze kdybych na ni mel, dal bych za ni vsechno!!!!!!
Rozbalit vlákno
0