No, pokud si měl tu čest, pak musíš uznat, že i Ceed vypadá (on je) v interiéru mnohem hodnotnější než Imreza. Oproti minulé generaci je cítit v interiéru posun, ale na standardy třídy to rozhodně nestačí.
Neměl jsem tu čest. Za dobu, co vlastním auto, jsem na palubní desku položil ruku tak... desetkrát. Za tři roky a padesát tisíc km. A to vždycky jen s hadříkem v ruce, abych ji zbavil prachu. Mnohem důležitější je pro mne volant, který držím stále, řadicí páka, kterou držím velmi často... tam očekávám kvalitní materiály. Ale na palubní desce? Hmmm... ne, nepotřebuji.
pod tato slova se mohu podepsat:-) At patram, patram v pameti, nevim kdy naposled a jestli vubec nekdy jsem smejdil po palubni desce... Malinko problem muze byt po delsi dobe jen ruzne vrzani pri nejakych prujezdech der, ale to je malickost.
Ale k autu, ty naklony jsou nejake moc velke a na ten tvar si asi taky nezvyknu, byt technicky je to jinak stale ona Impreza, byt se stabilizaci:-(
Když ony vržou i měkčené desky, co potom s tím? A zase naopak kvalitní tvrdé nevržou. Kde je chyba? Vážně mám pocit, že je to jen snaha o hledání nějaké chyby za každou cenu, i když tam vůbec není.
Pravda s tou masovostí. Jinak informací je tam tentokrát dost, kamera je velmi dobrá, akorát hlasitost zvuku moc kolísá při komentáři/záběrech z terénu. Ale moderování prostě nepřijdu na chuť. "Písmena STI, jsou tam? Nejsou!" Šmrnc moderátora je tam? Není!
Nová Impreza je auto vynimočné ako predtym tak aj dnes.jeho vynimočnost rastie horšími podmienkami kde iné auta končia, tam sa prejavuje obrovský technický rozdiel v prospech vodiča a posadky.Dehonestovat toto auto tvrdymi plastami sa stalo športom.
Permanentny pohon,samosvorny diferencial,pohodlie,spolahlivost,bezpeč… je zanedbatelna. Vivat Skoda octavia Tdi.
Narozdíl od kritizovanýho dílu s M3 mi tentokrát Roadlook ukázal, o čem to auto opravdu je. Sice sem nepochopil tu část s tou fabrikou a to střihový cvičeni na konci, ale jinak fajn díl