Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Impreza WRX – první neoficiální foto!

Na internetu se objevily skeny prvních snímků nového Subaru Impreza WRX.
Zpět na článek
28. 3. 2007 15:24
28. 3. 2007 15:34
8. 4. 2007 13:46
neregistrovaný "křejda"
28. 3. 2007 16:03
neregistrovaný "Strop"
28. 3. 2007 16:40
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 15:37
neregistrovaný "Scooby"
28. 3. 2007 15:43
28. 3. 2007 15:37
neregistrovaný "Steve"
28. 3. 2007 15:44
neregistrovaný "Steve"
28. 3. 2007 15:46
28. 3. 2007 15:48
28. 3. 2007 19:49
neregistrovaný "Lukes.2002"
28. 3. 2007 15:59
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
28. 3. 2007 16:19
neregistrovaný "22tommy"
28. 3. 2007 16:03
neregistrovaný "Steve"
28. 3. 2007 16:09
neregistrovaný "sad"
28. 3. 2007 16:11
neregistrovaný "sad"
28. 3. 2007 16:20
neregistrovaný "Steve 320i"
28. 3. 2007 16:26
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 16:45
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 17:01
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 17:10
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 17:14
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 17:40
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 18:12
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 20:31
28. 3. 2007 20:50
neregistrovaný "karol"
31. 3. 2007 02:00
neregistrovaný "chaliss"
28. 3. 2007 20:11
neregistrovaný ".."
28. 3. 2007 20:53
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 16:35
28. 3. 2007 16:51
neregistrovaný "yaroukh"
28. 3. 2007 16:53
neregistrovaný "oldrt"
28. 3. 2007 16:54
anonym
28. 3. 2007 17:26
neregistrovaný "fall"
28. 3. 2007 17:36
neregistrovaný "Ilya-Z"
28. 3. 2007 17:55
neregistrovaný "Please SUBARU don t do this"
28. 3. 2007 18:09
29. 3. 2007 16:01
neregistrovaný "Mato"
28. 3. 2007 18:12
28. 3. 2007 23:58
neregistrovaný "Rumcajs"
28. 3. 2007 18:18
neregistrovaný "Bullitt"
28. 3. 2007 19:06
neregistrovaný "no_ano.gdh"
28. 3. 2007 19:11
neregistrovaný "racetony"
28. 3. 2007 19:59
28. 3. 2007 20:06
neregistrovaný "MysoSTI"
28. 3. 2007 20:11
neregistrovaný "Gougy"
28. 3. 2007 20:37
neregistrovaný "kkk"
28. 3. 2007 20:54
28. 3. 2007 21:36
neregistrovaný "dog"
29. 3. 2007 08:20
neregistrovaný "Please SUBARU don t do this"
29. 3. 2007 08:38
neregistrovaný "Scooby"
28. 3. 2007 21:20
28. 3. 2007 21:39
neregistrovaný "Beaumont"
28. 3. 2007 21:57
anonym
29. 3. 2007 08:41
neregistrovaný "Scooby"
28. 3. 2007 22:23
neregistrovaný "mananasek"
28. 3. 2007 22:35
neregistrovaný "GfX"
28. 3. 2007 22:35
neregistrovaný "kkk"
28. 3. 2007 22:41
28. 3. 2007 22:42
28. 3. 2007 22:43
neregistrovaný "yaroukh"
28. 3. 2007 23:31
anonym
29. 3. 2007 08:35
neregistrovaný "kkk"
29. 3. 2007 09:56
anonym
28. 3. 2007 22:41
29. 3. 2007 08:37
29. 3. 2007 19:01
28. 3. 2007 23:33
anonym
29. 3. 2007 08:50
29. 3. 2007 09:44
anonym
29. 3. 2007 10:01
29. 3. 2007 10:07
anonym
29. 3. 2007 10:46
29. 3. 2007 11:43
anonym
29. 3. 2007 17:25
29. 3. 2007 20:29
anonym
29. 3. 2007 22:58
30. 3. 2007 13:17
neregistrovaný "Scooby"
30. 3. 2007 20:51
29. 3. 2007 20:34
29. 3. 2007 23:01
30. 3. 2007 07:34
neregistrovaný "Milý Stydlín"
30. 3. 2007 10:41
29. 3. 2007 18:44
28. 3. 2007 23:24
neregistrovaný "mozgog@post.cz"
28. 3. 2007 23:47
anonym
29. 3. 2007 00:36
neregistrovaný "Martina"
29. 3. 2007 01:00
29. 3. 2007 08:38
neregistrovaný "kkk"
29. 3. 2007 08:24
neregistrovaný "Pavel V6"
29. 3. 2007 08:53
neregistrovaný "adam.s"
29. 3. 2007 09:47
neregistrovaný "Martina"
29. 3. 2007 11:03
neregistrovaný "Subaru Impreza WRX STi 2004"
29. 3. 2007 12:43
neregistrovaný "EasyRider"
29. 3. 2007 16:49
neregistrovaný "Korek1"
29. 3. 2007 23:14
anonym
29. 3. 2007 20:32
anonym
29. 3. 2007 23:13
anonym
30. 3. 2007 09:30
neregistrovaný "kkk"
10. 4. 2007 17:19
anonym
30. 3. 2007 07:41
neregistrovaný "Milý Stydlín"
29. 3. 2007 20:19
neregistrovaný "Audi RS4"
29. 3. 2007 20:39
29. 3. 2007 20:52
neregistrovaný "oda"
30. 3. 2007 09:13
neregistrovaný "pida"
1. 4. 2007 15:09
neregistrovaný "pampuch"
2. 4. 2007 15:20
neregistrovaný "Gajfis deesign"
3. 4. 2007 18:03
neregistrovaný "ošklivka subaru"
10. 4. 2007 17:07
neregistrovaný "Johan"
10. 4. 2007 17:20
anonym
28. 3. 2007 15:24
mno
design je hodne asijsky - vzdyt subaru je prece z japonska, samozrejme.No nevim. Moc se mi to nelibi - studie vypadaly mnohem lip. Interier ovladly souobe trendy - to je jedine dobre no a technika snad bude navysost v duchu tradice Subaru. Podtrzeno a secteno urcite lepsi nez prapodivna predchozi generace s ujetym predkem (co hur necitlive naroubovanym - napriklad studii R1e dle meho nazoru slusi). U tohoto mi ale trochu chybi dravost a take exkluzivita. Vypada na pohled jako cinska nebo korejska tuctovka a to je myslim skoda.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - King
28. 3. 2007 15:34
Re: mno
Eh, na interiér jsem úplně zapomněl. Ta palubka ´a la Tribeca vypadá fajn, ale vzhledem k tomu, jak stísněný je prostor pro nohu u tribecy, tak tady asi budu muset šlapat na spojku a brzdu pravačkou a na plyn levačkou, abych se vešel. ;-\
neregistrovaný "křejda"
8. 4. 2007 13:46
Re: mno
Impreza se generace po generaci zhoršuje s designem a to je velká škoda...
Avatar - King
28. 3. 2007 15:31
Alessio Alessio...
Teda čekal jsem po zveřejnění různých špionážních fotek kdeco, ale tohle je tedy vážně otřes. 8-s To se snad nemůže líbit ani tomu nejzarytějšímu subaristovi. :'-( Možná by u Subaru mohli zaměstnat nějaké talentované designéry z Číny a Koreje, odvedli by lepší práci. Nechápu, nechápu, nechápu, nechápu!!! Je sice šance, že ta odporná maska chladiče v Evropě nebude a že místo chromu bude jen černá díra, ale to jen nepatrně zmírní ten průšvih. :no: Otázkou je - co tímhle Subaru sleduje? Proboha podívejte se na Mitsubishi Lancer Evo X Concept. To není nebe a dudy, ale argrntinský steak a psí exkrement. :-! Tohle fakt Sůbo zazdilo. :-O Sakra co se tak čílím, měl bych se radovat. >:-[] Asi jsem k Impreze taky něco cítil... :*)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Strop"
28. 3. 2007 16:03
Re: Alessio Alessio...
Já Imprezu prostě miluju. Tohle mě ale šokovalo... :no: Jestli tohle má být odpověď na COncept X, tak teda upřímnou soustrast, pánové designéři. Doufám, že fotky jsou jen nepovedený žert.
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 16:40
Re: Alessio Alessio...
:yes: súhlas, prvé čo ma napadlo že Evo-X je proti tomuto jedna brutálna pecka - auto z ktorého adrenalín priam strieka kdežto pri pohľade na toto dielo, hmm :-! :-!
neregistrovaný "Scooby"
28. 3. 2007 15:37
Ehm..
Zarytost fanoušků Subaru není v jejich vzhledu, Kingu... Nicméně tenhle design si mi extrémně nelíbí, nevím co víc k tomu říct. Snad jen doufat že je to matení nepřítele a finální verze bude jiná ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - King
28. 3. 2007 15:43
Re: Ehm..
Jasně že není ve vzhledu. Ale na Impreze a Legacy bylo vždy fajn, že kombinovaly radost z jízdy s respekt budícím designem. :-(
neregistrovaný "Steve"
28. 3. 2007 15:37
No tak tohle... :(
Pánové a dámy, já jsem tedy hluboce zklamán!!! Uplná tuctovka s nasávání na kapotě! Já jsem odjakživa měl raději EVO, i když Subu byla vždycky taky pecka, ale tahle generace - :no: !!! To EVO X bude trošičku jiná liga (samozřejmě mluvím o designu, jízdně čekám opět velice vyrovnaný boj) Měl by tam ty kluky šikmooký někdo pořádně proplesknout - Imprezka byla přece vždycky sedan/kombi, ne?! Kam nám ten svět spěje :-(
Rozbalit vlákno
1
28. 3. 2007 16:18
Re: No tak tohle... :(
Tak nerekl bych, ze je problem v tom, ze by nova impreza nemohla byt hatch. Prave naopak ja bych to jen privital. Opravdova katastrofa je vsak, a to zcela souhlasim, ve stylingu prakticky vseho. Je to ohava ktery by jako z pera vypadl cinskym drakum... Nevim, mozna v Japonsku se to bude libit - co se tyce aut maji velmi zvlastni chute a tohle bych oznacil jako design konzervativni japonske skoly, Podobne jsou napriklad nektere toyoty pro japonsky trh... Je to skoda. Design subaru jde od 10 k 5 (alespon ze ten interier konecne vypada ksvetu ;-) - mozna pristi generace prinese i hezci design, nebo se ta nasledujici uz mozna prodavat v Evrope ani nebude moct... )
28. 3. 2007 15:39
Wish you were here
Wish you were here...forever good old Impreza :'-( Tak toto je fakt hnus, vyzera to ako Rio I, ako mazda 323F z konca 90.rokov, ako lacny cinan... :no: :no: :no: Po tribece dalsie ohava, tak zostava uz len jedine krasne subaru - Legacy
Rozbalit vlákno
5
Avatar - King
28. 3. 2007 15:43
Re: Wish you were here
Jo, Rio, máš pravdu, já furt pátral v paměti. :-)
neregistrovaný "Steve"
28. 3. 2007 15:44
Re: Recht...
No... teď ještě aby překopali i tu Legacy a je hotovo 8-s
Avatar - King
28. 3. 2007 15:46
Re: Recht...
Vyhlašuju tipovací soutěž - jak rychle bude Impreza faceliftovaná? Tipuju tak květen... >:D
28. 3. 2007 15:48
Re: Recht...
dufajme ze ide len o nejaky nemiestny zart, alebo o zmatenie nepriatela...pockajme na NY
neregistrovaný "Lukes.2002"
28. 3. 2007 19:49
Re: Recht...
Já tipuji nebo spíš doufám že duben...přiznám se že ale facelift asi nebude stačit....mě bude chybět klasická koncepce sedanu ktérá Imprezu i současně Evo zdobila....tohle je pro mě příšerná rána...
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
28. 3. 2007 15:59
:-(
Je to hrozne. Impreza bola sedan a tak by to malo aj zostat. Avsak na tomto novom modeli sa mi paci paradoxne len zadna cast...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "22tommy"
28. 3. 2007 16:19
Re: :-(
Jasně, Impreza prostě má bejt sedan. Zadek vypadá celkem dobře. Tohle bych bral jako novou řadu, třeba jako konkurence ke Golfu, Corolle atd. Ale IMPREZA jedině sedan :-(
neregistrovaný "Steve"
28. 3. 2007 16:03
Jo a mimochodem...
Málem jsem zapoměl další mínus... Kde jsou jako zlatý kola??? Uff... (nebo ty už patří jen k Sti???) :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sad"
28. 3. 2007 16:09
Impreza, ani náhodou
Udělat imprezu jako hatchback, to mohlo napadnout jenom v**a. Toměl zůstat sedan :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sad"
28. 3. 2007 16:11
Bzum-lu
A taky to vypadá jak Mazda3 s kufrem od toho SUV od LExusu :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Steve 320i"
28. 3. 2007 16:20
Ty brďo...
Dobrá ohava!!! Vzívám Tě stará Imprezo, vrať se... Vážně doufám, že je to jenom nějaký "FAKE", ale bojim bojim, že neni!!! No nic, zdá se, že evropa má o dalšího konkurenta (co se designu týče) méně !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 16:26
Extra třída
Zájímaný nápad jak zaútočit na Kiu ceed. Vcelku originální nápad jak zničit tento korejský zázrak, který má školit zbytek světa. Japonci to prostě mají vychytané. Oni určitě vědí co dělají. Škoda, že zřejmě krom nich to už asi neví nikdo.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 16:45
Re: Extra třída
Ceed má oproti tomu aspoň vyvážený decentý design... :-( Mne sa Ceed po stránke designu páči, keby som Ceed nikdy nevidel a nemal by v predu znak tak by som to na Kiu netipoval.
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 17:01
Re: Extra třída
Ona totiž kia sleduje co se ve světě děje a učí se. A celkem dobře. Japonci jsou zřejmě někde v laboratoři a ztratili kontakt s realitou. Alespoň ti od subaru.
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 17:10
Re: Extra třída
>:D >:D :yes: :yes: mali by im dať opušťák aspoň na pár dní, nech sa poobzerajú aké sú dnešné trendy, alebo im tam pošlite Evo-X, myslím že si to rovno hodia... >:-[] >:-[]
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 17:14
Re: Extra třída
Já myslím, že to si pak určitě hodia. Ale to může být pro subaru záchrana. >:D >:-[]
neregistrovaný "R32"
28. 3. 2007 17:40
Re: Extra třída
Tomuto konkurouje iba Ssang Yong + čínska produkcia... Samozrejme nespochybňujem techniku Subaru, v tej by mohli školiť polovicu sveta... :yes:
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 18:12
Re: Extra třída
Asi jo. Já jsem bzl vždy spíš fanda legacy. Jen vím jakou má tohle subaru minulost a myslím, že takovéto pokračování si nezaslouží. Co se týče techniky tam to bude určitě super. Dokonce by mě zajímalo jak se projeví ta změna ze sedanu na hatchback. Podle mě nějaký důvod to mýt může. Jenže i ten hatchback se dá udělat trošku kulturnější.
Avatar - R32
28. 3. 2007 20:31
Re: Extra třída
Je to podobné sci-fi ako Civic od Hondy... Obe autá budú resp. sú špičkové no oslovia len malú skupinu resp. skalných fanúšikov čo je možno fajn len či im to zarobí dosť peňazí... asi nie takže nato môžu doplatiť dalšie generácie lebo nebude dostatok prostriedkov na vývoj prípadne na zaplatenie dobrého designéra >:D >:D
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 20:50
Re: Extra třída
To je fakt. Ono je asi někdy těžké u těchto modelů s tak bohatou a úspěšnou karierou hledat nový styl, a chtít šokovat super moderním designem v případě civicu tak aby se to pak všem líbilo. Zvlášť v případě těchto modelů, které tu minulost mají byly úspěšné z nějakých důvodů a lidi nestojí o tak velké změny. Golf taky vždy zůstane golfem. Alespoň snad.
neregistrovaný "chaliss"
31. 3. 2007 02:00
Re: Extra třída
Jen tak pro zajímavost...čekací doba na dodání nového civiku je asi jeden rok >:-[]
neregistrovaný ".."
28. 3. 2007 20:11
Re: Extra třída
cee vyvinuly ve wolfsburgu, proto vypada tak evropsky. asijate se sami naneco takoveho nezmuzou
neregistrovaný "karol"
28. 3. 2007 20:53
Re: Extra třída
to je možné nevím kdo to navrhoval. Nevím na co si asiati troufnou, nebo ne. Jenže to co udělali s tímto subaru. To by si nedovovlili snad ani ti korejci.
28. 3. 2007 16:33
SUBARU ALÁ EVROPA
Uz je tomu nejaky cas, kdy znacka Subaru ohlasila, ze se bude snazit vice libit evropskemu zakaznikovi. Impreza byla je a bude sportovnejsim modelem znacky Subaru. Co se tady v evrope za podobnou cenu nabizi? Golf GTI, Focus ST, Astra OPC a samozrejme dalsi. Co maji vsichni spolecneho? Jsou to hatchbacky. Velke zadky, nevyvazenost proporci... Tomuhle se Subaru chce ocividne priblizit. Osobne jsem bral Imprezu do stejne skupiny se sportovnim Lancerem. Zkratka neco vic, neco zajimavejsiho, neco hodnotnejsiho nez JEN hatchback.
Rozbalit vlákno
0
28. 3. 2007 16:35
Hm
Vidim tam inspiraciu v Daewoo Lanos a Chevrolet Lacetti, no dufajme ze to bude skor nejaky Chevrolet ako nastupca Imprezy 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaroukh"
28. 3. 2007 16:51
bída
to se mi víc líbí Daewoo Lacetti 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - STi (Modo Team)
28. 3. 2007 16:52
Doufám v zázrak
Mám trochu strach z toho,že jsou ty fotky oscanovaný časopis,protože kdo by si s takovym vtípkem dal takovou práci... skoro to vypadá,že je to fakt nová Impreza 8-s Že bude hatch mi nevadí,ale tohle??? Proč Subaru jednoduše nezmenšilo design Legacy,řek jim někdo,že to se líbí? I poslední zplácaná verze Imprezy je hezčí,ale počkáme na NY.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oldrt"
28. 3. 2007 16:53
sti answer to evo concept
hatetepe://impreza.yourimg.net/English/n…
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 3. 2007 16:54
muj nazro
nikomu ho nebudu vnucovat, ale je to přímo odporné, s ohledem na minulost... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
28. 3. 2007 17:00
Navnitř huj, zvenku fuj----ODTUNIT?
Když jsem kdysi slyšel, že nová Impreza bude hatchback, říkal jsem si: Konečně bude mít VW o čem přemýšlet na poli rádoby sportovních vozů a jestli se povede design, bude to bomba! Měl jsem trochu obavy, aby z toho nebyl další "scooby"....a ted?! MáM ZKAŽENEJ DEN.. díky, designové oddělení Subaru... ;-) zbývá jen doufat, že dostatek negativních ohlasů veřejnosti je přiměje vyměnit aspon tu ohyzdnou mřížku chladiče...tak mě napadá..TOHLE AUTO POTřEBUJE ODTUNIT!!! (ne wotunit, což v našich krajích většinou znamená aplikaci design prznících doplnků) ale trochu to polidštit,aby tento vůz nepůsobil, že autobusová zastávka kolem níž bude hrdý majitel projíždět bude pokryta zvratky milovníků aut čekajících na ranní spoj do práce... asi si založím první odtuningovou firmu specializovanou na Imprezu... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dave"
28. 3. 2007 17:10
Mam radsi Imprezu nez EVO,ale jestli takhle bude ta nova Imp
Mam radsi Imprezu nez EVO,ale jestli takhle bude ta nova Impreza vypadat...to je hnus :-( Vzdyt zezadu to vypada jak nejaky terenak :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fall"
28. 3. 2007 17:26
no to si snad dělaj srandu
tohle nemůžou udělat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ilya-Z"
28. 3. 2007 17:36
Posrali to!
Když jsem slyšel , že přišti impreza bude hatch, obaval jsem se , že to nedopadné dobře...moje obavy byli namístě...bohužel :-(. Jsem celoživotní fanda Subaru, ale kdybych si mohl koupit přiští generaci rivalu Sti vs. Evo, tak bych si koupil každopadně EvoX!...bohužel!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Please SUBARU don t do this"
28. 3. 2007 17:55
Re: Posrali to!
Suhlasim, je to hrozne, inak pocul som, ze by mal dojst aj sedan , ale aj tak je to strasne zleee, predok sa mi vobec nepaci, cele je to nechutne, som sklamany :no: :no: :'-(
28. 3. 2007 18:09
neeeee.....
tak toto je koniec...
to snad nemôže byť pravda :-( :-(
dúfam že o sedem dní sa na mňa nevyškerí podobný nepodarok o akom sa teraz bavíme (subaru.com/…8/autoshow/count
staré dobré imprezky :-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
2
28. 3. 2007 18:21
Re: neeeee.....
jaj zly link
[odkaz]
neregistrovaný "Mato"
29. 3. 2007 16:01
Re: neeeee.....
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Tak konecne jeden clovek, ktory to zobral realisticky! Jedine tu je pravda :-) :yes:
28. 3. 2007 18:12
BRAVO BRAVO BRAVO
Tak konečně se Subaru našel. Ano, to je pro mne to pravé Subaru. Nenapodobitelný styl :-) originální každým coulem :-) s přídí, která ti evokuje dvacet až třicet konkurenčních modelů... i když, jak známo, Subaru vlastně konkurenci nemá. Po shlédnutí toho horního modrýho snu s tím nezbývá, než vřele souhlasit. P.S. Na blog jsem nedávno umístil článek - Má Impreza - [odkaz] Tak v zájmu přežití zdůrazňuji, že s horním snímkem má můj text podobnost opravdu čistě náhodnou... :-O :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Rumcajs"
28. 3. 2007 23:58
Re: BRAVO BRAVO BRAVO
Wow..to se teda povedlo, ten článek už jsem četl, ale neni nad to si to přečíst znova :-) :yes:
neregistrovaný "Bullitt"
28. 3. 2007 18:18
trochu vylepšení
Chtělo by to aspoň 2 koncovky výfuku, tohle vypadá jakoby to bylo nedodělané. Ale oceňuju, že Impreza by mohla být koněčně hatch ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "no_ano.gdh"
28. 3. 2007 19:06
to je akoze co?
to je ako subaru impreza? a to este po pisku nedostali ty sefkovia subaru? neskutocne, vsak to neni je auto pre rodinku!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "racetony"
28. 3. 2007 19:11
Zlatej sedan
Co maj pořád všichni s tima hatchbackema ? A tohle je vrchol. To je jako by holce s původně pěkným kulatým zadečkem ho uřízly. FUj. Fuj. Fuj. Čím bude impreza v zatáčkách vrtět ? Možná se to pro jízdní vlastnosti WRC rally hodí líp, tak useklá záď, ale nedá se a to koukat. K čemu to pak je ?
Rozbalit vlákno
0
28. 3. 2007 19:41
Vzpomínky zůstanou...
Noó teda,hluboký nádech...když budu velmi mírný,tak bych sdělil,že to je krok vedle :no: :-(
Rozbalit vlákno
0
28. 3. 2007 19:59
WRX
Ty fotky vypadají celkem věrohodně, asi je to finální verze. Ale nevypadá moc agresivně, přední nárazník je příliš uhlazený a ta chromovaná mřížka ;-\. Nejspíš to bude jen verze WRX. Pro STI mají jistě připravený nějaký agresivní optipaket a frčet bude na čtyřech sluncích (jak píše GTI). Pochválit musím interiér-za čistotu a přehlednost. Profil trochu Mazda 3, ale jinak zklamání. Holt Subaru už několik let hledá svoji tvář, ale stále se nedaří. Uvidíme za týden, kdy nám jí představí oficiálně. Takže zatím 1:0 pro EVO X.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MysoSTI"
28. 3. 2007 20:06
to snad nie...
Tak toto je pre mňa absolútne sklamanie, Impreza podla mňa nikdy nebola dizajnovo úplne najaktualnejšia (hlavne interier) ale jednoducho to bola Impreza, to auto niečo vyžarovalo, ale toto...nemam slov, je to jednoducho divné.Ak toto skutočne je nová Impreza tak pre mna ako dlhoročného subaristu je to obrovské sklamanie.. :-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gougy"
28. 3. 2007 20:11
takhle nějak jsem si představoval Kiu
když ohlásila sportovní model, Subaru k tomu dalo ještě inspiraci od Milotechu a šup - STi :-) Nevěřím, počkám na NY, ale je o čem přemýšlet a na co se (ne)těšit :*)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kkk"
28. 3. 2007 20:37
subaru
no, panove...ackoliv jsem proznivcem znacky, tak mam rozporuplne pocity. nechci soudit pred tim, nez budou oficialni fotky, ale tohle se mi nezda moc povedene. subaru vzdy umelo sve automobily udrzet pod poklickou, tak verim, se ze tomu je tak i ted. nevim, jestli se da verit temto obrazkum uverejnenym nemeckym casopisem:) jinak nevim, jestli jste videli nejake fotky sedanu, ktere uverejnuji ruske a japonske internetove magaziny + autoblog.com, ale ten se mi zda povedeny:)
nechejme se prekvapit...kazdopadne se nemuzu dockat:)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
28. 3. 2007 20:54
Kristova noho
Přehlídka automobilovýho hnusu - divná maska s vlnou tsunami pod světly, příšerná tuzigová kapota, podivný nasávací otvor v nárazníku, zvláštně tvarované zadní dveře, zmatek za C-sloupkem, který vůbec neodpovídá přední části a snaží se být jako Mazda3 a nevypadat jako Mazda3, nepovedené páté dveře, světla jako parodie na Mitsubishi, difuzor jen s jedním megalaufem, ani ta modrá barva tomu nesedí... uááááááá 8-s Řekněte někdo prosím, že je to jen omyl nebo žertík. Jediný dvě pěkný věci jsou kola a motor.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dog"
28. 3. 2007 21:36
Re: Kristova noho
:-) tak to bolo výstižne Ricardo
28. 3. 2007 23:03
Re: Kristova noho
Ricardo,určitě je to omyl nebo žertík... ;-)
neregistrovaný "Please SUBARU don t do this"
29. 3. 2007 08:20
Re: Kristova noho
"Jediný dvě pěkný věci jsou kola a motor."- neviem ci si to s tymi pochvalami trochu neprehnal >:D >:D >:D
neregistrovaný "Scooby"
29. 3. 2007 08:38
Re: Kristova noho
Spíš asi jen ten motor... a podvozek ještě, ale to je tak všechno :'-(
Avatar - masO
28. 3. 2007 21:20
cena ?
Tak a ted sledujte jak poleti ceny ojetych Imprez nahoru >:D ;-)
Celkem sem byl i zvedavej na dalsi generaci Legacy,ale po dnesku uz me to vubec nezajima, pac jesi se do toho oprou stejne jako do Imprezy no tak potes koste teda :-) Impreza :no: :no: ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beaumont"
28. 3. 2007 21:39
R.I.P.
Nikdy jsem nebyl velkým fanouškem Subaru, ale vždycky jsem si téhle značky vážil. A teď - říkám jen: cítím s vámi (bývalí) Subaristé...
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 3. 2007 21:45
Pro autora článkum - nikoli k názoru, ale k češtině...
Věta:

"Naštěstí není důvod se domnívat, že i nový hatchback nabídne trakci a jízdní vlastnosti na takové úrovni, na jakou jsme zvyklí a pro kterou si získal na celém světě davy příznivců."

Takže nemáme důvod se domnívat, že nový hatch nabídne tu skvělou trakci atd. Buď je tam přidejte ještě jeden zápor nebo ten první dejte pryč, jinak by ta věta měla poněkud jiný význam.

Jinak to auto bych ještě nesoudil, na první pohled to tak zlé není, ale myslím že to je apríl.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
28. 3. 2007 21:53
Sním či bdím???
Tož toto že má jako být nove Subaru Impreza??? Si snad někdo dělá delpr, nebo co!!! Tož tudy ogaři subarští asi cesta nepovede, dyk chudáka Alessia z toho trefil šlak miokardu (neb se zde ešče neobjevil, aby se s náma poděli o své dijmy na toďtoto). Du se přeléčit skockou (bez kocky). Tož tak.
Rozbalit vlákno
3
anonym
28. 3. 2007 21:57
Re: Sním či bdím???
já nevím co říct...proto mlčím...a tiše doufám ;-\
Avatar - donPedro
28. 3. 2007 23:09
Re: Sním či bdím???
Sláva!!! Žiješ!!! A já už se bál o tvé zdraví. No snad na trochen uklidněnou: žádná polívka se nejí tak horká jak se uvaří, snad tedy ani ta s názvem new Subaru Impreza ... kósek níž sou zas jiný fotky, ne že bych z nich byl teda nějak nadšenej, ale kdo tedy vlastně ví kolik včíl médii koluje "zaručeně pravých" nových S-I??? Tož nechme polévku vychladnout a posečkejme na ofiko fotky. Aneb slovy klasika: "Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko."
neregistrovaný "Scooby"
29. 3. 2007 08:41
Re: Sním či bdím???
Nic jiného nám totiž ani nezbývá ;-\ ;-)
neregistrovaný "mananasek"
28. 3. 2007 22:23
uf
Nemám nic proti tomu, aby to byl hatch, ale z tohoto bych vážně blil. Jen doufám, že je to matení konkurence. Jestli se finální verze bude jen trochu podobat této příšernosti, tak je pro mě Subaru naprosto kaput. Viva EVO X
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GfX"
28. 3. 2007 22:35
škoda
no nevim ale maska se mi zdá dost podobná spyphotos co sem viděl na worldcarfans, asi to fakt bude ono :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kkk"
28. 3. 2007 22:35
FOTO
jo a panove, to, ze to vyslo v nemecnek casopisu jeste neznamena, ze to tak bude ve skutecnosti...
v japonsku muzete zase videt toto
[odkaz]
[odkaz]
prijde mi to jako pravdepodobnejsi varianta...
ale uvidime, uz jen par dni...
Rozbalit vlákno
6
28. 3. 2007 22:41
Re: FOTO
Tak tohle je pěkné,snad to je ta pravá... :yes:
Avatar - Ricardo
28. 3. 2007 22:42
Re: FOTO
Tak to je jiná. Až na to křídlo fakt dobrý a ještě předek by nemusel být tolik ve stylu Toyoty.
neregistrovaný "yaroukh"
28. 3. 2007 22:43
Re: FOTO
tamto nahoře musí bejt hoax, tohle už vypadá reálnějc
anonym
28. 3. 2007 23:31
Re: FOTO
kéž by to byla pravda...jenže tahle fotka koluje skoro rok, což jí na věrohodnosti nepřidává :-(
neregistrovaný "kkk"
29. 3. 2007 08:35
Re: FOTO
aha, to jsem nevedel. mne ji poslal kamarad az pred nekolika dny, tak jsem doufaů ;-\ ale vis co? tech obrazku uz bylo...dokud neuvidim pravou fotku (ne cosi vytvoreneho ve photoshopu), tak budu porad verit, ze bude nova impreza povedena ;-)
anonym
29. 3. 2007 09:56
Re: FOTO
tyhle fotky co jsou tu vypadají asi bohužel jako nová impreza...viděl jsem i pár zákulisních foto - je to foceno v hale. Jedinou útěchou zůstává snad to, že pro evropu bude předek vypadat jinak (nebo jsem to tak slyšel). ten hnusnej gril je fakt trága
28. 3. 2007 22:41
KAŽDEJ PES...
Já se po seznámení s Tribecou nedivím už vůbec ničemu. Ostatně, ty snad planeš pro Stellu? :-) nebo máš snad v srdci Justy? :-) či snad miluješ team trautenberg, totiž Forestera? Ta auta nemají ani jednu společnou markantu, není do nich vtisknut originální rukopis, ta auta netvoří styl. Je to přesně, jako v tom krásném, trefném, českém - každej pes, jiná ves... Takže zbývá jedině Legacy, auto, na které se člověk může se zalíbením podívat. Ale jak známe subaru-fan-evergreen - "Nejde o vizáž, jde o fo(u)rsáž", čekám tu brzy nějakou oslavnou píseň. I když... Alessio to myslím vyjádřil věrně a upřímně... no, nelze, než doporučit portfolio AUDI... tam se subaruboys vyřádí dokonale a za rok si na Subaru ani nevzpomenou. Vždyť QUATTRO, dokonalé motory, jedny z nejpovedenějších vnitřků... tak vítejte, hoši, v Evropě :yes: jako ochutnávku doporučuju AUDI A6 AVANT... v antracitu. Polož jim tam na pult něco pod dva melouny a po nasednutí si budeš poprvé v životě připadat jako v ráji. Ostatně v ráji také budeš. V autoráji. BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
23
28. 3. 2007 22:57
Re: KAŽDEJ PES...
No ty jim teda dáváš... ;-)Chudáci subaristi pláčou někde v koutu,vyzývají všechny svaté samuraje k nebeské pomoci a nevěřícně kroutí hlavama nad tím,co jim to mateřská firma provedla s Imprezou...těžká pilulka ke spolknutí,sám tomu nemohu uvěřit...Jinak ano,to Legacy je opravdu pěkné.Ale Audi to není...:yes:
29. 3. 2007 08:37
Re: KAŽDEJ PES...
Ne, a jak tak na to koukám ani nikdy nebude :-)
anonym
28. 3. 2007 23:33
Re: KAŽDEJ PES...
kupuj si limuzínu A8 za několik milionů, když ti nevadí, že vypadá jako přerostlá A3...každému co jeho jest, já s tebou souhlasím :yes:
29. 3. 2007 08:50
Re: KAŽDEJ PES...
Oba teď víme, že tvůj pohled na A8 je jen zpěněnou krví z toho, na co tu oba zíráme a ptáme se, jestli je to možné... já stále nevěřím. I když, jak píši nahoře, vidět předek Tribeky... to je zážitek úrovně vetřelců... Někde tu kolega odkazuje na umírněnější verzi Imprezy, tak se na to mrkni. P.S. Mimochodem, to, co je vizuálně automobilka, to nejlépe člověk zjistí, když se podívá na její 15 a více let starý produkt... tak mrkni na AUDI... třeba 80... tomu se říká - umět zastavit prémiový čas. Kvalitou designu je v aktuálním kontextu AUDI uměleckým dílem, a to každý její model. Ostatně současné Legacy, pro mne jediný akceptovatelný produkt Subaru, je (vizuálně) odrazem minulé generace AUDI A4 i minulé generace Accordu...
anonym
29. 3. 2007 09:44
Re: KAŽDEJ PES...
jistě, Legacy je okopírovaná, A8 je skvost protože vypadá stejně jako A3 a já jsem asi jiné fotky imprezy neviděl :-)
29. 3. 2007 10:01
Re: KAŽDEJ PES...
Není okopírovaná, leč silně inspirovaná. Ostatní už jedou na aktuálních designech. Podívej se na veletoče, které subaru v karoseriích dělalo za posledních 20 let a pak e podívej na vývoj karoserií třeba u AUDI... Koneckonců, soustřeď se třeba na předky :-) P.S. pokud se ti zdá, že A8 je přerostlá A3, pak doporučuji návštěvu očaře :-) Měl bys vědět, že vizuální markanty u jednotlivých modelů, které vytváří určitý originální znak automobilky, nejsou odrazem beznaděje designérů, nýbrž jejich záměr. pokud tedy automobilka vůbec nějaký hlavní designový proud má. subaru nemá. Tedy, lépe řečeno, urychleně z něj vycouvává... myslím z těch předků... a že se hodně snažil vytvořit "tvář" svých aut... Je to,jak píši nahoře - každý pes, jiná ves. Ostatně, podívej se na linie Passata a Jetty... Mondea a Focuse... MB C a MB S, atd., takhle to dělají designoví mistři. A je jedno, jestli se ti Passat či Jetta líbí, jde o ukotvení automobilky ve světě očí.
anonym
29. 3. 2007 10:07
Re: KAŽDEJ PES...
ano, nejlepší by bylo, kdyby ostrá impreza měla stejný look jako oplastovaný Forester nebo malé Justy... :-) . Tak to rozhodně ne-e. Audi sází na umírněný vzhled, rozhodně tím nic nekazí ale všechna audi jsou si podobná jako vejce vejci - jen ta A8 je trochu víc přefouklá. R8 to začalo měnit a to je dobře...všimni si, jakou velkou pochvalu sklidilo. Znvu opakuji - pokud se ti unifikace líbí, je to tvoje věc ;-)
29. 3. 2007 10:46
Re: KAŽDEJ PES...
Moje věc to není. Je to záměr všech automobilek. A pokud nespatřuješ v R8 designové prvky, jdoucí napříč všemi modely AUDI, pak opravdu je to mé doporučení k návštěvě očaře potřebné. A pokud je pro tebe vizáž AUDI modelů umírněná :-) pak ty asi opravdu považuješ Forestera za ikonu designu tohoto století >:D Alessio... Subaru hlavně nevyšly předky. Subaru předpokládal, že nový předek (Tribeca) se uchytí a bude to markanta subaru na dalších 10 let. jenže to není markanta, ale výbuch... dokonce snad se rozešli i s designérem toho předku... Takže zažíváme něco vyjímečného - automobilka zlomí svůj design (to samé před lety udělali u AUDI, ovšem s jiným výsledkem), vyjede na nové tváři a... je to propadák... Nebo se snad těšíte v klubu na tvář Tribeky na novém Legacy 8-s >:-[]
anonym
29. 3. 2007 11:43
Re: KAŽDEJ PES...
společné designové prvky neznamenají stejné masky napříč modelovým spekterm, to by bylo dobré si ujasnit ;-)
29. 3. 2007 17:25
Re: KAŽDEJ PES...
Alessio, "stejné" přední masky má Mercedes asi tak 100 let. BMW 50 let, Jaguar asi 60 let... Právě maska, tedy jakási tvář auta musí přece nejvíce vypovídat o tom, ke komu náleží... A právě Subaru tu unifikaci předku stvořilo na Tribece. Jistě víš, že tvář Tribecy byla první novou tváří Subaru. A protože se nepovedla, nejspíš tato tvář bude poslána do historie bez následovníků a Subaru nyní tvoří tvář novou. Tu spatříme asi na nové Impreze. A pak na novém Legacy. Tyhle tváře budou jako dvě vejce. Pokud tohle nevíš, nedělej do aut.
anonym
29. 3. 2007 20:29
Re: KAŽDEJ PES...
strč si laskavě svá moudra někam
29. 3. 2007 22:58
Re: KAŽDEJ PES...
Nebuď nervozní a zvykej si, že lidi mají názory. Tohle není, Alessio, diskuzní masturbace v Subaruklubu. Tam jo, tam si můžete o SUBARU STELLA mazat med kolem pusy a nikdo se vám nevysměje. Tohle je diskuze svobodná, tedy jde o pohledy, o názory, nikoliv o subdogma. Velmi si zde vybouchl. Tedy to je můj názor.
neregistrovaný "Scooby"
30. 3. 2007 13:17
Re: KAŽDEJ PES...
Ty mluv něco o dogmatech, zrovna Ty :no: K tématu: design Subaru, pokud se tyto obrázky ukáží že je to fakt pravda, se neubírá dobrým směrem. Alespoň podle mě ne. Ale nic to nemění na tom, že je to pořád moje nejoblíběnější a srdcová značka. I když bych na audi měl. Nejsem Subarukovboj co šilhá po audi. GTI jsi ohranej jak gramofon, stále Ti to opakuji a ty to nevnímáš. Přijď s něčím novým

;-)
30. 3. 2007 20:51
Re: KAŽDEJ PES...
Ty jsi také ohranej... tady jsme ohraní všichni. Někdo ovšem falešně od prvního svého tónu... ;-)
Avatar - VDC
29. 3. 2007 20:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 3. 2007 23:01
Re: KAŽDEJ PES...
Jo, jasně, totální impotence... :-) na tyhle bláboly nebudu ani reagovat. Jen snad... neoslovuj mě prosím příště, jako ***, můj nick je GTI. Toho miláčka si nabal jinde, VDC.
neregistrovaný "Milý Stydlín"
30. 3. 2007 07:34
Re: KAŽDEJ PES...
Nebuď nervozní a zvykej si, že lidi mají názory. Tohle není, GTI, diskuzní masturbace v AUDIklubu. Tam jo, tam si můžete o ÜBERAUDI mazat med kolem pusy a nikdo se vám nevysměje. Tohle je diskuze svobodná, tedy jde o pohledy, o názory, nikoliv o subdogma. Velmi si zde vybouchl. Tedy to je můj názor. >:D
30. 3. 2007 10:41
Re: KAŽDEJ PES...
Tys opravdu překopíroval můj text, vydáváš ho za vlastní a pozměmil jsi v něm adresáta? to snad ne :no: :no: :no:
29. 3. 2007 09:55
Re: KAŽDEJ PES...
Jo to pořekadlo mě taky napadlo. Už jsem to psal nahoře, Subaru už několik let hledá svou tvář, ale nedaří se. Každý model, je úplně jiný, nemají žádné společné rysy. Při vytváření designu nového modelu nemají na co odkazovat, co ladit. Nejvíce to bylo patrné u faceliftů Imprezi. To Mitsubishi se svým Lancerem je někde jinde. Jeho design se s každou generací rozvíjel, ale hlavně má EVO tvář. U Imprezi to platilo tak u první generace.
Tady přidávám Spyfoto
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ricardo
29. 3. 2007 15:23
Re: KAŽDEJ PES...
To víceméně odpovídá těm obrázkům v článku. Jen ten předek se zdá být jiný. Jestli se pod bílou páskou skrývá maska ve tvaru A a kukuč jako Saab 9-5 tak to ještě může leccos napravit :-)
neregistrovaný "mozgog@post.cz"
28. 3. 2007 23:24
ROZPAKY
Obávám se, že Subaru se vydalo stejnou cestou jako Toyota - tj. v Evropě nabízet designově podobná auta francouzským, italským a koncernovým sra_kám, protože tyhle domácí sra_ky Evropani milují a kupují.

Subaru ukáže špičkový design B5 THP, dokáže udělat auťák jako Tribeca, evergreen Forester, nadčasový Outback a pak nabídne něco, co vypadá jak Srrreat.
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 3. 2007 23:47
stéblo naděje
kdy to mají v německu ten apríl nemají ho o několik dní dříve než u nás? :-|
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Martina"
29. 3. 2007 00:36
Re: stéblo naděje
Hele Alessio, STI musi bejt sedan... to proste takhle nejde,...ale zas na druhy strane vsechno spatny k necemu dobry...vyresi se mi jedno moje zivotni dilema.
29. 3. 2007 01:00
WRC
Je dost mozne, ze Subaru vytvori nekolik karosarskych variant pro Imprezu. Hatchback mozna kvuli WRC (v poslednich letech se Impreze sedan moc nevede), sedan pro fajnsmakery a mozna i combi pro ..... (myslim, ze i taci se najdou kdo vyznava kombi). Nevesme jeste hlavu, Subaru se zatim nikdo nevyrovnal a doufejme, ze to tak zustane. Porovnavat kterekoliv Subaru s A6 je ponekud nemistne. A6 (i quattro) se nikdy nevyrovna jizdnim vlastnostem Subaru a Subaru zas nemiri tak vysoko jako A6.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kkk"
29. 3. 2007 08:38
Re: WRC
co jsem cetl, tak ma byt hatch misto wagonu. sedan by mel zustat...ale uz toho bylo napsano tolik, ze nevim, cemu mam verit
neregistrovaný "Pavel V6"
29. 3. 2007 08:24
prodejnost
Tak bych řek, že po představení táto "krásky" se razantně zvýší prodej stávající generace. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "adam.s"
29. 3. 2007 08:53
Sedan
Cetl jsem zde, ze Impreza musi byt vzdy sedan... ale sedan je mrtva zalezitost. Podle me bude sedanu cim dal tim mene, az nakonec zadne nove auto nebude sedan.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Martina"
29. 3. 2007 09:47
Re: Sedan
Podle tebe treba jo, ale dokud budem my, co sedany kupujou, taxe vyrabet budou porad.
neregistrovaný "Subaru Impreza WRX STi 2004"
29. 3. 2007 11:03
Berou špatné dorgy...
Zmršenina a paskřivec, nic jiného. Jako vlastník STi pokud nekdy budu měnit auto, pak přejdu k EVO X ptz to aspon trochu vypada jako predchozi EVO. nechapu jak si muzou myslet ze nejaky blby kompaktni hečbek zaujme nekoho kdo si koupil tak super neprakticke auto jako je WRX STi...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "EasyRider"
29. 3. 2007 12:43
Mazda 3
Nevim, jestli to tu uz nepadlo, ale napadne mi pripomina mazdu 3 trosku virtualne votunenou..
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2007 13:53
Zkáza/spása??
Tak jsem si tu přečetl celou diskusi – dá se shrnout slovy: je to hnus, nikdy bych si to nekoupil. Ok. Ale kolik z vás si koupilo tu starou, pěknou imprezu? Přiznal se k tomu jeden majitel. Možná by stálo podívat se na to z jiného úhlu. Prodeje subaru nijak nezáří. Automobilka přece nemůže stavět na jednom modelu – totiž Subaru Impreza WRX STi. To je přece jméno, které si slově subaru vybaví. Ale může jedno modrý, nepraktický, kultovní auto se zastaralym interiérem držet nad vodou celou automobilku? Subaru udělalo krok správným směrem, totiž k růstu podílu na trhu. Základem bylo přestavět hlavní modelovou řadu z nepraktického sedanu a sportovního polokombi na hatchback. Splněno. Dalším krokem bude uvedení dieselu pod kapotu. Až tohle bude fungovat, může se teprve soustředit na vrchol nabídky, který sice tvoří image celé značky, ale prodeje nezachrání. Totéž se podle mého názoru časem stane i Mitsubishi. Na takováhle auto, které tvoří vrchol nabídky, totiž musí vydělat ty řady pod nimi. Podobným šokem musela projít i jedna nejmenovaná sportovní automobilka z Německa. Neříkám, že divný „hečbek“ spasí automobilku, ale něco se změnit musí. PS: Sti je jeden z mých automobilových snů
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Korek1"
29. 3. 2007 16:49
Hnus...
Hnus....
Rozbalit vlákno
0
29. 3. 2007 16:56
UNIFIKACE DESIGNU
Nevim, jestli Subaru hleda svou tvar, ale libi se mne, ze kazdy model vypada jinak. Kdyz srovname Subaru s unifikovanym vzhledem evropskych aut, vyhrava u me Subaru. Nevyhoda unifikace napr. u AUDI je, ze pokud se ti nelibi A3, je jasne, ze se ti nelibi A4, A6...To same u MB, VW... U Subaru je to jine, pokud se ti libi Imreza, nemusi se ti libit Legacy, ale zase si zamilujes Forestera. Osobne jsem proti unifikaci. Je to levny pocin evropskych automobilek, ktere se snazi vyrovnat se asijskym zlevnovanim vyroby. Snizovani nakladu je jiz nyni videt na poklesu kvality nekterych evropskych vozu.
Rozbalit vlákno
20
29. 3. 2007 17:40
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Marianku píšeš to hezky, ale nemá to hlavu ani patu. Vizuální unifikace je trend, který platí asi tak 100 let. Nebo ty snad nerozeznáš stará Ferrari na 100 metrů? Nemůžeš přece na tak opticky složitou věc, vztahovat kategorii z lunaparků - líbí/nelíbí. Tady přece jde o "kvalitu designu" Jde tedy o to, jak dokáže tým designérů zpracovat zadání... A z tohoto pohledu není možné říci například, že se mi líbí BMW a nelíbí Mercedes. To je velmi naivní pohled. Tedy - například prémiový německý triumvirát je hvězdné designové nebe. Nejde přece v tomto kontextu postavit vedle těchto aut nějaké Subaru, automobilku, které se vizuálně hledá. Na druhé straně se můžeš podívat na tu tvou unifikaci u Lexusu (za kterou já naopak Lex chválím) nebo u Infiniti... Tak tu nerozehrávej naivní tézi o unifikaci evropských automobilek pod tlakem východních produktů, a než něco napíšeš, tak se napřed zamysli. BMW, Mercedes, AUDI, to jsou produkty, které posouvají design aut dopředu. Od nich se učí celý svět. Tak sem netahej nějakého Forestera... bože, a běž se zítra podívat do prodejny Mercedes... ale bacha, abys neomdlel, budeš si připadat jak na výstavě umění, tedy, pokud máš vkus a voko.
Avatar - Ricardo
29. 3. 2007 19:08
Re: UNIFIKACE DESIGNU
:yes: Audi a Peugeot jsou extrém, ale s tím Mercedesem nebo BMW je to naprostá pravda,stejně tak hned poznáš Alfu, Renault, Saab, Volvo... stačí mít oči a každý vidí která auta patří k sobě.
29. 3. 2007 22:52
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Jistě... třeba Saab... třicet let a stále to tam člověk vidí... já tu dole píšu, že tu dnes diskutuju s velkým sebezapřením, a to proto, že Alessio tupě drží nahoře trapnou lajnu, že A8 je nafouklá A3... zoufalé... tak, jestli se tu bude diskutovat na téhle úrovni, můžem to rovnou zabalit. Prostě princip - nejlepší auto je to, které má tatínek v garáži - to je princip, který zásadně odmítám. Stydím se za Alessia. Fakt. Asi by mu (kdyby napsal pravdu) ukousli v subklubu ucho :-)
29. 3. 2007 19:49
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Neprehanej "GTI". 100 let unifikace je trosku moc. Vetsina automobilek tady pred sto lety jeste nebyla a naopak vetsina automobilek, ktera tady byla pred 100 lety, tady uz nejsou. Jeste pred 50 lety i premiove znacky mely cca 2 modely/znacka. A 2 jeste netvori skupinu. Co se tyce designu, ten se tvori proto, aby automobilu vytvoril kabat a tvar. Designem se automobilky snazi libit. Nemuzes udavat, ktery design je kvalitni a ktery ne. Kazdemu se libi neco jineho. Ano, GTI, jde o to tve libi/nelibi. Pokud se ti design libi, zajimas se o automobil dal. Vim, je to ponekud prizemni, ale takhle funguje svet do ktereho te, mily GTI vitam. Uz se probud, divej se ocima a nedivej se pouze na to jakou ze znacku automobil mezi svetlama nese.
29. 3. 2007 20:03
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Design automobilu se unifikuje né kvůli výrobním nákladům, ale aby bylo každému jasné k jaké značce daný vůz patří. U Audi můžeš ty čtyři kruhy klidně sundat a každý pozná co je vůz zač, ale u Subaru to radši nezkoušej.
29. 3. 2007 22:48
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Marianku, líbit/nelíbit... to je kategorie dobrá tak do školky. To, jak má auto vypadat v podstatě víme všichni. Rámcově. A právě v tom, jak jsou zpracované detaily a jak ty detaily vytváří harmonii celku a navazují na další modely, tak v tom tkví tajemství kvalit designu. A mám-li dát příklad, pak třeba Forester je nevýsost tuctový nezajímavý (vizuálně) produkt, který světový design aut neposouvá ani o cenťák. Naprotitomu například Mercedes CLS je ikona současného světového designu. Jestli se ti líbí víc forester, nebo mě víc CLS není vůbec důležité. Protože to CLS jednou bude stát v muzeu moderního umění... ovšem, kde bude stát Forester si doplň sám. Já tu na toto téma píši s velkým sebezapřením... protože se ve mě příčí psát tu o hvězdném nebi (Mercedes, AUDI atd.) a konfrontovat to s běžnou, takřka nudnou produkcí, a to jen proto, že Alessio je v Subaruklubu a tak musí velebit Subaru STELLA jako designovou ikonu století. Což je samozřejmě směšné... leč, jak vidíš možné. A speciálně k tobě - pokud nedokážeš rozeznat kvalitu, ikonu (CLS) od běžné produkce (Legacy, Mazda6 atd) pak na sobě zapracuj. A zdfůrazňuji, nejde vůbec o to, co se ti libí, či nelíbí. Dám ti za sebe ještě jeden kontrapříklad. Nijak významně mě nebere BMW7... ačkoliv prostě musím uznat, že je to deignová dokonalost. Pokus se tohle všechno pochopit, otevře ti to nové obzory. Líbí/nelíbí se pokus utlumit. Jinak je mi samozřejmě příjemné, že jsem ti milý.
anonym
29. 3. 2007 23:14
Re: UNIFIKACE DESIGNU
lžeš
30. 3. 2007 00:38
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Mily GTI, souhlasim s tebou v mnoha aspektech. MB CLS je skvost, ktery patri do musea moderniho umeni. Osobne se mne libi MB G-class (hranata verze). V kazdem pripade uprednostnuji BMW pred MB. BMW 7 je jednim z nejpovedenejsich vozu, jeho linie jsou bez chyby. Co se tyce Subaru, jde o znacku bez primeho konkurenta. Jde si svou cestou, coz je mi velice sympaticke. Po technicke strance je to skvost jako CLS a BMW7 po strance designerske. V dobe, kdy CLS bude v muzeu moderniho umeni, muzeme cekat Forestera v technickem muzeu. Zkratka porovnavas jablka a hrusky. Navic jsem ti uz jednou dopurucil, at se v Subaru svezes, abys vedel o cem pises. Osobne nijak nevynasim design Subaru do nebe. Je to velice kvalitni vuz se spickovou technikou, ktery se mne osobne libi i po strance designu. To asi nepochopis stejne jako ja nechapu, jak se ti muze libit design VW.
30. 3. 2007 10:11
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Končím :-) Na diskuzi na úrovni líbí/nelíbí nemám. Asi mě nečteš, píši - není vůbec rozhodné, co se komu líbí, rozhodná je kvalita designu. Ale jak vidím, tys zatím stín líbí/nelíbí nepřekročil. Tedy ale douhám, žes alespoň překročil stín číslo dvě, totiž tatínkvou garáž... Jinak je mi stále příjemné, že jsem ti milý. Tohle tu moc často nezažívám :-)
škoda, že nejsi Marianka... >:D ;-)
29. 3. 2007 23:44
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Ještě můžu podotknout další věc. Dost lidí se rádo trefuje do novodobých peugeotů, pro něž je typickým rozpoznávacím prvkem velká "tlama" v předním nárazníku. V různých obměnách se to objevilo prakticky na všech nových modelech. U Subaru něco podobného zkoušeli, kdy maska měla evokovat trup letadla. Poprvé se to objevilo na Tribece, pak i na faceliftové Impreze. Ale na novém modelu nic takového nevidím. Je tam jakási zvláštní vlna, která vypadá hrozně korejsky. Další důkaz jak Subaru tápe. Snad tam STI dostane pořádný agresivní plástve ;-\ .
anonym
29. 3. 2007 20:32
Re: UNIFIKACE DESIGNU
...přeloženo "pokud máš jiný názor než já tak jsi hlupák". Dneska jsi mě fakt dožral, nemíním s tebou o tomhle tématu už ztrácet čas. pěkný víkend.
29. 3. 2007 22:33
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Nemáš názor, Alessio, jen jak kafemlejnek obhajuješ svou pozici zpravodaje subaruklubu... jsi jak malej kluk, nová Impreza se ti nelíbí a tak do mě kopneš. Stěžuj si v Japonsku.
anonym
29. 3. 2007 23:13
Re: UNIFIKACE DESIGNU
proč na mě pořád zkoušíš ty tvoje bláboly? Já je znám a nejsem na ně zvědavý tak mě jich laskavě ušetři...a ten kafemlejnek na tebe docela sedí, to jsi vystihnul. Až napíšeš nějaký věcný a kvalitní příspěvek k autům tak si můžeme povídat...piš radši jen povídky, jdou ti líp než diskuze - ta ti totiž nejde, protože si myslíš, že jsi nositel veškeré moudrosti světa a tak ani diskuzi nepřipouštíš. Rád si čtu tvůj blog ale způsob, jakým diskutuješ...chtělo by to trochu sebereflexe. Klidně odpověz, rád si přečtu zase dlouhou odpověď plnou polopravd a demagogií,zesměšňování, přihoď něco o subaru, o tribece, o rodině...tak, jak to děláš, když se ti zachce. Udělal sis hodně nepřátel, nedělej si další. pěkný víkend a v pondělí nashle...snad si promluvíme o autech a ne o mě a mých aktivitách
29. 3. 2007 23:26
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Úplně se hrozím toho, že když tu začnu velebit subaru, budeš mi zobat z ruky... Zoufalé, Alessio. Dej si pauzu, podívej se kriticky na subaru a nepapouškuj tu referáty z nástěnky subklubu. A možná že zjistíš, že na světě jsou i jiná auta... Pak to bude zase dobrý. P.S. ale, že tě ta nová Impreza vzala :-) :yes: Jsi nervozní jak prvnička ;-)
neregistrovaný "kkk"
30. 3. 2007 09:30
Re: UNIFIKACE DESIGNU
GTI, GTI...ty tady hanis allesia za to, ze neprizna (nevim, proc by mel), ze jsou vozy subaru hnusny. ale podivej se na sebe! napsal jsi snad nekdy k jakemukoliv clanku o VW, ze se ti vuz nelibi? nevzpominam si...proc? copak tobe se libi vsecky vw? pochybuju..a jestli ano, tak jsi na tom stejne jako allesio. rozdil je v tom, ze on (a vetsina tady) nema potrebu neustale hanit auta znacek, ktere sam nevyznava. chovas se jak maly decko! jak se objevi nejaky subaru, hned na nej utocit, ze je to hnusny, pises cosi o nevkusu a o evrope! kdyz se ti to nelibi, tak at. je to tvuj nazor, ale nemusis tu porad, jako kafemlejnek, opakovat svouje moudra, ktery jsou naprosto k nicemu, protoze jsou pouze tvoje. a to, ze je a8 prefoukla a3? ja s tim souhlasim. novym modely audi se mi nelibi vubec. ale doopravdy nepotrebuju pod kazdy podel vylivat svoje moudra...tak se prosim te prober!
30. 3. 2007 10:21
Re: UNIFIKACE DESIGNU
Nic nehaním, kkk, píši názor na design aut. To je vše. A opravdu mi přijde směšné v diskuzi o designu subaru, když tu někdo tvrdí, že A8 je přefouklá A3 :-) to je názor z jeslí... ale měl bys vědět, že Alessio tím jen kolem sebe kope v dokonalé zoufalosti, neb člen klubu fanatik-subaru a pojednou tu zří ten modrej klenot... to ho psychicky položilo a tak do mě kope. Nemusí. Jinak je také milé, že jako jediný na světě dnes Alessio brání předek Tribeky. Ten totiž (změnou designéra) brzy změní i Subaru samé... avšak náš velký milovník Alessio tu příď velebí a velebí... přesně tak, jako cení i vizáž Subaru STELLA... a to už je opravdu na velkou pováženou >:D Neboj, až mě subaru něčím zaujme, budu tu rád pět chvály. Já na subaru velmi cením kvalitu pohonu, odladění podvozku, prostě jízdní vlastnosti, ale design, ten ne. Ten opravdu ne. P.S. Špatně si vykládáš má slova. To nejsou moudra, to jsou názory. Tak, jako své názory tu vypisuješ ty, tak je tu vypisuje každý. Pokus se s tím smířit.
anonym
10. 4. 2007 17:19
Re: UNIFIKACE DESIGNU
ukazte me nekoho gdo si kupuje Subo kvuli tomu aby se na neho koukal a lestil ho houbickou.....a nekoho gdo si kupuje evo aby mohl projet tim nejvetsim humusem pod sluncem, oprit to do prikopy a druhej den hura do prace....
neregistrovaný "Milý Stydlín"
30. 3. 2007 07:41
Re: UNIFIKACE DESIGNU
:yes:
neregistrovaný "Audi RS4"
29. 3. 2007 20:19
Blééé !!!
Bože to je ale humus.. Nezlobte se na mě, ale ten předek... To může mýt motor jakej chce ani zadarmo bych to nechtěl... V tom bych se styděl sedět ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
29. 3. 2007 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "oda"
29. 3. 2007 20:52
Korejec
:no: 8-s :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pida"
30. 3. 2007 09:13
Nevim nevim
Tak to se jim moc nepovedlo! ;-\ Připadá mi to jako směs BMW 1 a nějakého levného designu korejského auta! Jestli je tohle nová Impreza (viz. nadpis) tak si myslím, že Evo strčí Subaru do kapsy! Současná Impreza je pěkná, ale tohle.... ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pampuch"
1. 4. 2007 15:09
proste konec imprezi ????
subaru asi uplne vzdalo boj proti evu ked videli co im nachystali :O) ale toto nema ani na civic type R ....pretoze sa to tomu lit a bit podoba..bye wrx
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gajfis deesign"
2. 4. 2007 15:20
je to fuj
Mě se teda nelíbí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ošklivka subaru"
3. 4. 2007 18:03
Impreza - oficiální foto
www.autoblog.it/galleria/subaru-impreza-…
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johan"
10. 4. 2007 17:07
Subaru
Legendy umírají, je to fakt a musíme se s tím smířit.....právě umřela další...čest památce Imprezy a GT. amen
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 4. 2007 17:20
Johan
ukazte me nekoho gdo si kupuje Subo kvuli tomu aby se na neho koukal a lestil ho houbickou.....a nekoho gdo si kupuje evo aby mohl projet tim nejvetsim humusem pod sluncem, oprit to do prikopy a druhej den hura do prace....
Rozbalit vlákno
0