Subaru Impreza WRX STI přichází. Má nový vzhled, silnější motor, nové elektronické systémy a osvědčený pohon všech kol. V galerii si můžete prohlédnout její fotografie z tokijského autosalonu.
Autor článku zná rallye patrně jen z počítačových her. V mistrovství světa se Finská rally jezdí v srpnu, takže ta zledovadělá silnice v jeho textu trochu hapruje . ;-)
copak o to, ale cit čtenáře utrpí hned v začátku článku, kde se dočte že WRX STI si stačila vydobÍt ... někomu to nevadí, ale mě to teda pěkně praštilo do očí...
Dobrý den. Dvoukomorové turbodmychadlo = twin-scroll turbocharger. Turbodmychadlo Twin-Scroll má ne jeden ale dva kanály (závit=scroll), z nichž každý přivádí výfukové plyny vždy od dvou válců. To vede ke snížení protitlaku turbodmychadla při nízkých otáčkách a lepšímu využitím dynamiky (účinnosti) pulsujících výfukových plynů. Turbodmychadlo se také dostává snáze do vyšších otáček.
To snad neni pravda! WRI STI jako hatchback?! :'-( Myslel jsem ze hatchback bude jen jako doplnek. Oni to vsak mysli uplne vazne ze nebude sedan!!! ;-\ :-(:no::no::no: A ty zadni svetla ktera jsu tam uplne neprirozena. No hruza! :-(8-s
to auto vypada neuveritelne tuctove, to uz neni ani japonec ale nejaky impotentni korejec...samozrejme je tu ta znacka, ta aura kterou pro hodne lidi subaru ma, ale nezlobte se na me, tohle je nejlepsi cesta jak o ni tu znacku pripravit..
Kdysi se rikalo, ze zeny vybiraji auto podle barvy. Jak jsi od nich daleko ? Aura Subaru nikdy nebyla zalozena na nejakych ladnych ci nadcasovych krivkach karoserie, ale ne bezkonkurencni technice pohonu, na skvelych jizdnich vlastnostech a na spolehlivosti. Pokud chce nekdo exhibovat prostrednictvim
krasne nelestene kastle, pak si suba jiste nekoupi, stejne by ho pro nej bylo skoda.
Tady vsechno diskutujici pretoci jak bulvarni novinari. ;-\ :no: To ze se na vzhled vykaslali a nekomu to vadi jeste neznamena ze musi byt hned nejkrasnejsi na svete. :-O
Jinak opravdu nechapu proc by takhle predelavali design kdyby jim na nem nezalezalo!Nedochazi vam to??? :-|:no:
Prave jsem si dal [odkaz] a vidim dalsi katastrofu. Sedan Impreza WRX STI nebude!!! :'-( Tak ma bachraty zadek.Ach kde je tak dynamika??? Chtel by jsem aby to byl pouze zly sen. :'-(:'-(:'-(
Tvůj odkaz => USA => WRX 4 Door = nový sedan. ( Na WRX Sti 4 Door je zatím sice stará, ale proč by ji časem nevystřídala nová? Teda když o ní bude zájem, že. ) :-)
Uz to tu bylo milion krat. Jo podvozek je sportovni patry na spicku. Ale dulezity je i vzhled.
Jo a jeste jsem jeden disaster narekl: zadni svetla. Zas jako z nejakyho nudniho sedanu. No proste se v tom Subaru zblaznili a jen inzineri v technice zustali zdravi. :-|
Takhle to nestojí. Otazka zní, při jaké tuhosti a styčné ploše pneumatiky, je optimální přenos sil z kola na vozovku. Tudíž volba podle druhu vozovky. A určitě bude jinak vypadat kolo pro sníh v serpentínách a jinak pro letní dálnici. :-)
Na článku snad není co chápat?! Prostě udělali auto s výrazně lepšíma proporcema hnacího ústrojí (rozchod, rozvor, těžiště), s větším výkonem a lepší praktickou využitelností. A STI navíc vypadá dobře, takže vše zůstává při starym (základní verze jakýhokoliv subaru vždycky vypadala hrozně). Takže podle mýho není co řešit.
P.S.: jakýkoliv sedany se mi moc nelíběj, takže pro mě je to krok kupředu v každým ohledu.
Myslel jsem ci si muj prispevek nepochopil! ;-) Mam_Las rikal ze mu na vzhledu nezalezi. Myslim si vsak ze u sportovniho auta ano. A stejne tak i u luxusniho. Tak jsem se ho ptal ci by se mu libil MB s plechacmi. Ne ze ponuka zazitek z jizdy! ;-)
To jsem pochopil ;-). Jenom jsem k tomu chtěl přidat, že pro mě právě u sportovního auta na vzhledu nezáleží, jenom na funkčnosti (STI a EVO navíc nikdy o vzhledu nebyly a proto mi sou mimořádně sympatický). A když jsme u těch plecháčů, tak proč ne - pokud zajistí dostatečnou tuhost a chlazení brzd... ;-)
Je pravda ze nikdy se mi ty auta nelibila. Vzhlad obycejni nic moc-jak auto postihnuto tunermi.Tedy krome posledniho predchodcu tehle Imprezy.
Jenze kdyby opravdu vubec nezalezalo na vzhledu naco ty obri spojlery??? Kdyby uz meli vyznam prosim. Ale tihle auta maji celi stiling pro STI WRX nebo EVO takze i u tihle aut zalezi na vzhledu. Ostatne pochybuji ze je potrebny tak obri spojlery.
Takze na vzhledu zalezi! :-! Ostatne naco by delali tak sileni stiling u WRX STI.(minula generace)
Zpočátku jsem si říkal tragédie,hrůza,krok vedle...Teď už se ale dívám na novou Imprezu jinak.Začíná se mi líbit,ve skutečnosti je větší a "dospělejší" než na fotkách.Zejména verze STI v černé barvě vypadá dost dobře.Ale..kde jsou zlatá kola?Budou pouze v kombinaci s typickou rally modrou metalízou???Nebo již vůbec ne?Byla by to velká škoda!
Krásná, nejdřív jsem byl vzhledem nemile překvapen, ale už to na ní zase vidím, je to NÁSTROJ! Ani ženská nemusí být hezká, aby byla krásná! Réza má stále to nejhezčí uvnitř ;-) . Jinak je to hatchback, který nakope všem ty jejich pr.. teda vlastně podvozky :-!:yes:
Think Feel Drive- tak znie motto tejto japonskej automobilky.. Nie je to Look Wonder Swear.. Zda sa, ze vacsina pisatelov v tejto diskusii sa este nikdy v subaru neviezla.. lebo potom co usadnete do auta, uz nevnimate jeho farbu, disky, koncovky vyfuku, design zadnych svetiel a podobne.. mozno si vsimnete palubovku predtym nez nastartujete.. ale potom ked sa rozbehnete, zistite, ze subaru je o niecom inom.. ;-)
Stale tu nikto nedokaze pochopit ze
U SPORTAKU ZALEZI I NA VZHLEDU!!! ;-\
CO TO NECHAPETE?!! ;-\ ;-\
Snad by se vam libilo kdyby melo Ferrari plechace? :-O TAK TO UZ KONECNE SAKRA POCHOPTE!!! :no::no:
mam s nou zle skusenosti. OK? Ja som vystriedal mnoho aut (nie len tatkovu Feldu - ako poniektori) a tak som tu skusenost napisal. Dnes bola v Europa shoping center vystavena Octavia a nove Mondeo. Mondeo obrovske, moderne, nadherne :yes::yes: Octavia vypadala ako popolnica pri nom. Co myslis, aka bola cena? Mondeo 890 tis. SK, Octavia 820 tis. Sk .....co by si si vybral ty?
Nesedi. >:D:yes: Hele uz jsem to rekl. Auto prece ma mit nejaky design. Ja tu ani tak nerikam o tom jestli je auto krasny. Jen mi jde o tom aby z neho udelali sedan.
Je to to same jako kdyby mel Defender samonosnou karoserii Brr! 8-s
Asi by ma mierne sralo ze to ferrari ma plechace, ale skor by ma tesilo, aky ma podvozok a aky ma motor... a hlavne na co je urcene.. iste, 20" elektrony su pekne, ludia ti mozu pochvalit "tvoje krasne disky" ale takisto ti asi pochvalia ze mas Ferrari...
Pochop, ze akonahle sadnes za volant, tak uz nevidis exterier a je ti uz uplne * ci mas plechace alebo nie..
Vobec ma netrapilo, ze som dnes isiel v starom skaredom (osklivom) aute do obchodu... a preco ? lebo som isiel v svojom subaru... a smial som sa na tych prednokolkaroch...
Jak mne prisla normalni Impreza bez napadu, tak se mi STIcko libi.. Vic nez GTI, S3, 1-cka od BMW. Lehkej understatement, ale prave tak akorat na prvni pohled.
STi vypadá výborně, jednoduše si nehráli na nějaký designový serepetičky a udělali auto vypadající prostě agresivně, sportovně a nařachaně.... při prvním pohledu bude vidět, s kým mám tu čest.... k zadním světlům jediné: v reálu jsou moc vydařená a všichni kdo je kritizují by si měli uvědomit, kolik aut dnes má zadní světla vyloženě jen z led diod - prostě je to něco nového, co za pár let bude úplně normální.....POSTŘÍLEL BYCH VŠECHNY, KDO BUDOU NOVOU IMPREZU STI ZAŘAZOVAT DO KATEGORIE HOTHATCH, PROTOŘE ŘADIT JI VEDLE NĚJAKÝHO GOLFU GTI, FOCUSU ST NEBO MAZDY 3 MPS JE ODPORNÁ URÁŽKA - IMPREZA S NIMI SKUTEČNĚ NELZE SROVNÁVAT (jsou to sériové modely s velkými koly, velkými nárazníky, velkým silným motorem a pohonem přední nápravy, kdežto Impreza je od začátku stavěná jako sporťák a všechna její výbava jí k tomu předurčuje).... Viva Subaru
Jasně že po technický stránce a co se jízdních vlastností týče bude na špičce, ale designově je to už opravdu blizoučko Hot Hatchi. V subaru nahráli chlapcům z Mitsubishi na smeč, protože tohle se nedá s EVO X srovnávat. Ulítli uplně do jiný kategorie, a když si budu vybírat trhač silnic (EVO nebo STI), tak si vyberu EVO, protože takový auto nikdo jinej nemá. STI bude vypadat vedle Golfu uplně stejně. Sice mu to ve všech ohledech natře, ale co. Podle mě šláply vedle...
Citam ako tu vsetci riesia hlavne design Subaru. Takto to asi aj vypadalo, ked Suba prisiel na trh s predoslou verziou, ktora tiez nebola designerske velkodielo. Lenze suba je o niecom uplne inom ako o A, C, B stlpikoch a designerskych prkotinkach. Suba je o jazde, kvalite a adrenaline. Verim, ze tento novy design sa velmi ale velmi rychlo vybuduje respekt, pretoze to co subaru robi svetovou triedou su nekompromisne jazdne vlastnosti! Ja preto hovorim Super-Suba!!! :yes:
Presne tak, taky uz sem to tady psal nekolikrat... Kdyz prisla generace s kulatymi svetly, taky kazdy priserne klel, jaky to je paskvil.
Impreza je spica a novy STi design mi k ni neskutecne pasuje :yes::yes: je kompaktnejsi, agresivnejsi.. a hlavne, porad to ma preplnovany boxer a k dokonalosti vypiplany podvozek, takze at to klidne vypada jako Fiat Multipla. >:-[]