Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Impreza WRX STI Spec.C: soutěžní náčiní za 860 tisíc Kč

Ondřej Láník
Diskuze (124)
České zastoupení Subaru navázalo exkluzivní spolupráci se společností STI.

Vynikající zprávu má značka Subaru pro všechny závodní týmy, které uvažují o pořízení speciálu Impreza STI Spec C. Díky exkluzivní smlouvě, kterou letos podepsali zástupci importéra Subaru ČR a společnosti STI (Subaru Tecnica International), se český dovozce stal výhradním oficiálním importérem nejen základního závodního modelu Spec C, ale i veškerých sportovních dílů, které STI pro úpravu závodních vozů značky Subaru společnost STI vyrábí a dodává. Subaru ČR, s.r.o. se tak dostalo do výjimečné a prestižní společnosti několika firem, se kterými se STI rozhodlo spolupracovat.

Tato smlouva tedy závodním týmům nejen z České republiky, ale také ze všech okolních zemí, umožňuje objednat vozy i díly bez zahraničních zprostředkovatelů a tedy za výrazně výhodnější cenu a zároveň s dodávkou do České republiky bez výdajů na dopravu.

Díky zkušenostem při dodávkách materiálu pro tým Subaru ČR – deník Blesk jezdce Vojtěcha Štajfa je pak český importér připraven nabídnout všem zájemcům z řad provozovatelů závodních vozů Subaru objednávkovou službu veškerých potřebných dílů v českém jazyce, což dále zjednoduší dostupnost a komfort tuzemských zákazníků.

Závodní vůz Subaru Impreza STI Spec. C je v současnosti nejúspěšnějším závodním vozem v automobilových soutěžích třídy produkčních vozů. Tento automobil se stal třikrát po sobě vítězem produkčního šampionátu mistrovství světa v rallye (PCWRC) a i na tratích národních mistrovství dokazuje své kvality.

Jeho nejnovější provedení modelového roku 2006 (homologace FIA A/N 5695) disponuje dvoulitrovým přeplňovaným motorem s variabilním časováním ventilů, turbodmychadlem osazeným kuličkovými ložisky a odlišným snímačem tlaku proti sériovému provedení, zvětšenou nádržkou chlazení mezichladiče stlačeného vzduchu, zesílenými poloosami, hliníkovou kapotou, střechou a víkem kufru, odlehčenými tenčími skly, větracím otvorem ve střeše, chladičem motorového a převodového oleje a dalšími technickými vylepšeními. Pro úpravu dle homologace produkčních vozů pro rallye lze vůz osadit závodním brzdovým systémem AP Racing s průměrem brzdových kotoučů 355 mm, resp. 285 mm a hydraulickou ruční brzdou, závodní bezsynchronní převodovkou a závodními řídícími jednotkami motoru a aktivního mezinápravového diferenciálu.

Díky exkluzivnímu zastoupení STI pak padá doposud rozšířená domněnka o vysokých cenách závodních vozů a dílů v porovnání s konkurenčními značkami. Nový vůz Subaru Impreza STI Spec C určený pro přestavbu na soutěžní závodní vůz je možné objednat již za cenu 861 301 Kč vč. DPH, což je rozhodně více než konkurenční cenou na českém trhu. Tento automobil je japonskou verzí Imprezy, určenou výhradně k přestavbě na závodní speciál a český dovozce jeho cenu stanovil tak, aby umožnil co nejvíce zájemcům jeho pořízení. Cena již zahrnuje soubor dílů na přestavbu z pravostranného na levostranné řízení. Touto velmi příznivou cenovou politikou chce společnost Subaru ČR podpořit všechny závodníky, kteří se rozhodnou účastnit se závodů s vozem této značky. V žádném případě ale není možné tento automobil přihlásit do normálního provozu, neboť japonská specifikace nesplňuje požadavky evropských homologací. Každý zájemce o tento vůz tak bude muset nejprve instalovat do vozu ochrannou klecovou konstrukci (závodní rám), aby mohl vůz přihlásit.

Ondřej Láník
Diskuze (124)
11. 6. 2006 13:24
Re: MÁ IMPREZA (Subaristům z lásky)
Já ti děkuju :yes:
11. 6. 2006 00:15
Re: MÁ IMPREZA (Subaristům z lásky)
:yes:
9. 6. 2006 21:41
Re: MÁ IMPREZA (Subaristům z lásky)
:-) :yes: :yes:
7. 6. 2006 22:28
Re: MÁ IMPREZA (Subaristům z lásky)
;-) Já ti, Gibe, děkuju... :yes:
7. 6. 2006 22:25
Re: MÁ IMPREZA (Subaristům z lásky)
:-) To samé jsem dělal i já... :yes: