plynova imprezza ... boze neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
inac mohliby urobit neco s designom .. ta tribeca .. oni vyrabali predtym vysavace ci co ... lebo inac si neviem predstavit tu prednu masku :no::-|
pozor, plyn ako palivo je zatial nedocene...jeho vyhodou su nizsie emisie a vyssie oktanove cislo, vyssia ucinnost horenia. a to je len zaciatok... ;-)
uz jsem se v Tribece svezl a na design na fotkach zapomeň, v reálu to auto vypadá úžasně!!! mohu potvrdit... jen neni fotogenická, ale až se kolem tebe prožene, změníš názor, tak jako já
No, já myslím, že to je jenom dobře... protože pokud jsem správně zachytil plachtu nového směru Subaru v modelu STELLA... nebude na silnicích smutno... kdo umí, umí. Každej to bouchá po svém. To se mi na autech moc líbí... Lidi... ty vypadaj skoro všichni stejně... ale ten rozptyl v autech... to je opravdu úchvatné. No... jsou dvojice... myslím lidské, kterým to vedle sebe moc sluší. Znáš to sám - Simonová a Chladil, Lenin a Stalin, Laurel a Hardy... tedy když jsme u toho Laurela... docela by mě v té souvislosti zajímala taková dvojka - BMW 7 a STELLA... to by byla jízda... no, jak píšu, každej se vydělá jen na to, co umí. P.S. Na plyn? To jako Impreza na plyn... no, to tedy nebude rajskej plyn pro Alessia...
Tady ukazuješ svoji odvrácenou stranu... Ti malí šikmoocí lidičkové v kimonu uvažují úplně jinak než my a ty se to schválně snažíš nechápat. Víš že v japonských městech si smíš koupit normální auto jen v případě, že máš před domem a v práci vyharzené parkoviště? Jinak musíš pořídit chca nechca "auto" kategorie Kei - délka 3,35m a motor 660cc.
preco radsej nevylepsia sucasnu modelovu ponuku?
Nova Impretza, Forester a Legacy by pomohli - Tribeca je neskutocne skarede auto + nevie co je - "Chce uspokojit svetkych a neuspokoji nikoho" (Truck Trend) je to male, cudne auto a este som nevidel nikoho, komu sa pacilten design postihnuteho genetickeho experimentu.
// nehhovoriac o kontroveznych facliftoch Imprezi...
Inu, já nevidím nic špatného na rozšíření modelové řady u Subaru. jen houšť. A co se týče plynu? Radši stokrát plyn než naftu, je můj názor. Ale nafta bude taky...Subaru jede :yes:
Může být nafta dobrá a může být špatná - tak jako benzín. Dřív jsem byl zásadní antidieslař ale realita je taková že v konkrétním autě může být konkrétní nafotvý motor lepší než konkrétní benzínový ;-)
Páč konkrétně ty neuvádíš mailovou adresu tak ti nic konkrétního napsat nemohu. Věřejně to tady nenapíšu protože nechci aby konkrétní lidé věděli čím konkrétně jezdím ;-)
co mi dáš, když to neprásknu? >:D Jinak, jistěže třeba rozhodování 2.0 benzín atmosféra nebo 1.9 diesel do auta, od kterého chci pohodovou jízdu je jasné - diesel, pakliže to je ten z kvalitnějších. Ale nevím, kdo si koupí Subaru s účelem jezdit pro rohlíky...ale i takoví se s příchodem diesela nejdou, uvidíte.
Doufám že ty víš co je to čest a jednání fér - narozdíl od jiných. Ty zde otevřeně píšeš čím jezdíš (a nejsi sám) tak nevidím důvod proč bys neměl vědět čím jezdím já. Jinak dnes jsem zkusil kde leží omezovač - 5500... to už ujde ne? Ale ty koně stejně leží na jedné hromadě. K tomu Subodieselu - neboj, jestli se jim povede (a já věřím než ano) a bude kolem dvou litrů tak 2.0 napráská, 2.5 asi taky a možná i 3.0 za určitých okolností ;-)
No Audi A6 3.0 TDI quattro mě na semaforu ujede protože jednička je dost krátká. Ale ve městě mě už nesetřese - testům moc nevěř. Třeba jak tady testovali ten benzín tak hodně věcí je trochu jinak než píšou. Bohužel :-(
neber to osobně, ale na semaforu ti ujede skoro všechno, co má od dvou litrů vejš a je to trochu zaměřeno na dynamickou jízdu. Porovnávat tvůj stříbrný blesk s 3.0 TDI je trochu mimo mísu,ne? jinak...dolů musím dát off-topic...něco mě teď hrozně zajímá a nemůžu to nikde najít
Ale jistě... :-) On to lechtá a já jedu na max. Ale až se mi to rozjede tak on teprve pochopí že to myslím vážně a to už ten moment kdy mě mohl ukázat definitivně záda propásl >:-[] Podotýkám ve městě, kde to nemůže rozjet do vyšších rychlostí. Taky málokdo ví, že s dieselem se dá řadit i u 4000 otáček.
jo...ale ve městě ti narhnu tričko na kole :-) . PS: barvu jsem trefil? dneska na jjižní spojce jsem předjížděl "tvé" auto, které bylo ve stříbrné...docela mu to seklo :yes:
Jo ten jsme měli benzín ale šli jsme do dieselu v černé perleti. Tak to auto vypadá absolutně nejlíp za všech okoností (i špinavý). Pak je dobrá v šedé, na tom autě je to velice zajímavá barva, nicméně černá je pěkná. Stříbrná je zde sázkou na jistotu a určitě nezklame - v té barvě to určitě nezapadne, překvapivě.
Ricardo když chceš porovnávat nafťák s benziňákem tak to musí být porovnatelný . Např. 2.0 Tdi -2.0 Ti , 2.5 Tdi - 2.5 Ti.
A ne 2.0 Tdi - 2.0 i , 2,5 Tdi - 2.5 i , to je zcestný porovnání . Diesel bez turba je mrtvej . A co vůbec máš za auto ? že se za něj stydíš , je to vůbec auto ? ;-)
Já to sem nenapíšu!!! Číst snad umíš ne? M5 to není, traktor taky ne tak nejanči. Jinak poslední dobou se tady rozmáhá takový zvyk podsouvat ostatním něco co nenapsali. Ty téhle diskusi rozumíš tak že 2.0 atm.benzín je srovnatelný s 1.9 turbodiesel? Tak to si to teda znovu přečti. Samozřejmě že jízdně i papírově je stejně objemný turbobenzín lepší než turbodiesel. Ale pak taky musíš uvážit co se do daného auta nabízí, kolik to stojí, kolik to taky třeba bere. Já tady pro Alessia porovnávám vlastní zkušenost se dvěma různými motory v jednom autě ;-)
Jo , jo , SUBARU jedéééééé hlavně ta bezkonkurenční trakce 4x4 . Můj OUTBACK 3.0 R už má 214000 km takže vím o čem píši. Minulý týden jsem byl v Hamburku Forestrem 2.5 XT MT , to bylo Daktari na BMW a Mercedesi ukazoval jsem jim 5 dveře , byli úseky s 260 km/h za 22 l /100km Opravdu příjemný svezení. :yes::yes::yes::yes:
Tak jsem projel několik japonských stránek a závěr - většinou stojí od zrhuba 900tis. jenů za základ do 1500tis. jenů za turbo 4WD, bez rozdílu jestli je to auto hezký nebo ne a jaká je to značka. Výbavy bohužel srovnat neumím.
Z nuly na sto to se to jede...ale předjet na okresce tiráka, to chce dvě věci: pružné zrychlení a nemít strach. o tom strachu ale a někdy jindy. zajímají mě pružné hodnoty zrychlení různých aut, řekněme z 80-120. Ale ne na pětku, ale na nejvýhodnější převodový stupeň. U dieselu to bude třeba ta pětka, u benzínu nebo turbobenzínu asi 4 nebo i 3...ale to v žádném testu nenajdu. Tam vždycky zařadí za 5 a benzín dusí. takže...nemá někdo nějaký link??? Díky!
Myslím že na Autorevue to dělají dost často a podle GPS. PS: Dle mých zkušeností diesel předíždět radši s 4 nebo třeba i 3, benzín snese i 2 - přece stovkou na dvojku jede skoro každý benzín (htp zvládne jenom asi 85).
tak já to bral jako příklad...abych se opravdu na ty tabulky mohl spolehnout, že to je fakt nejlepší výkon toho auta (nevím proč všude testují 80-120 na pětku a čtyřku...kor benzíny)
Píší to v testech ve Speedu...teď jsem dlouho nečetl ale bývalo to tam. Nemusíš to zjišťovat... papír je něco jiného než silnice... V podstatě ti dnes natrhne triko kdejakej nafťák nad dva litry... právě v tomto rozmezí rychlostí tam vrazí čtyřku a počká na tebe na horizontu... Už jsme to tu jednou psali... a teď někdy mari napsal výbornej příspěvek o tom, že si benzínové motory teď ten mindrák, co maj z nafty budou muset kompenzovat asi nespíš turbem... Takže, chceš-li zažít dokonalou střelu mezo 80 - 120, kup si naftu... s benzínem začneš bejt zajímavej kolem 220... protože začneš mít vrch... možná. Nafta motá benzíňákům na silnici šíleně hlavu... sice nemá na samet benzínu... ale v cíli je dřív. A to se počítá, samet nesamet.
nemáš úplně pravdu. ten benzín, když podřadí, tak vyrazí taky. Zrychlení dělá hlavně poměr váha/koně. jako příklad budiž srovnání 3.0R v Legacy s 3.0 TDI v A6 . ta legacy prostě když podřadí, tak A6 ujede. I na dálnici. Za kolik pojede, to je věc jiná.
Jenomže když dáš v benzínu plyn na podlahu tak se palivový čerpadlo točí co může. V dieselu(turbo samozřejmě) to neslyšitelně zasyčí okamžitá spotřeba na chvíli nesměle dosáhne dvouciferných hodnot.
Já blbec napsal to co ty :-) Jinak je taky druhá strana mince - benzín má dnes oproti době před 10-15 lety navíc snad jen vvt, nafta má turbo s variabilní geometrií, intercooler, přímý vstřik, filtr...
HH je svůj svět... to není jen o motoru... to je celkově o životním stylu. WRX je přece nadupanej bežnej sedan... To je jako bysme tu tekli z AUDI S4... To je jinej styl, jinej svět... sortýruj, orientuj se v proudech, v ikonách, bez toho to nejde, to bychom mohli za chvíli porovnávat EOS s Maserati. Problém WRX je jeho jedinečnost... jestli mě dobře chápeš... nený stylotvorný... jen existuje. Nic na sebe nebalí.
Jo, je za dobrou cenu... ale Ricardo... to je úplně jedno... jde o to, jakej styl auta ti vyhovuje... V Evropě... to bude nejspíš HH... má to zde duši... díky GTIčku.
pro mě má WRX duši a pro mě má i srdce... A ž e jen existuje a nic netvoří? Omyl. pro tebe a tvé vnímání možná nic netvoří, pro mě a spoustu jiných tvoří "relativně" dostupný vůz se skvělými vlastnostmi a srdcem.
To je takřka kažé suto... tu duší, ten přesah, mu vdechnou fandové... a styl který vytvoří... WRX netvoří nic... je to jen přímka k závodění... dokonalej závoďák... nic víc.
závodák je STI. ten píše legendy...kdo by ho neznal? Kdo by se nechtěl projet? Sám píšeš, že duši mu vdechnou fandové...WRX má fandů hodně...a vdechávají myslím dostatečně silně ;-) . Impreza je legenda už dnes :yes:
No je milion hledisek co rozhodují při koupi, třeba i velikost zpětných zrcátek >:-[] Nějakou dobu jsem pracovně operoval s tabulkama kde se vyčísloval rozdíl mezi konkurečními auty - nejen ve výbavě ale i ve věcech co to druhé auto nemělo/nemohlo mít, tzn. výkonový rozdíl, rozměry interiéru, výbava která nešla objenat apod. Takže po zkušenostech se odvážím tvrdit že by v takovém srovnání vyšlo vítězně WRX před R32 a A3 2.0 TFSI, možná i GTI )záleží jak by to tam vycházelo výbavou).
ono subaru není klasický mainstream...říká se mu japonské BMW. V japonsku hraje první housle. U nás ho každý vnímá jinak...ba co víc, někteří v něm nikdy nejeli ;-)
Ta tabulka je čistě finanční hledisko které nezohledňuje co je to za značku. Teoreticky tak můžeš porovnávat třeba 7er se Superbem (ovšem nevím kdo by se s takovou blbostí počítal)
myslíš...přátelé? Jistěže...myslíš, že Tucson je Vegas středozápadu...nebo jak to bylo? >:D . Ne, věř mi, že subaru dělají poctivá a dobrá auta. jako hodně dalších automobilek, jenže subaru to dělá po svém (AWD,boxery,průběžné svařování...)
já nic takového netvrdím. BMW je pojem, klasa. Cenově také vychází na mnohem větší peníze. beru to optikou kluka, co nechce mainstreamové auto, ale auto, se kterým jde zažít i něco navíc. To do puntíku splnují jak Subaru, tak BMW. BMW nepochybně víc v luxusu, je to prémiovka jak vyšitá ;-)
HH se poslední dobou víc a víc profiluje jako auto co neumí zatočit >:D Asi zatnu do živého - kdyby se tady diskutovalo o WRX, dřív nebo později asi napíšeš "ale to nenííí RS4!" >:-[]
A6 také podřadí... ty dáš trojku A6 čtyřku... můj tip je, že Legacy nemá šanci v tom limitu 80 - 120. A6 tam vrazí čtyřku... a vystřelí. Dřív mu ale dojde dech... kolem těch 220 bys mohl začít dotahovat...
O všechno jde, o váhu, o koně, o krouťák, o jeho průběh... Závěr je (bohužel pro třílitr benzín) ten, že tě v tvém rychlostním pásmu roznese nafta 3.0 na kopytech... je to brutální až šokující zátah... To myslím doslova. Pokud jsi to nezažil, zkus. Benzín je zase hladkej v tom zrychlování a donese te hladce až do nebe... akorát budeš v tom nebi jako druhej...
Koně potřebuješ na okruhu. Newtonmetry (benzín tipuju na 300) se u toho nacházejí v takovémhle místě ,^ ta nafta jich bude mít možná i přes 500 a vypadat to bude takhle -- ;-) Nevyhýbej se odpovedi a napiš jestli ten co jel s tím tdi umí ovládat diesel tak aby ze sebe da co v něm je.
Tak už jen poměr tedy nepoměr krouťáků ti dává odpověď, kdo pojede tou 120kou dříve. Sakra ty už zase motáš hrušky z jablkama. Já na tohle nemám. Dobrou :-)
:-) Myslíš majitelům benzínu :-) Těm bych nevěřil ... o tom mindráku píšu nahoře. Nafťáci na silnicích zatápí... je to problém. Ale... představ si jaká je realita... že mi tu regulérně diskutujem, jestli nafta natře třílitr v benzínu... Už to je na mokrej hadr... rozumíš... z toho vidíš, co se v naftovém světě děje. Jinak není od věci si napsat že nafta jede na polovině toho, co spotřebuje benzín...
to ne...TDI 3.0 jezdí za 9-10 litrů, ať jedeš jak jedeš. A to, jestli natře nebo nenatře...zrychlení 0-100 mají nachlup stejné...takže debata je na místě ;-)
Třílitr když pojede předpisově, pojede na 8 a když to bude solit může to dotáhnout až k 10. Benzín pojede v klidu kolem 15 a když ho sejmeš jedeš za 20...
No jestli to "řádění" znamená že ve chvíli kdy majitelé Felicií nassazují řetězy on jezdí jako vždy, tak pak asi ano. Jestli někde hobluje prázdné parkoviště, tak pak ani omylem.
A jak to má výkon a krouťák? Abysme to srovnali přesně - jezdím pořád s klimou, je to těžší a má to neekonomický rozměr pneumatik. A po dálnici pod tacho 130 nikdy nejdu, jinak jedu jak to jde.
Takovýho patří vyhodit >:D Navíc výhoda většího auta je v tom že nakonec každej kdo jede v levým 110 radši co nejdřív uhne >:-[] ale to dělám jen občas, třeba na Poláky.