Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Legacy 2.0R Kombi s výbavou za 142 tisíc zdarma

Oficiální dovozce automobilů Subaru připravil na červen aktualizovanou sadu nabídek. Mimo doprodeje skladových vozů (například sedan Legacy 2.0R již za 583.040,- Kč) je připraveno 50 vozů Legacy 2,0R Kombi Edition s výbavou za 142.000,-Kč zdarma.
Zpět na článek
9. 6. 2006 12:01
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 13:24
neregistrovaný "Mac"
9. 6. 2006 13:44
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:07
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:13
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:20
neregistrovaný "hoborg"
9. 6. 2006 12:41
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:43
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 14:42
neregistrovaný "Paul"
9. 6. 2006 12:57
neregistrovaný "hoborg"
9. 6. 2006 13:49
neregistrovaný "Skyline"
9. 6. 2006 13:12
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 13:23
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 14:43
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 14:51
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 15:27
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2006 00:06
neregistrovaný "Gib"
9. 6. 2006 20:00
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 12:42
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:45
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:48
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:49
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:53
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 20:25
neregistrovaný "Radek"
9. 6. 2006 12:43
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 12:46
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:49
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:55
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 13:42
neregistrovaný "Cartman"
9. 6. 2006 13:46
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 16:23
neregistrovaný "ondrej"
9. 6. 2006 16:29
neregistrovaný "ondrej"
9. 6. 2006 16:33
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 16:37
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 16:40
neregistrovaný "ondrej"
9. 6. 2006 17:30
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 17:42
neregistrovaný "ondrej"
9. 6. 2006 18:24
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 18:51
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 18:53
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 19:12
neregistrovaný "Urbi"
9. 6. 2006 19:25
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 10:26
neregistrovaný "sss"
10. 6. 2006 10:31
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 19:56
10. 6. 2006 16:14
neregistrovaný "ZZ"
10. 6. 2006 21:40
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 15:56
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 13:47
neregistrovaný "Martina"
9. 6. 2006 13:52
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 14:46
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 20:10
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 13:50
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 13:53
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2006 13:54
neregistrovaný "2,7 RS"
9. 6. 2006 13:59
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 14:24
neregistrovaný "2,7 RS"
9. 6. 2006 14:53
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 15:37
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 16:22
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 16:41
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 16:57
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 17:28
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 20:17
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 20:48
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 16:32
neregistrovaný "don Pedro"
9. 6. 2006 16:38
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 18:53
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 18:56
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 20:15
neregistrovaný "don Pedro"
9. 6. 2006 20:15
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 20:47
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 21:55
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 10:32
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 14:44
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 12:37
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 15:44
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 22:18
neregistrovaný "Ricardo"
9. 6. 2006 22:36
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 20:16
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 21:42
neregistrovaný "Martina"
10. 6. 2006 00:19
neregistrovaný "Gib"
10. 6. 2006 16:00
neregistrovaný "blekota je boss"
10. 6. 2006 20:49
neregistrovaný "Gib"
10. 6. 2006 21:45
neregistrovaný "Gib"
10. 6. 2006 22:12
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2006 00:05
neregistrovaný "Martina"
12. 6. 2006 09:46
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 10:57
neregistrovaný "ondra"
12. 6. 2006 00:30
neregistrovaný "Martina"
16. 6. 2006 21:55
neregistrovaný "ondra"
14. 6. 2006 15:16
neregistrovaný "Doug"
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:01
bez titulku
No...za 800 tyček tak pěkné auto...no nekupte to! (a můžu vám říct, že se v tom tak kráááásně jezdí!)

PS: pro redakci..."Skladem jsou poslední modely Legacy 2,0R sedan po 20% slevě prodávané za ceny začínající od 583.040,- Kč vč. DPH" není myšleno Subaru Legacy 2.0 MY 2005 ????
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Mac"
9. 6. 2006 13:24
Re: bez titulku
Asi tak, tipuju to na MY2005, takže 2.0i. Já jsem byl pro 2.0R rozhodnutý, ale pak jsem zjistil, že jejiný, co lze zvolit navíc k výbavě je navigace. Chtěl bych šíbr, ale nelze. Nic nelze, jen hotové výbavy a kvůli tomu 100tis navíc nedám.
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 13:44
Re: bez titulku
ano, japonci mají odlišnou, nestavebnicovou filosofii. Mě to neva, buď chci auto, které mě hýčká (nejvyšší stupeň) nebo auto bez hýčkání ale se základními prvky komfortu (normální stupeň výbavy). A že si nemohu dokoupit masážní sedadla nebo 3.stup.klimošku...to mě ani (při pohledu do ceníků automobilek toto nabízejících)moc netrápí ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:07
SE SUBARU DO BARU
Dokonalé. Nevím, jak sleduješ cenovej, opravdu bratrovražednej boj... ale, brácho... to, co letos zažíváme, to je ráj na zemi... Za pár šupů i s koženejma židlema... kdes to kdy viděl... Fakt žasnu. BRAVO SUBARU :yes: Akorát... holt trpí imidž... přeci jen... valíš to v káře... za 500 a něco... co ty na to? Nemělo by na tobě tak trochu bejt vidět, že "na to" máš? Žes úspěšnej? Žes ve vatě? Nebo, jak tohle vlastně vnímáš? Je ti to jedno?...
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:13
Re: SE SUBARU DO BARU
....Nemělo by na tobě tak trochu bejt vidět, že "na to" máš? Žes úspěšnej? Žes ve vatě?...tohle přesně Subaráci neřeší :-) :yes: ;-)
neregistrovaný "hoborg"
9. 6. 2006 12:20
Re: SE SUBARU DO BARU
podle me to neresi nikdo s mozkem. mit prachy a nemoct si vybrat co se mi libi protoze na tom neni dostatecne videt jak je to drahy? to je opravdu pro blbecky, a takovi at si svy prachy predvadej zlatejma retezama a nejdrazsim autem jak chtej, blbeckama zustanou
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:41
Re: SE SUBARU DO BARU
A proč to ženeš hned do extrému? Přece... každá věc, má svou hodnotu vyjádřenou v penězích na stole... a vedle toho ještě i hodnoty jiné... A my teď přece nepíšeme o nějakém primitivním předvádění, ale o vnímání značky jako společenského fenomenu z hlediska toho, že někam prostě ve společnosti patřit člověk musí, ne. Přece mi nechceš říct, že bys považoval za přirozené, kdyby guvernér ČNB používal jako služední auto ojetýho Trabanta... Nebo, že by třeba Jágr přijel na zápas v Loganu... Nebo, podle tebe ten guvernér u Jágr se jen tupě předvádí?
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:43
Re: SE SUBARU DO BARU
ne, jen mají na kvalitnější auto. To je rozdíl. Ale odmítám rozlišování lidí do "tříd" podle toho, v čem přijedou. něco to o nich vypovídá, ale není to na zodpovědný závěr dost.
neregistrovaný "Paul"
9. 6. 2006 14:42
Re: SE SUBARU DO BARU
:yes:
neregistrovaný "hoborg"
9. 6. 2006 12:57
Re: SE SUBARU DO BARU
podle me je spis extrem ten tvuj postoj "aby byly ty penize videt". podle me je zohlednovani toho jak hodne budou moje penize videt pri koupi auta demence a machrovina plne srovnatelna s blbeckem kterej si vybere ten nejtezsi zlatej retez aby bylo videt ze na to ma, misto toho aby se dival hlavne na to co se mu libi (a v cem se mu dobre jezdi, abych se vratil k tem autum). ano, vsimnul jsem si ze pro tebe je jakasi spolecenska prestiz a zarazeni k urcity socialni skupine na tom aute vedle vzhledu a "spravneho puvodu" to nejdulezitejsi. pro me jsou tyhle hlediska smesny (ehm, krome toho vzhledu :]) a pripadal bych si jako idiot kdybych mel pri koupi auta neco takovyho zohlednovat. // neco jinyho je sluzebni auto kde se ocekava nejaka reprezentace a koupi ho firma. s tak podivnym terminem jako "prirozene" bych tady vubec nemaval, ale rozhodne nevidim nic spatnyho na tom jestli guvernera CNB o vikendech bavi blbnout s trabosem..
neregistrovaný "Skyline"
9. 6. 2006 13:49
Re: SE SUBARU DO BARU
:yes: :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 13:12
Re: SE SUBARU DO BARU
nexapem preco by Jagr nemohol prist v Logane... ;-\ ...preco za kazdu cenu musi niekam clovek v spolocnosti patrit? A ked teda musi , tak to niekam ohodnocujesh tym ake ma auto? Ozaj ake mash auto , aby sme ta ohodnotily?
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 13:23
Re: SE SUBARU DO BARU
jágr nepřijede v Loganu, s tím snad nepočítáš... Přeci když máš peníze, nemusíš dělat kompromisy ve věcech, které se ti líbí (ženy,auta...) ;-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 14:43
Re: SE SUBARU DO BARU
preco by nemohol? to neznamena ze ked mam na full NSX , tak si nesadnem do nejakeho Passata , alebo cokolvek ine... Nemusis, ale to neznamena ze nemozes.. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 14:51
Re: SE SUBARU DO BARU
ale jistěže může. Ale, prosímtě, řekni mi důvod, proč by měl jarda s platem 300 miliónů ročně jezdit s Loganem? Ale každopádně může,to je jasné. Třeba má rád slabé motory, nekvalitní zpracování... ale to asi nebudou ty důvody , ne?
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2006 15:27
Re: SE SUBARU DO BARU
napr. z recesie, bol ozraty, je mu to jedno lebo ma debku, xce vediet aky je rozdiel medzi tym co ma a tym co ani nexce, zblbol, atd. ;-) ...vies , nikdy nehovor nikdy...
neregistrovaný "Gib"
10. 6. 2006 00:06
Re: SE SUBARU DO BARU
GTI - moj sef, ktory zaraba rozpravkove peniaze ma Trabanta!!! Ano ano ano! Ziadne ine auto nema! Proste ma Trabanta! Dalsi moj znamy, predsteda predstavensta niekolkych holdingov a rozpravkovo bohaty clovek ma Feliciu!!! Ano ano ano! Ziadne ine auto nema!
.
Takze sa mylis, velmi sa myslis, ked posudzujes a triedis ludi podla toho v akych karach jazdia!!! :-!
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 20:00
Re: SE SUBARU DO BARU
Vystihol si to veľmi trefne. >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:42
Re: SE SUBARU DO BARU
A jsi si tím jistý? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:45
Re: SE SUBARU DO BARU
naprosto. jsem živoucí důkaz,znám asi 5 dalších živoucích důkazů osobně a spoooousty dalších přes net (ale tam se to těžko dokazuje). nebo si myslíš,že chlápek s S80,A6 a foresterem v turbu je blázen ? :-)
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:48
Re: SE SUBARU DO BARU
Podle sebe to nesuď... hele, nevypadávaj ti slova... ten konec já ne a ne uchopit... P.S. Musím teď za chvilku odjet... tak nebudu moci reagovat... to ale neznamená, že tu můžeš vypisovat nějaký ódy na radost ze Subaru ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:49
Re: SE SUBARU DO BARU
ten konec je popis známého >:D
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:53
Re: SE SUBARU DO BARU
:-)
neregistrovaný "Radek"
9. 6. 2006 20:25
Re: SE SUBARU DO BARU
Jen tak mimochodem, koupit si VW passat v Praze je společenská sebevražda, pač ho má každý TAXIkář na Ruzyňi (Není to z mé hlavy, bylo to v Týdnu nebo v Euru). Proti tomu v SUBARU vypadáš dost jedinečně :yes:
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 12:43
Legacy jede
Pánové, zrovna včera večer mi kámoš oznámil, že do toho jde. Ani nevíte, jakou mi udělal radost. Rozšíří tam řady (no spíš hodně tenkou řadu) Legacy sedan. :yes: Perfektní stylový auto s dokonalou technikou a neokoukaným designem. Skvělá volba :yes: Nádherné je v tmavě modré nebo v černé :-)
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:46
Re: Legacy jede
Přesně. tmavě modrá sedanu moc sluší a vypadá velmi dobře. Už jsem to tu psal... sedan je povedenej. Ten design je vyváženej. Zajímavé je, že sedanů jezdí mnohem méně, než kombi...
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 12:49
Re: Legacy jede
asi N1 kovbojové (i když spíš ne, nemají mříže...). Já to taky nechápu, ale my nejsme velká rodina. Nám dvě auta v sedanu zatím stačí >:D
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2006 12:55
Re: Legacy jede
Jo, samuraj N1 >:D :yes:
neregistrovaný "Cartman"
9. 6. 2006 13:42
Re: Legacy jede
Mně se teda Legacy líbí mnohem víc v kombíku než v sedanu. Sedan má nějaké divné zadní světla. Připadá mi to jak z nějakého starého Nissanu Primera.
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 13:46
Re: Legacy jede
co člověk,to názor :yes: (mě to příde spíš naopak,světla v sedanu jsou krása sama a na kombíku spíš lehčí nadprůměr)
neregistrovaný "ondrej"
9. 6. 2006 16:23
Re: Legacy jede
Ja treba mam lonsky Edition kombi. Pravda, motor by mohl mit o par koniku vic, ale jako vstupenka do sveta Subaru to bylo uzasny. Co se tyka designu, mne osobne hrozne bavi ta bocni linie, kdy z predni kapoty vybiha linka A sloupku prechazejici plynule ve strechu a zadni spoiler. Bocni skla tvori jen tmavy pruh mezi tim. Fakt me to bavi, ale souhlasim, ze co clovek to nazor. Kazdopadne pokazdy, kdyz potkam nejakyho Subaristu a pozdravim se s nim, citim takovej prijemnej pocit, ze jsem v dobry spolecnosti. A to mluvim jak o dvoulitrovych legacy, tak i o nabusenych STickach. Panove a damy, kteri na muj pozdrav odpovidate: DIKY! :yes:
neregistrovaný "ondrej"
9. 6. 2006 16:29
Re: Legacy jede
Jeste bych k tomu podekovani snad doplnil, ze nejcasteji me v Praze zdravi Legacy Edition kombi se zlinskou SPZ a bila Impreza komby WRX (ta se mi hodne libi!!!). Je tu snad nekdo z vas dvou?
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 16:33
Re: Legacy jede
ALE MUSÍŠ UZNAT, ŽE LEGACY V SEDÁNKU JE MOC PĚKNÝ AUTÍČKO. teď na letních máme i moc hezký hliníky a to auto vypadá fakt k nakousnutí. PS: zlíňáka taky potkávam ;-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 16:37
Re: Legacy jede
Tohle se mi na Subaristech vždy líbilo. Zdraví se po celým světě :yes:
neregistrovaný "ondrej"
9. 6. 2006 16:40
Re: Legacy jede
No ja to vubec nezpochybnuju. Jen jsem vyzdycky na hory plnej veci a lidi a do sedanku bych se nevesel :-!
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 17:30
Re: Legacy jede
jo, tak to jsme u jedné vady sedanu, která mi sice vůbec nevadí, ale někomu může dělat problémy (typyckej pepík,kterej šlohne kolo a rychle ho chce dát do auta), že zadní sedadla nejsou sklopitelná a je tam jen střední díra na lyže. Ale, proč byste v tak hezkym autě chtěli stěhovat vailing? Od stěhování máme Almeru ;-)
neregistrovaný "ondrej"
9. 6. 2006 17:42
Re: Legacy jede
Je pravda, ze do Subarka jsem dal kolo jen jednou. Pak uz jsem si poridil nosic na strechu. Prece si nebudu mazat interier kolomazem, ze? To jsem si mohl dovolit v Zafire, ale tady...no pardon >:-[]
Ale ja jsem na kombiky uchyl, tak me moc neberte. Me se i ta Impreza libi s tou krabici vzadu :-)
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 18:24
Re: Legacy jede
Jo, tak to mám u současného auta taky problém, že nejdou sklopit zadní sedačky. Díra na lyže tam sice je, ale snowboard tam neprocpu :no: To je jediná věc, která mi fakt vadí. Holt jsem teď vezl prkno na zadní sedačce no ;-\ Ale ta radost z jízdy v tom autě mi to naštvání hned vynahradila ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 18:51
Re: Legacy jede
Kup si poradny auto!;-) Ja mam jak diru na lyze, tak sklopny sedacky. Teda pravda, jam mam Jaga a ty Lxxxes nebo jak se to pise >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 18:53
Re: Legacy jede
no jo, low-end jaguár aby jsi vypadal jako pracháč...pche >:D PS: popiš ho trochu, vím je, že je to X-type... PPS: já tam teda snowboard procpal...to sem šikula,co? ;-)
neregistrovaný "Urbi"
9. 6. 2006 19:12
Re: Legacy jede
Závodim na kole, takže pro mě je jediná možnost kombi. Přece jenom kolo na střeše je hnus (hlavně ty nalepený mouchy) a spotřebu mít vyšší o 3 litry mě taky moc nebere.
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 19:25
Re: Legacy jede
jestli závodíš, tak víš, že sundat pčední a zadní kolo + sedačku je tak na dvě minuty(pro mě, pro tebe 20s)...je to o pohodlí. já bych seana nevyměnil.
neregistrovaný "sss"
10. 6. 2006 10:26
Re: Legacy jede
Technicka poznamka: Sedadlo z bicykla nikdy dole nedavam, jednak ho nemam na rychloupinak (zavodny bicykel) a jednak som velmi citlivy na jeho polohu, takze s nim zasadne nehybem. Inac do Imprezy kombi davam 2 bycikle v cyklistickych vakoch + psa v prepravke 70x70x90cm.
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 10:31
Re: Legacy jede
aha... PS: impreza v kombi má takové svoje jediněčné kouzlo... :yes:
neregistrovaný "ZZ"
10. 6. 2006 16:14
Re: Legacy jede
No, já bych tam ten snb procpal taky, ale musel bych sundavat vázání ;-\ Asi má Legacy větší ďouru. ad PS: On má mates taky čtyřkolu, takže byste mohli být i kamarádi >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 21:40
Re: Legacy jede
jé, mates má šestivála? Tak to jooo :yes:
neregistrovaný "ZZ"
10. 6. 2006 15:56
Re: Legacy jede
Mě nepřekvapuje, že má Mondeo sklápěcí sedačky...
neregistrovaný "Martina"
9. 6. 2006 13:47
GTI!
Hele GTI, ja sem fakt, fakt mela snahu ten tvuj klub nechat na pokoji, ale proste NEMUZU!!!, kdyz ty tu pises zrovna pod timhle clankem takovy pi...ny. Jezisi, co si za cloveka?? Ja k tomu mam (a myslim, ze vsichni Subaristi, Hondisti... taky) naprosto obracenej nazor. Pro nas je dulezitej vykon a podvozek, kterej zrovna neni videt nikdy, naopak bych chtela, aby to auto nevypadalo draze a cislo s objemem na zadku bych si i vymenila za mensi, aby az to nekomu v kopci naklepu, nikdo nechapal, jak je to mozny... Nevychazim z uzasu, ze nekdo to muze brat tak, jako ty. Doufam, ze redakce v nejblizsi dobe zadny clanky o Hondach a Subaru nepripravuje. Tebe jen prosim, jestli chces, abych byla zticha, taxi podobne prispevky nech pod clanky typu jak je VW nejlepsi, protoze tam nehrozi, ze bych neco takovyho vubec otevrela. Dekuji za pochopeni, du pracovat a preju vam vsem hezkej vikend. A Alessio, za tu Jettu se nezlobim, ale nechapu, predni i zadni svetla jsou uplne jiny, tak doufam, ze to mas z ty premiry uceni, az budes mit po zkouskovym, taxe k tomu vratime ... Cau a mejte se
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 13:52
Re: GTI!
...zadní. Jsu takové...jettovské... :-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 6. 2006 14:46
Re: GTI!
jasne, za nazor sa netreba hanbit... :-! osobne si to cenim , ze su ludia, ktory vedia povedat co si myslia.
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 20:10
Re: GTI!
>:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 13:50
Zpráva hlavního subaristy
Tak, jako hlavní subarista této diskuze doufám, že důvěru ve mě vloženou nezklamete (V.Burian).
Jak se jezdí s legacy? dvěma slovy - jak chcete. Zvládá tempomatových 145 při spotřebě 7,6 litrů a občasným předjížděním a tím zrychlením. Zvládá každodenní cesty na stavbu. Zvládá každodenní cesty do práce a školy. za jakéhokoliv počasí. Zvládá víkendové blbnutí na sněhu. Zvládá neočekávané ledové plotny. Zvládá...být vaším spolehlivým partnerem. :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2006 13:53
Re: Zpráva hlavního subaristy
:yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
9. 6. 2006 13:54
Re: Zpráva hlavního subaristy
Napiš co nezvládá, bude to zajímavější... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 13:59
Re: Zpráva hlavního subaristy
" "
neregistrovaný "2,7 RS"
9. 6. 2006 14:24
Re: Zpráva hlavního subaristy
Tipuju, že teď to nebyl ten případ, kdy Ti z textu příspěvku samovolně vypadávala slovíčka... ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 14:53
Re: Zpráva hlavního subaristy
;-) PS: ivítal bych karosářskou variantu coupé u imprezy nebo legacy, nejlépe "CC". Pak by už opravdu nebylo nic, co by nezvládla :-) (no, možná se moc nehodí na tahání klád na Kavkaze...nemají tam servisy >:D )
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 15:37
Re: Zpráva hlavního subaristy
Alessio, jakej máte motor? Kámoš chce tu 2.0 R Active. Myslím, že 165 koní bude stačit, ne? A za kolik se s tím tak jezdí 70% Pha zbytek dálnice. Díky!
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 16:22
Re: Zpráva hlavního subaristy
2,5. Kdybych si měl vybrat znova, mezi nynější 2.0R a 2,5 (MY2005) tak bych do něj šel znova, má lepší průběh točáku a...ten větší objem je znát, navíc má o tři koně víc :-) . co se týče spotřeby - je zajímavé, že jak já tak máma máme stejnou dlouhodobou...jakoby ty dynamické rozjezdy ani tolik benzínu nežraly :-) . Jinak, najeto máme tuším 7000 , bez závady a spotřeba 80% město je 9,8l. vzhledem k tomu, že se stěhujeme za prahu očekávám dlouhodobou spotřebu za rok někde kolem 9,4 ; 9,2. Dálnice není problém jet 7,8 při dynamické jízdě, vyložení šetřílkové i 7,6 (matka jednou jela jak s hnojem 120,130 a byla z toho dálniční 7,2...ale to už je pro mě sebetortura). 2.0R Active ale bezezbytku splňuje požadavky na základní a kvalitní motorizaci.
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 16:41
Re: Zpráva hlavního subaristy
Jasný, díky za info. Vyřídím mu to, ale myslím, že víc než 600 do auta dávat nechce, chce funglovku, Legacy sedan ho oslovilo a zítra jde složit zálohu :yes: Jen me překvapuje, že máte jen 7000. Co tě "znám", tak to auto máte, takže bych čekal větší náběh... Tím nemyslím, že je "normální" nalítat 60tkm ročně, jak tu někdo tvrGTÍ ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 16:57
Re: Zpráva hlavního subaristy
tak, ono po praze se toho tolik nenalítá a k babičce, těch 200 km za řeč nestojí. Máme ho...tak půl roku? vychází to +- 40 km denně. To mi nepříde zas tak málo
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 17:28
Re: Zpráva hlavního subaristy
Jo, jasný. Pohoda ;-)
9. 6. 2006 19:55
Re: Zpráva hlavního subaristy
:-) Pozdravuj kámoše... chce funglovku... evidentně orientovanej správným směrem. Nahoře jsem četl Alessia, že maminka má najeto těch 7 tisíc :-) ;-) v hlavě propočítávám rychle, že mu napíšu, že tohle najezdím za šest tejdnů :-) :-) (mám ho rád, tak snad to ode mně vezme v dobrém) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 20:17
Re: Zpráva hlavního subaristy
...maminka má naježděno už víc >:D . ne, to auto používá do práce, jinak na něj nenechám nikoho šáhnout ;-) . Počítal jsem to a tím, že jezdím dálniční štreky, tak v něm budu mít tak 5000. Vím, není to moc,tobě se nevyrovnám. (ale hlava mi to nebere...to jsi strojvůdce? že máš čas psát sem a řídit...) >:D
9. 6. 2006 20:40
Re: Zpráva hlavního subaristy
:-) :yes: Jo, jezdím na parníku ;-) vím to přesně, od koupě - 17. března jsem najel 10.700... přitom žádná křeč.
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 20:48
Re: Zpráva hlavního subaristy
rozepiš se víc...nebo mi napiš na mail. pošli ti na tvuj vzkaz
neregistrovaný "don Pedro"
9. 6. 2006 16:32
OT - pro redakci
Tož dnes je ten velký den. Dnes jsem si Vás nastavil jako domovskou stránku, jakožto hold Vaší práci:yes::yes::yes:. Tož ať Vás čtou! Tož tak.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
9. 6. 2006 16:38
Re: OT - pro redakci
>:D >:-[] :yes: ;-)
9. 6. 2006 18:45
Re: OT - pro redakci
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 18:53
Re: OT - pro redakci
Co se stalo, ze jsi nahradil svoji obvyklou www.veteens.com >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 18:56
Re: OT - pro redakci
co je veteens.com mě to nic nenašlo...jen tryteens.com ... mno, melissa by ušla >:D >:D
neregistrovaný "don Pedro"
9. 6. 2006 20:15
Re: OT - pro redakci
Důvody čistě pragmatické: na auto.cz jdu z 99% jako na první stránky, některých xichtů se dycky leknu, gdyž na mne vybafnou z titulní stránky IDnesu, CDRko se dostalo na druhé místo v pořadí za Auto cz. Ináč baby na obrázkách - tož z toho juž sem vyrost. A live preferuji spíše řekněmež odrostlejší slečny. Tož tak :-!
9. 6. 2006 19:48
TAK ABY BYLO JASNO
Auto, kára, dělo, lítačka... je tu od toho, aby nás krásně svezla... vypadá to, že v Hondách ovšem narozdíl od VW či Fordů... snad jezděj jen rodilí závodníci. Brácho, většina fandů Čivav, neumí ani pořádně tančit... natožpak jezdit. A to, jestli tam má permanent nebo jen permanentně zataženou ruční brzdu pozná, až když ho na to upozorněj plameny za kufrem... Takže klid... Vlastnit technicky dokonalé auto je sice potěšitelná úchylka... ovšem její realizace, v případě Čivavy značně kulhá. Týpek, co touží po tom, mít technicky dokonalý auto, ten koupí PORSCHE :yes: Ferrari :yes: nebo Aston Martin :yes: Tečeš tu, brácho z Čivavy... z masovky masovek... z auta, v kterým jezděj uklízečky vytírat podlahy do vysokejch mrakodrapů... v jejichž útrobách parkuje právě těch 911 králů všech králů... tak jim uhni až pojedou... nemáš šanci, nemáš šanci... zbejvá ti jen trpkej úsměv nad sebou samým a vědomí, že ti to snad někdo zbaští... Nezbaští... máš příliš mělké sny. P.S. Je úplně jedno, jestli valíš Focuse, Golfa :yes: Astru, Megana či Civica... všechno je to nižší střední třída... auta za pár šupek. Žádná premiovka... to laskave vezmi na vědomí. Jen jedno je možné... pořídit v této třídě naduplej motor... když už teda chceš bejt stylovej. Type-R, GTI, OPC atd... A jestli jsi někde četl, že některý auto z nižší střední je radost řídit a jiný ne, pak věz... to je soud profíka, testovacího jezdce, kterej pozná, jestli přejel chrousta nebo špagetu. Tobě, když daj na silnici granát... tak nepoznáš nic. Ostatně, je nutno si uvědomit i to, že kdyby ta tvá modla byla tak dobrá, jak píšeš... zbankrotovali by v Mnichově po jedný sezóně... Ale jak vidíš... jak se bojíš vidět... ten bavoráček stále jede... Tak jo, učinil jsi jeden z velkejch kroků... odpoutal ses od RC modelu a proháníš zadek v nižší střední, co ovšem s tebou nedá dohromady ani 100 koní... Držím ti palec k dalšímu kroku... A co je vůbec nejhorší? - Tvá zrada evropskejch ikon. Tys zradil svou Evropu, zaprodal ses za jarní bonus... cena tvý duše je padesát tisíc... asi tak o tolik bys dal za ST víc... :yes:
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 20:15
Re: TAK ABY BYLO JASNO
...permanenta snad pozná každý, stačí se jen rychle rozjet - nezahrabeš ani náhodou ;-) :yes: PS: můj favorit v nižší střední je stále Impreza. nabízí někdo další 4x4? Rád bych to případně otestoval
9. 6. 2006 20:43
Re: TAK ABY BYLO JASNO
:-) ale špagetu už každej nepozná ;-) P.S. Jo... tímhle Impreza dost boduje... Přitom, představ si, maj vynikající podvozek... výbornej motor... kdyby nahoru udělali krásnou kastli... byl by to trhák.
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 20:47
Re: TAK ABY BYLO JASNO
mě se líbí ;-)
9. 6. 2006 21:34
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Nelíbí... :-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 21:55
Re: TAK ABY BYLO JASNO
líbí (tohle mě ve školce stašně bavilo >:D )
9. 6. 2006 22:03
Re: TAK ABY BYLO JASNO
:-) Ty to ještě nevíš... ale nelíbí se ti :-)
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 10:32
Re: TAK ABY BYLO JASNO
ty to ještě nevíš, ale líbí se mi >:-[]
10. 6. 2006 14:22
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Vím, že si myslíš, že vím, že víš, že se ti nelíbí, jenže já vím, že si ještě ani nemyslíš, že nevíš, že se to fakt nelíbí... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 14:44
Re: TAK ABY BYLO JASNO
ne, já vím, že ty víš,ze já vím, že ty víš, ale nevíš, že já vím,co vím a ty nevíš, co já vím, že vím,když říkám že vím. A odpověz na mail! >:-[]
10. 6. 2006 21:42
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Nemyslím, že víš, že si myslím, že vím, že nevíš, že si myslíš, že se ti nelíbí. Hlavní ovšem je, že se ti nelíbí... i když to zatím nevíš ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 12:37
Re: TAK ABY BYLO JASNO
mysli si klidně, že víš, že já vím, že ty víš, že já nevím, ale mě se prostě líbí. ne pro to, jak vypadá, ale proto, co z ní čiší... ;-)
11. 6. 2006 13:50
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Alessio... není důležité si myslet, že víš, že já si myslím, že vím, že ty si myslíš, že víš, že se ti líbí. Důležité je pochopit, že si sice myslet můžeš, že víš, že já si nemyslím, že si myslíš, že se ti nelibí. Přesto... oba víme, že se ti sice ještě trochu líbí, myslíš si to, ale já vím, že už to tak úplně docela pravda není. Jo, ty to sice začínáš teprva tušit, ale brzy budeš vědět, co vím už dnes... že se ti nelíbí :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 15:44
Re: TAK ABY BYLO JASNO
GTI...ty máš vážně křištálové koule? >:D
11. 6. 2006 21:41
Re: TAK ABY BYLO JASNO
>:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
9. 6. 2006 22:18
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Jo mě se poslední generace taky strašně líbí ;-) Ale v takové té japonské fuj specifikaci 1.5 v červené a s poklicema by soutěž krásy nevyhrála >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
9. 6. 2006 22:36
Re: TAK ABY BYLO JASNO
to ale asi žádné auto...viděl jsem BMW5 na černých plecháčích a v bílé...zvedl se mi kufr. Stejně mě vytáčí bílý S-type na Koněvce, na ocelovejch...
neregistrovaný "jozef77"
9. 6. 2006 20:16
Re: TAK ABY BYLO JASNO
:-( :no:
9. 6. 2006 20:44
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Nebreč... jsou pravdy, který prostě šofér přijme hrdě ;-)
neregistrovaný "Martina"
9. 6. 2006 21:42
Re: TAK ABY BYLO JASNO
GTI, umistit Type-R pred GTI v tvym prispevku ti stejne nepomuze! Prestan dolejzat jo?
neregistrovaný "Gib"
10. 6. 2006 00:19
Re: TAK ABY BYLO JASNO
GTI - niekedy si myslim, ze mas pravdu a niekedy zase, ze kecas! A teraz kecas! Neskutocne strielas od pasa naslepo a myslis si aky si frajer. Nie, nie si! Len si to myslis a ostatni sa Ti len smeju. Niekedy mi je Ta dokonca luto. A teraz je to niekedy. Ale neboj, bude lepsie ;-)
10. 6. 2006 01:45
Re: TAK ABY BYLO JASNO
>:-[] Tak tos mě dojal >:-[] :yes: P.S. Gibe... věř... že teraz nozaj nekecam ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "blekota je boss"
10. 6. 2006 16:00
Re: TAK ABY BYLO JASNO
je to divny...vis vnucovat furt nekomu svuj nazor...proc ja vzdycky pod nejakym clankem o subaru musim videt ty tvy prispevky s tou neunavnou snahou zabranit nadsenym, rozumnym a v automobylovem svete znalym lidem jit tou spravnou cestou, ty to nevis...ty to neznas...ty to nepochopis... a ver mi, muzes se snazit sebevic, muzes ze sebe dostat maximum, ale proste neuspejes...ver tomu a smir se s tim...ja vim, ze to stejne budes zkouset dal, ale s tim nic nenadelam...ale predpokladam, ze jako (snad) rozumnej, dospelej clovek, by ses mohl aspon trochu nad tim zamyslet a uznat, ze tohle delat, neni to spravny...
10. 6. 2006 21:39
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Jakoby ses potřeboval o něčem ujistit... ;-) Klid... nediv se, že tu (a nejen já, každý) vypisuji své názory... Nahoře je vše napsáno, jak nápsáno být má... kde bereš přesvědčení, že ti v Hondě jsou znalí a rozumní a ti v Astonech ne? Jde jen o to umět si přiznat, že valím masovku masovek... nebo ty se snad domníváš, že Loeb jezdí v civilu Hondou na 80 koních :-), jde o auto, za jehož cenu pořídí ten v Astonu tak komplet obutí... tedy i s ráfkama. Je potřeba být k sobě otevřený... ano, láska k automobilismu může být stejně intenzívní jak v Hondě, tak v Astonu... ovšem asi se oba shodneme, že ten v tom Astonu ji realizuje přece jenom tak nějak hodnotněji... Milovat mohu getičko, hothatch, milovat mohu R-Type... ovšem prohánět se v základní motorizaci Čivavy a stavět se do role spasitele silnic :-) to je, nezlob se, směšné... Směšné... Role Civicu je stejná jako role Golfa... bežné spotřební zboží, které tě má dobře odvézt... to je vše... VW to zadání plní dokonale, to si všimni. A když udělá naduplou variantu... vtělí ji takovou legendu, že se ti sevře hrdlo... Tam je to opravdové... nic kašulírovaného... BRAVO GTIčko, BRAVO VW-PORSCHE :yes:
neregistrovaný "Gib"
10. 6. 2006 20:49
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Ma to len jeden "drobny" hacik - myslis si to iba Ty ;-)
10. 6. 2006 21:41
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Právě že ne, Gibe... V Hondě za 415 tisíc a na 80 koních mě težko přesvědčíš, že to s láskou k ostrejm horizontům, vlásenkám a dlouhejm táhlejm můžeš myslet vážně...
neregistrovaný "Gib"
10. 6. 2006 21:45
Re: TAK ABY BYLO JASNO
To je jasne! Ale s VW Polo alebo s traktorom menom Pras-saTDI to mas presne to iste ;-)
10. 6. 2006 22:01
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Ovšem narozdíl od honďáků, kteří se křižují na základním modelu... tu nikdo z TDI neteče... Musíš umět vidět zoufalství Hfandů v pravém světle...
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 22:12
Re: TAK ABY BYLO JASNO
šokující zpráva!!! R-Type sedan v USA za 480 hadrů! 200 koníků! Tohle, až si přešte martinka, tak se z toho složí!!!
neregistrovaný "Martina"
12. 6. 2006 00:05
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Nene, co povidas??? Za prvy to neni ten stejnej sedan, to je Si a ma jinou prid a zad, ktera uz neni tak hezka, jako ta nase (jediny, co ma hezci je to zadni kridlo... a ten motor) a nestoji 480. Muzes si ho nechat dovyzt za 850. Ale zadnou nabouranou plechovku ja nechci. A pro GTIho: mne osobne se impreza libi vic nez treba MB nebo BMW a neni to zadna poza kdepak, v cerny barve je nadherna, ta maska, zadek, kridlo, ladny krivky - souhra, harmonie, ideal... kdybych byla miliardar, asi bych si koupila F50 (s cernejma foliema, aby na me nikdo necucel), ale jako druhy (a posledni) auto by mi v garazi urcite stala i STI (teda v pripade, ze by nebylo neco ekvivalentniho s H na kapote) a bylo by mi fuk, co si mysli ostatni, nevim, v ktere oblasti je treba davat okoli najevo, ze clovek ma penize...teda vim, v zadny. A clovek ve tvym veku uz by to vedet mel.
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2006 09:46
Re: TAK ABY BYLO JASNO
já vím, ale sedan tam je jen 140 koníků. ten Si se ti nelíbí? mě příjde teda dost hezkej! no, a co se týče ceny, tak jsem na něj naházel 17", přední, zadní a boční spoilery a nějaký další věci a cena? 23 442 dolarů, což mi příjde o trochu míň než 850...asi tak o 300 tisíc ;-)
neregistrovaný "ondra"
11. 6. 2006 10:57
Re: TAK ABY BYLO JASNO
teda gti prekvapuje me tvoje... no... jak to rict... blbost.
nechapu, proc se furt poustis do lidi, kteri proste nemaj na to koupit si ferrari. vzdyt i ty lidi, co ho ted maj, na nej driv taky nemeli... auto nemam, jezdim vlakem, a jednou si chci koupit lokomotivu. tak proc me beres muj SEN?

a jeste jeden malej detail. ST je EVROPSKA IKONA tak asi jako STi AFRICKA... je mi na bliti...
11. 6. 2006 11:49
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Asi ze sebe, viď... Já nikomu přece neberu jeho sen... Jen je potřeba si napsat, že ten sen je velmi, velmi mělký... pokud tedy sním o masovce masovek a prodávám jí tu jako alternativu k Fioranu... A tohle umí jen fandové Honda. Asi nějaká zastydlost... P.S. doufám, že ta "lokomotiva" je to Fiorano a ne Čivava z pátý ruky :-) Tak klid. V životě by tu nikoho nenapadlo napsat, že jeho životním údělem je onanovat na Fabií 1.2... ahle... u Hondafanatiků to možné je... jo, možné to je, ale o lecčems to vypovídá. Nebo snad tu každej Hondaboy valý R-TYPE? P.P.S. Ty nežiješ v Evropě?
neregistrovaný "Martina"
12. 6. 2006 00:30
Re: TAK ABY BYLO JASNO
Sen je sen a je jedno, jestli je takovej nebo makovej. Jedno jestli je jakkoliv nerealizovatelnej, nekdo sni o tryskaci, jinej o Ance od vedle, je to jedno a je to to samy chapes?? Kdyz sem byla mala holka a vsude kolem jezdili jen Wartasy, Trabanty, Embecka a ti lepsi meli Zigula z Tuzexu, vsude kolem tma tmouci v podobe hluboky totality, snila jsem, ze jednou, jednou budu mit bilou Sierru a celej muj pokojicek byl polepenej malbama myho pro ostatni nerealnyho snu, kazdej mi rikal, pockej az vyrostes, pochopis a zaradis se, ale ja si snila dal... a koho by tenkrat napadlo, ze za par desitek let nastane uplne jina doba a Sierra bude povazovana za plechovku?? Nikoho, ale realita predcila my sny... jo, i to se muze stat a jen hlupak rekne, ze;-\"Jen je potřeba si napsat, že ten sen je velmi, velmi mělký". Nemas pravo nici sen jakkoli zesmesnovat. Clovek, ktery nema sny, je vnitrne prazdny clovek... ale to ty mozna nepochopis... Jo a este... kdyz uz kritizujes, R-Type je jiny auto nez Type-R, ale Honda to neni.
neregistrovaný "ondra"
16. 6. 2006 21:55
Re: TAK ABY BYLO JASNO
vidim to podobne. a sen je to melky jen pro lidi, kdo mu neveri. v evrope snad i ziju, ale i tak si myslim, ze ford je americka znacka uz od roku 1903. pokud neni, ukaz me, prosim, pravdu a vyved me na svetlo poznani! ja proste jen nemam rad lidi, co se (zbytecne) osivaj do ostatnich, kteri neceho chteji dosahnout i kdyz jsou jeste na startu. viz "imprezni noumove" atp. - hodne spatnou reputaci si tou tvoji svycarskou cokoladou jako vysitou z harlekyna proste nespravis...
neregistrovaný "Doug"
14. 6. 2006 15:16
Tak nevim
Zvazuju, jake auto koupit, a rozhoduju se v necem podobne jako tu diskutujete.. Hlavne nemam jasno, jestli chci spis holyho trojkovyho kombika z bavor (hodne se mi libi design), nebo Legacy/Outback ve standartu (kde me laka AWD a lepsi pomer cena/uzitna hodnota). U toho Legacy mam dojem, ze je uzky a dlouhy, s tim parkovat ve meste, to musi byt porod, ne? No a pry se na konec 2007 chysta nova Impreza s rozvorem cca dnesniho Legacy, tak nevim, jestli nepockat, nevite k tomu nekdo neco relevantniho?
Rozbalit vlákno
0