Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru Legacy: Ceny na českém trhu začínají na 680.000,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (51)
Na českém trhu se začalo prodávat nové Subaru Legacy. Japonská střední třída přijíždí s bohatou výbavou a standardním stálým pohonem všech kol.

Nabídka českého Subaru zahrnuje 4 stupně výbavy, 3 zážehové a 1 vznětový motor. Nechybí mezi nimi ani sportovní vrchol pro Evropu, přeplňovaný boxer ve verzi 2,5GT.

Základní výbava Trend je zde zřejmě pro všechny Subaristy, kterým učarovalo kouzlo vyspělého pohonu všech kol, ale nepotřebují luxusně vybavené auto. Bezpečnostní výbava je ale i tady kompletní, když zahrnuje 6 airbagů, vypínatelný stabilizační systém nebo asistent rozjezdu do kopce. Seznam komfortní výbavy obsahuje prvky, které očekáváte od střední třídy. Nechybí tempomat, dvouzónová automaticky regulovaná klimatizace, loketní opěrky vpředu i vzadu, elektrické ovládání všech oken i vnějších zpětných zrcátek, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo méně obvyklé standardní autorádio s měničem na 6 CD.

Výbava Active je o 80 tisíc dražší, ale rozšiřuje standard o xenonové světlomety, dešťový senzor, rozmrazování čelního skla v oblasti stěračů, kola z lehkých slitin, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče a vyhřívání předních sedadel.

Nepřehlédněte
PŘEDSTAVUJEME Subaru Legacy

Výbava Comfort obsahuje navíc elektricky ovládané střešní okno, kůží čalouněný interiér, elektrické ovládání sedadla spolujezdce, bezklíčové ovládání centrálního zamykání a startování, DVD navigační systém, audiosoustavu s Dolby Prologic a parkovací kameru.

Subaru Legacy Sedan - přehled modelové řady
Motor2.0i2.0i2.5i2.5GT2.0D
Převodovka6MCVTCVT5A6M
Zdvihový objem [cm3]19941994245724571998
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]110/6000110/6000123/5600195/5600110/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]196/3000196/3000229/4000350/2400-5200350/1800-2400
Max. rychlost [km/h]210203210245206
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,511,110,36,29,3
Komb. spotřeba [l/100 km]8,58,08,010,65,9
Pohotovostní hmotnost [kg]14201460146215421501
Cena Trend [Kč]680.000,-----
Cena Active [Kč]760.000,-820.000,-830.000,--820.000,-
Cena Comfort [Kč]--970.000,--970.000,-
Cena Sport [Kč]---1.070.000,-1.010.000,-

Nejvyšší výbava Sport má vedle designových změn karoserie (jiné světlomety, masku a přední spojler) taky 18palcová kola z lehkých slitin, hliníkové pedály, tlumiče pérování zn. Bilstein. Verze 2.5GT dostává místo elektrického hydraulický posilovač řízení a SI-DRIVE (SUBARU Intelligent Drive), tedy možnost nastavení některých charakteristik vozu otočným ovladačem.

Příplatek za verzi Wagon činí 35.000,-Kč.

Doporučujeme
Subaru Legacy + Outback: První jízdní dojmy

Ondřej Láník
Diskuze (51)
12. 10. 2009 08:59
Re: CENÉNÁ CENA
Clovece ja nejak nevim, ale na silnici v rychle projizdenych zatackach jsi ve foresteru jak na mori a v terenu kde se forester zastavil jelo GLK bez zavahani dal. Vyhodou Foresteru je akorad nizka vaha...
Avatar - theolli
11. 10. 2009 21:57
no myslím
že u Subaru je to jako s Hondou,u Hondy si koupíš motor a zbytek je "vedlejší efekt" u Subaru je to zase s jízdními vlastnostmi a u BMW exclusivitou.
Subaru jako průkopník AWD je asi nedostižný,má svojí specifickou klientelu.
11. 10. 2009 10:37
Re: CENÉNÁ CENA
Kdyby to byla tak obrovská výhoda proti "běžné" koncepci, tak nevidim důvod, proč to Subaru nepřineslo úspěch tam, kde se projeví "každá blbost" a to v motorsportu.
P.S. O Subaru mi nic moc vykládat nemusíš, sám jsem byl 2,5 roku majitelem....
10. 10. 2009 17:06
Re: CENÉNÁ CENA
To opakovat nemusim. To je vyhoda fyzicky dana, jista a tu muze zpochybnit pouze nekdo, kdo se Suberu ocividne nikdy nejel.....napr. Dinar.
10. 10. 2009 15:55
Re: CENÉNÁ CENA
Kam to utíkáš od nízkého těžiště ?