Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Legacy Wagon: Kombi oficiálně odhaleno v Japonsku

Při dubnové premiéře na newyorském autosalonu Subaru prezentovalo novou generaci modelu Legacy jako sedan a odvozenou verzi Outback. Klasické kombi tak poněkud nezvykle zůstalo stranou a představuje se až nyní jako poslední karosářská verze nové generace.
Zpět na článek
21. 5. 2009 09:59
21. 5. 2009 10:10
21. 5. 2009 10:22
21. 5. 2009 10:31
21. 5. 2009 18:30
21. 5. 2009 13:19
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 18:31
21. 5. 2009 17:58
21. 5. 2009 18:31
21. 5. 2009 22:12
21. 5. 2009 22:28
21. 5. 2009 22:45
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 23:19
21. 5. 2009 22:13
21. 5. 2009 10:40
neregistrovaný "vjenec"
21. 5. 2009 13:02
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2009 14:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 15:37
21. 5. 2009 15:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 14:56
Avatar - skejpa
21. 5. 2009 09:59
šikmoočko
teda nevim jak vam panove ale pro me je tohle nejvetsi zklamani za posledni dobu. pokud to bude nazivo vypadat stejne jako na fotkach tak to teda potes panbuh...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - marek.g
21. 5. 2009 11:44
Re: šikmoočko
připomíná mi to nějakého Hyundaie nebo Daewoo z 90-tých let :no:
21. 5. 2009 10:04
Styl, elegance, pohodlí, výkon, spolehlivost ....
nemůžu se dočkat až ho uvidím naživo, tohle je pro mě AUTO :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2009 10:10
NIKON D3
No konečně, konečně má člověk taky možnost oprostit se od nudy Passatů a Insignií a cepětek a céček a trojek a áčtyřek a vůbec všeho toho euroharaburdí a konečně si může koupit festovní vizuální klenot pro ty pravé eurodrzky. S tímhle se rozhodně neunudíš. Už jen pochopit designovou notu tě bude stát měsíce bezesnejch nocí. Nakonec hele, u auta prej vůbec nezáleží na tom jak vypadá, ale jak jezdí. Ty přece prolítáváš každou zatáčku jako vlaštovka, tedy nízko, nad zemí, navíc v plným driftu, takže nějaký evropský haldexový plečky tě nemůžou rozházet.

Pamatuj, prestiž, image, získáváš jenom v ikonách, u nichž se dokonale snoubí technika, jízdní vlastnosti a design... jakmile se něco z toho nedostává v potřebné míře, nemáš šanci, propadáš a na silnici jsi než za druhou šoférskou ligu.

Extraligu střední třídy tu tvoří především německý triumvirát - Mercedes-Benz, BMW a AUDI. První střední ligu tvoří Insignia, Passat a s odřenejma designovýma ušima ještě Mondeo.

Designové a technické absolutorium drží samozřejmě C-Klasse, to je současně nejkrásnější střední sedan planety. Ostřejší eurodrzek volí BMW 3, sportovní, technickou, vizuální ikonu světa. Do třetice doplňuje tuhle skupinu mocných AUDI A4... těží z velkého rozvoru, špičkových jízdních vlastností a z pověstné kvality kokpitu.

Passat je nejlepší univerzální vůz - špičková technika, špičkové jízdní vlastnosti, ikonozní design, nestárnoucí karoserie, nízká cena. Po jeho boku stojí Insignia, jako takřka zmrtvýchvstalá Vectra, auto na tepu doby - pohledově rychlé, pro svůj velkorysý vnitřní prostor praktické, jízdními vlastnostmi na vrcholu třídy. Mondeo samozřejmě lehce ztrácí na mírně problematickém designu zadních partií a jaksi... podskočeném vnitřku, naopak ho mezi nejlepšími drží jízdní vlastnosti.

Pokud si zítra máš jít vybrat, není vlastně důvodu nevybrat mezi C-klasse, 3, A4, Apoštolem, Insignií a Mondeem. Šest aut, jedno lepší než druhé. A že jsou všechna ta auta vyráběná německými značkami? No, to jen dokumentuje uroveň výroby. Nebo se snad domníváš, že pro tebe vyrábí ideální auto Horní Volta?

P.S. Často mi vrtalo v hlavě, čím to, že například fotoapáráty NIKON (zejména tedy digitální zrcadlovky) mohou, ač z Japonska, mít pro nás evropany tolik přitažlivý design, dokud jsem se včera nezačetl do katalogu Nikon D3... ano ano, zrcadlovky Nikonu designuje... Giorgio Giugiaro. Jistě.

BRAVO NIKON :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - KANKUNEN
21. 5. 2009 10:22
Re: NIKON D3
Znám jednu hloupou zem v Evropě co není ani v unii nejsou tam asi eurodrzci, ale světodrzci. Asi proto tam nejsou omezení místem výroby a Subaru tam jezdí plno a nikomu to jako divné auto nepřipadá.
21. 5. 2009 10:31
Re: NIKON D3
Nějak mi nedochází, co sis tím potřeboval vysvětlit. Píšeš o Subaru, já o Nikonu. Ostatně Subaru přece jezdí i v jiných zemích než v Albánii. Koneckonců o tvých postojích svědčí především to, že jsi schopen označit nějakou zemi v Evropě za hloupou. To bych si nedovolil ani v případě Albánie, ani v případě... Švýcarska.

P.S. Umyj si hlavu.
21. 5. 2009 12:22
Re: NIKON D3
Celkem pekny, akorat si zapomel na nadhernou, skvele jezdici, kvalitni, technicky vyspelou, moderni a cenove dostupnou - Mazdu 6. V modre metalize je pohadkove krasna.

Chces znat muj zebricek? BMW 3er, C classe, Mazda 6, Mondeo, A4. Passat uz je dedecek, pockal bych na novou generaci.
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 13:19
Re: NIKON D3
100 percentna pravda, lepsie by som to nenapisal, akurat este doplnim k tomu NIKONU, ze mna chytaju celkovo, nie, len designem. :-)
Avatar - Leg
21. 5. 2009 17:58
Re: NIKON D3
No možno dôvodom, prečo sú Japonci takí dobrí v (polo)profi kamerách a foťákoch je ten, že dizajn sa v tejto kategórii posudzuje najmä z funkčného pohľadu a ten estetický ide až na pár charakteristických prvkov bokom. Na D3-ke človek nenájde veľa samoúčelných prvkov, takmer všetko je podriadené ergonómii a funkcii. A v tom tkvie atraktivita týchto profi prístrojov - čistá funkčnosť. U áut je to inak (až na výnimky typu Ariel Atom...)- funkčné tvary je nutné upraviť a vyladiť tak, aby boli nielen funkčné, ale aj lahodili oku a vhodne dopĺňali image majiteľa, ktorý je presne zadefinovaný marketingovým oddelením automobilky. A práve tu je jeden z kameňov úrazu Japonských automobiliek na Európskom trhu - výbornú techniku často nedokážu zabaliť do obalu, ktorý by dokázal vhodne reprezentovať techniku ukrytú vovnútri, čo je podľa mňa prípadom aj tohto Legacy

P.S. Giugiaro a D3? To som nevedel...
21. 5. 2009 22:12
Re: NIKON D3
No vidiš a přece u fotografů v poměru 10:6 vedou bez ohledu na design technicky lepší, hlavně rychlejší, Canony... třeba to tak bude i se Subaru... řekl bych, že krom toho poměru je to analogie ;);)
21. 5. 2009 22:28
Re: NIKON D3
a není u Canonů problém jejich citlivost na počasí, na déšť, sníh ???
neregistrovaný "maxo"
21. 5. 2009 22:45
Re: NIKON D3
to si odkial zobral ten pomer v prospech CANONU?
Technicky lepsi, hlavne rychlejsi- Ty asi nebudes fachman do fotakov a fotenia, inak by si nenapisal takuto blbost.
CANON a NIKON su v polo a profi zrkadlovkach uplne na jednej urovni, rozdiel je akurat v klientele, tak nejak ako medzi MB,AUDI a BMW.
Ten kto zacal s NIKONOM, tak pri NIKONE aj zostane a to iste plati aj u CANONU.
21. 5. 2009 23:19
Re: NIKON D3
No, já nevim, jak fotáky, ale když se kouknu třeba na fotografy za fotbalovou brankou, tak tam je samej objektiv v tý slonový kosti... Canon objektiv s fotákem Nikon? Jo, je to stejný, jak s autama
neregistrovaný "vjenec"
21. 5. 2009 10:40
co ze?
Po dlouhy dobe (od doby Rodiuse) opravdu osklivy auto. :'-(
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2009 12:48
ZEBRICEK HODNOT
Holt nekdo se honi za pseudo-prestizi a doufa, ze takove v ocich souseda dosahne nakupem designoveho balvanu s klikihakem VW ja kapote. Znalejsimu je uplne jedno co ma soused v garazi, nebo co si tento mysli o jeho automobilu. Vyznava hodnoty mnohem hlubsi, vyzralejsi... Pomyslnou tresnickou ja dortu je fakt, ze vuz vybrany podle vlastniho nezavisleho vkusu a nazoru dokaze nabidnout mnohem vice nez okoukana konkurence. Tento pote vi, ze ma duvod shlizet na tuctovou a technicky podradnou konkurenci dolu.
100 lidi, 100 nazoru a 100 chuti.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2009 13:02
Re: 100 lidi, 100 nazoru 100 chuti.
a ďalšie škaredé Subaru ;-\
21. 5. 2009 13:06
Re: ZEBRICEK HODNOT
Znovu, i toto je vec nazoru. :-)
21. 5. 2009 13:23
Re: ZEBRICEK HODNOT
Kdo by čekal, že tu složíš tak upřímný hold na počest PASSAT VARIANT. Komu čest, tomu čest, mariánku. A ta trpkost tvého textu v pasážích o legacy... i tohle cením. Je prostě vidět, že i v patnácti se dá občas na auta nahlédnout optikou reality, viď.

Snad jen malá oprava - Legacy bys neměl kvalifikovat jako tuctovou a technicky podřadnou konkurenci, tos příliš nedomyslel, neb technika v Legacy bude jistě na mainstream výborná. Koneckonců, ten tvůj obdivný "klikihák" ten by pasoval spíše na logo Opelu, máš v tom zatím brajgl, ale to je pochopitelné. No, učíš se, a to je nutno pochválit.

P.S. Nauč se psát česky. Urážíš formou svého textu každého dospělého člověka a především svůj rodný jazyk :no:
21. 5. 2009 22:17
Re: ZEBRICEK HODNOT
A proč to musí mít něco společného se znalým a neznalým...??

Nemusím být znalý, abych si koupil Mondeo ne proto, abych někoho naštval... vyšlo mi prostě jako lepší, větší a levnější auto... to je celý (a Forester jako manželky auto)
21. 5. 2009 14:01
krása a technika
Myslím, že nová generace udrží laťku. Sice o dost škaredší, ale určitě s ještě lepším hardwarem než dosluhující generace (podobně jako Accord).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 14:30
Legacy...
... o jeho kvalitách nepochybuji, ale design je pro mě zklamáním na celé čáře. Na karosérii vládne zmatek. Kam se poděla harmonie? ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - delphino
21. 5. 2009 15:37
Re: Legacy...
čím dýl se dívám na auta tím víc se dokážu vcítit do těch tvarů a auta která jsem původně bral jako oškliví se mi začali líbit a občas i naopak. Neopomenu se kouknout na fotky Legacy když se nějaké vyskytnou a i přes tu dobu co jsou známé sem si nedokázal zatím najít nic co by mě na tom autě připadalo jako příjemné, natož hezké. auto je celé disharmonické, jako by to auto navrhovali stylem:
"Kime, ty navrhni světla, Yone, ty zadní světla, Liu ty zase boční profil oken, ty Cuo zase přední nasávací otvory, ....."

tedy detaili jsou hezké, ale celek je disharmonický a tak i ty detaily potom upadají
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 5. 2009 15:49
Re: Legacy...
Ano, disproporce ubíjí celý automobil, což je škoda.
21. 5. 2009 14:56
Subaru
Co v tom Subaru zase provádějí...Na nové Legacy jsem se těšil, stejně jako na minulou generaci. Ne že bych si někdy Subaru plánoval koupit, ale této automobilce fandím. Boužel ten šikmooký design je opravdu mizerný, myslím že i pro mnohe skalní fanoušky. V6 nemá manuál, a automat je jen 5-stupňový :-(
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2009 19:19
Ako majitel Outbacku 2004 3,0R
Som z nového legacy/outbecka potešený pretože: na outbacku mi vadili dve veci: poprvé to bola prevodovka, ktorá sa ale už pri faceliftovanej Tribece výrazne zlepšila takže očakávam, že by mohla byť na veľmi dobrej úrovni a to, že nemá 6 stupňov, v tom nevidím žiadny problém. Podruhé motor, 3,0 je na to auto až nevhodný, teda aspoň pre mňa a prial som si aby sa dočkal toho ked sa bude aj do Európy dovážať legacy s jedným z najlepších motorov sveta a zatiaľ to vyzerá tak, že ho konečne dostaneme.
Veľmi som oceňoval design, ktorý sa zhoršil ale tragicky to nevidím z niektorých pohľadov sa mi dokonca páči. Takže pre mňa je to 2:1 a ak sa zlepšil aj podvozok pretože, ten ani zďaleka nedosahoval kvalít Forestra tak dokonca 3:1 a to je myslím veľmi slušné. Z takmer dokonalého auta síce nespravili dokonalé ale určite dokonalejšie.
Ale ak je to auto len nefotogenické a jazdné vlastnosti sa posunú smerom kupredu bude to auto pre mňa dokonalé. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0