Myslím, že by Levorg mohl oslovit ještě vice potenciálních zájemců, než má Legacy. A pokud by od něj Subaru odvodilo menší Outback, nemusela by se novinka o budoucnost bát. Motory na papíře vypadají opravdu senzačně a Lineartronic má údajně skvělé vlastnosti.
Jen mi dost nesedí ten přehnaně velký nasávací otvor na kapotě... ;-\
Takže teď už je jasné, že nové WRX nebude tak úplně samostatným modelem odtrženým od Imprezy, jak se subaru dušovalo, ale bude to derivát právě Levorgu. Podoba je zřejmá.
Ako u Subaru tradične i novinka je škaredá, až by človek zaplakal (a reál oproti konceptu iste lepší nebude). Ešteže v technike zaviali nové vetry a máme tu downsizovaný turbobenzín slušných parametrov. Len ten nešťastný variátor Lineartronic to iste čiastočne zabije.
Btw. svojimi rozmermi lezie do kapusty Škode s jej medzitriednou filozofiou (väčšie ako nižšia stredná, menšie ako stredná trieda). ;-)
S 1,8 to bude skučet jak 350ka v bahně. Dvoulitr turbo má síly dost a proto to nepoleze zbytečně do otáček. Stejně na CVT je nejlepší imitace převodů, kdy s rychlostí stoupají otáčky, CVT to umí i naopak.
Nevim jak zabije 16tistovku, ale ve Foresteru XT s turbovym dvoulitrem jsem byl z Lineartronicu nadseny :yes: Zkousel jsem vsechny rezimy a ruzne situace a zadne zmatkovani, bleskove razeni (nahoru i dolu) a naprosto tichy chod me opravdu oslovily. Kombinace menice a variatoru se povedla, jeste aby byla dobra zivotnost a bylo by to naprosto dokonaly. A i spotreba pod 12 litru po testovaci jizde neni na benzinovou turbinu v krabicovym aute vubec spatna. Jen ta cenovka, pres milion... :-(
Člověk co přesedne od "volantu s PDK" k "volantu s Lineartronicem" asi bude trochu kroutit nosem, ale člověk, co jezdí dostupnější měniče a dvojspojky jistojistě bude spokojenej. Alespoň já jsem s Forestrem XT byl :-) to samé s Outbackem a Legacy s 2,5i a tou samou převodovkou. Ale asi je dobře, že člověk nemůže srovnat ten samý motor s maunálem :-)
Co se ti na tom nelíbí? Já Subaru od doby, co přestali vyrábět 4. generaci Legacyho, moc nedávám, ale tohle je nádhera.
Agresivní předek, vyvážené linie, pořádná díra v kapotě, co víc si přát? :-)
Po tom co u současné generaze Imrezy combi vynechali, se teď konečně vrací. Hlavně kvůli nafouknutí Outbacku a pouze verze krátkého hatche u Rezy, přichází Subaru s něčím co jim na trhu chybělo. Za mě :yes: , protože to je presně auto, které potřebuju :-)