Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Levorg: Menší Legacy dorazí na jaře, s 1.6 Turbo

Koncept Subaru Levorg se zatím skrýval ve tmě. Na tokijském autosalonu se už prezentuje ve světle reflektorů a ukazuje, že je menším Legacy.
Zpět na článek
20. 11. 2013 12:14
20. 11. 2013 12:55
Avatar - Bubáq
20. 11. 2013 11:34
Šestnáctistovka má skvělé parametry
Myslím, že by Levorg mohl oslovit ještě vice potenciálních zájemců, než má Legacy. A pokud by od něj Subaru odvodilo menší Outback, nemusela by se novinka o budoucnost bát. Motory na papíře vypadají opravdu senzačně a Lineartronic má údajně skvělé vlastnosti.
Jen mi dost nesedí ten přehnaně velký nasávací otvor na kapotě... ;-\
Rozbalit vlákno
1
20. 11. 2013 13:19
Re: Šestnáctistovka má skvělé parametry
:yes:
20. 11. 2013 12:14
Levorg vs. WRX
Takže teď už je jasné, že nové WRX nebude tak úplně samostatným modelem odtrženým od Imprezy, jak se subaru dušovalo, ale bude to derivát právě Levorgu. Podoba je zřejmá.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
20. 11. 2013 19:39
Re: Levorg vs. WRX
Přesně, také jsem si všiml...Vlastně se není čemu divit, představa samostatného WRX byla zajímavá, ale nereálná.
Avatar - iudex
20. 11. 2013 12:55
Tradícia i nóvum
Ako u Subaru tradične i novinka je škaredá, až by človek zaplakal (a reál oproti konceptu iste lepší nebude). Ešteže v technike zaviali nové vetry a máme tu downsizovaný turbobenzín slušných parametrov. Len ten nešťastný variátor Lineartronic to iste čiastočne zabije.
Btw. svojimi rozmermi lezie do kapusty Škode s jej medzitriednou filozofiou (väčšie ako nižšia stredná, menšie ako stredná trieda). ;-)
Rozbalit vlákno
5
20. 11. 2013 14:19
Re: Tradícia i nóvum
tak praveze Lineartronic je to koli comu by som si to kupil, akurat by som chcel 1,8 ci 2 atmosferu motor
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2013 18:15
Re: Tradícia i nóvum
S 1,8 to bude skučet jak 350ka v bahně. Dvoulitr turbo má síly dost a proto to nepoleze zbytečně do otáček. Stejně na CVT je nejlepší imitace převodů, kdy s rychlostí stoupají otáčky, CVT to umí i naopak.
Avatar - Slavek-TDM
20. 11. 2013 14:27
Re: Tradícia i nóvum
Nevim jak zabije 16tistovku, ale ve Foresteru XT s turbovym dvoulitrem jsem byl z Lineartronicu nadseny :yes: Zkousel jsem vsechny rezimy a ruzne situace a zadne zmatkovani, bleskove razeni (nahoru i dolu) a naprosto tichy chod me opravdu oslovily. Kombinace menice a variatoru se povedla, jeste aby byla dobra zivotnost a bylo by to naprosto dokonaly. A i spotreba pod 12 litru po testovaci jizde neni na benzinovou turbinu v krabicovym aute vubec spatna. Jen ta cenovka, pres milion... :-(
20. 11. 2013 16:59
Re: Tradícia i nóvum
Člověk co přesedne od "volantu s PDK" k "volantu s Lineartronicem" asi bude trochu kroutit nosem, ale člověk, co jezdí dostupnější měniče a dvojspojky jistojistě bude spokojenej. Alespoň já jsem s Forestrem XT byl :-) to samé s Outbackem a Legacy s 2,5i a tou samou převodovkou. Ale asi je dobře, že člověk nemůže srovnat ten samý motor s maunálem :-)
20. 11. 2013 22:21
Re: Tradícia i nóvum
Co se ti na tom nelíbí? Já Subaru od doby, co přestali vyrábět 4. generaci Legacyho, moc nedávám, ale tohle je nádhera.
Agresivní předek, vyvážené linie, pořádná díra v kapotě, co víc si přát? :-)
Avatar - curwasportiva
21. 11. 2013 04:46
Konečne náhrada za Imrezu combi
Po tom co u současné generaze Imrezy combi vynechali, se teď konečně vrací. Hlavně kvůli nafouknutí Outbacku a pouze verze krátkého hatche u Rezy, přichází Subaru s něčím co jim na trhu chybělo. Za mě :yes: , protože to je presně auto, které potřebuju :-)
Rozbalit vlákno
0