Jeden nikdy nevie...
Mňa by zase zaujímalo, aký je rozdiel medzi "pohonem všech kol" a "pohonem všech kol". Alebo to bude mať Subaru 2x? :
"Na americkém trhu bude sedmá generace Legacy dostupná s atmosférickým čtyřválcem o objemu 2,5 litru (134 kW) a přeplňovaným čtyřválcem o objemu 2,4 litru (191 kW), oba spárované s pohonem všech kol a pohonem všech kol"
Škoda pane Bureši, že jste neuvedl zdroj informací.
Jistě to vše, co uvádíte, nepochází od pana Infanteho. Uvedení zdroje by mi umožnilo odhadnout, nakolik jsou tyto informace seriózní.
Rozvor 2750 mm odpovídá současnému modelu a je tedy krátký.
Odvození karosérie od Legacy nevidím jako šťastný krok: Outback nyní představuje opravdu svébytný crossover, třídu pro sebe, auto se specifickým řešením mnoha detailů. Legacy je nyní sice dobře jezdícím, přesto velmi nudně vypadajícím autem.
Kam se poděly všechny ty studie z posledních let? Co brání Subaru, aby udělalo Outback jako zvýšení Viziv Tourer? To by se mi tak móóóc líbilo...
je název pro mildhybrid, nikoliv pro plug-in hybrid. V Ženevě tedy určitě nebude plug-in hybrid, který se už prodává v USA (výsledek spolupráce s Toyotou). V Ženevě budou dva modely s eBoxerem, předpokládám XV a Forester. Oba modely se již prodávají v Japonsku.
XV je tam jasne a tiez tipujem elektrifikovany Forester, o ktorom boli uz pred casom sumy.
Ale ten udajny plugin ? To mi asi uniklo. A hlavne sa to k tymto autam podla mna ani nehodi.