Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru v Ženevě 2004

Vitek
Subaru stále žije ze skvělého ohlasu na inovované Legacy/Outback, ale stačí ubrat automat z vrcholného třílitru a zájem je opět maximální.

Také koncepty nejsou zrovna tuctové – napadlo by Vás, že právě Subaru zkombinuje pohon všech kol a čtyřválcový boxer s elektromotorem? A k tomu v roadsteru?

Legacy 3.0 R spec.B

Japonská automobilka přivezla do Ženevy prototyp detailně vylepšené verze unikátního třílitrového Legacy s plochým motorem, které kromě standardně vysokého výkonu 180 kW z dvouvačkového čtyřventilového šestiválcového boxeru s variabilním časováním a zdvihem sacích ventilů, nabízí nově ručně řazenou šestistupňovou převodovku z Imprezy WRX STi, sportovní tlumiče Bilstein, speciální 18" kola a hliníkové pedály. Tento skvost bude k mání ve verzi sedan i kombi.

studie B9SC

Pod téměř kódovým označením se skrývá napohled sympatický dvoumístný roadster s nápadně velkými koly. Kromě velmi atraktivního designu si ale zaslouží pozornost především pohon. K tradičnímu čtyřválcovému boxeru o objemu 2.0 přidali konstruktéři ještě elektromotor, poháněný proudem z mangano-lithiových baterií uložených pod podlahou. Elektromotor obstarává jízdu od startu až do rychlosti 50-80 km/h (podle zatížení, poté se přidá benzínový agregát).

studie R1e

Čtyřmístný minivůz pohání stejný elektromotor, ovšem už bez podpory zážehového agregátu. Zajímavostí je jízdní volič, který stupni P,R,N, D připomíná automatickou převodovku, přídavný stupeň B pak slouží jako rekuperační motorová brzda, která vrací energii zpět do baterií.


Vitek