...zbytečnou zátěž, motor vyladit na vyšší výkon, aby elektormotor nebyl potřeba a bude to krásné ježdění se třemi pedály a normálním pohonem a dost možná i zajímavou hmotností.
Pokud vím, tak jsi nijak neprotestoval proti tomu, že všechny standardní modely budou jen CVT. Ted ti nevadí, že místo "nekompromisního" ostrého auta tam narvou závaží v podobně baterek a elektromotorů, jaký tam bude pohon se zatím neřeklo, ale co když místo klasické 4X4 bude na zadní nápravě jen právě to elektro? Tohle ti vůbec nevadí, že Subaru, které platilo za řidičská auta se omezilo na CVT, slabé motory a svůj ostrý model zbastlí baterkama. Právě od fandů Subaru by jsem očekával největší nevoli vůči takovým rozhodnutím, kterým ze Subaru dělají jen "další auto v řadě" a jak se tak ukazuje poslední dobou i takové co tahá za kratší konec.
CVT v podání Subaru je vynikající a řidičsky jsou to stále špičková auta. Motorově taky nejsou špatní, viz. WRX STI, 2.5 boxer, 1.8 v BRZ a 1.6T v Levorgu, všechno super motory.
ty jsi asi hodně zkušený Subarista, WRX STI končí,ten už se nebude dát koupit. CVT v podání subaru je pořád jen VCT obzvláště v podání Impreza 1.6. U 2.0 to má alespoň virtuální stupně, ale pořád je klasický měnič, nebo dobrá dvouspojka lepší. v BRZ je 2.0 a ne 1,8. Ano v Levorgu je 1.6T ale zase s CVT.
A preco by som mal ? Sa tak rozhodli, treba s a s tym zmierit. Ja voci CVT vyhrady nemam.
Mam pocit, ze prave ty strasis uz vopred, ked este vobec nie su zname detaily. Darmo to tu davas ako fakty, su to len tvoje teorie. A bavit sa mozeme, ked to bude realizovane. Tomu, ze vzadu bude iba elektromotor neverim.
"které platilo za řidičská auta se omezilo na CVT, slabé motory" - a to je zase tie pekna blbost. To im mozes vycitat tak v EU.
Subaru zdaleka dnes nie je len dalsie auto v rade. To sa musis pozerat niekam inam.
Ale mě je jedno co nabízí jinde, když si chci Subaru pořídit tady. Impreza má možná super podvozek, ale na tom to končí. A tak to jde s kopce zatím se všemi nově představenými motory. Fans je pěkné, ale měl by jsi umět i připustit, že tvá modla se značně odchýlila od toho, co byla.
O com zase rozpravas ? Aka modla ? STI tu stale je, vzdy bolo a ake bude, sa este nevie. Subaru predava aj auta pre normalnych ludi a civilnejsie pouzitie. A tam je 110-125kW motor viac nez postacujuci.
Tie auta su lepsie vo vela ohladoch, ako boli. Napriklad podla vsetkych testov je konkretne STI2018 nejlepsie, ake doteraz bolo.
Nie, ty si Subaru isto nechces kupit, inak by si netrepal taketo veci.
Skoda reci.
ale to "co nabízi" SUBARU v EU určuje svojimi nezmyselnými pravidlami a obmedzeniami úradník EU...ktorému sa tie nezmysly cez materské vlády vtlačili do rozhodnutí z VW-Grup a PSA a obchodník SUBARU, zastúpený súkromnou firmou Emil Frey zo Švajčiarska sa tomu musí podriadiť... ale to by si trochu rozhľadený človek našiel aj sám...
Takže v Subaru budú ďalej boxer motory, v niektorých modeloch ostávajú stále klasické prevodovky BRZ, WRX a WRX STi, nový hybridný systém SUBARU, ktorý vyvíjajú aj s Tyotou a Mazdou bude mať v SUBARUspriahnutý boxer motor a elektromotor bude medzi motorom a Lineartronicom, teda ostáva aj mechanické 4x4 ... k článku - celé to vyzerá to ako automatický generovaný preklad nejakým softom, bez ľudskej korekcie aby si tam opravili tie nezmysly...
"nový hybridný systém SUBARU, ktorý vyvíjajú aj s Tyotou a Mazdou" - tak to je vyborna zostava na vyvoj a super sprava.
To je asi jedine mozne miesto, kam ho mozu rozumne dat, aby ostalo vsetko dobre zachovane. Dalsia spojka do Lineartronicu na pripojenie el.motora, ostatne je SW.