Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru WRX STI oficiálně: Tak takhle vypadá!

Těsně před oficiální výstavní premiérou byly zveřejněny fotografie nového WRX STI.
Zpět na článek
8. 1. 2014 12:39
9. 1. 2014 04:48
8. 1. 2014 12:50
8. 1. 2014 13:01
8. 1. 2014 13:10
8. 1. 2014 21:20
8. 1. 2014 13:34
8. 1. 2014 14:02
8. 1. 2014 17:33
8. 1. 2014 17:36
8. 1. 2014 15:58
8. 1. 2014 13:06
8. 1. 2014 13:14
8. 1. 2014 13:17
8. 1. 2014 16:51
8. 1. 2014 13:17
8. 1. 2014 13:25
8. 1. 2014 14:06
8. 1. 2014 14:59
8. 1. 2014 15:35
8. 1. 2014 15:54
8. 1. 2014 16:23
8. 1. 2014 17:09
8. 1. 2014 17:34
8. 1. 2014 17:36
8. 1. 2014 21:27
8. 1. 2014 12:39
Dvouspojka
No zaplaťpánbůh, že tam nedali CVT jak se tady psalo.
Jinak se mi to nějak extra nelíbí, ale tady jde o schopnosti, ne o vzhled.
Rozbalit vlákno
7
8. 1. 2014 13:19
Re: Dvouspojka
Buď si jistej, že by se našla velká množina pitomců co by to s tím CVT koupili.
Avatar - JDM
9. 1. 2014 04:48
Re: Dvouspojka
no jsem zvědavej kolik pitomců si to koupí s automatem 8-s
9. 1. 2014 12:27
Re: Dvouspojka
Takovejch bude. Už jen kvůli tomu, že automat je u každýho auta dražší, tak musí být samosebou taky lepší ne ;-)
8. 1. 2014 18:02
Re: Dvouspojka
no nejsem si jistý, jestli to není šum svistu, ale uvidíme - u WRX mluví o CVT - lineartronicu - takže víme, že "zvládá"(nevíme dlouhodobě jak) minimálně 177kW v ořezaných Evropách a k 200 zvládne taky. Je jasné, že dvouspojka, by tak nežrala drahocenný výkon STi - ale fakt se nechme překvapit. Museli by jí vzít o nějakého "nedvorního" dodavatele, protože mne minula zpráva, že by jí Subaru či Toyota někam cpaly....
9. 1. 2014 12:27
Re: Dvouspojka
Pro převodovku je podstatný jakej zvládá krouťák ne výkon.
9. 1. 2014 22:08
Re: Dvouspojka
jasně ;-) ber ty kW jako určení motorů - já si jejich kroutící moment nepamatuji - a googlovat se mi nechtělo - nejsem technik - dovedeno do konce - jestli se nepletu - tak přes převodovku jde hlavně ten kroutící mománt a nikoliv kW ne?
takže bych tedy opravil svůj přispěvek na - víme, že lineartronic zvládá kroutící moment motorů s výkonom 177kW a na domácím trhu okolo 200kW - ok?
10. 1. 2014 11:26
Re: Dvouspojka
Kroutící moment je síla, kterou se motor opírá do převodovky. Výkon je práce za jednotku času. Ten nehraje roli. Každá převodovka je konstruovaná na nějakou sílu, kterou je schopná přenášet. Pokud bude větší, převodovka se rozsype. Vezmi si třeba nový motory 1,4 a 1,8 TSI. Oba mají schodný kroutící moment (250 Nm), ale rozdílný výkon 103 vs 132 kW. Důvod je prostý. Ušetřit. 1,8 TSI by neměl problém dosáhnout přes 300 Nm, ale to by se tam musela použít lepší (dražší) převodovka. Tak tam radši Škodovka dává mizernou špajzku a omezuje maximální kroutící moment elektronicky. Ale možná v Subaru nejsou taková parta fušérů jako ve VW, takže se dá brát, že motor s vyšším výkonem bude mít i o něco větší krouťák. Čili tvou úvahu chápu.
Avatar - KANKUNEN
8. 1. 2014 12:47
Hurá, designově je to koupitelné
jen jaksi chybí odkaz proč je to taková modla, když se soutěžím už Subaru nevěnuje na špičkové úrovni. Tovární polepy se už na toto auto asi nehodí.
Rozbalit vlákno
6
8. 1. 2014 12:52
Re: Hurá, designově je to koupitelné
taky ti ty přední světla EVOkují vzhled EVO X? :-)

[odkaz]
Avatar - lordlord
8. 1. 2014 12:53
Re: Hurá, designově je to koupitelné
taky v tom vidím lancer
8. 1. 2014 12:57
Re: Hurá, designově je to koupitelné
Zepředu to ten dojem dělá, z jiných úhlů už mi přijde zcela svébytné. [odkaz]
8. 1. 2014 12:57
Re: Hurá, designově je to koupitelné
Zepředu to ten dojem dělá, z jiných úhlů už mi přijde zcela svébytné.
8. 1. 2014 14:47
Re: Hurá, designově je to koupitelné
Ano, také jsem v tom zahlédl Evo.
Avatar - KANKUNEN
8. 1. 2014 12:56
Re: Hurá, designově je to koupitelné
Na první pohled.
8. 1. 2014 12:50
Tak to je...
...zviera.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
8. 1. 2014 13:01
Je to
modré se zlatými koly, nozdrou na kapotě a óbrkřídlem vzadu... co je to? :-)
Řešit u tohohle design nemá smysl, je nepodstatný.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pekelná Micinka
8. 1. 2014 13:04
Re: Je to
Naopak, je to podstatný. Růžové s černými koly, motorem vzadu a stahovací střechou by to nebylo Subaru. ;-)
Avatar - Dinar
8. 1. 2014 13:10
Re: Je to
Tos mě nepochopil, říkám, že u auta s tak silnými markantami jako je modrá kastle, zlataá kola, nozdra a křídlo nemá smysl řešit, jestli má světla lépe trefená než předchozí generace nebo mu sedí lépe maska.
8. 1. 2014 21:20
Re: Je to
Dobre si to trafil. Je to skrátka zviera. ;-)
8. 1. 2014 13:34
Re: Je to
Jo jo, modrá, zlatá, nozdra... super :-) :yes:
Avatar - iudex
8. 1. 2014 14:02
Re: Je to
Fotku, ako sedím v modrej Impreze so zlatými kolesami a žehliacou doskou, som mal ako pubertiak dlho vystavenú. Niektoré veci sa skrátka nemenia... a to je dobre. :yes:
Avatar - Ji/Ri
8. 1. 2014 17:33
Re: Je to
No jo, je to už týden, co jsi to sundal.... ten čas letí .... ;-)
8. 1. 2014 17:36
Re: Je to
Já přesně tak. Musím někde vylovit nekvalitní hooodně letitou fotku, jak se směju z STI a mám mokro v kahotech >:D Ale teď vážně - nová WRX STI je staronová klasika a parádní!
Avatar - Pekelná Micinka
8. 1. 2014 13:05
STIhneme to včas
Jestli bude jezdit tak, jak vypadá, pak není oč mít obavy, stále je to Impreza.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lango
8. 1. 2014 13:06
Subaru
Mě osobě se to líbí oproti minulému vzhledu je tento lepší.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
8. 1. 2014 13:14
Re: Subaru
Hodnotím to stejně. :yes:
Avatar - Iv8
8. 1. 2014 13:17
Re: Subaru
Jednoznačně. Konečně sedan a nevypadá jak vytuněný Daewoo Lanos. :yes:
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2014 16:51
Re: Subaru
(Před)poslední STI se mi docela líbí...Ale ani tohle žádná tragédie není.
8. 1. 2014 13:17
SUBARU REPETE
Na dílně jsou nejhorší pátky. Dopoledne se snad staví čas. Ale ve tři, to bych mohl mít na zvedáku cokoli, francouzák letí do bedny, šéfovi a jeho láhvi režný popřeju pěknej víkend, pak rychle sprcha a honem za tebou.

Imprezu parkuju na dvorku hned vedle dílny. Modrej sen se čtyřmi slunci. Jo, jediná, na kterou jsi musela žárlit, viď. A já se tomu vždycky tiše smál. Když nám ji sem tehdy přivezli, byla hrozně dobitá. Odkoupil jsem ji za dobrou cenu a dva měsíce na ní po večerech makal. Šéf zavřel oči, ví, že mám zlatý ruce. Kde by tu sehnal jinýho na tyhle auta.

Tak ve tři patnáct sedím v Impreze. Pravým palcem přejedu pro štěstí logo STi vpředu na chromové šále řadičky, pak zkontroluju, zda mám signalizaci otáček nastavenou na sedm tisíc, a vyjedu. Vyhnu se zamrzlé louži před dílnou a jsem na hlavní. Na rohu kupuju u cukráře táfli čokolády Lindt s hruškovou náplní. Minulej pátek to byla třicátá.

Mám před sebou sedmdesát kilometrů dálnice a pak to hlavní, čtyřicet tři kilometry alpských vlásečnic, až k tobě do nebe, k tvému sanatoriu. Už z dálky je vidět, zasazené do skal. Čekáváš na balkóně, zahalena do kostkované deky a říkáváš, když dorazím, že Impreza vypadá na těch zasněžených vlásenkách jako modrá perla, vsazená do zlatých obručí, která ti veze pro radost toho, co přece miluje jinou, v modré. Ty teď v sanatoriu léčíš již půl roku své nemocné plíce a já po nocích doufám, že tohle snad už brzy a dobře skončí.

Ty vlásenky už umím jako nikdo. Dvě stě šedesát pět koní mě žene dopředu a brzdy Brembo mě drží těsně před vzlétnutím. Na šestku točím tři tisíce devět set otáček a letím dálnicí stošedesátkou. Pak, jakmile se silnice začíná zvedat k oblakům, točím plnou dvě a tři na sedm tisíc. Od čtyř tisíc výš cítím zátah boxera až v žaludku. Motor vyje, gumy drásám na hraně svodidel, občas zakontruji bleskově volantem a takhle to vytáčíme celý zbytek cesty. Nebeskej sen, lásko.

Zastavuji vždy na stejném místě pod tvým balkónem, vyskočím ze sedadla, ty se směješ, voláváš, kde se touláme, já ti odpovídám, že už jen třicet schodů. Vyběhnu sedm schodů do haly a pak již jen jedno patro, a jsem u tebe. A potom – tvé oči, tvé ruce, tvé rty a má touha… nikdy to nebude jiné. Pak zase ty, a čokoláda, já s umazanou tváří od tvých polibků, a tvůj kašel, tvé vytřeštěné oči a sestra a lék, pak tvůj klidný dech na lůžku a mé starostlivé pohledy. A pak noc, tvůj šátek, co mi mává na cestu, zpětné zrcátko a před sebou dalších sedm dnů čekání.

Minulý pátek mi vlásenky moc nešly. Pod balkónem mi došlo proč, vždyť ty jsi mě poprvé nevyhlížela. Vystoupall jsem sedm schodů a naproti v hale se střetl s doktorem. Zastavili jsme se a hleděli si snad věčnost do očí. On potom zvolna pohnul hlavou zleva doprava a sklopil je. Vyběhl jsem to jedno patro ani nevím jak. V pokoji byla sestra, hleděla nepřítomně z okna, a ty na lůžku. Ty jsi, lásko, měla ruce sepjaté na prsou a tvé oči, ty oči, pro které jsem žil, mi zůstaly už navždy nedostupné.

Pak slyším v dálce sestru, jak mi říká, že jsi netrpěla, do dlaně mi vsunuje kuličku ze staniolu od čokolády, prý od tebe, a má vzkázat, že budu vědět. Jo, jistě, jistě, já vím, čokoláda Lindt, měla jsi jí tolik ráda.

Otočil jsem se a zamlženou chodbou sestoupil dolů do haly. Přešel ji, došel k Impreze, posadil se za volant, hleděl do údolí a čekal na něco, co už nikdy nemůže přijít. Po chvíli jsem rozbalil staniol. Do vlhké dlaně mi z něho vplula malá, namodralá perla. Byla okovaná čtyřmi zlatými kroužky…

Nastartoval jsem Imprezu a sjížděl zvolna do údolí, tam dolů, kde už to nějak budu muset doklepat sám.
Rozbalit vlákno
15
8. 1. 2014 13:22
Re: SUBARU REPETE
PORNO SLUŠNÝ !!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Iv8
8. 1. 2014 13:25
Re: SUBARU REPETE
Napsáno tak, až mi zvlhly oči. Pokud je to osobní zkušenost, tak klobouk dolů, pokud je to opsáno, tak to taky bylo dost práce. :yes:
8. 1. 2014 13:28
Re: SUBARU REPETE
Klasika. Která ale stále potěší. Stejně jako ta STíhačka. ;-) :yes:
8. 1. 2014 13:30
Re: SUBARU REPETE
Neviem aky si pravnik, ale aj tak si myslim, ze si sa minul povolanim. Ty si mal pisat, chlape! Ale nie sudne odvolania. Pisat o zivote. Pisat pre zivot...
:yes:
8. 1. 2014 13:34
Re: SUBARU REPETE
To není od Rosamunde Pilcher?
8. 1. 2014 21:18
Re: SUBARU REPETE
Tři zamilovaní.
Vo co, že ti to gůgl nenajde?
Avatar - iudex
8. 1. 2014 14:05
Re: SUBARU REPETE
Pomaly literárna klasika. :yes:
8. 1. 2014 15:50
Re: SUBARU REPETE
Člověka z toho až zamrazí :yes:
Avatar - Ji/Ri
8. 1. 2014 17:38
Re: SUBARU REPETE
.... tak .... nevím, co říci... husina, skleněné oči.... :yes: :yes: :yes: :-!
8. 1. 2014 18:36
Re: SUBARU REPETE
Nebe nezna vyvolenych?
8. 1. 2014 21:19
Re: SUBARU REPETE
Už jsem to četl dřív, takže teď jsem znova nemoh, jistě chápeš...
:yes: :yes: :yes:
9. 1. 2014 13:50
Re: SUBARU REPETE
tenhle tvůj text jsem si v roce tuším 2005 vytiskl na A4, mnohokrát přečetl.. a vozím v autě jako záložku v autoatlase.
je to to nejlepší, co jsem kdy na ACZ četl.
takže ještě jednou díky, GTI.
8. 1. 2014 13:36
Hlásím šílenství
Tak nevim. Divim se sám sobě, co se mi to děje, ale. Cím dál tím více se mi u tohoto posledního provedení STi, kterého začátek si osobně datuji rokem 2008, líbí konfogurace hatchback. Ten zadek už mi tak nesedí, jako u modelu 2006 a dřívějších. Nějak postrádám kompaktnost, kterou naopak silně vnímám právě u HB. Jízdně se o STi nebojím a je jedno v jakém balení. Ta drtivá efektivita na špatné silnici, která se tak špatně popisuje někomu, kdo nezkusil a navíc třeba v kontextu něčeho jiného a rychlého, hmmm....
No, děkujme Subaru. Ať to auto vypadá "jakkoliv", hlavně že je a stále stejně bláznivé a to i v kontextu doby. Když se člověk podívá "vedle" k Mitsubishi... :'-(
Rozbalit vlákno
6
8. 1. 2014 13:51
Re: Hlásím šílenství
Pojď do mě, anonymní "borče". >:D >:D
8. 1. 2014 21:32
Re: Hlásím šílenství
Koukám, že se ti jich už sešlo více. :-)
9. 1. 2014 08:09
Re: Hlásím šílenství
>:D >:D Jo, jo. Mě by jen zajímalo, jestli to jsou zoufalci, kteří to dávají kvůli nicku a nebo proto, že prostě STi "musí" být s kufrem.
9. 1. 2014 11:36
Re: Hlásím šílenství
Možná jsou to Mišáci (tedy fanoušci Eva). :-)

PS: To "i" je tam schválně, pokud by se v někom bouřil Grammar Nazi. ;-)
Avatar - RWD
9. 1. 2014 09:54
Re: Hlásím šílenství
Předpokládám že jsi v STi nějaké generace jel, ale jel jsi i v EVO?
9. 1. 2014 21:00
Re: Hlásím šílenství
Ano. Ale ve srovnání s STi jen zlomek. To auto (EVO) je na první dojem hravější ovladatelnější. Těžko se to popisuje. Já hlavně nikomu nenutím, že je STi lepší. Je to o charakteru a vyloženě, co komu víc sedne. A jak neberu chlapce z TopGearu jako měřítko, tak u testu z roku tušim 2005 se naprosto shodnu. Evo je na první pohled pro řidiče lepší, ale pokaždé, když sme někam jeli, šel jsem k STi (Hammond i Clarkson).
Ten můj příspěvek byl ale pozastavení nad tím, jak "jednoduše" jsem "zapomenul" sedan. ;-)
8. 1. 2014 13:53
Celkem rozumná diskuze,žádné
přitroublé kydy typu "japonec nakonec,Golf GTi je mnohem lepší a krásnější" apod. :yes:
Rozbalit vlákno
6
8. 1. 2014 13:58
Re: Celkem rozumná diskuze,žádné
Tak s tím nezačínej.
8. 1. 2014 14:04
Re: Celkem rozumná diskuze,žádné
S čím jako?
8. 1. 2014 14:24
Re: Celkem rozumná diskuze,žádné
Právě jsi tu rozumnou diskuzi pohřbil.
8. 1. 2014 16:17
Re: Celkem rozumná diskuze,žádné
Máš hochu moc bujnou fantazii,nic pohřbeného tady není.
Avatar - petrumr
8. 1. 2014 18:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2014 14:51
Re: Celkem rozumná diskuze,žádné
Když je diskuze rozumná, tak ji debaty o tom, jaká bída to někdy je, rozhodně nepozvednou. Lepší je taktně mlčet a užívat si pro jednou klid.
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2014 13:57
na starych imprezach sti
sa mi tie zlate kolesa pacili, ja neviem mozno je to tym modernym stylom a dnesnym inym dizjanom a velkymi kolesami alebo co ale cim dalej tym menej mi tam ta zlata farba k tomu subaru na tych kolesach pasuje, ale je to len ciste moj pocit, auto je nadherne a rozhodne u subaru aj tak nikdy neslo o dizajn ale o jazdne vlastnosti a radost z jazdy a tam to bude urcite super :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
8. 1. 2014 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2014 21:16
Re: na starych imprezach sti
klasicke nezlate ( v tvojom pripade nebrondzove ) by sa mi pacili viac [odkaz]
8. 1. 2014 14:06
paráda
Vidím v tom zepředu trochu poslední Evo a taky trošku volvo, ale to je jedno. Tohle auto je bomba a nic jiného se k tomu říct nedá.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
8. 1. 2014 14:59
Moc pěkný...
...jenom škoda, že díky dětem, rodině a hypotéce už na podobný auta nemám. A šedivý vlasy na skráních mi říkají, že tohle už bych mohl nechat mladejm :-(

P.S. Ale k...a, jak rád bych se ještě někdy svezl "štorcem" jako v mý starý 325i E30!!
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2014 15:35
Je to
Masina a i pekna
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Zetti
8. 1. 2014 15:54
Ta podoba
s mym evem je dost znatelna, ze predu i z boku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
8. 1. 2014 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2014 17:09
JISTOTA
Subaru je mezi mainstreamem sazkou na jistotu. Je uplne jedno, jaky model automobilky si zakaznik koupi, muze si byt jist kvalitou, vytecnymi jizdnimi vlastnostmi a designem bez chyby. Vzhled necham stranou, jeho chapani je ciste subjektivni zalezitosti.
Faktem je, ze kterakoliv evropska automobilka by si moc přála, aby WRX STI bylo soucasti jejich nabidky.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
8. 1. 2014 17:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - m.z.
8. 1. 2014 17:36
Re: JISTOTA
Nevypadá to tak zle, jsem zvědavý na živo.
8. 1. 2014 21:27
Re: JISTOTA
Jasně, Subaru - a WRX STi zvláště - je typickej mejnstrým >:D
8. 1. 2014 18:11
Tak nějak....
bez dlouhým zdravic a okolků(neb nadaní vláčet pero po papíře, či prsty po klávesnici jsou tu po zásluze jiní)

Bravo beSTIe
(TM GTI resubarized)
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2014 21:54
úvodní fotografie
Taky vám tak připomíná předchozí generaci Mitsubishi lancer? >:D
Rozbalit vlákno
0