Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru WRX STI: V Německu od 41.900 eur (1,15 milionu korun)

Nová generace Subaru WRX STI přichází na starý kontinent. U našich západních sousedů se začne prodávat v červnu.
Zpět na článek
3. 4. 2014 10:33
3. 4. 2014 10:37
3. 4. 2014 10:45
3. 4. 2014 10:52
3. 4. 2014 18:28
3. 4. 2014 10:48
3. 4. 2014 12:19
3. 4. 2014 13:39
3. 4. 2014 11:01
3. 4. 2014 11:54
3. 4. 2014 12:17
3. 4. 2014 18:31
3. 4. 2014 11:02
3. 4. 2014 11:13
3. 4. 2014 13:08
3. 4. 2014 13:21
3. 4. 2014 15:08
3. 4. 2014 13:43
3. 4. 2014 15:21
3. 4. 2014 16:19
3. 4. 2014 23:05
4. 4. 2014 08:12
4. 4. 2014 08:29
4. 4. 2014 14:15
4. 4. 2014 14:17
5. 4. 2014 15:20
4. 4. 2014 10:06
3. 4. 2014 18:48
3. 4. 2014 23:07
3. 4. 2014 11:19
3. 4. 2014 11:57
3. 4. 2014 12:16
3. 4. 2014 12:29
3. 4. 2014 12:23
3. 4. 2014 16:29
3. 4. 2014 12:27
12. 4. 2014 20:44
3. 4. 2014 10:25
SPALOVACÍ POPELNICE 4x4
TAHLE
vytuněná spalovací popelnice 4x4 má výkon 220kw při spotřebě 10L+
v porovnání:

Na podzim přijde dvojkový MODEL S 4x4 [odkaz] s 220kw v základu a spotřebou 20kW max (100Kč)

NAVRHUJI ZAVÉST DAŇ ZA ZNEČISTĚNÍ VZDUCHU :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - wakantanka
3. 4. 2014 11:12
Re: SPALOVACÍ POPELNICE 4x4
Zober ten svoj elektrický zázrak mimo asfaltovej cesty a uvidíš že ani 4 x 4 nepomôže. Porovnávaš dva neporovnateľné autá.
NAVRHUJEM DAŇ Z BLBOSTI PRE BERENIKU A KAHRLA!!!
3. 4. 2014 11:55
Re: SPALOVACÍ POPELNICE 4x4
Aby ses nedivil, až ti na dveře zaklepou ouředníci, že tvůj meteorismus si zasluhuje zdanění. :-!
3. 4. 2014 12:09
Re: SPALOVACÍ POPELNICE 4x4
Dobře >:D :yes:
3. 4. 2014 12:12
Re: SPALOVACÍ POPELNICE 4x4
Spotreba v kW? Niekto nedaval pozor v zakladnej skole, na hodinach fyziky...

BTW, pozeram ze ani matematika niekomu velmi nejde:

BATERIE : Li-Ion 60kWh / 85kWh / 85kWh
DOJEZD : 370km / 480km / 480km
SPOTŘEBA : 23kWh / 100km

No jo, vypocitat 100*(60/23) alebo 100*(85/23) je pre niekoho velmi narocna uloha. Asi tak matematika pre 5 rocnik. Take cosi da zabrat, to verim!
Avatar - Zetti
3. 4. 2014 12:46
Re: SPALOVACÍ POPELNICE 4x4
POPO - pojízdný podpalovač [odkaz]
3. 4. 2014 12:55
Re: SPALOVACÍ POPELNICE 4x4
Bože to je zase blábol. Tak mi ukaž rallyovýho soutěžáka na elektriku.
Avatar - šmoula nešika
3. 4. 2014 18:55
Re: SPALOVACÍ POPELNICE 4x4
Navrhuji daň za odkazování na kcc-hho.webnode.cz
Navrhuji daň za psaní se zapnutým CL
3. 4. 2014 10:33
Poslední
svého druhu. Cena je odpovídající.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Wolfsteen
3. 4. 2014 10:37
Křídlo
Teda ale 90k za křídlo, to je síla ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - RWD
3. 4. 2014 10:45
Re: Křídlo
Já to chápu tak, že STi je odteď bez křídla, protože za tuhle cenu by to nekoupil ani ten největší idiot. A řekněme si to na rovinu, STi bez typického monster křídla není STi jak ho známe a máme rádi.
Avatar - iudex
3. 4. 2014 10:52
Re: Křídlo
Presne, WRX bez krídla je ako nakrátko vystrihaná Penelope Cruz: stále tá istá osoba, ale úplne odlišný dojem. Keď som pokukoval po WRX, práve fakt, že v sérii nemá typické markanty ako zlaté disky a obrkrídlo ma sklamal naviac (a STI bolo mimo badžet). Ak teraz zoberú krídlo aj sériovému STI, je to šetrenie na nesprávnom mieste.
Edit: s ohľadom na výrazné medzigeneračné zlacnenie to trochu logiku má; naviac i s doplatkom za krídlo je stále lacnejšia, ako minulá generácia.
Avatar - JDM
3. 4. 2014 18:28
Re: Křídlo
je to tak křídlo k tomu patří tady v evropě to frčí ;-) ale podívej se do USA tam z imprez křídla sundávají , stačí si projet galerii [odkaz]
Avatar - iudex
3. 4. 2014 10:48
Re: Křídlo
Predpokladám, že je to zase len nepresná info od redakcie a tipujem, že ten príplatok je za vyššiu verziu výbavy, kde bude okrem krídla aj niečo iné.
3. 4. 2014 12:19
Re: Křídlo
Tak jest. WRX STI je vždycky ve dvou výbavových verzích. Tuším, že dražší výbava obsahuje vždy nějakou podvozkovou úpravu, SAT/NAVI, lepší sedadla a momentálně i Křídlo + nějaké dizajnové serepetičky tam, tu a tady. Podle mě to subaru dělá proto, aby bylo STI atraktivní i pro konzervativnější zákazníky, kteří chtějí jen rychlý sedan s puncem legendy. Tudíž bude spodní výbava civilnější ( bez tvrdého podvozku, pohodlnější sedačky atd. ) a to zahrnuje i extravagantní křídlo.
3. 4. 2014 13:39
Re: Křídlo
Podvozek je stejný.
Avatar - iudex
3. 4. 2014 11:01
Zlacnenie
Inak pre doplnenie STi medzigeneračne výrazne zlacnelo, keď terajšia cena 41900 eur je o hodne nižšia, ako pri doterajšom modeli (hatch 47000, sedan 49400 eur).
Btw. tiež sa mohlo v článku spomenúť, že oproti pôvodne avizovaným údajom - 224 kW a 393 Nm (ktoré zrejme platia pre USA) [odkaz] v EU zostáva doterajší výkon 221 kW a 407 Nm (papierovo sa zdá, že ide o motor z predošlej generácie).
Rozbalit vlákno
8
3. 4. 2014 11:45
Re: Zlacnenie
Takze tim zlevnenim vlastne usetris i na to kridlo a jeste ti zbyde. Vetsina slysi na cenu "OD". takto bude auto dostupne vesti skupine zakazniku a kdo by mel na puvodni cenu jiste dovybavi uplne stejne jako predtim ;-)
Avatar - iudex
3. 4. 2014 11:54
Re: Zlacnenie
Presne tak, trochu marketingovo zapracovali (iné automobilky to robia už dávno) a hneď má záujemca z tej ceny lepší pocit.
3. 4. 2014 12:11
Re: Zlacnenie
Zlacnela především proto, že nenabízí nic navíc proti předchozím generacím, právě naopak - je to pořád to samé, takže je logické, že časem půjde cena dolů.
Avatar - iudex
3. 4. 2014 12:17
Re: Zlacnenie
Keby aj nič odlišné nebolo, oveľa krajší dizajn je pre mňa dostatočná pridaná hodnota.
3. 4. 2014 12:46
Re: Zlacnenie
Krajší mi taky nepřijde, prostě jen víc stejného.
Subaru přešlapuje na místě a moc dlouho už to protahovat nemůže.
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2014 12:56
Re: Zlacnenie
No co na tom autě ale zlepšovat?
3. 4. 2014 13:07
Re: Zlacnenie
Dobrá otázka :-) sám nevím, sice jsem s ní jednu dobu jezdil (MY 2005), ale opravdu mě kromě vzhledu moc nenapadá... Možná tak ještě...Cena >:D
Problém tohohle auta je v tom, že se celý autosvt posunul, v roce 2000 - 2007 byla Impreza s 265 - 300 koňmi monstrum, ale dnes je to prostě pořád to samé, rozdíly v naladění ti zvládne popsat tak maximálně někdo, kdo tyto modely kupuje a jezdí pravidelně, ale pro člověka, který koupil třeba 2006/2007 a jezdí mu dodnes, nemá změna prakticky žádný význam a opačně: Proč dávat víc jak mega za nové, když můžu koupit za zlomek ceny v podstatě z 90% stejnou ojetinu? Stejně to bude jen víkendovka a ne daily driver, pokud nepřehrabuješ prachy vidlem, tak se ušetřených cca 750 000,- jistě hodí.
3. 4. 2014 11:02
design
Líbí se tohle auto ještě vůbec někomu? S každou další generací, mi Impreza/WRX přijde dizajnově horší a horší. Vůbec je to takové rozpačité auto - svého času na špici, dnes žijící z nostalgie.
Rozbalit vlákno
25
3. 4. 2014 11:13
Re: design
Designově nikdo nepatřilo STi k vyloženě hezkým autům (obecně). Ale, že by žili z nostalgie a dříve byli na špici ? Co se změnilo ?
3. 4. 2014 13:08
Re: design
2001 až 2007 byla zlatá éra. Co se změnilo? - hot hatche ;-)
Zatímco z dříve možná kultovních aut (Celica, Lancer/EVO, Impreza) zbylo jenom přešlapování na místě, dnešní hot hatche nabízí stále víc a víc a to včetně jízdní zábavy.
Avatar - iudex
3. 4. 2014 13:21
Re: design
V tomto máš pravdu, pred 10 rokmi hothatche boli výkonovo o ligu nižšie, ako Evo či STi, dnes dá 300 koní už aj relatívne civilný Golf. Akurát si myslím, že taký Golf R rozhodne nebude stavaný na také zaobchádzanie, ako STi a na nejakú šotolinu by som sa s ním bál ísť, majúc obavy o životnosť.
3. 4. 2014 15:08
Re: design
Pokud jezdíš soutěže a takové STi máš jako tréninkové auto, pak se na šotolinu podíváš, běžný zákazník subaru tam nikdy nepojede ;-)
3. 4. 2014 13:43
Re: design
Ano. Z tohoto pohledu ano. Je otázkou, kam by se STi posunulo, nebo mělo posunout. To teritorium, kde STi stále exceluje se zmenšuje právě s posilováním (a ne jen výkonovým) HH. Je ale otázkou, kdyby se STi posunulo výkonově, naladěním (opět kam?), zdali by ještě tak výborně fungovalo tam, kde nyní exceluje. ;-\
3. 4. 2014 15:21
Re: design
To je právě ono! STi přestává působit výjimečně - dřívě kombinace 195kW, modré barvy a zlatých BBS dělala divy. Určitě může poskočit i výkonově, tohle auto by mělo být pro subaru takovým GT-R pro nissan (není to sice nejlepší příměr, ale bavíme se o relacích), takové zlé drzé subaru s velkým výkonem, turbodírou, uprskaným zvukem, perfektním podvozkem, možná i rychlým automatem a .... křídlem :-)
3. 4. 2014 16:19
Re: design
Pozor, tam kde STi bylo nejsilnějším, stále zůstává nejsilnějším (a opět nemyslím výkonově). Dříve ale to teritorium bylo širší. Prakticky jakákoliv okreska. Dnes na dobrém povrchu a při rozumném poloměru zatáček dokáže STi prohnat i elita HH. Ale jakmile se zatáčky utáhnou, krajnice se začne propadat a přibude záplat a štěrku STi stále ukáže svou převahu. To, že by STi mělo být tím, čím je GT-R pro Nissan je pravda, resp. není, protože STi tak už funguje. Balíček vlastností (výkon, řízení, fungování podvozku) považuji stále za výborně odladěný. Posunutí "někam dál" (kam ?) by STi posunulo také k jiné konkurenci a byla by zde samozřejmě otázka ceny. STi pořád je zlé a drzé, jen se postupně posunulo, aby bylo uživatelsky/řidičsky přívětivější, což může vést k pocitu "vyměknutí", ale reálně je to auto rychlejší než předchozí generace. A podání výkonu stále působí "velce", jen už ne tak bláznivě, jako v dobách dvoulitrů.
3. 4. 2014 23:05
Re: design
Motor a podvozek STi zůstávají jedinečnou záležitostí, obávám se, aby to nebylo málo. Zatímco STi se neposunulo nikam, tak ostatní se dostávají do "zóny STi" - Golf R, S3, Megane RS nemluvě o M135i, RS3 anebo A45AMG (a to jsem si určitě nevzpomněl na všechny). STi stejně jako Lancer/EVO jsem vždy považoval za třídu samu pro sebe s bezprostřední vazbou na soutěže a to už bohužel neplatí. Asi stárnu nebo co, ale chtěl bych ty časy vrátit zpět..
4. 4. 2014 08:12
Re: design
Jezdil jsi někdy STi ? Nebo EVO ? Zkoušel jsi vedle toho na stejných silnicích něco jiného ? STi je stále prakticky neporazitelné tam, kde vždy bylo. V "normálních" podmínkách se mu další auta přiblížila, nebo i vyrovnala, ale je to v podmínkách, kdy STi zas tak zásadní převahu nemělo.
4. 4. 2014 08:29
Re: design
Vždyť to STI porazí kde kdo na silnici, stačí se podívat na testy kde ho přejede každý lepší HH. Na šotolině je to něco jiného, ale tam se moc nepodívá. Je to bohužel už stará popelnice.
4. 4. 2014 09:29
Re: design
No, hlavně, že máš hned jasno na základě testů. Jak psal figurka, revírem STI jsou rozbité okresky, popř. hladké okresky s ostrými zátáčkami. Na testy se vykašli a až uděláš řidičák a získáš dostatek zkušeností, tak si ty auta někdy projeď.

BTW, pro zaklínače časů na okruhu, minulé STI má rekord na NS 7:55 min. Který HH ho dle tebe přejede? :-)
4. 4. 2014 14:15
Re: design
Tady se to dnes rally jezdci hemží.. Jel jsem WRX i STi, různé Golfy, S3, mazdu 3 MPS, pochopitelně ne v jednom dni a na stejném úseku. Pravděpodobně jsi mimo STi nic jiného nezkoušel, takže vřele doporučuji, protože pak budeš čumět jaká dovede být prča např. s takovým (dnes už překonaným) golfem R32. Mimochodem nikde jsem nenapsal, že STi je humus a hot hatche jej drtí. Můj postesk se týká toho, že STi stagnuje a hot hatche mohutně dotahují.
4. 4. 2014 14:17
Re: design
Ohledně NS za 7:55 myslíš tohle mohutně upravené STi zrychlující 0-100km/h za za 3.5s ;-) ?
4. 4. 2014 16:00
Re: design
1) Nevím, které "tohle mohutně upravené STI" myslíš?

2) Kde bereš jistotu, že i ostatní testovaná auta na NS nejsou "mohutně" upravená? ;-)
5. 4. 2014 15:20
Re: design
STI tuned Bilstein upside down strut and STI coil springs for front suspension
STI tuned Bilstein damper and STI coil springs for rear suspension
S206 BBS designed 19-inch x 8 1/2J forged aluminum wheels (silver)
Michelin Pilot Super Sports 245/35ZR19(93Y) tires
Brembo 6-pot silver colored brake caliper with STI logo and 18-inch 2piece type drilled disk rotors for front brake
Brembo 4-pot silver colored brake caliper with STI logo and 18-inch drilled disk rotors for rear brake
STI designed flexible front strut tower brace
STI designed flexible draw stiffener, front
STI designed flexible support, rear
STI designed support, front kit
STI designed lateral rink with pillow ball bush (front inside, rear inside)
S206 engine balanced with STI
STI designed S206 ECU (Engine Control Unit)
S206 twin scroll ball bearing turbocharger
STI designed S206 sport muffler with lowered back pressure exhaust
Large intercooler with S206 logo
STI designed strengthened silicon intake duct
STI designed air cleaner element
S206 multi mode VDC (Vehicle Dynamics Control)
S206 RECARO designed front

Typická standardní výbava ;-)
4. 4. 2014 10:06
Re: design
Jestli máš odkaz na nějakou porovnávačku STi vs. HH rád si počtu. Zatím jsem nic takového neviděl. Je silnice a silnice. Jestli chceš porovnávat časy na okruhu, tak v případě STi a také EVA ti nic moc neřeknou. Nejsou to okruhová auta. Stejná otázka jako na acrafta. Jel jsi někdy STi, nebo EVO a měl jsi možnost je na stejné silnici porovnat s něčím dalším ? Bez této zkušenosti se nemá moc cenu bavit.
Avatar - JDM
3. 4. 2014 18:48
Re: design
a kam by se mělo posunout , STI už od svých prvních let je na špici , 300 koní na to auto je dostačující , a vždy se dá vylepšit , kovany motor, ECUtek , pan Skácel a mapy DCCD , brzdy , výfuk , ... STI je hlavně o řidiči ,každý auto je o řidiči , problém je že lidé chtějí mít milion koní ve svým sporťáku ale proč???? Nevím čím by v dnešní době mělo bejt vyjímečnějším .
3. 4. 2014 23:07
Re: design
Každé auto se dá upravit a pochopitelně vždy záleží na řidiči, vo tom žádná :-) .
Avatar - Magister
3. 4. 2014 11:19
Re: design
Seděl jsem v tom autě v Ženevě. Tato generace vypadá lépe než minulá. Hlavně v interiéru je to poznat. Ale modelka z toho nebude no. Křídlo mě netrápí, spíše ta spotřeba, to není moc na denní užívání.
Avatar - iudex
3. 4. 2014 11:57
Re: design
Naopak, táto generácia je najlepšie vyzerajúce STI (mohol by som napísať Impreza, ale už to Impreza nie je) vôbec a po rôznych dizajnových experimentoch sa vrátilo ku koreňom (prvej generácii, ktorá bola - až doteraz - pre mňa najkrajšia).
Takže aj keď to nie je najkrajší sedan na trhu, dizajn už by nielenže nebol prekážkou kúpy, ale dokonca je vcelku vzhľadný (a na pomery Subaru treba povedať krásny). ;-)
3. 4. 2014 12:16
Re: design
To já mám tedy na prvním místě modely 03-06 a 06-08 a nejkonkrétněji facelift modelu 03-06 (ve výrobě tuším druhá polovina 05 až do konce) s příplatkem v podobě DCCD. A z "novodobých" paradoxně hatch.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2014 12:29
Re: design
suhlasim.... asi najlepsie vyzerajuce STI je prave toto najnovsie :yes:

a dokonca aj interier je cim dalej tym viac presvedcivejsi aj ked nikdy nehral na krasu...

nova generacia vyzera famozne a dokonalo.... vzhladom k pomerom subaru az by som povedal ze vyzera genialne.... je to ok... myslim ze dizajn uz nebude najvacsim problemom na diskusiach.... uvidime aka bude cena napriklad v porovnani s RCZ R ta bude asi tiez dolezita, ale o uspechu STI samozrejme niet pochyb :yes:
3. 4. 2014 12:23
Re: design
Nevím proč se pořád u tohodle auta řeší dizajn. To je úplně nepodstatné, jak pro řidiče, tak pro ostatní. Vždy když někde prosviští STI tak na sebe upoutá pozornost podobně jako lamborghini. Je to prostě extravagantní uřvaná potvora o které každý ví, že je boží. Naopak skvělý posun oproti HB, který tohle fakt neměl. Podle mě bude na živo moc pěkná, tak jako všechny subaru.
Avatar - Sumi2000
3. 4. 2014 16:29
Re: design
:yes: parádní SUBARU.. ;-)
Avatar - rimow11
3. 4. 2014 12:27
Re: design
podlamna je to * auto
Avatar - M1chal
3. 4. 2014 17:48
největší konkurent
EVO 11 asi nebude, takže má zaděláno na dobré prodeje :-! :-) uvidíme :-!
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2014 20:44
super auto
Super auto, už se těším, až bude na našich silnicích a pozdravíme se ;-)
Cena ja taky fajn, jenom to ukazuje, že současný model (2008, resp. 2012) už asi nejde vylepšit, proto vsadili na osvědčenou techniku. Navíc, komu to přijde málo výkonu, Subaru se dá opravdu bohatě upravit, ECUtecem počínaje...
Jsem zvědavý, jak bude znít výfuk, nebo si každý bude musel 35k Kč připlatit z odpovídající zvuk laufu :-O ?
Rozbalit vlákno
0