Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru XV má český ceník. Už v základu přijíždí se slušnou výbavou

Japonská automobilka do toho v posledních týdnech šlape. Vedle nové Imprezy je horkou novinkou na tuzemském trhu i crossover XV, jenž nyní dostal oficiální české cenovky.
Zpět na článek
19. 1. 2018 16:41
19. 1. 2018 16:54
19. 1. 2018 17:03
19. 1. 2018 19:44
19. 1. 2018 20:00
19. 1. 2018 23:09
19. 1. 2018 23:44
19. 1. 2018 19:58
19. 1. 2018 23:20
19. 1. 2018 20:15
19. 1. 2018 20:29
19. 1. 2018 17:39
19. 1. 2018 18:30
19. 1. 2018 19:36
19. 1. 2018 21:56
20. 1. 2018 19:01
19. 1. 2018 18:53
19. 1. 2018 19:10
20. 1. 2018 05:42
20. 1. 2018 07:01
19. 1. 2018 19:24
20. 1. 2018 19:16
19. 1. 2018 20:05
19. 1. 2018 21:07
Avatar - _Karel_
19. 1. 2018 16:41
XV
Ceny zajímavý, mě to přijde konkurenceschopný. Když si dovolím rouhačské srovnání s Karoqem 1,5TSI 4x4 DSG, tak ten určitě v podobné výbavě nebude za míň.
Interiér vypadá dobře, řekl bych bez výtky, nebýt [odkaz] to je detail z minulýho století. Ale budiž, detail. Za mě tedy XV coby např. auto pro manželku rozhodně ano :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - wakantanka
19. 1. 2018 16:54
Re: XV
Nie som nejaky zaryty fanda turbomotorov, ale rovnako ako Impreze chyba tomuto autu to najpodstatnejsie - vykonnejsi motor. A pritom Subaru ma verzie tychto atmosfer aj s turbom a podvozok ukazuje ze by v pohode stihal aj tym oturbencom.
Avatar - _Karel_
19. 1. 2018 17:03
Re: XV
Určitě, vidím to podobně, ale tady mi těch vrcholných 115kw nepřijde tak nepatřičně málo, jako u Imprezy.
Ale jinak 2,0i bych za 1,5TSI velmi pravděpodobně rád vyměnil, o 2,0TSI ani nemluvě.
Avatar - white label
19. 1. 2018 19:44
Re: XV
Na té fotce vidím detailů víc, který máš konkrétně na mysli?
Avatar - _Karel_
19. 1. 2018 20:00
Re: XV
Kolíbkový přepínač výhřevu sedadel.
Edit: koukám, že se mi nějak povedlo dát tam blbou fotku, takže: [odkaz]
Avatar - Beefcake
19. 1. 2018 23:09
Re: XV
Uz sa tu ten nazor vyskytol aj predtym, ale fakt nechapem, co je na tom zle. Potrebujes trojpolohovy prepinac, je to prakticke mechanicke riesenie.
Tu je to podobne: [odkaz]
Avatar - _Karel_
19. 1. 2018 23:44
Re: XV
V tom pěkným interiéru je to - alespoň pro mne - pěst na oko. Ale jak jsem psal hned v úvodu - je to detail. Podobný přepínače pamatuju na MB124 , a to je pár dekád.
19. 1. 2018 19:58
Re: XV
Tvoje manzela jezdí autem za +-700000?
Avatar - white label
19. 1. 2018 23:20
Re: XV
Kdyby ano, je to snad zakázané?
Nebo pro manžela je to OK, ale pro manželku už je to moc?
19. 1. 2018 20:15
Re: XV
o XV sem uvazoval, ale ma to malej kufr, do kteryho by se mi sotva vesel pes. co se mi na tom libi, tak 22cm svetla vyska, to v kategorii osobaku nema konkurenci. nakonec jsem provizorne koupil zvysenou ctyrkolovou oktafku, kam se mi vejde pes a par tasek k tomu a i pres to, ze cas od casu drhneme spodkem, tak projizdime. ted sem na tom tak, ze obe moje dvojkolky stoji pod pristreskem, protoze s nima nevyjedu a rodinny auto ted zastupuje tahle oktafka, o kterou se pretahujeme s manzelkou.
XV pro me jako druhy auto do rodiny jen na rozvoz deti by bylo OK, ale 700k jen pro tenhle ucel mi prijde moc. to mi prijde podstatne lepsi ten karog 1.5tsi 4x4, kterej by s omezenima byl schopnej zastat i to rodinny auto a to i pres to, ze nejsem vubec priznivcem SUV
Avatar - _Karel_
19. 1. 2018 20:29
Re: XV
Jj, koukal jsem na rádoby konkurenčním webu, že kufr má 385l, s rezervou 310. To je fakt bída.
19. 1. 2018 17:39
CVT
jako jediná volba v kombinaci se slabými motory to auto podle prvních recenzí zabíjí.
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
19. 1. 2018 18:30
Re: CVT
CVT ho zabíjí i cenou, o 40-50 tis níž by bylo auto i cenově přijatelnější. 1.6 v základní výbavě je v podstatě nepoužitelná. 2.0l 115kW s manuálem a AWD by byla ideální kombinace s cenou Kolem 650tis Kč.

Nejspíš by to chtělo lepší průzkum evropského trhu, aby japoncům došlo, že touto strategií jim ujíždí vlak...
19. 1. 2018 19:36
Re: CVT
Řekl bych, že SUBARU si už průzkum trhu dávno udělalo a vzhledem k tomu, že mají omezenou výrobu, kterou nemíní navyšovat a většinu prodají v USA a Asii, tak se jim nevyplatí udržovat auta v nějaké přijatelné evropské konfiguraci, když je stejně nemají jak vyrobit, takže může být Evropa ráda, že tu vůbec ještě jsou. Jinak měl jsem půjčenou Imprezu 1,6 a nezdálo se mi, že by to bylo až tak hrozné, CVT to prostě drželo nad 3,5 tis. ot. a přišlo mi to na běžné ježdění dostatečné, teda až na tu spotřebu. Takže na okreskách se to srovná i se silnějšími vozy a holt na dálnici a semaforech asi smůla, ale o tom ty Subaru nejsou, teda kromě Sti.
19. 1. 2018 21:56
Re: CVT
Osobne si taky myslim, ze je jim Evropa uplne u .....
Cena mi prijde vcelku mimo, kdyz uvazime ze ten atmo dvoulitr (sestnactistovka bude v takovem aute opravdu spis vtip) taky neni zadna vyhra. Kufr je prinejlepsim slaby.
Ac nejsem zrovna skodofil, tak karoq bude s 1.5TSI lepsi temer ve vsem (krom podvozku) a velmi pravdepodobne levnejsi (coz o Skode v CR opravdu nenapisete moc casto :-) ).
20. 1. 2018 19:01
Re: CVT
Tak Subaru vyrábí Imprezu i s manuální převodovkou, pokud vím (např. v USA je v nabídce). Jen ji tu nenabízí. A zrovna v USA se běžně nabízí výkonnější motorizace než v EU. Atmosférický dvoulitr tam není žádná výhra. Běžně tam měli v nižší střední (naše terminologie) 2,4-2,5 litru, dvoulitr je tam spíš základní motor. A Impreza tam myslím není nějak drahá.
19. 1. 2018 18:08
První Subo jsem měl před 25 lety. Teď dojíždím poslední manu
Ano, Subaru už bohužel přestává vyrábět auta pro řidiče, A vyrábí teď víc auta pro spotřebitele. Úplně jejich marketing chápu. Spotřebitelů je určitě neskonale víc.
Rozbalit vlákno
2
19. 1. 2018 18:13
Re: První Subo jsem měl před 25 lety. Teď dojíždím poslední
Svata pravda. Uz aj korejci a francuzi ho precuraju. Smutne ...
Moj sen je 3,6R v novom Outbacku - mozem si nechat zajst chut, vdaka euro hujerom ...
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2018 20:06
Re: První Subo jsem měl před 25 lety. Teď dojíždím poslední
dnes je to vsetko o spotrebaku.. aj bmw... takze tak.. ked chces ozaj zazitok s jazdy tak snad uz len evora elise alebo nejaka AC cobra by mohla uspiet... bezne vozy su vsetko spotrebaky kde uz sa len vozis... taky je trend .... ja ked presadnem do 18 rocneho stareho otcovho pola tak zrazu len cumim ake je to auto komunikativne a ako perfektne zataca.. ako motokara... precitis kazdy usek jazdy a aj samotnu rychlost vnimas inak.... aj vyhlad je perfektny .... potom ale sadnem do mojho rok stareho tlustuckeho pola a razom je po zabave... jazda s nim je musim uznat ze maximalna nuda.. proste sa uz len vozim ... stare casy zabavnych aut su bohuzial fuc... a to ani nevravim ake zabavne auto bola felda... s tou bola zabava este aj pri parkovani ... velmi mi chyba .. ale tak doba nepusti... clovek chce nechce musi casom prejst do novsieho ... a to este pockaj ked pride autonomne riadenie... a auta sa budu ako vlaciky presuvat po cestach ako pokakane ... k tomu vsade same rychlostne obmedzenia... este 20 rokov a ozaj presedlame naspat na kone ako za davnych cias... ;-)
Avatar - Beefcake
19. 1. 2018 18:53
To je sila
Vidim nadpis a hned bolo jasne, ze bude zase kopec placu o CVT, pripadne atmosfere, hoci clanok je uplne o inom. Skutocnost je este ale horsia...
Ze to auto je vyborne, potvrdzuju vsetci, co nim isli. Najma ti so skusenostami s inymi Subaru.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - _Karel_
19. 1. 2018 19:10
Re: To je sila
Na to, aby se poznalo dobrý auto, je potřeba zkušenost s jinými Subaru?
Avatar - Beefcake
19. 1. 2018 22:51
Re: To je sila
Myslim skusenosti o.i. aj s tymi "klasickymi" modelmi automobilky (vedia posudit vyvoj), t.j. manual a stredovy diferencial, bez ktorych "bychari" a ex-zavodnici okresnych rally auto nikdy nekupia.
20. 1. 2018 05:42
Re: To je sila
Bychaři a závodníci? To auto prostě nejede a auto by mělo tedy podle mě tak nějak právě JEZDIT ;-)
Avatar - JDM
20. 1. 2018 07:01
Re: To je sila
Ono právě jezdí ale jinak než 90% lidi myslí co to znamená jezdit...ale to je Subaru auto pro řidiče...
Avatar - wakantanka
19. 1. 2018 19:13
Re: To je sila
Pokial dobre citam tak nikto nezpochybnuje klady ktore to auto ma. Ze mu ale proste chyba vykonnejsi motor je proste fakt.
Avatar - Jaros71
19. 1. 2018 19:24
Re: To je sila
Moc pěkné auto.. :yes:
Kromě silnějšího benzínu nechápu absenci dieslu?
Myslím , že Subaru přichází zbytečně o dost podstatnou část zájemců..
19. 1. 2018 21:08
Re: To je sila
absenci dieslu kvůli tomu, že si v něm v mnoha německých centrech za chvilku nezajezdíš a za pár let vůbec nikde.....
Avatar - Sumi2000
20. 1. 2018 15:03
Re: To je sila
Jasně šoupni tam rovnou baterky a máš elektro Subaru.. :no: >:-[]
Diesel by měl logiku , hlavně v Evropě stále diesly jedou..
20. 1. 2018 16:51
Re: To je sila
ale to víš, že jo - diesely mají v Evropě budoucnost - ještě nějakou pohádku? Nevidíš, co se kolem děje? btw - ale to se opakuje pořád - hlavním trhem pro FHI je Severoamerický kontinent.... tam ty diesely jaksi nejedou.... A ano - tahle platforma je už s ohledem na baterky - neřičím zrovna nadšením - ale je to jejich logický krok.....
Avatar - Beefcake
20. 1. 2018 17:31
Re: To je sila
Si ma predbehol. Vsetci boli nuteni akceptovat, ze Europa je pre nich asi tak na 5. mieste v poradi zaujmu. A tak je uplne logicke, ze ked je v Japonsku, Rusku, Australii, USA a Kanade jednoznacne preferovany z historickych aj technickych dovodov benzin, ze zrovna kvoli Europe nebudu robit special vyvoj. V dobe, ked vsetko smeruje do benzinu a hybridov by to bol total nezmysel.
To, ze prisli s dizlom pred par rokmi, chapem len ako kratkodoby nasledok toho naftofilstva, co tu bolo. Okrem toho ta prva verzia motora mala vady, az dalsie boli ok.
U nas je to dnes nastastie uz 59% vs 38% (alias vonafky vs smradaky) v prospech benzinu. spomedzi vsetkych znaciek.
Avatar - Beefcake
20. 1. 2018 17:33
Re: To je sila
Ak ma niekde vyznam tento 110/115kW motor s CVT, je to prave v XV. Vzhladom na parametre a urcenie auta.
20. 1. 2018 19:16
Re: To je sila
Tak absenci dieselu se vůbec nedivím. Musí si vyvíjet vlastní motor, který těžko udají mimo EU, a to je sakra drahá sranda (i jen udržování kroku s měnícími se normami stojí miliardy). Divil jsem se, že se o to vůbec pokoušeli. Ale asi to stálo za zkoušku, jak se to skutečně projeví na prodejích.
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2018 20:05
parada
uz prve XVecko bolo originalne ... a toto je este opat kusok lepsie.... s 2.0 to bude dokonale .... ( aj ked motor z levorga by XVecku iste slusal tiez )
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2018 21:07
Cenovka
Tak ju.......co tam máááme? no - nějaký germánský autoservus a ..... no jo - základní holobyt 1.6 za 20k éček a 2.0 od 24-25k ééé. Tak si říkám - ještě, že ti němci jsou na tom ekonomicky hůře a mají horší platy - ještě bych si myslel, že to tady někdo natáhl.... tak nic - servůz....Snad bude nějaká zupá akce se slevičkou, kterou nechceme zadarmo...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JuckiCZ
19. 1. 2018 21:35
Konkurence z vlastní stáje
Tak já teda nevím. Pokud chci Subaru s vyšší světlou výškou, tak nejlevněji pořídím Forester (pokud beru v potaz dostatečně dynamický motor), menší model je v základu o 10k dražší... To mi přijde hodně ujetý!
Výbavu ať si strčí za klobouk, mě stačí bohatě automatická klima, děšťovej senzor, okna v elektrice, vyhřívaný zrcátka apod.
Eye sight? bezklíčový vstup? Display infotainmentu? Díky, není potřeba.
A už i Forester má z konkurentů nejmenší kufr a hodně velkej schod po sklopení sedaček, a tohle je ještě o poznání menší.
Chápu, že se to automobilce nevyplatí, ale pro nás uživatele je to opravdu škoda, když tam cpou tolik zbytečností do základu, mnohem víc lidí si mohlo dopřát ten opěvovanej podvozek a třeba i bez kompromisů díky CVT.
:-(
Rozbalit vlákno
4
19. 1. 2018 21:53
Re: Konkurence z vlastní stáje
nejlevnějšího festera ale ve výbavě active máš bez X-mode....
Avatar - Beefcake
19. 1. 2018 22:57
Re: Konkurence z vlastní stáje
Preto rovnako ako pri Foresteri aj tuto ma najvacsi zmysel len vybava Comfort, tj. druha najnizsia/stredna. Inak pozor, rozdiel medzi porovnatelnym Foresterom a XV je dnes okolo 4000E, kedysi sa to takmer prekryvalo.
CZ/SK ma samozrejme nejake odlisnosti v modeloch a cenach.
Avatar - Sumi2000
20. 1. 2018 15:05
Re: Konkurence z vlastní stáje
Forester je větší auto..už ne crossover ale prakticky rodinné SUV.

Ceny XV by mohly být ještě o něco níže..ale jinak fakt super auto :yes: :yes:
Avatar - Beefcake
20. 1. 2018 17:35
Re: Konkurence z vlastní stáje
Ta cena naozaj nie je mala. Bohuzial minimalne Forester a XV isli hore s nasadenim Eyesightu o cca 1500E. Pokial je ta nova platforma naozaj taka extra, ma to ciastocne odovodnenie.
19. 1. 2018 22:12
Pěkný, ale předražený
Cena je klasicky (v ČR u Subaru) o cca 100 000 vyšší, než by odpovídalo. Zajímalo by mě, co udělají s cenou Forestra, protože se dostávají skoro na stejnou cenu ...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
19. 1. 2018 22:27
Re: Pěkný, ale předražený
Ceník je vcelku bez překvapení, +30t proti Impreze je asi ok, ale ta Impreza je vysoko... respektive jak už padlo u Imprezy... vyhodit blbinky a CVT, 2.0i 4x4 v manuálu bez EyeSight za 600 ceník... a třeba by to i líp jelo.
20. 1. 2018 00:21
Re: Pěkný, ale předražený
Nová Impreza i XV se mi líbí, ale Impreza je hatchback, nižší střední, i když s 4x4 ... i cena od 600 000 by byla moc vysoká ...
Avatar - Emel
20. 1. 2018 09:23
Re: Pěkný, ale předražený
Myslel jsem teď XV za 600... slušně vybavená 4x4 za 600 je fajn cena.