>:-[] >:-[] U mě není co řešit. Kydž ho miluješ, je to láska na celý život. Pro mne je jasným vítězem Škodylak. Klasický stodvaciášek. A nejen jako auto roku 2009, nýbrž jako auto posledníxh třiceti let!! ;-) >:D
Přesněji má být Audi -náskok díky technice,ale to je součástí koncernu stejně jako Škoda.Jak všichni zasvěcení ví,montují se stejné díly a vyžívají podvozkové formy.Ovšem ty jsou,až na malé vyjímky staré i 20 let.Superb je jen další Igráček.Můj hlas je pro Opel a Renault,pro ně platí slogan náskok díky technice podstatně víc. :-!
Jestli tomu tedy rozumím dobře, tak čtenáři Auto.cz nejsou ti z těch "rozumných" a jsou to pouze přispěvatelé do diskusí z žad milovníků Finska a Dánska, co v tom mají tzv. jasno?!
Me nebral na obrazku, nazivo ano. Kdyby me v mistni AR spelunce na zacatku roku nenastvali, tak bych si ji i projel. Ted tam nevkrocim, ani kdyby tam davali zadarmo gulas.
Pokud si te majitel autosalonu vazi natolik, ze jednani o cene necha na nactiletym cucakovi, ktery vi, ze ma auto 4 kola a nedokaze reagovat ani na zakladni otazky (2x po sobe, byl jsem trpelivy), Tak podobny nymand tam bude i varit a to se obvykle jist neda. ;-)
Kdyz si mam priplatit cca 300tkc za 159SW oproti rakouskymu dealerovi, ktery nabizi i 3 roky servisu zdarma, co jako bonus ziskavam... Taky v cem je rozdil mezi 200HP a 210HP verzi (prodavaly se obe v Q4) a zda-li mi daji ty krasne 18" z vedlejsiho auta vymenou za origo 17" na "mem". Jen cumel a pak 2 tydny otravoval po telefonu.
Mam obavu, ze kdybych chtel at me ten chomout priveze auto pred kancelar, rekne, ze nema papiry. Jo a pri druhe navsteve (cca v 10h dopoledne), jsem byl v prodejne snad 20minut sam. Nepochopitelny, zrovna u AR, kde by ti meli za to, ze prijdes prelestit nejen boty.
no vidíte, to máte z toho, že všichni chcete mít každé auto minimálně ve 3 karosářských verzích, s 11 motory, 20 stupni výbavy a 15781766 možnými kombinacemi výbavy a potahů!
To byly krásný časy když člověk přišel do mototechny a jediná otázka kterou prodavači položil byla - tak jakou barvu si můžu vybrat?
To nevim, na to jsem se ptal někdy v září a to bylo už všeobecně známý, že bude. Mysleli, že si z nich dělám legraci a tvrdili, že nejsilnější bude nějaká nafta na podzim.
Fiesta je zbrusu nove masove auto. Nabizi za svou cenu podstatne vic muziky nez MiTo, ktere je jen drazsi a stylovejsi alternativou GP. Pekne, ale pouze pro par desitek tisic nadsencu.
Fiesta naproti tomu jako nejnovejsi auto tridy bude definovat nove standardy pro dalsi prichozi modely. Da se ocekavat, ze zrovna GP bude muset projit FL co nejdrive, jako jeden z nejstarsich modelu soucasne generace (spolu s Cliem).
Jak vidíš, facelift zatím nedostalo, taky proč, co lze ještě zlepšovat? Změnit světla? K čemu, jeho design je vyjímečný, pravě Fiesta tak trochu hraje na notu GP právě designem, který primárními prvky GP kopíruje.
Nic víc, ani nic nového oproti GP nenabízí.
Pokud jo, napiš to zde.
To ti napisu, jestli se v ni provezu, zatim se spokoj s faktem, ze GP nepredbehlo dobu o 5 let, ale nabidlo vyborny produkt srovnatelny s tehdy novym Cliem v dobe uvedeni. Cas plyne dal a tri roku v automotive jsou prilis dlouhe na to, aby se nekdo udrzel s dnes jiz beznymi vecmi na spicce. O kopirovani GP se mi vubec psat nechce, je to nesmysl, snad jen snahou byt jiny...
Ve Fieste ja osobne spatruji rozvinuti designu FF I.
Mluvis nesmysly. GP je velmi slusne auto s nadprumernymi motory, prumernymi jizdnimi vlastnostmi a prostorem. Je zlomovy proti Puntu II a naprosto konkurenceschopny vuci ostatnim vozum tridy.
Fiesta je novejsi a vse co ma GP ma dotazeno o 3 roky dale.
Jestli ti tyhle veci nedochazi, pak jsi zaslepenec stejne jako par kriklavcu obhajujici jiny koncern.
"Fiesta je novejsi a vse co ma GP ma dotazeno o 3 roky dale."
Co tohle má znamenat, nemyslíš, že je to nesmysl?
Pořád nevím, co. Kdyby to byla lepší výbava, lepší motory atd., jenže ono je to nastejno, spíše horší.
Prostě navíc nic nenabízí, kromě mladšího data zrodu. ;-)
Ford Fiesta je mechanicky Mazda2, vlanajsie World Car of the Year. Od sasi az po motory - drviva vacsina Fordovych 4-valcovych benzinovych motorov "duratec" su motory Mazda MZR.
Ak vyhra Fiesta, opat vyhra original - Mazda2. To bolo auto, ktore definovalo nove standardy tejto triedy - lahsie a bezpecnejsie ako predchodca (vacsina modelov je par desiatok kil pod tonu) a ma 5 hviezdiciek. A co sa ovladatelnosti tyka, Mazda 2 nema konkurenciu.
Když použiji Tvoje slova o MiTo tak Fiesta je taky jenom Mazda 2 "s jinou kastli", takže tady si nemají s MiTem co vyčítat. Jinak nic proti Fiestě, moc se mi líbí stejně jako se mi líbí Mito nebo Megane III, takže uvidíme, vítěz bude asi jeden z těchto tří aut.
Ano, bavime se o lahudce a la MiTo, ktera by mela stale ne zdrave AR prinest mladsi klientelu na bazi 3 roky stareho modelu. Nebo o Fieste, vyvijene spolu s Mazdou splnujici veskera kriteria kladena na nizsi tridu.
No vidíš, my před devatenácti roky zoufale křičeli - máme holé ruce, a ty dnes zvesela prozpěvuješ - máme fauvé v ruce. Jo, my máme v ruce nejen to VW, nýbrž (díky jemu) v té ruce jednoho velkého, parádního žolíka v COTY.
Asi jen nekonečný hlupák by si v Česku dnes mohl přát aby COTY 2009 vyhrálo jiné auto, než Superb. Co je však důležité zmínit - ta výhra nebude laciným gestem. Vždyť cena základního superbu (a to se v této anketě počítá velmi) je takřka na úrovni solidně vybaveného subkompaktu. Že se jedná o dva světy zde ví každý. No a právě svět SUPERB :yes: je světem, do něhož patřit přináší především radost. Radost z prostoru, radost z variability kufru, radost z kvality, z techniky, z materiálů. Jo, jo, v Superbu jsi zde na silnici pan někdo. Respektovaná střednětřídní celebrita. A přitom doslova za pár švestek. Tedy držme si palce, letos je to opravdu zasloužená nominace.
děláš jako by ti nebylo putna co přijde na trh rok po koupi tvého auta.. však si ho koupím za další dva - tři roky, no ni? A pak za rok vyjde na trh Bravo 3, a to pak budu na provaz, z toho že jsem si koupil Golfa 6!
no ty to totiž nevíš! VW mělo problémy se systémem levitace 4.generace, což měla být vedle quattrolevitace od Porsche-Audi, totální špička. Jenže se zjistilo, že systém hapruje při přechodu ze zimního na letní čas. No zkrátím to! Hodně aut od VW tehdá popadalo! Naštěstí se to netýkalo Škody a Renaultu (Seat prodalo Porsche už v r.2013 čínskému Nandongu; zatímco Renault prodala britská vláda v r.2015), které používalo levitaci 2.generace. No a díky těm haváriím se stalo, že VW prudce spadly akcie, tržby. K tomu připočítej generální stávku proti propouštění, výlety za šlapkama a velké sumy za odškodnění poškozeným. Takže Porsche nezbylo nic jiného než vyhlásit u VW bankrot a prodat ho.. Souboj byl mezi GM, Fiatem, BMW-Daimler Group, čínským Nandongem. No nakonec to dostal Fiat.
no za trest. Fiat jakožto největší světový výrobce (navíc supermainstream) potřeboval automobilku, která by byla cenově níže. Ale zase výše než vysoce prosperující Zástava (konkurent Renaultu). Takže VW se mu hodil do krámu.
No já myslím, že ten Golf 26 se systémem levitace 2 generace pro rozvojové trhy zamíchá prodeji i v Čechách. Lidem při vyslovení jména Golf ožijou nostalgické vzpomínky a ta cena, 79 tis (samozřejmě bez koles a dveří) je taky lákavá >:-[]
zas 26 měla problémy se vstřikovačem fúzního generátoru. Lepší bylo koupit variantu se štěpným generátorem. Sice byl mnohem hlučnější, ale byl prostě vychytanější
já vím, moje praprapravnouče ho zdědilo a už měl sice svoje roky, ale absolutně spolehlivý generátor. Ta troška radiace se při požití těch jodových tablet ani nepoznala >:D
tenhle problém měla jenom auta z prvního roku výroby. U těch dalších se zesílilo silové pole a bylo to vcajku. Takže bu´d tvé prapravnouče tunilo nebo si to nenechal vylepšit v rámci stahovačky.
Až na to, že škodovka je česká (tedy německo-česká) a vyráběná u nás v Čechách mne nenapadá ani jeden důvod, proč by se měla stát Autem roku. Já vidím favority na vítězství jinde... :-|
Tady teď nejde o mů zamilovaný stodvaciášek. Ten je nekorunovaným králem silnic už 31 let!!! Jinak tyhle velké káry (rozuměj sedany) dnes v COTY nejsou v kurzu, stejně jako sportovní auta (coupé), SUV či MPV. Prim hrají malá auta a nižší střední. Proto myslím, že se bude rozhodovat mezi Fiestou a Méganem. Škoda toho Golfa, nejenat se pouze o výrazný lift, určitě by byl jedním z horkýh kandidátů na auto roku 2009.
já to chápu, možná by měli udělat více kategorií. Takhle skutečně vybírají v nejrozšířenějších kategoriích, kde jsou to sice často novinky, ale ty novinky se přebírají z vyšších tříd, kde už pár let fungují.
No jo, ale je to jen anketa, tak co. Bude pak můj Megane/Fiesta/Insignia jezdit lépe s tou nálepkou?
V tom případě já jsem asi nekonečný hlupák...Pokaždé, když vidím nového Superba na silnici, je mi na chvíli lehce špatně od žaludku...mám pocit, že se ve Škodovce zastavil čas a místo nadčasového designu, který se objevuje na všech novinkách, se u Superbu někdo vyřádil nemastným neslaným způsobem a zepředu vypadá jako jakákoli jiná Škoda, z boku je to nejisté spojení starého Superbu a nové Fabie a zezadu...no radši ani nemluvit, to je ten nejhorší zadek auta, jaký kdo stvořil. Zlatej starej Superb, na ten se dá aspoň ještě koukat...Nebudu zde projevovat svoje emoce naplno, protože by ho nejspíš administrátor smazal...Z respektované střednětřídní celebrity se pro mě stává majitel nového Superbu člověk bez vkusu na výběr auta...Superb a vkusný design, to jsou absolutní protiklady...Ale každej na to má svůj názor, já teď vyjadřuju ten svůj a rozhodně tím nehodlám nikoho přesvědčovat, že je to ten správný.
Vsichni si muzeme pouze prat, aby vyrobek ceskeho producenta automobilu dosahl na pricku nejvyssi v COTY. Pouha nominace je jiz velkou cti pro Skodu. Kdo by jeste pred 20 lety pomyslel, ze bude Evropa brat Skodu za vic nez levne, nekvalitni zbozi z vychodu.
Redakce vsak napsala spravne jednu vec. V Nemecku vyhraje nemecky vuz, v Italii italsky a v Cesku to bude vzdy Skoda. V mezinarodnim meritku jdou ale sentimentalni hodnoty stranou. Zde je hra faktu a v te nase zelizko v ohni pohasina. Lesk zmatne, silne stranky se stanou slabinou. Bohuzel v racionalnim meritku zustane Superb sesty, tesne pred Golfem. O vitezstvi se bude bojovat mezi Mi-To a Megane.
Je to Golf. Kto iný. Aj keď je pravda, že aj Superb sa približuje k dokonalosti. To už sám Passat, no Superb je ešte priestrannejší. S najlepším motorom sveta svojej triedy, s Twindoor a s prezidentským priestorom je bezkonkurenčný. No môj názor je, že nainovatívnejší automobil roka. :yes:
>:D >:D >:D
Vedel som, že niekonmu ten prezidensntký priestor nedá pokoj, no asi si nesedel ani v jednom aute strednej triedy.
Ten druhý najlepší motor bol stále najlepší motor na svete vo svojej triede.
A ten Golf? Naň netreba smajlíka.
>:D
Tak to som sa zvonu pobavil. Trebárs, že Superb v skutočnosti 20 rokov staré auto a práve jediný Renault si zaslúži slogan náskok vďaka technike. Hlavne v prípade Laguny II. :-)
Tiež sme sa od pána s lízatkom dozvedeli, že práve Mégane je lepší než Superb, no ako inak.
Tradične ma najviac pobavil A2. Totiž, ak okolo mňa pôjde Bravo, budem na provaz.
Samozrejme, aj to, že Mito je jednoznačne auto roka. Čo auto roka. Svetové auto roka. Auto roka galaxie. Alebo rovno-aj pre marťanov.
Tak znovu pripomínam-tak inovatívne auto, ktoré sa tak približuje k dokonalosti ako Golf, sme tento rok ešte nezažili.
zjevně si musíme na začátek zadefinovat pojem inovativní.
Takže inovativní = změním přední masku.
Ano, ano, v některých zemích, s méně rozvinutým průmyslem, používají v téhle souvislosti často pojem facelift. To je však jenom další důkaz jejich zaostalosti.... 8-s
Odkedy má Golf alebo Superb hybrid?? To je mi ale novinka >:D a ten parkovaí asistent?? Ja na parkovanie žiaden asistent nepotrebujem. Svoje a aj iné auto viem bez problémov zaparkovať sám. :-!
ja si nepamatám, že by som tu kedykolvek tvrdil, že som jediný vodič na svete. Ale na rozdiel od teba skutočne už pomerne lho vodič som. A na teba som mal dotaz ohladne toho hybridu. Tak odpovedz! ;-)
Pravda je taká, že niekto neviem dobre aprkovať. Ak parkovať, tak si ten asistent nekúp. Ak by každý (ne)rozmýšlal tak ako ty, tak aj dnes prevážame vodu vo vedrách.
ja po ňom netúžim. Cez hybridy sú tu iní experti (drápalík). Že sa ho dočkáme o tom nepochybujem, skôr či neskôr ho budé ponúkať všetci. Len si nepamatám, že by ho vo svojich sériových modeloch už dnes ponúkal VW Group... ;-)
ty - menoval si čo všetko Golf a Superb ponúkajú za extras a trochu si sa asi nechal uniesť. Ale z toho si nič nerob, to sa stáva aj iným majstrom. Shodnime sa na tom, ža Golf aj Superb ponúkajú vo svojich triedach velmi slušnú výbavu. S tým súhlasím. ;-)
neviem či najlepšie v triede, to asi predsa len nie, ale ak sa budeme baviť o mainstreemovej nižšej strednej triede poto súhlasím že Golf je vynikajúce auto :yes:
takže k tomu hybridu - niekto nevie dobre parkovat...a preto može použiť navigáciu s pevným diskom. Aj keď je divné, že by niekto nevedel zaparkovat s najlepším motorom vo svojej triede, asi len nejaký tupec :-!
teda vy ste ale sexistická firma! Počkaj, vás poženiem až do Štrasburku pre diskrimináciu! A aj toho starého Apoštola na ktorom sa vozíš od vás vysúdim! >:D
Klídek Danielku. Všichni víme co jseš zač. Banána jsi dostal všude kam jsi ty svoje dětský říkadla nasmolil. Běž zaoxidovat třeba na novinky, tam je takovejch expertů víc a budou tě tam mít rádi. :-!
Já som kľudný. Tak prečo ma stále voláš Danielku? Veď stačí raz, že si ma "odhalil". Alebo máš potrebu ma stále odhalovať? Ale uznávam, na tvojej hlúposti sa človek pobaví. :yes: