Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2008: Superb králem střední třídy v prosincovém i celoročním žebříčku

Poslední půlrok nedominuje střední třídě na českém trhu Volkswagen Passat, ale nová generace Škody Superb. V prosinci tomu nebylo jinak.
Zpět na článek
19. 1. 2009 11:47
19. 1. 2009 12:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 12:08
19. 1. 2009 12:16
19. 1. 2009 13:11
19. 1. 2009 13:19
19. 1. 2009 13:11
19. 1. 2009 13:26
19. 1. 2009 13:35
19. 1. 2009 13:56
19. 1. 2009 14:15
19. 1. 2009 14:49
19. 1. 2009 14:59
19. 1. 2009 15:13
19. 1. 2009 14:33
19. 1. 2009 14:12
19. 1. 2009 14:35
19. 1. 2009 14:34
19. 1. 2009 20:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 12:43
19. 1. 2009 13:13
19. 1. 2009 13:21
19. 1. 2009 13:39
19. 1. 2009 14:17
19. 1. 2009 14:28
19. 1. 2009 14:39
19. 1. 2009 14:12
19. 1. 2009 14:21
19. 1. 2009 14:50
19. 1. 2009 16:01
neregistrovaný "RayBan"
19. 1. 2009 14:22
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:30
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:39
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:47
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:34
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:32
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:42
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 15:00
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:40
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:36
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 15:00
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:36
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:25
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:35
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:31
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:34
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:24
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:32
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:35
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:38
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:41
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 20:23
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:49
19. 1. 2009 15:03
19. 1. 2009 15:04
19. 1. 2009 15:12
19. 1. 2009 15:07
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 15:13
19. 1. 2009 18:20
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 15:37
19. 1. 2009 21:08
20. 1. 2009 12:24
19. 1. 2009 15:43
19. 1. 2009 18:22
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:22
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 15:46
19. 1. 2009 15:52
19. 1. 2009 18:14
19. 1. 2009 18:25
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:34
19. 1. 2009 16:15
19. 1. 2009 18:26
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:46
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 16:40
19. 1. 2009 18:28
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:51
19. 1. 2009 20:27
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:55
19. 1. 2009 23:39
19. 1. 2009 18:21
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:26
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:46
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 21:05
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 1. 2009 15:40
19. 1. 2009 16:00
19. 1. 2009 16:21
19. 1. 2009 18:02
19. 1. 2009 18:23
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:29
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 19:09
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 20:28
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 06:29
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:30
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:54
19. 1. 2009 18:59
19. 1. 2009 19:09
19. 1. 2009 19:16
19. 1. 2009 19:28
19. 1. 2009 19:47
19. 1. 2009 20:04
19. 1. 2009 20:07
19. 1. 2009 20:32
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:38
19. 1. 2009 21:39
19. 1. 2009 20:37
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 21:58
19. 1. 2009 22:14
19. 1. 2009 18:53
19. 1. 2009 19:20
19. 1. 2009 19:41
19. 1. 2009 20:01
19. 1. 2009 19:28
19. 1. 2009 19:46
19. 1. 2009 20:05
19. 1. 2009 23:33
19. 1. 2009 21:24
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 1. 2009 22:30
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 1. 2009 19:43
19. 1. 2009 20:22
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:40
19. 1. 2009 20:42
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:44
19. 1. 2009 21:05
19. 1. 2009 21:08
20. 1. 2009 11:52
20. 1. 2009 13:26
20. 1. 2009 13:41
20. 1. 2009 13:20
19. 1. 2009 21:42
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 1. 2009 21:48
19. 1. 2009 21:53
19. 1. 2009 22:05
19. 1. 2009 22:22
19. 1. 2009 23:04
20. 1. 2009 11:55
20. 1. 2009 13:05
20. 1. 2009 13:29
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 13:54
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 13:53
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 14:11
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 22:14
neregistrovaný "Johny Blaze"
20. 1. 2009 19:52
neregistrovaný "Pepa Fical"
19. 1. 2009 20:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:35
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:49
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 1. 2009 12:38
19. 1. 2009 20:43
19. 1. 2009 20:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:50
19. 1. 2009 20:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:56
19. 1. 2009 21:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 21:06
19. 1. 2009 21:10
19. 1. 2009 21:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 21:45
20. 1. 2009 12:41
20. 1. 2009 22:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:53
19. 1. 2009 20:43
19. 1. 2009 20:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:54
19. 1. 2009 20:58
19. 1. 2009 21:02
19. 1. 2009 21:06
19. 1. 2009 21:08
19. 1. 2009 21:53
19. 1. 2009 22:40
20. 1. 2009 14:00
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:03
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 21:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 21:05
19. 1. 2009 21:51
19. 1. 2009 22:18
20. 1. 2009 22:10
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 1. 2009 18:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:47
19. 1. 2009 20:49
19. 1. 2009 20:51
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:55
20. 1. 2009 14:09
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 22:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 1. 2009 23:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 11:10
Zase Škodovka a VW...
Ty lidi snad nikdy nedostanou rozum! :-O
Rozbalit vlákno
11
Avatar - T613
19. 1. 2009 11:22
Re: Zase Škodovka a VW...
taky nechápu proč si kupují tu Lagunu :-!
19. 1. 2009 11:25
Re: Zase Škodovka a VW...
Asi je to název, jak z katalogu exotických zájezdů ;-\
19. 1. 2009 11:49
Re: Zase Škodovka a VW...
Já to říkám pořád a přitom dole v tom žebříčku mají na výběr z tolika klenotů. Třebááá...Magnetis. Jen se trochu dívat.
19. 1. 2009 11:58
Re: Zase Škodovka a VW...
Hele, že ty si z toho tak trošku děláš legraci, co? >:D
19. 1. 2009 12:01
Re: Zase Škodovka a VW...
Tady není sranda na místě. 8-s Jde o vážnou věc.
19. 1. 2009 12:02
Re: Zase Škodovka a VW...
No proto! ;-)
19. 1. 2009 13:02
Re: Zase Škodovka a VW...
mně to teda vtipný nepříjde! Tohle už fakt není legrace, tohle není nižší střední, tohle je STŘEDNÍ TŘÍDA! Těmito auty jezdí manažeři do Paříže!

Tak prosím o trošku úcty a respektu!

:*)
19. 1. 2009 13:11
Re: Zase Škodovka a VW...
Hele, ty jeď do Pélhřimova, ať víš, do čeho jdeš, sábbisto! >:D
19. 1. 2009 13:17
Re: Zase Škodovka a VW...
Když mě nazveš Saabistou, je to pro mě pocta, vzhledem k tomu, že ním ještě nejsem, ale budu! (teda jestli mě nesejme nějaký děda jako o víkendu, když mi vlítnul z vedlejší do dráhy a brzdil jsem snad i očima a ušima >:-[] )

99 kousků za 2008, jak symbolické :-!
19. 1. 2009 13:34
Re: Zase Škodovka a VW...
Těch 11 je povzbuzujících, reklama snad trochu zabrala
19. 1. 2009 13:38
Re: Zase Škodovka a VW...
tak za tu cenu, no neber to! :-!
19. 1. 2009 11:47
1004 vs.104
Přebývá nula u Audi, nebo chybí u Alfy? >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 12:05
Vzestupy...
Pozice Superbu mě nepřekvapuje, kdežto vzestup Laguny ano. V jejím případě se dá koupit kvalitní, osobité auto za skvělou cenu. Fajnšmekr sáhne po GT nebo Coupé...ale to je mimo věc. Je zajímavé, že už delší dobu jde střední třída směrem do prémie, u mnohých za cenu mainstreamu, což je dobře... :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Dinar
19. 1. 2009 12:08
Re: Vzestupy...
Stačilo zmínit tu cenu a měls vystaráno. O nic jiného tu totiž nejde. ;-)
Avatar - Dinar
19. 1. 2009 12:16
Re: Vzestupy...
Kdybych byl, chtěl bych po něm číslo prodejů těch GT fajnšmekrovských verzí za mega. 99,9% prodaných lagun je 2,0 dci v kobmíku s odpočtem za čtyřistasedmdesát. ;-)
19. 1. 2009 12:19
Re: Vzestupy...
Nojo, to je pomalu stejná cena, jako za Ceed v naftě :-O
19. 1. 2009 13:11
Re: Vzestupy...
a skoro jako etalon bez výbavy :-!
19. 1. 2009 13:14
Re: Vzestupy...
To je pro Rendla dost smutný, co? :-!
19. 1. 2009 13:19
Re: Vzestupy...
smutný je to pro kupce etalonu...ale holt každý si koupí, co chce >:-[]
19. 1. 2009 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 1. 2009 13:11
Re: Vzestupy...
ještě že alespoň u jiných výrobců tvoří fajnšmekrovské verze jejich hrkátek hlavní část prodeje... ;-)
Avatar - Dinar
19. 1. 2009 13:26
Re: Vzestupy...
Ale, Kuko, tady přece nejde o to, že u jiných tvoří GT nebo sport verze hlavní část prodejů daného modelu, jistě ne, jen jsem chtěl naznačit, že prodeje oněch GT verzí se budou u laguny pohybovat v řádu kusů, což se nedá označit ani za okrajovou záležitost, prostě jako by nebyly.
19. 1. 2009 13:35
Re: Vzestupy...
ale vždyť to u každé automobilky je tak - nebo snat GTI, FF RS, OPC a pod tvoří nějaké marginální procento?

Vždyť ty sám u Golfa vyzdvihuješ možnost individualizace a obrovský výběr motorů, výbav a pod.
No a vždyť Renault taky udělal víc verzí Laguny, a kdo chce rychlou Lagunu, může si vzít GT.

Asi nikdo nečeká, že si je budou kupovat firmy pro svůj manažment, stejně jako to nedělají s Passatem R36.
Avatar - Dinar
19. 1. 2009 13:56
Re: Vzestupy...
To jsme se zas dostali někam mimo, individualizaci do toho nepleť už vůbec, ono tu totiž ani nejde o ta písmenka GT nebo RS, protože u Laguny jsou celé prodeje záležitostí ceny. Zatímco passaty v ceně kolem mega se budou u nás vyskytovat ve stovkách u laguny se budou stejně drahé varianty počítat na kusy. To je asi tak vše, co jsem chtěl tím původním příspěvkem říct. ;-)
19. 1. 2009 14:15
Re: Vzestupy...
já netvrdím, že passatů se tady neprodá víc, to je prostě realita, ale kolik z nich stojí skutečně víc než mega? jestli vetšina z nich nebudou různý business supermanager edice s klecí za rovných 700 s TDI ať nežeru >:-[]
Avatar - Dinar
19. 1. 2009 14:49
Re: Vzestupy...
A jsme na začátku. >:D ;-)
19. 1. 2009 14:59
Re: Vzestupy...
tak to sjedeme ještě jednou, ne? >:D
Avatar - Dinar
19. 1. 2009 15:13
Re: Vzestupy...
Radši jsem zahodil pádlo. ;-)
19. 1. 2009 14:02
Re: Vzestupy...
Hele, u těch individualizací Laguny bych byl opatrný. Podíval jsem se teď na konfigurátor a tak mizernou možnost výběru nemají snad ani korejci.
19. 1. 2009 14:04
Re: Vzestupy...
Hele, že ty si z toho tak trošku děláš legraci, co? >:D
19. 1. 2009 14:16
Re: Vzestupy...
Z Laguny bych si nikdy legraci nedělal. Má totiž zadní natáčecí kola.
19. 1. 2009 14:33
Re: Vzestupy...
no vždyť to taky od nich teď kopíruje bawo :-! >:D
19. 1. 2009 14:12
Re: Vzestupy...
individualizace je totiž zaklínací formule nejmenovaného koncernu - ostatní ti nabídnou v ceně skoro všechno, u někoho si "můžeš" všechno dokoupit=individualizovat ;-)
19. 1. 2009 14:20
Re: Vzestupy...
Ale víš že máš vlastně pravdu? Já když jdu na oběd, tak taky nemám rád když je moc velký jídelní lístek. Nejlepší je to u nás v kantýně ve fabrice. Tam dostanu jedno jídlo a nemusím špekulovat nad výběrem. Stejně je to i s tou Lagunou. Proč přemýšlet nad tím, jestli si vyberu 2l naftu, nebo benzín, nebo benzín s turbem? Tady máš naftu a mazej! A tak je to nejlepší!
19. 1. 2009 14:26
Re: Vzestupy...
A se šesti! >:D >:D
19. 1. 2009 14:35
Re: Vzestupy...
stačí čtyři, musíme šetřit, je krize! >:-[]
19. 1. 2009 14:34
Re: Vzestupy...
lepší dostat rovnou nejlepší naftu, než si vybírat z 5 zastaralých benzinů a kadlakadla traktorů ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:19
Re: Vzestupy...
Stačí se mrknout do ceníků... ;-)
19. 1. 2009 12:43
Očekávané
Úspěch Superbu se dal celkem očekávat a nikoho asi nepřekvapil.
Co mě ale těší se odehrává o pár příček níže a to jsou celkové prodeje Legacy.
Potvrzuje se, že bez nafty to prostě v evropě nejde a jsem zvědav, co příchod nafty do Imprezy udělá o třídu níže.
No a v kontextu Subaru je až zarážející pozice Alfy.... bohužel
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 12:58
Re: Očekávané
Nu, že horní příčky "okupují" koncernový superb a passat to opravdu NEpřekvapí, bylo to tak, je to tak a asi i bude .. a to donce BEZ ohledu v jaké fázi "výrobního cyklu" jsou, tady je "představa" o jejich "kvalitativní NADřazenosti" natolik "vrytá", že i při doprodejích dobíhajícího zastaralého modelu budou v představách většiny "drtit" i tu nejmodernější konkurenci .. ;-)
Mimochodem, dívám se na německé (tedy pro oba tyto vozy "domácí") tabulky poruchovosti GÜV, kde vozy dle tříd/kategorií hodnoceny jsou a Škoda Superb (ještě ta minulá) je ve věku do 3 let NEJPORUCHOVĚJŠÍM vozem vůbec a passat je 3tí od KONCE!)
Tak příjemné nákupy :-) :yes:
19. 1. 2009 13:07
Re: Očekávané
Zvláštní hlavně je, že tyhle letitý osvěty na poruchovost kocernu VW se neslučujou s realitou. To bude asi ta masivní reklama v televizi...
19. 1. 2009 13:13
Re: Očekávané
zvláštní také je, že tyhle letité osvěty na poruchovost jiných výrobců a koncernů se taky jaksi neslučují s realitou...Žeby taky reklama? ;-)
19. 1. 2009 13:16
Re: Očekávané
Za to mluví jaksi čísla prodejů, leda že by ty tabulky byly podvod.
19. 1. 2009 13:21
Re: Očekávané
ach, jasně, sorry, zapoměl jsem že čísla prodejů v ČR jsou směrodatné ohledně kvality, designu, ergonomie a snad i IQ, mea culpa, mea maxima culpa >:-[]
19. 1. 2009 13:36
Re: Očekávané
Článek je o CZ a předpokládám tedy, že i debata
19. 1. 2009 13:39
Re: Očekávané
ale no tak, poruchovost a kvalita je nějaká jiná v Reichu nebo třeba v Litvě? ;-)
19. 1. 2009 13:48
Re: Očekávané
A čísla prodejů tam znáš?
19. 1. 2009 14:17
Re: Očekávané
hehe, teď jsi mě nachytal :yes:

ok, tak vememe nějaký objektivní >:D trh, co třeba Francie a Itálie >:-[]
19. 1. 2009 14:24
Re: Očekávané
Leda Finsko, nebo Svalbard >:D
19. 1. 2009 14:28
Re: Očekávané
to není fér, vytahuješ Finsko protože víš že je tam Škodovka nejlevnější >:D
19. 1. 2009 14:31
Re: Očekávané
Nejen to, dealer je k tobě milý, příjemný, slevu dávající, kávu podávající a v neposlední řadě ti jako bonus udělá i jarní prohlídku pádel zdarma! >:D >:D
19. 1. 2009 14:39
Re: Očekávané
hele, nemáš nějaký link na levné letenky do Finska, něco kolem 99Kč, no možná 109Kč, ale víc ne!
a doufám, že tam mluví česky - ještě jsem se nestihnul doučit ty jazyky, to víš, Saaba jsem plánoval až za pár let, tahle nabídka mě trochu zaskočila >:-[]
19. 1. 2009 14:44
Re: Očekávané
Tak to máš smůlu. Můžu ti nabídnout za litr do Kodaně se Skyeurope a tam na tebe bude čekat mariánek s kajakem >:D
20. 1. 2009 12:13
Re: Očekávané
Odkedy majú predaje nejaký súvis s poruchovosťou? :*)
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 13:19
Re: Očekávané
NEvím jak to myslíte s tou "osvětou" - "dav" a "masový názor" je, že vw passat je "lepší" a také "spolehlivější" než ostatní ... ty statistiky si přečte oproti tomu "pár" nadšenců ..
PS: Marketingové odd. koncernu vw bylo a je "prvnotřídně" pracující :yes:
Avatar - Dinar
19. 1. 2009 14:12
Re: Očekávané
V základech učení o reklamě se vždy tvrdí, že nejlepší a nejtrvanlivější reklama je, když jeden spokojený zákazník se podělí o svou zkušenost s jiným potenciálním zákazníkem. Tak postupem času vzniká obecné povědomí, vycházející z obecné zkušenosti, a to je síla, kterou žádný sebelepší marketingový mág nedokáže jen tak překonat. S volkswagenem je to přesně tato story, kredit získaný v osmdesátých a devadesátých letech, a současnému marketingovému oddělení právě stačí jen se vézt na této vlně v minulosti získané zákaznické spokojenosti a jen ji občas příhodně dokrmit. Jejich pozice jim dovoluje vyvíjet mnohem méně aktivity než další konkurenci, která se snaží, připravuje nové a nové marketingové strategie, u každého modelu se snaží o nový přístup, mění jména modelů, začíná s novou kvalitou atd. atp., ale prodeje ukazují, že ona stará marketingově reklamní poučka platí nad jiné. Úplně jiná věc je, jestli jsou současné produkty VW lepší a kvalitnější než ta zmíněná konkurence. Každý, kdo se trochu orientuje, ví, že nikdy nebyla automobilová produkce kvalitativně tak vyrovnaná, jak je tomu v posledních letech, takže ono obecné povědomí nejspíš se současným stavem tak docela nekoresponduje, jenže to není chybou VW ani toho vysmívaného davu, jde o prostou a logickou setrvačnost, která nikoho rozumného nemůže překvapit. A co bude dál? VW by musel udělat nějakou fatální chybu, která už se pár automobilkám stala, aby ztratil svůj kredit, neudělá-li ji, nebude mít obecné povědomí důvod, aby se změnilo. Zatím to vypadá jen na občasný nepodarok, jako u všech, takže si dovolím tipnout, že v příštích letech se v postoji trhu k volkswagenům nic měnit nebude.
19. 1. 2009 14:21
Re: Očekávané
tos napsal hezky ;-)

ještě bych doplnil, že většina lidí, co si auto kupují, nejsou žádní techničtí experti a možná sice pročítají pár článků na netu nebo se poptají známých, ale určitě nevlezou do autorizovaného servisu a nestudují hodinové sazby/ceny náhradních dílů/nešťourají se po různých fórech a nehledají každý hřích toho kterého modelu, a každý ho má a ne jeden....
Avatar - Dinar
19. 1. 2009 14:50
Re: Očekávané
Souhlas. ;-)
Avatar - radhro
19. 1. 2009 15:19
Re: Očekávané
souhlas :yes: a ještě bych doplnil (ať se každý prošťárá ve svém nejhlubším svědomí) že i když by na nějakém fóru nějakou kritiku našli , tak jí rádi zlehčí popř. rychle zapomenou a stále tíhnou ke své oblíbené značce - čili když budu milovat Fiata,tak na nějaké drobné opravičky elektroinstalace nebudu brát vůbec zřetel a na adresu např.KIE budu házet kopy špíny a pomlouvat její elektroinstalaci
PS : pro všechny co budou chtít oponovat podotýkám , že názvy automobilek jsou zvoleny čistě náhodně a nenesou známky žádné osobní zkušenosti ;-) >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 15:25
Re: Očekávané
Auto je VÝRAZNĚ NEJDRAŽŠí "spotřebka" kterou používáme, já myslím a za "rozumné" považuji si před koupí vozu třeba nějaký Gebrauchtwagen Katalog, kde jsou za pár € všechna "data/přehledy/statistiky" k dispozici ... ale PRAVDU máte - naprostá VĚTŠINA lidí to NEudělá a opravdu dokonce HLAVNĚ dle tvaru plechů a jejich barvy vybírá ..
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 15:19
Re: Milý Dinar(e)!
Já už (před chvilkou) napsala, že oba říkáme jinými slovy (vpodstatě) totéž ;-)
NEjsem z toho "happy", ale souhlasím s vámi (naprosto).
Lidé mají "zajeté" představy co je "sportovní/spolehlivé/kvalitní atd." a ZMĚNIT to, "akutualizovat" to - je vpodstatě NEmožné .. na "momentální" REALITĚ vpodstatě téměř NEzáleží .. ať použiji svůj "oblíbený" terč - o passat který kvůli úsporám používá podvozek golf s vpředu "běžnými" mcpherson(y) "každý" ví, že má "lepší" jízdní vlastnosti než ... vlastně "kdokoliv", byť by používal "sofistikovanější/dražší/kvalitnější" podvozek atp. atd. Když dáte např. do ... "čehokoliv" lepší ..např. Bilstein tlumiče a třeba Brembo brzdy - stejně to NEzafunguje - "obecné" mínění je/bude, že např. onen golf s objektivně HORŠÍMi tlumiči a objektivně HORŠÍMi brzdami je ... tak nějak "celkově" lepší, že? ;-)
Tak z TOHO radost NEmám ;-\ , já prostě NEmiluji ony "unifikační" procesy, jejichž je volks wagen "králem" ;-)
19. 1. 2009 15:36
Re: Milý Dinar(e)!
Konkrétně u VW mi to nepřijde jako něco špatného ( unifikace ). Mainstream přeci není o nějakých technologických výstřelcích a ultimativních jízdních vlastnostech a věřim tomu, že unifikace napříč koncernem šetří pěkných pár € na vývoji.
A troufnu si jěšte tvrdit, že i díky absenci "zbytečných" výstřelků jakýmkoliv směrem si VW velmi dobře "hlída" ten dojem solidnosti.
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 16:01
Re: Milá figurko!
Konkrétně u vw mi unifikace PŘÍJDE jako určité zklamání, neb pamatuji čas kdy jejich výrobky byly zajímavou "jinou" alternativou středního "masového" proudu byly, takové "za málo peněz hodně muziky" - skoro až NEchápu kterak se stalo .. že se vw během "pár let" v pravý OPAK proměnilo, tedy "šedá" unifikace za spíše "přehnanou/nadsazenou" cenu (vzhledem k použité technice).
Ano, unifikace "ad absurdum" € přináší - to ale MNE jako zákazníka NEzajímá (já chci skoro pravý opak, vy jste snad "fanouškem" ČEZ a stamilionových /doslova/ platů vedení - nebo byste raději o třetinu levnější proud?)
Bože DOUFÁM, že "zbytečné výstřelky" budou nadále existovat a najdou se tací kteří je BUDOU dělat, neb všude JEN a JEN průměr šeď "nicota" - to bych věru NEchtěla 8-s
PS: Ano, souhlasím s vámi, že jde více o "dojem" solidnosti, než o "realitu"
PPS: Minulý týden jsem jela v "domněle lepším" bentley continental gt (unifikační sourozenec vw phaeton, oba made in dresden - stejná technika, jen "jiný" kabátek") a o něco LEVNĚJŠÍMi mercedesy ML a SL 63 AMG - je to KRÁSNÁ ukázka (UKÁZKOVÝ příklad) "chybného" vnímání "davu", který jednoznačně za "lepší" onen bentley (neb se BENTLEY jmenuje, byť s ním má společné opravdu JEN to jméno, technika je VÝHRADNĚ vw) považuje (přitom "pocitově" jsou ta AMG daleko daleko "lepší" - ale vím, že tohle už asi /nikomu/ NEvysvětlím).
19. 1. 2009 16:14
Re: Milá figurko!
Nejsem v žádném případě milovníkem "nudné šedi", ale když už "šeď", tak si představím to VW a proto mě u něj ta unifikace a dojem solidnosti, který by se dal chápat i tak trochu jako nuda a neinovativnost nepřijde tak uplně mimo.
A pokud píšete, že Vás to jako zákazníka nezajímá, tak je zde přeci tolik jiných možností a nikdo mě nenutí zrovna to VW kupovat a proto také nevidím důvod se nad tím nějak extra pozastavovat, nebo rozčilovat ( jak to nějaké hysterky zde někdy předvádějí )
19. 1. 2009 17:46
Re: Milá figurko!
Já myslel, že se tu bavíme o autech a ejhle všude najdeš někoho, kdo se naváží do ČEZu. Fakt si myslíš, že když se nebudou managementu vyplácet odměny, tak bude proud stát o třetinu méně? ;-\
19. 1. 2009 17:52
Re: Milá figurko!
sedíš v dozorné radě nebo přímo v managmentu? >:-[]
19. 1. 2009 13:00
Re: Milá figurko!
No tak prodávat Alfy a obecně produkty Fiatu u nás je asi stejně radostná záležitost, jako šířit judaismus v Gaze.
19. 1. 2009 14:12
Re: Milá figurko!
Jasně, jenže to Subaru lze s trochou fantazie také označit za podobného "exota" jako tu Alfu.
A přeci jen bych čekal, že se objeví trochu víc těch "srdcařů", kteří do té Alfy půjdou ( i proti tomu Subaru )
19. 1. 2009 14:21
Re: Milá figurko!
Alfu si u nás nekoupí srdcař, ale finanční masochista.
19. 1. 2009 14:24
Re: Milá figurko!
tak já myslím, že Alfa je na tom podobně jako Saab. Těch "srdcařů" je tady sice dost, ale málokdo z nich na to skutečně má, aby si svého miláčka koupil jako nového v showroomu. A i když jsou ty ceny teď velice příznivé, pokles ceny u těchto dvou značek je prostě víc než strmý, takže jestli základní motor a základní výbavu funglovku, nebo za stejnou cenu 2-3 leté dělo v plné palbě s necelou stovkou kiláčů, co bys z toho bral ty? :-!
neregistrovaný "RayBan"
19. 1. 2009 16:01
Re: Milá figurko!
Já bych bral ceeda v naftě >:D
19. 1. 2009 16:24
Re: Milá figurko!
hele hele klídek, rozpočet máme omezený, takže se bavíme o tom co můžeme, ne co bychom chtěli >:-[]
Avatar - ethicon
19. 1. 2009 14:22
Re: Milá figurko!
ešteže sa najde dosť ludí, ktorý si ten nevkusný Superb kúpia...skús ho predať v taliansku tam bud etvoja "poučka" o judaizme platiť tiež ale naopak.... >:-[]
Avatar - Emel
19. 1. 2009 13:47
Žádné překvapení
Nahoře žádné překvapení: Supeb první, prodeje Laguny stoupají (super cena za velmi slušné auto), Passat klesá (přece jen není nejmladší). A4 je také tradičně úspěšné se slušným odstupem od ostatních, vyzdvihnout lze i Mazdu 6 nebo Avensis, naopak C5 zůstává zatím daleko za očekáváním.

Za povšimnutí tak stojí spíš celkově nízká čísla. 6% aut ve střední třídě, která by správně měla být těžištěm rodinných vozů... to je přece strašně málo. Potvrzuje se to, že pro normální českou rodinu leží rozhodování na pomezí Fabie combi a Focusu (F&F ;-)). Nebo AAA.
Rozbalit vlákno
4
19. 1. 2009 13:59
Re: Žádné překvapení
Superb první a ještě Auto roku 2009 v ČR. Nevim, proč se tu o tom nepíše, hezky bysme to probrali! >:D
Avatar - Emel
19. 1. 2009 14:09
Re: Žádné překvapení
Superb už se tu probíral mnohokrát... ale proč ne, pojďme na to.

Že bude domácí auto ve své třídě první je zatím stále samozřejmost, taková je prostě pozice domácí automobilky. Obdobnou výhodu lze očekávat i v různých českých anketách. Stejně tak je ale samozřejmostí jistý ústup z těchto pozic, můžeme tomu říkat třeba "narovnávání trhu".

Ohledně kvalit Superbu, za dané peníze je to slušný kus auta. Design se mi celkem líbí, i když celkové proporce nejsou ideální. Interiér je prostorný a až na volant i podařený. Motory neoslní, 1,8TSI a 2,0TDI CR jsou slušné, 1,4TSI a 3,6 s otazníkem a PD bez komentáře. Twindoor je kravina :-).
19. 1. 2009 14:21
Re: Žádné překvapení
Tak teď si mě dostal! >:D Já myslel, proč se tu nepíše o tom titulu, jako takovym, jestli je to snad nějakej "šprajc" mezi vyhlašovatelama různých anket.

Superb je Bůh, to je jasný ;-) Twindoor je špička, zvláště při nabourání, pokud předpokládám, že neměnim celý dveře, ale jen půlku.
Avatar - Emel
19. 1. 2009 15:29
Re: Žádné překvapení
Jasně, vyměníš jen tu horní a spodní necháš být... díky těm prolisům stejně nikdo nepozná, že to má vypadat jinak.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:22
ZRAZ PUBERTIAKOV
Všetci milujeme Mazdu 6. Hráme totiž na plejstejšne s japonskými autami a tak nám je jasné, že Mazda sedan bude porážať, nóó hoci aj BMW 5... >:D ;-)
Tak kde sú sakra tie reči o tom, že ako je Mazda 6 fantastické auto? Aký má superpodvozok, ako sa páči aj bohovi, že sám BOH takú krásu ani ešte nevidel? Ak sa totiž niekomu páči auto a to auto je celkom dobré, ide si ho kúpiť. A tu vidím, nie a nie to vytiahnúť aspoň do prvej päťky. No, asi to bude tým, že jednak klienti skutočným nehrajú plejstejšn a bohužiaľ tým, že dizajn Mazdy 6 je obyčajný a nudný. Proste, Mazdovský.

A k ankete. Zdá sa, že detičky prišli zo školy domov a začali hlasvoať. Inak si totiž vôbec neviem vysvelitť ako vôbec nejaký hlas mohla dostať Isignia. Možno, že prekoná Mondeo. Ale PASSAT? PASSAT? Tu má niekto pocit, že ISIGNIA bude medzi dovážanými autami kraľovať?
No a kde že je Mondeo pred Passatom? Hmm, to asi nikto nezistí. Toľko tu bolo rečí od našich dvorným násťročných, že totiť hneď čo Mondeo čo i len vročí na cestu, hoci aj bez pneumatík, Passat nebude mať šancu. :yes: :yes:

No a samozrejme, BRAVWO ŠKODA&VW. Kto je najlepší, je najlepší. :yes:

P.S.: BRRRAVO ALFA ROMEO! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
47
Avatar - ethicon
19. 1. 2009 14:26
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
fúúha..škoda a vw je najlepší??? >:-[]
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:30
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Máš iný názor?
Avatar - ethicon
19. 1. 2009 14:34
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
samozrejme že nie, škodovky a vw sú najlepšie autá na svete... >:-[] ževraj sa chystá limitovaná edícia 500 kusov škodovky za 150 tisíc euro a je už celá rozchytaná >:-[]
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:39
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Nehlasoval si nádohou pre tú Isigniu? :-)
19. 1. 2009 14:43
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
ja som si objednal dve :yes:

ale ak velmi chceš, možem ti jednu prenechať za 200 tisíc ojró :-!
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:47
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
>:D >:D Ty ma začínaš baviť. Fakt.
Avatar - gld
19. 1. 2009 18:10
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
ojró daniel nepozná..on má ešte koruny ;-)
19. 1. 2009 14:26
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Hele, a víš, že levou je to jak od cizího?
19. 1. 2009 14:32
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Musíš předtim na ní hodinu sedět
19. 1. 2009 14:40
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Mě stačí levou ruku ráno v posteli vytáhnout z pod sebe.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:34
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
>:D To je zaujímavé, koľko vecí ty nenájdeš.
19. 1. 2009 14:27
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
ono či to nebude tým, že značnú časť týchto áut nešoférujú maníci, ktorí ráno vstanú a idú si ho kúpiť, ale skor ráno vstanú a dostanú ho pridelené ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:32
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Kuko, hádam mi nechceš povedať, že Passat a Superb sa kupujú do firiem a ako súkromné autá sa predáva Mazda 6. 8-s >:D Samozrejme, Passat, Superb a Mondeo sú špičkové autá a preto sa ich dosť predáva aj ako firremných aut, ale nejak si s tým ustrelil.
19. 1. 2009 14:36
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Mazda 6 je lepší než Superb, Passat a Mondeo!
19. 1. 2009 14:38
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Ale prdlajz! >:D
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:42
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Koľko ti je, ak si Navtechov prípsevok pocohpil s plnou vážnosťou?
19. 1. 2009 14:52
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Já chápem všetky príspievky s plnou vážnosťou. :-! >:D :*) :-O :'-( :-( ;-\ :-| ;-) :-) 8-s >:-[] :no: :yes:
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 15:00
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
JE TO JASNÉ.
19. 1. 2009 14:46
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
V tomto případě jsem za to rád! :-O
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:40
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Mazda 6 je lepšia než BMW 5! >:D
Avatar - gld
19. 1. 2009 18:11
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
výrok hodný tvojej mozgovej kapacity :yes:
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:36
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Skús tu niečo ty.
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:31
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
na všeobecné múdra a veľpravdy tu máme predsa teba
19. 1. 2009 14:49
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
no Passat a Superb určite vo velkej miere nakupujú vačšie firmy + štátne úrady. A tie vačšinou neberú 1-2 kusy...
A vzhladom k tomu, kolko je tu napr. nemeckých firiem, je to celkom zrejmé.

Samozrejme aj ostatné autá sa predávajú do firemných flotíl, ale v akých množstvách?

Ale to vieš, ja len strielam od buka do buka, možno si všetci tí manažéri dali ráno brainstorming, urobil si project plan, a na mítinku po lahkom pracovnom obede sa dohodli, že zajtra si pojdu kúpiť passaty.... ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 15:00
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Kuko, to je absolútne pravda, že Passaty Superb a tiež Mondeo kupujú firmy. Ale nechceš mi, dúfam tvrdiť, že ak by odrátali firmy, Passaty ostanú na chvoste tabuľky.
19. 1. 2009 15:36
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
tak to si píš že ano
19. 1. 2009 15:53
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
>:-[] si zlý

nie, to nechcem tvrdiť, passat a suberb proste na našich trhoch (teraz myslím ČR a SR) proste dominujú, a nemyslím, že by sa to malo v budúcnosti nejak výrazne zmeniť. Len by tie čísla Passatu a napr tvojej oblubenej Mazdy 6 boli výrazne bližši ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:36
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Kuko, to snáď nemyslíš vážne, že po odrátaní firemných aut by boli čísla v predajoch u Passata podobné ako u Mazdy 6. 8-s >:D Vieš mi povedať, kto by vlastne bol na prvom? >:D
Avatar - T613
19. 1. 2009 18:47
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
pane bože, a toto je výsledek školství po reformě...
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:25
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Skús to objasniť. Ak máš čím.
Avatar - T613
19. 1. 2009 20:54
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
už tou reakcí jsi potvrdil, že selský rozum ti nic neříká.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:35
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
>:D Jasné a vyhrala by to...Laguna. >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
19. 1. 2009 16:34
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
jo to je porad vsude plno kecu jak ma mazda 6 nadhernej design, jaka je to krasa...ale mne se tak moc nelibi
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:31
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Veru, Mazda 6 je tak trochu nudné auto.
20. 1. 2009 12:21
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Videl si to auto vôbec niekedy? Sedel si v nej? Netvrď blbiny keď o tom vieš houno...
Avatar - Katikakus
19. 1. 2009 16:36
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Nova je nejsledovanější televizí. Opravdu si myslíš, že je nejkvalitnější?
Blesk je nejprodávanější deník. Opravdu si mysliš, že je nejkvalitnější?
Lidl je Obchodem roku 2008. Opravdu si myslíš, že je nejkvalitnější? :-!

PS: na jaké že to je Mazda 6 pozici v číslech za celý rok? Nebudeš tomu věřit ale na páté. Celoroční číslal mají větší vypovídací hodnotu než jeden měsíc.
Tak co ty kecy o nevytáhnutí do první pětky. To, že nedokážeš interpretovat několik čísel, svědčí o mnohém.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:34
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Piate, šieste, to nie je príliš odlišné. Ale skús mi vysveliť ako sa môže Mazda 6 s dizanom, ktorý nevidel ešte ani BOH, s jazdnými vlasnosťami na úrovni BMW 5 predávať horšie ako šeď menom SUPERB?
K tomu prvému odstavcu... Je vidno, že o autách máš pramalý prehľad. Auto nie je papier a tam teda je na prvom mieste v predajoch sakra dobré auto. Alebo máš pochyby o Superbe?
20. 1. 2009 12:23
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Vieš čo je to auto? Taká tá kisnička na kolesách a robí to brm brm... >:D >:D
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:24
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Taky do tý puberty jednou dojdeš. >:-[]
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:32
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Já že do nem raz prídem... :-) Ale no tak, skús niečo k veci.
A to "Taky", to je milé. Tak predsa len, si pubertiak. :-) :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:35
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Já tam byl. Ty tam jednou budeš. Možná ti táta koupí i ten playstation.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:38
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
No jasné. Premda si fakt trapný. Skús niečo k veci a hlavne, niečo čo má hlavu a pätu. To, že ty si už bol v puberte, tou snáď neveríš ani ty sám. >:D
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:41
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Ale notak Danielku, buď rád, že jseš ještě dítě.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:23
Re: ZRAZ PUBERTIAKOV
Premdička, uži si to. ;-)
19. 1. 2009 14:49
No nic
Musím k soustruhu. A vy běžte taky makat! Nezapomínejte, že zahálka je čertův polštář!
Rozbalit vlákno
3
19. 1. 2009 15:03
Re: No nic
ja uz makam, prepisuju madarsky psany text od nejakeho soustruznika

kontrolni otazka sousede - ktere jazyky ovladas? :-!
19. 1. 2009 15:12
Re: No nic
To ještě přesně nevím. Musím si přečíst manuál.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 15:07
TAK AKO
Tak vraj Mazda 6 má byť krásou, ktorú ešte nevidel ani BOH, Laguna má udávať tón v strednej triede a Alfa Romeo má v kalite a dokonca v jazdných vlasnostiach poraziť... BMW 3. >:D
A pritom, vie mi niekto vysvelitť, prečo je teda šeď menom Superb na prvom mieste a tá dizajnová perla, Mazda 6 na šiestom mieste, prečo je Passat, ktorý udáva tón v strednej triede na druhom mieste a Laguna, ktorá má byť vzorom aut strednej triedy na piatom mieste. No a ako je možné, že BMW 3 ako prémiový výrobca je na šiestom mieste a Alfa Romeo 159, ktrorá má BMW 3 poraziť nielen v kvalite, ale aj v jazdných vlanostiach je na... poslednom mieste. >:D >:D
Rád si to nechám vysveliť.

P.S.: BRRRRAVO ALFA ROMEO! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
33
19. 1. 2009 15:13
Re: TAK AKO
Tolik otázek najednou neumím ani pochopit, natož abych ti je vysvětlil.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:20
Re: TAK AKO
Musíš na sebe makať. :-)
19. 1. 2009 15:37
Re: TAK AKO
No to je jasné, lebo medveď. >:D >:D >:D
20. 1. 2009 12:24
Re: TAK AKO
A medveď! Dva medvede!! >:D >:D >:D
19. 1. 2009 15:43
Re: TAK AKO
Všichni ty nedšenci do jmenovaných vozů si je napřed musí začít kupovat a také překonvertovat dostatečné množství lidí na tu "správnou" víru.
P.S. To "kopání" do Alfy mě vůbec netěší, protože i když nejsem jejich ani potenciálním zákazníkem, tak za 159 se na ulici vždy velmi rád otočím. Přeci jen je to příjemné oživení toho "fádního" vozového parku.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:22
Re: TAK AKO
Pochybujem o tom, že by sa niekedy začali predávať lepšie. Chýba im na to lepšia úroveň. A pokiaľ ide o Alfu Romeo 159. Je krásna. Ale to nestačí.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:22
Re: TAK AKO
Pochybujem o tom, že by sa niekedy začali predávať lepšie. Chýba im na to lepšia úroveň. A pokiaľ ide o Alfu Romeo 159. Je krásna. Ale to nestačí.
Avatar - Emel
19. 1. 2009 15:46
Re: TAK AKO
507: hele, nebyl ty jsi inspirací pro písničku Čím to je? Nebo je to pouze ono dětské "A proč...?"

1) Superb je na prvním místě, protože je to Škodovka a domácí produkt. To je hlavní důvod a na žádném jiném trhu (možná s výjimkou SK) se to Škodovce nepovede.

2) Šesté místo pro M6 je úspěch, Mazda za sebou nechává i mnohé evropské konkurenty (třeba výbornou C5, což nechápu... jedině že by se prodeje ještě nestihly rozjet). Určitě je to lepší výsledek, než prodeje Passatu v Japonsku ;-).

3) Passat má standardně dobré jméno u firemních zákazníků, marketing VW funguje dobře.

4) Laguna má problémy se svou pověstí, minulá generace si vysloužila ošklivou nálepku co se týče spolehlivosti a napravit tohle prostě chvíli potrvá. Taky nabízí poměrně malé spektrum motorů a výbav, např. nemá automat, takže neuspokojí všechny. I designově se jedná spíš o avantgardu, která každému nesedne.

5) Alfa je individualistická značka, stojí trošku stranou mainstreamu a má jiné cílové skupiny. Pověst také není úplně perfektní, takže není divu, že za celkem vysoké ceny se jich moc neprodá. BMW se momentálně velmi daří.

Hlavně... nechápu ten přístup nejprodávanější = nejlepší a nejkrásnější. Zpochybňuješ tu design Mazdy 6 na základě prodejů, ale chceš snad říct, že nejhezčí auto ve střední je Superb a nejošklivější Alfa? To asi ne, viď...
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:25
Re: TAK AKO
Emel, s tou trojkou si ustrelil vedľa. Japonsko určite nie je pre VW taký trh ako Európa pre Mazdu. :-)
A pokiaľ ide o Alfu, hádam mi nechceš hovoriť, že zato, že ide o individulistickp značku, že to ospravedlňuje jej úbohé predaje. Alfa Romeo je značka ako každá iná, v ničom, orekm dizanu jej autá nevynikajú.
A je pravda, marketing VW funfuje dobre. :-)
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:34
Re: TAK AKO
japonsko je dôležitý trh pre VW...alebo sa folcvágen aspoň tak tvári..nie žeby sa mu darilo tak ako mazde v európe ale snaha sa cení..
Avatar - Katikakus
19. 1. 2009 16:15
Re: TAK AKO
Nova je nejsledovanější televizí. Oprabvu si myslíš, že je nejkvalitnější?
Blesk je nejprodávanější deník. Opravdu si mysliš, že je nejkvalitnější?
Lidl je Obchodem roku 2008. Opravdu si myslíš, že je nejkvalitnější? :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 16:27
Re: PŘIZNÁVÁM SE ...
V Lidl jsem NIKDY nebyla ..
Blesk jsem si NIKDY nekoupila ..
Safra - tak tady bych "kecala"/vymýšlet si musela ;-)
Avatar - gld
19. 1. 2009 18:16
Re: PŘIZNÁVÁM SE ...
ten trefný príspevok o nove blesku a lidli zrejme smeroval na nášho obľúbeného daniela 507 ktorého snom je fábia v červenej corride
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:26
Re: PŘIZNÁVÁM SE ...
Už si sa tu predviedol s tým, že Kia je v realite rýchlejšia než na papieroch... :-) Uznávam, že nie vždy to platí, ale hádam tu nechceš polemizovať o tom, Alfa Romeo 159 je lepšia v podvozku ako BMW 3. 8-s >:D
Avatar - Katikakus
19. 1. 2009 20:41
Re: PŘIZNÁVÁM SE ...
Urcite mi se hodis odkaz, kde jsem napsal, ze KIA je rychlejsi nez na papiru. Sem s nim. :-!
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:46
Re: PŘIZNÁVÁM SE ...
Pardon, výkonnejšia. Ešte, že ma tak chytáš za slová. :-)
Avatar - Katikakus
19. 1. 2009 21:07
Re: PŘIZNÁVÁM SE ...
Tuto debatu ukoncuji.
Ja svoje tvrzeni dokazu obhajit, coz jsem taky udelal v debate s tvym vzorem, rektalni alpinisto. Uvedl jsem objektivni zdroj, na ktery jste nebyly schopni sesmolit smysluplnou odpoved. Jenom tady placas nesmysly a jses vsem pro smich. :no: :-!
Avatar - ethicon
19. 1. 2009 21:10
Re: PŘIZNÁVÁM SE ...
nebudem polemizovať stačí ti nemecký test v auto-motor-sport??? názov hovorí za všetko Alfa Romeo 159 better car then BMW3...jazdné vlastnosti no1. Alfa no2.BMW3 Mondeo 3 MB C 4 atd atd... :-!
19. 1. 2009 16:40
Re: TAK AKO
čomu prosím zase nerozumieš?

pozri si predaje v Japonsku, pozri si predaje v Taliansku, pozri si predaje vo Francúzsku.

a potom nám napíš, či si ešte stále myslíš, že najviac predaných kusov=kvalita ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:28
Re: TAK AKO
Hádam tu nechceš uviesť úmeru najviac predaných kusov=nekvalita Máš pocit, že Superb je nakvalita? Já si hlavne vôbec nemusím pozerať predaje v Japonsku. Neviem ako to myslíš, či sa tam dobre predáva Mazda, čo je logické alebo, že sa tam nepredáva Passat tak ako Mazda. Hlavne si uvedom, že Japonsko je ostrovný štát, Európa svetadiel.
Avatar - T613
19. 1. 2009 18:51
Re: TAK AKO
počet prodaných kusů neznamená automaticky kvalitu. Kvalitní výrobek neznamená, že bude automaticky nejúspěšnější.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:27
Re: TAK AKO
To je pravda, ale len obecne. Dúfam, že tu nechceš polemizovať o kvalitách Superbu.
Avatar - T613
19. 1. 2009 20:55
Re: TAK AKO
pravda je vždy obecná, ale to bys musel používat to co máš mezi ušima
19. 1. 2009 23:39
Re: TAK AKO
Vakuum se dá použít na spoustu užitečných věcí,ale na myšlení néééé ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 00:50
Re: Polemizovat ...
...NEchci. To co rozhodla mezinárodní porota Car of the Year 2009 je pravda :yes:
Superb věru NEní špatný, ale jsou tu "lepší" :-)
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:21
Re: Polemizovat ...
Hele Danielku, máš doma akvárko?
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:26
Re: Polemizovat ...
Prečo Danielku?
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:46
Re: Polemizovat ...
20. 1. 2009 12:28
Re: Polemizovat ...
určite nemá... >:D
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 1. 2009 21:05
Re: Polemizovat ...
ty se asi doma hodně nudíš co, mi připadá že se akorát chceš pohádat a zbytečně tu ucpáváš diskuse.

Jinak -už podesáté (ode mne poprvé)- čísla prodejů nových aut vypovídají o jejich kvalitě dost málo
Avatar - King
19. 1. 2009 15:40
Accord
Tak musím zamáčknout slzu. :'-( přestože se dá říct, že byl rok 2008 poznamenán výměnou generací u Accordu, kdy od června aut 7. generace už moc nebylo a od června nabíhal prodej 8G, výsledek je pro Hondu dost zoufalý. :-( :no: Zajímalo by mě, zda je to houževnatým odporem k účasti v cenových válkách nebo ještě něčím jiným. 8-s
Rozbalit vlákno
3
19. 1. 2009 16:00
Re: Accord
já nechápu, proč tě to štve? Chystáš se koupit ojetinu a chceš mít velký výběr? Nebo chceš aby Accord byl Oktávkou střední třídy a 8 z deseti vedoucích pracovníků na ní jezdilo?
Nebo seš prostě fanda Accordu a chceš ho potkávat na silnici 20x za den?

Jestli ani na jednu z těchto otázek jsi nemohl odpovědět ANO, tak ti můžou být prodeje Accordu v ČR putna. Jestli se ti líbí a chceš ho, budeš to tak cítít jestli prodá 100 nebo 500 měsíčně.

Mně osobně se líbí moc :yes: Na fotkách sice vypadol trošku divně, předposlední generace se mi totiž hodně líbila, ale v reálu je povedený.
19. 1. 2009 16:21
Re: Accord
Sakra, no jo. Už jsem psal výše, že mě docela překvapila čísla Lega ve vztahu k ostatním a tak nějak jsem bral jako samozřejmost, že Accordů se prodalo více, ale ouha.
Opravdu bych čekal více Accordů. Přeci jen mi přijde, že Subaru je vnímáno jako ještě větší "exot" než Honda s ještě užší klientelou.
Vzhledem k číslům ale nevím, zdali to označit jako úspěch Subaru, nebo selhání Hondy. ;-\
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 16:25
Re: Accord
Selhání hondy (jednoznačně) ;-\
Avatar - Ji/Ri
19. 1. 2009 18:02
re: 507
Už to nehul plejstejšnový diamantový kovboji...A nekopči gtiho - je to zpočátku sice směšné, ale pak spíše trapné...pokud se ovšem nesnažíš o recesi... v tom případě v poho.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 18:23
Re: re: 507
Tuhle sám psal, že už brzo bude mít řidičák. Prej už za 6 roků. Táta mu ten playstation ještě nekoupil.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:29
Re: re: 507
Môžeš mi ukázať kde som písal, že už o šesť rokov budem mať vodičák. :-)
P.S.: Aspoň si sa nám priznal, že ti je 12. >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
19. 1. 2009 19:09
Re: re: 507
Včera pod Míťou, komu se to pod těma tvejma vejblitkama chce hledat?
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:28
Re: re: 507
TAK KDE?
Ale hlavne, že si nám povedal, že ti ešte do získania vodičáku zostáva ešte šesť rokov. >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 06:29
Re: re: 507
V diskuzi pod článkem o Mitu.
Daniellku, já už řidičák nějakej ten pátek mám. Ale bys ses ve tvým věku měl věnovat něčemu jinýmu. Dej de třeba na hokej, tam už z tebe tu neslušnost někdo vyklepe.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:30
Re: re: 507
No Jiri, tak já teda žiasny plejstejšnový diamantový kovboj nie som. Ani nehúlim. No vieš mi vysvetliť, prečo ak je Laguna vzor, je na piatom mieste?
19. 1. 2009 18:54
Re: re: 507
A preco je laguna pred bmw a mercedesom? Znamena to ze je laguna lepsia ako bmw? A co Ti povedala mama s otcom ked si sa ich opytal: "Preco? Vie mi niekto z Vas konecne povedat preco nie som normalny?"
19. 1. 2009 18:59
Re: re: 507
Mrkni se ještě jednou na tabulku, ať si tu nad hlavou nemáváš nevypranejma trenkama.
19. 1. 2009 19:09
Re: re: 507
nejaky problem s tabulkou strejdo? Jo to je zivot, kazdy mesiac cakanie na tie spravne tabulky, to je skoro ako cakat na dochodok, nie? Sa celkom desim ze to so mnou po sedemdesiatke bude podobne, ze si raz budem po veceroch ucuravat do pampersky nad tymi spravnymi tabulkami
19. 1. 2009 19:16
Re: re: 507
No, začti se trochu hlouběji, máš naději, že ti to dojde. Ale ta tříciferná čísla, to je vořech, co >:D

P.S. Co máš s tou sedmdesátkou, slavíte dědu?
19. 1. 2009 19:28
Re: re: 507
vidim 1.superb, 2.passat, 4.a4 . To je parada, to je radost pozerat. To musi niektorych ludi hriat pri srdiecku. Bohvie co by na to povedal Adolf. Tot len 70 rockov dozadu snivajuc o masovom aute slavnostne polozil zakladny kamen tovarne vo Wolfsburgu. Ten by ziral,ten by bol rad. No co, aspon nieco tomu kovbojovy vyslo.
19. 1. 2009 19:47
Re: re: 507
Ten Adolf, to je tvůj kámoš z tvé oblíbené knajpy? Nebo jako kdo? Dute, je mi jasné, že ten svůj blábol, o umístění laguny tu těžce neseš, ale má rada je - nesnaž se to maskovat tím, že budeš kolem sebe kopat až někam ke Stalingradu. Normálně si přiznej, žes (tradičně) ulít´a jede se dál. Já osobně od tebe nic jiného ani nečekám.

P.S. Stále se domníváš, že laguna prodala více než trojka ci C-klasse? :-)
19. 1. 2009 20:04
Re: re: 507
aha, konecne som Ta pochopil, kam s tou tabulkou mieris. Tak takto strejdo. Daniel Matelko spomenul 5. miesto Laguny. Z toho uplne logicky vyplyva ze sa bavi o predajoch 12/08. Takze som mu naznacil ako sa veci maju vo vztahu k predajom za 12/08. Keby sa Daniel Matelko bavil o celorocnych predajoch, tak by spomenul lagunu na 8.mieste a ja by som mu jeho postihnutie musel pripomenut na inom priklade. Takze tak strejdo, toto ti uplne nevyslo, keby som bol zly, poslem Ta po mokre uteraky. Ale Ty si po ne musis skocit aj tak, ze? A ten Adolf...s tym by si si rozumel.
19. 1. 2009 20:07
Re: re: 507
>:D :no: 8-s >:D ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:32
Re: re: 507
Takže strejdo, daniel matelko. Hele, ten nick dute...nedá mi to. Poklop si na hlavu a opíš nám potom ten zvuk. >:D
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:38
Re: re: 507
stavím rubeľ proti kopejke že taký "päťstosedmoidný" ako u teba nebude
19. 1. 2009 21:39
Re: re: 507
Matelko, to mozes zistit aj sam, az budes niekedy v Spanielsku, zastav sa v corride, vyber najkrajsieho, mladeho, drzeho bycka a poklop mu rukou na celo.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:37
Re: re: 507
Ak by sui dutko nemal dutú hlavu, tak by si vedel, že BMW a MERCEDES-BENZ je prémiová trieda a Laguna mainstream.
19. 1. 2009 21:58
Re: re: 507
Si blazon? Laguna je najlepsia. Ako moze byt model s takym nepremiovyn nazvom ako A4, alebo 3, alebo C lepsi ako model s krasnym menom? Skus si teraz ako sedis pred PC opakovat nahlas 3 minuty vkuse la-gu-na, la-gu-na, la-gu-na. A potom to skus opakovat s a4, a4, a4. Alebo len 3,3,3. Ak si neni hluchy, sam musis pocut ten priepastny rozdiel v kvalite a prevedeni. Proste laguna je spica. A o insignii ani nevravim, za rok po premiach ani pes nestekne, ver mi.
19. 1. 2009 22:14
Re: re: 507
Hele ty jedeš! Zejtra jdu k zubaři, tak to dám k dobrýmu.
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2009 10:22
Re: re: 507
At si to tvoje opakuji jak chci, stale slysim jen "Rendlik Rybnik". A konstatuji, ze to je strep. Ostatne jako vsechny vyrobky firmy rendlik a syn. :-!
Az nekdy najezdis svuj prvni milion km, budes dobre vedet, jaky propastny rozdil v kvalite a provedeni je mezi rendliky a poradnymi auty. Tedy pokud v te dobe jeste bude rendlik existovat, o cemz vazne pochybuji. :-!
19. 1. 2009 18:53
ZAMETAČKA
Tak je zameteno. Každý na svém stupni, každému stupeň, který si zaslouží. Jistě. Nebo se tu snad někdo domníval, že by snad mohlo Mondeo sejmout Passata? Bylo tu pár těch, co si to sice tajně přáli ovšem ani oni tomu sami nevěřili. Jak by mohli, auto, které je v pátém roce svého modelového života a stále nikdo nepřišel s ničím jiným. A paradox? Jo, aktuálně se láme design... ano, ovšem směrem k... Passatovi.

Kdo viděl Passat CC naživo ví, že mimo CLS tu není nic jiného, co by dokázalo přebít šarmem tyto dva vozy. Popravdě, CC je zjevení. To je dokonalá exkluzivní vizualita sportovního sedanu jednadvacátého století. Aktuálně můžeš porovnat s novou Vectrou. Jo, ta sice těžce zavaří Mondeu, ovšem na Passata samozřejmě nedosáhne. No, jen porovnej stylovost přistrojové desky Vectry a Passata.

A nenech se zmást vysokým postavením laguny. Podívej se na celoroční čísla...

Takže nakonec je to zde přesně stejně (s logickou anomálií) jako v celé Evropě. Ti nejlepší jsou na vrcholu, a kde máš hledat ty nejhorší, to snad víš sám. Ne, ne, nemyslel jsem na tvou garáž, myslel jsem na tabulku...

Velkou radost nám všem jistě dělá Superb. A zaslouženě. A Accord? Ten skončil přesně tam, kam patří, to znamená někam do středu tabulky. Tedy rada na závěr? Jo, chceš-li dokonalou káru, dívej se směrem nahoru, tohle ovšem platí nejen u aut...

Mainstreamový Superb je první, supermainstreamový Apoštol je druhý a prémiová (!) A4 je čtvrtá... BRAVWO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
80
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 19:06
Re: ZAMETAČKA
Tedy milý GTi! Já chápu že vy (ASI) "zaslepený" koncernista, ale to nejprodávanější skoro NIKDY není to nejlepší ;-) to mne tatínek učil už jako malou holčičku a platí to snad úplně ve všem :-)
Já tedy NEvím, ale opravdu je nejlepší Madonna a Britney Spears? A z českých filmů patří na vrchol dílo zvané "Kameňák"?
Já tedy CC viděla (a brzy se dočkáme i CCccombi ;-) ), ale věru "uhranuta" jsem NEzůstala, asi PROTO, že už jako malé holčičce mi tatínek vysvětlil, že MNOHEM důležitější než "kabátek" je u auta podvozek a DALEKO důležitější než materiál na palubce je motor. Ale, když se vám vytvarování vnějších plechů zdá tím nejdůležitějším ... mně třeba příjde tak trochu "out", že passat "golfí" podvozek z octavia používá ... cenově výbodné to věru JE, ale "jásat" nad tím já nějak NEmohu :no: To takový accord MNOHEM sofistikovanější konstrukci podvozku používá ... a jásat nad tím, že většina lidí to NEocení, resp. klidně si to "horší" řešení často dokonce za vyšší peníz koupí? To mi věru až TAK "veselé" NEpříjde ;-\
Velkou radost vám dělá superb? Vy máte nějaký podíl v porsche holding jste majitelem akcií vw, či dodavatel dílů pro tento model? Nebo jen "fandíte" a "podporujete" ukrajinské polské a české dělníky v automobilce? A jaký vztah máte k dělnictvu v Kolíně a Nošovicích?
Pěkný den :-)
19. 1. 2009 19:20
Re: ZAMETAČKA
Pěkný den? No, to mi ho přeješ brzy, Kylie, vždyť je skoro po zavíračce >:D Hele, k těm tvým blábolům, které tu už nepíše ani noční vrátnej se snad nebudu vyjadřovat. Aspiruješ na Zlatý ventilek v kategorii Slepá bába...
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 19:32
Re: ZAMETAČKA
Passat je nejlepšííííí
A passat cc je ještě lepšííííí
A oba dohromady jsou "fenomenální" a vlastně NEchápu proč se vlastně vyrábí M6 a Accord a IS a 159 a C5 a S60 a C a ... když stejně VĚTŠINA konečně pochopila, že ...
PS: Bylo to už "správně"? A na co "kandiduji" teď? ;-)
19. 1. 2009 19:41
Re: ZAMETAČKA
Řekl bych že tvůj ustřední motiv je právě to, proč se vyrábí Accord či co, když tedy ten Apooštol je tak dokonalej... No, ty se opravdu domníváš, že na světě se vyrábí jen dokonalé věci?

Kandiduješ tu stále na to samé - na Slepou bábu. Časem pochopíš, proč jsem ti to psal. Sice chápu, že jako novej nemůžeš vědět, co se tu všechno napsalo za posledních patnáct let... no možná právě proto bys měl být zdrženlivější v rozletu. Neb takto jsou zde tvé příspěvky pozadu tak o pět diskzuních let. Problém je, že si buduješ diskuzní profil na vyčpělých, překonaných větách. O formě v tvém zájmu raději nepíši nic.
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 19:57
Re: Má milá GTi!
Já sice NEvím co se psalo ZDE, ale možná jsem tou dobou sbírala infiromace ONDE - a NEstěžuji si ;-)
Já tedy moc dobře "vím", že se NEvyrábí jen kvalitní věci (no, málem naopak), a právě PROTO kritizuji, když se něco "přežene" dělá "špatně" - že NEchodím "masovou" cestu - už tu pár let jsem - já VíM!
PS: Milý GTi, jsem ráda že jste mne "varovala", ale pokud jsem za dvacetiletými kluky o "pětiletku" (jak píšete), potěšila jste mne - jsem opravdu spokojena, já bych "tipla" si, že proti některým diskutujícím i o něco "více" než 5 let "zkušenější" jsem ;-)
PPS: Takže to TAKÉ NEbylo "správně"? Tak já zůstanu u "svého" - současné "praktiky" koncernu vw se mi NElíbí :-)
19. 1. 2009 20:01
Re: ZAMETAČKA
Nejsi, Kylie, minimálně diskuzně, lidsky, zkušenější nejsi. Zůstaň si kde chceš, ale když už na mne reaguješ, ať to má lajnu.
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 20:14
Re: Má milá GTi!
Bude to mít "lajnu", to vám SLIBUJi milá GTi!
Přesně takovou, jakou budu JÁ chtít ;-)
Ale když mne NEbudete "trápit", já NEjsem ta "zlá" :-)
Mne jen překvapila vaše "glorifikace" passat cc a superb. No ano! Já málem zapomněla. Vy jste mi minule neodpověděla: Pročpak taková "oslava"? Jsou mainstreamové produkty vaši "favoriti" (u toho passat-etalon mne ten podvozek golf trochu "mrzí", vás ne? Opravdu superb a passat za "nej-" mezi všemi považujete?
PS: A v čem? :-)
19. 1. 2009 19:28
Re: Má milá GTi!
Psát, že Passat je kvůli podvozku z Golfa "out" je trošku dost zcestné. VW používá modulární podvozky, takže nadneseně řečeno může na "stejném" podvozku vyjet Lupo i Caravella a každý bude pro svůj daný účel vhodný. Mezi takovým Golfem 1.4MPI a Passatem R36 je doslova gigantický rozdíl a přesto mají "stejný" podvozek a myslim, že to opravdu nikomu nevadí ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 19:38
Re: Má milá GTi!
Psát že díky "modulárnímu" podvozku vw je JEDNO co na něm je postavené, že je to vždy "super" - :no:
Fanouškům vw to jistojistě NEvadí, já bych řekla, že je lepší podvozek "sofistikovanější" konstrukce - ale preferujete-li "levnější" řešení (resp. NEvadí-li vám) - nechte se "okrádat" - to je vaše věc ;-) Ale NEříkejte, že je to "jedno"
PS: ZAPOMEŇTE na konkrétní znáčky/loga na kapotě a řekněte - chcete za STEJNOU cenu:
a) vpředu mcpherson, vzadu zkrutná příčka
b) vpředu dvojité lichoběžníky, vzadu multilink
Nuže ... ;-)
19. 1. 2009 19:46
Re: Má milá GTi!
Nuže Vám mohou dopředu i dozadu dát cokoliv. Je to skládačka jak lego. Co technické oddělení navrhne a zákazník bude ochoten zaplatit, to tam bude. To není zastávání VW, to je jen vyvracení nesmyslu, že je na "stejném" podvozku něco špatného. Krom toho stejný systém stavby se rychle šíří a VW není jediný kdo to dělá. Uchází mi však stále ten boj proti VW, jelikož srovnatelná konkurence nabízí pod podlahou více méně to samé ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 19:48
Re: Má milá GTi!
To byl od vás maličko "úhybný" manévr!
PS: VW je ale těchto "lumpárniček" vůči zákazníkovi "král"
PPS: Tak copak si jako uchycení náprav "vyberete" ;-)
19. 1. 2009 20:05
Re: Má milá GTi!
To není úhybný manévr, jsme v jiné cenové, takže u VŠECH značek lze čekat jen jednodušší (levnější) řešení. Já bych si samozřejmě vybral dopředu i dozadu torzní tyč ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 20:46
Re: Má milá GTi!
Další "uhýbačka"? ;-)
No co se onoho "levnějšího" řešení týče ... ono je to poslední dobou spíše naopak (a vw opravdu "ztrácí" - tedy "kvalitu", ne prodeje ) ;-\
PS: To s tou tyčí je docele :yes: a za jaký vůz byste ten trakař připojil ;-)
PPS: Za vůz s jakým uchycením náprav? :-)
19. 1. 2009 23:33
Re: Má milá GTi!
Doufám, že s řádným uchycením, nerad bych ho někde potratil :-) Jezdím jak s McPhersonem vepředu a torzní tyčí vzadu, tak s čtyřprvkem vepředu a McPhersonem vzadu a nemám s obojím sebemenší problém ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 00:09
Re: Má milá GTi!
Ok, já dokonce jela (to tedy jen "odhaduji" :-) ) s tou tyčí vpředu/vzadu co se "do 3 kabátků" v kolíně "balí" a i TO docela "sedí a jezdí" (a snad dokonce "lépe", než by člověk věřil/očekával :yes: )
Nicméně ve třídě milionových resp. dokonce PŘESmilionových vozů mi to/ono "passat(í)" řešení příjde ...
20. 1. 2009 08:56
Re: Má milá GTi!
Taková malá technická. Jak, s tímto přístupem, rozdýcháváš "klacek" vzadu u Civica, když Honda se snaží už nějakou dobu prezentovat jako technicky a sportovně zaměřená automobilka ( + jejich "zelené" tažení )? Nota bene u CTR, který je vlastně jedním ze 2 nejsportovnějších modelů značky.
Tohle mi přijde jako trochu větší "podraz" na zákazníky, než u VW, kde dělají prakticky to samé už řady let.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 11:25
Re: Milá figurko!
To mne věru trochu ZKLAMALO! Prý to z jízdních vlastností NEní poznat/cítit, ale "muzí" mne to .. Jak se "vylepšují" tlumiče, tak prostě asi lze "šidit" ... no ale NElíbí se mi to!
PS: Pokud vím, honda docela BIG trable/problémy má, asi možná šéfstvo trochu "špatně" někde odbočilo .. jak jsem četla o jejich úsporných opatřeních a trochu "jiném" směřování firmy - připomíná mi to "úlet/odbočku" co před pár lety udělala mazda, kterak se k "masovým" modelům snažila přejít a výsledek byl ... "tristní" ...
PPS: Já se do vw "opírám" neb někdy začátkem 90tých let (vlastně cca přesně v době pádu železné opony) "odbočili" a výrobky "za málo peněz hodně muziky" či "zajímavá jiná alternativa" proměnili v KONFEKCi + zpupné projekty typu koupě Rolls Royce, Phaeton, Veyron - to jim, spolu s proměnou z nejlevnějšího/zajímavého v nejdražšího/nudného nějak NEmohu "odpustit"
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 1. 2009 21:24
Re: Milá figurko!
Na auta mám stejný názor jako váš otec, nejdůležitější je pro mne jak auto jede, přístrojovku může mít třeba z papundeklu. vždycky se usmívám jak zdejší "odboníci"
s á h o d l o u z e řeší jaký má to a to auto plastíky pod volantem atp... >:D

Tenhle příspěvk se netýká témtu ale potěší najít někoho s podobným názorem.. :yes:
Pěkný zbytek dne
19. 1. 2009 22:16
Re: Milá figurko!
A co s holkama? Taky je ti fuk, jak vypadá, hlavně že si vrzneš? :-O
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 1. 2009 22:30
Re: Milá figurko!
jak má baba dobrej podvozek... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 22:23
Re: Milý weed.farmer(e)!
Děkuji ;-), jsem ráda když narazím na někoho "normálního" (tedy člověka s "NEmasovým" názorem/vkusem) :-)
PS: Je až NEuvěřitelné (a trochu "smutné"), jak obrovské procento lidí (i ZDE, na "specializovaném" servru) dá JEN na vzhled apod.
Pěkný den a "vydržet", "přesile" nevzdávat - "davu" odolávat :yes: ;-)
20. 1. 2009 09:05
Re: Milý weed.farmer(e)!
Kylie ale ty to pořád nechápeš. Proč konkrétně VW hanit kvůli technice, když je to nejmasovější automobilka, která se nikdy neprezentovala jako nějaký inovátor s poslední hi-tech technologií.
Od toho jsou tu jiní. A vlastně kdo to od VW čeká ?
Osobně není VW můj šálek čaje. Mé sympatie míří daleko na východ, ale to neznamené, že bych měl zavírat oči před nesporným úspěchem VW.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 11:18
Re: Milá figurko!
TENTO váš příspěveček věru CHÁPU! A dokonce s ním NAPROSTO souhlasím :-)
ALE (k vašemu): "...vlastně kdo to od vw čeká?", říkám ... většina! Mám pocit že VĚTŠINA lidí si "představuje" výrobky vw jako nej- (lepší, spolehlivější, ale i technologicky -vyspělejší atd.) - a tím NEmyslím nějaké nicky typu 507 či GTi apod. ale "dav" (a jak správně píšete, často to NEní pravda)
PS: Co konkrétně z "daleko na východě" vyrobených vozů vás "bere"? Já od dětství jenajen toyota jezdila, mé první auto honda byla i subaru jsem už měla, snad jen v žádném nissan jsem nikdy (kupodivu :-O ) nejela ..
PPS: Subřenka mi asi "nejsympatičtější" je, škoda že k "famózní" koncepci pohonu není "lepší" "vršek", řekla bych já .. :-)
20. 1. 2009 13:01
Re: Milá figurko!
>:D Tak to se povedlo. U mě to bylo od Hondy přes Toyotu k Subaru. Bohužel pracovně ještě okořeněno Škodou, ale taková je politika většiny českých společností.
V tom chápaní VW se asi shodnem, jen na to jdeme každý z jiné strany. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:40
Re: Milá figurko!
Ano, souhlasím ;-) - také mám pocit, že jsme na stejné "vlně" ve stejném "proudu" ..
PS: Popravdě mně si všichni divili (no, diví), že já nakonec "došla" k C5kám (byť "top" verzím Exclusive) ... ale mně na MÉ ježdění/cestování z těch "zapalatitelných" vozů opravdu vyhovují snad nejvíce ..
20. 1. 2009 08:46
Re: Milá figurko!
Jenže Kylie, právě u toho Passatu, který se dá označit za supermainstream je nejdůležitější celkový dojem z toho vozu, než super motor(y) a špičkový podvozek.
Troufnu si říct, že procento zákazníků automobilového průmyslu, které se orientuje v technice a použité technologii ( takže v podstatě automobilový nadšenci ) je mizivé. Naopak, hlavně v těchto kategoriích "bežných" aut o kterých se tu bavíme je nutné zaujmout to "stádo" a to je daleko jednodušší hezkým kabátkem, vyhřívanou "židlí" atd. než víceprvkovým zavěšením a proměnným časováním celého auta.
A ten zmiňovaný Accord je toho krásným příkladem.
Dnes není problém postavit takřka "raketoplán", ale k čemu, když to skoro nikdo neocení. K prezentaci technologie a schopností automobilky jsou tu jiné kategorie aut.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 11:39
Re: Milá figurko!
Opět "souhlasím", co mi však "ruší" je "davové" vnímání modelu passat jako "etalon(u)"
Prostě marketing zde vítězí nad technikou - což věru NEní překvapení. Stejné je to i se spolehlivostí, "davové" vnímání je také JINÉ než REÁLNÉ hodnoty (v prvních letech a prvních 100.000 km je dle více zdrojů Alfa 159 SPOLEHLIVĚJŠí passat - jakápak je asi "představa" 10ti náhodně vybraných chodců na ulici; nebo ještě "hůře", jakápak je asi představa místních diskutujících? kolik si jich připouští, že alfa je OPRAVDU spolehlivější/lepší než passat?).
Prodeje naznačují jak to je ... mne prostě jen "mrzí" ty "vyjeté koleje" ...
Je to stejné jako jsem se nedávno setkala s majitelkou menší firmy co si zrovna novou fabii za téměř 400.000 koupila, na dotaz PROČ odpověděla: že je česká (není), má nejlevnější servis (nemá) a je asi nejlepší/nejspolehlivější (není) ... tak asi takhle nějak (jsem to myslela .. TO mi až "vadí").
Takže tak trochu (já to vím :-) ) "donquijotuji" ;-)
20. 1. 2009 13:07
Re: Milá figurko!
Ano, tohle je přesné a s tím souhlasím.
Mě zase ale vadí ta "zfanatizovanost" odpůrců koncernu, kteří sami GTIho a spol obviňují z fanatizmu ke koncernu.
A přesně to co píšeš mě ve vztahu k VW nijak moc netrápí.
Nelze ale popřít, že VW úspěšnou automobilkou je.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:32
Re: Milá figurko!
"Úspěšnost" věru NEpopírám :-), ale takovýto "úspěch" ve mne příliš "kladné" pocity NEvyvolává (NEbudu "oslavovat" mcdonald za to že je k dostání už i v Tibet)
Já klidně a ráda pochválím 2.0 TFSi - prostě protože to JE povedený motor, a je dobře že k scirocco se u vw vrátili (ostatně současné vedení se opravdu "snaží" trochu "změkčovat/napravovat" některé "nabubřelosti" minulého šéfa koncernu - což "kladně" vnímám) a R8 se mi opravdu "líbí", ale NEbudu nadšeně jásat z A4 s předním pohonem a motorem 1.9 TDi PD a nazývat tento shluk součástek "prémiovým vozem" jenž konkuruje bmw 320d (popravdě tady je možná "lepší" volbou i C5 2.2 HDi - obzvlášť pak Biturbo verze), neb jsem někde zaslechla že má: "Vorsprung durch Technik" ..
PS: Pěkný den (asi to vidíme tak trošičku/částečně "obdobně", řekla bych) a já jdu "donqui... :-)
20. 1. 2009 14:41
Re: Milá figurko!
:yes: Hlavně díky za kvalitní výměnu názorů.
19. 1. 2009 19:32
Re: Milá figurko!
Vrchol Tveho zivota, ze? Kazdemu co jeho jest.
19. 1. 2009 19:43
Re: Milá figurko!
Nerozunmím, obnaž se.
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:22
Re: Milá figurko!
Passat CC je jediné maisntreamové auto, ktoré vyzerá ako prémiový automobil. Je nádherný a ušľachtilý. :yes:
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:40
Re: Milá figurko!
ušľachtilý ako ukrajinská železná ruda
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:42
Re: Milá figurko!
No proste zraz pubertiakov. :-)
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:44
Re: Milá figurko!
z rady príliš nevybočuješ ;-)
19. 1. 2009 21:05
Re: Milá figurko!
Přesně :yes:
20. 1. 2009 12:35
Re: Milá figurko!
Nádherný, ušľachtilý. Aspoň jeden pekný Volkswagen. S jedinou chybičkou, sami nebolo schopní pekné auto vymyslieť, tak okopčili Mercedes... :no:
Avatar - Katikakus
19. 1. 2009 20:48
Re: Milá figurko!
507 mi nebyl schopny smysluplne odpovedet, tak snad to zvladnes ty (ne, delam si legraci, ja vim ze to nebude smysluplna odpoved):
Nova je nejsledovanější televizí. Opravdu si myslíš, že je nejkvalitnější?
Blesk je nejprodávanější deník. Opravdu si mysliš, že je nejkvalitnější?
Lidl je Obchodem roku 2008. Opravdu si myslíš, že je nejkvalitnější?
19. 1. 2009 21:08
Re: Milá figurko!
Pokusím se sestoupit na tvou tupou úroveň a v té úrovni spáchat příspěvek - kakusi, pokud to cos napsal myslíš vážně a pokud tím příspěvkem reaguješ na můj horní příspěvek k ročním prodejům ve střední třídě, pak... pak mi nezbývá než ti opravdu upřímně a velmi vážně napsat, že... mokrý hadry se se fasujou... >:D :no:

Bože, kolik ti je? Devět?
Avatar - Katikakus
19. 1. 2009 21:14
Re: Milá figurko!
Ok, jsem rad ze jsem se nemylil. Chtel jsem jednoduchou odpoved na kazdy z tech tri jednuchych dotazu, ktere jsem polozil. 507 se odpovedi vyhnul, a jelikoz jste jak bratri, naivne jsem myslel, ze ty bys mi mohl pomoci vyresit me dilema. Tak nic.
PS: Zlaty analek, ci co to kluci hrajete, nebude?
20. 1. 2009 11:52
Re: Milá figurko!
Nemám moc času, ale na tohle musim odpovědět (pak se vrhnu na Kylie :-) )
Nova je nejsledovanější a také si myslim, že je nejkvalitnější českou stanicí. (Ne není mi 12 kvůli Pokémonům, ani 80 kvůli Růžovce) V rámci českého volně šiřeného televizního vysílání je největší pravděpodobnost, že něco koukatelného zastihnu na Nově než na pseudoveřejnoprávní ČT nebo nuzné Primě. (sport nepočítám) /// Blesk bude také z bulvárního plepsu nejkvalitnější, ostatní jsou jen stejné nebo horší kopie (Ne, Blesk nečtu, stejně jako nečtu prakticky žádný denní tisk) ... a Lidl? podle nějakých kritérií asi nejkvalitnější byl, když se stal obchodem roku, nebo ne? (nemohu soudit)
Avatar - Katikakus
20. 1. 2009 13:05
Re: Milá figurko!
>:D >:D >:D Tohle byl doufam vtip. Pokud ne, tak te opravdu lituju. :no:
20. 1. 2009 13:20
Re: Milá figurko!
No tak se do toho pusť, rád si poslechnu tvůj názor. Já v jeho názoru nevidim žádnej rozpor. Že na Novu kouká nejvíc lidí asi těžko zpochybníš a že zbytek bulváru kopíruje Blesk taky. Lidl moc nechápu, když je asi 4 roky ve ztrátě bez ohledu na investice.
20. 1. 2009 13:26
Re: Milá figurko!
:yes: PS: na ten Lidl bych měl jeden tip, sice tam zajdu tak jednou za čtvrt roku, ale maj nejlepší lovečák... to mi na obchod roku stačí, jinej salám nežeru >:-[] :yes:
20. 1. 2009 13:32
Re: Milá figurko!
Tam maj lovečák? A neni točenej? >:D
20. 1. 2009 13:41
Re: Milá figurko!
Nene, pravý lovecký ... ideální poměr kostní moučky, sójy, vepřové kůže a konzervantů :-) :yes:
20. 1. 2009 13:53
Re: Milá figurko!
No už sem se lek, že napíšeš masa :yes:
Avatar - Katikakus
20. 1. 2009 15:48
Re: Milá figurko!
Ja vim, ze na Novu kouka nejvic lidi, prave proto jsem ji uvedl - nic to totiz nevypovida o jeji kvalite. Rozhodne se ale o ni neda rict, ze by patrila mezi kvalitni TV stanice. Je to lidova zabava pro masy, od vseho trochu ale nic moc kvalitne. Za kvalitni povazuji specializovane kanaly jako Discovery, CNN, Premiere atd. Z ceskych se o urcite kvalite da mluvit u CT2, CT4 a CT24.
Blesk to same - ja psal o denikach ne o bulvaru. Blesk kupuje nejvic lidi, ale neznamena to, ze je kvalitni - je to jenom bulvar, nic vic. Hodnotne informace tam najdes ve velice omezene mire.
Proc jsem mluvil o Lidlu ted jiz zajiste chapes.
20. 1. 2009 16:34
Re: Milá figurko!
No jak se to vezme... u mě převládá CT24, ted Z1 a CNN. CT1 a 2 je celkem OK, ale někdy je to spíš daný hlavně absencí reklam. U CT2 je to zaměření - dokumenty, výuka diváků a perly kinematografie. Discovery a spol by uměl asi kde kdo, ale kdo by to živil. Stát ne. Novu beru, jako TV s filmama, na který bych jinak musel do kina a ještě si při nich můžu dojít na záchod. Jinak Blesk a zprávy na Nově jsou přesně takový, jako jsou lidi.
Avatar - Katikakus
20. 1. 2009 16:46
Re: Milá figurko!
Posledni vetou jsi to vyjadril uplne presne.
Ano Nova a Blesk dokazi uspokojit potreby nejvetsi casti populace.
O kvalite, resp. narocich teto populace doufam nemusime polemizovat, pravidlo 80 procent plati vsude.
A prave proto to, ze je Nova nejsledovanejsi a Blesk nejctenejsi ani zdaleka neznamena, ze jsou kvalitni (u techto dvou medii bych dokonce tvrdil, ze prave naopak). Ono Maslowova pyramida potreb plati uz nejakou radku let a nikdo nic lepsiho nevymyslel.
To same se da vztahnout na vsechny oblasti lidske cinnosti, auta nevyjimaje.
To, ze nekdo dokaze uspokojit potreby nejvetsi skupiny lidi neznamena, ze je nejlepsi/nejkvalitnejsi. Nic vic, nic min.

Z1 se da, taky na ni obcas kouknu, ale jinak se TV moc nevenuji. Dokazu se zabavit lepe.
20. 1. 2009 17:05
Re: Milá figurko!
Po mě TV neni zábava, ale povinně i zdroje informací, který musim sledovat. Bože ještě aby TV byla zábava, to by byl už průser
Avatar - Katikakus
21. 1. 2009 07:41
Re: Milá figurko!
To jsme na tom stejne. :yes:
20. 1. 2009 13:20
Re: Milá figurko!
Ty budeš typický hltáč Novy, Primy, Aha a Šípu, co celý den projíždí slevy a akce v Kauflandu. Na veřejnosti se však tváří jako intelektuální odpůrce. Takových je 90% na internetu, nejsi vyjímka, neboj ;-) No nic, zpět k VW... >:-[]
Avatar - Katikakus
20. 1. 2009 15:53
Re: Milá figurko!
A pan je psycholog. Hm, takhle si nevydelas ani na slanou vodu... :-! :no:
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 1. 2009 21:42
Re: Milá figurko!
Teda, stavět Mercedes CLS a pasaat cc na stejnou úroveň...
Neuhodil ses v poslední době do hlavy (vícekrát)?
19. 1. 2009 21:48
Re: Milá figurko!
Naopak, co se týká designu je CC v některých partiích dokonce povedenější než CLS. Je to samozřejmě tím, že CLS jaksi prorážel novou designovou cestu a CC to měl o to jednodušší. Někde to tu výborně napsal kolega 507 - CC je jediné mainstreamiové auto s prémiovou vizáží. To sedí přesně. Úchvatná vizualita. Otevři voči, farmere.
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 21:50
Re: Milá figurko!
"Úchvatný" příspěvek - už "budete"?
19. 1. 2009 21:53
Re: Milá figurko!
Nerozumím tomu "už budete". Kdybys mi to mohl nějak blížeji popsat rád na to zareaguji.
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 22:02
Re: Má milá GTi!
My si jistě rozumíme ;-)
Já ale raději "klasický" sex - žena s mužem, žena s ženou .. než při chválení passat cc - ale já jsem "tolerantní" - proti gustu .. ;-)
19. 1. 2009 22:05
Re: Má milá GTi!
;-\ co to tu plácáš? Je ti třináct? Pokud seš nadrženej běž se uvolnit do sprchy a nezapleveluj tu diskuzi. Tyhle diskuzní evergreeny tu nepíše už ani přemek :no:
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 22:17
Re: Má milá GTi!
To BYLA ale reakce! Já vás snad opravdu "chytla při činu" :-)
PS: Bože, to je toho! Snad se za to NEstydíte? Každého prostě "bere/vzrušuje" něco jiného, jen "ubožák" by se vysmíval, já jen že já prostě JINÝ vkus mám - toť vše ;-)
19. 1. 2009 22:22
Re: Má milá GTi!
Mně se zdá, že budeš nejakej divnej. Věty na úrovni čerstvě deflorovaného trabanta, chytání při činu... počítám, že budeš nějakej čerstvě odblaněnej panic. Zkoušej tenhle styl na jiné kolegy. S tímhle u mě nepochodíš.
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 22:28
Re: Má milá GTi!
Tak "DEFLOROVANÝ" - vy se přede mnou chcete "předvést" ;-)
PS: To je .. milé, ale já na ženy vašeho typu NEjsem (a navíc jsem zadaná), ale vaše snaha zaimponovat mi mne "těší" ..
Pěkný den a dobrou noc a udělá-li vám to "dobře", klidně něco pěkného o cupé/necupé sedanu/nesedanu passat cc ještě napište - já už to nechám být :yes:
19. 1. 2009 23:04
Re: Má milá GTi!
Jsi než směšný.
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 23:07
Re: Má milá GTi!
Tak TAKHLE slabý příspěvek jsme tu už DLOUHO neměli ;-\
PS: KDOPAK mne tu takovouhle větičkou "vítal"? :-)
20. 1. 2009 08:04
Re: Má milá GTi!
Narcistní tabulkový kovboji. Pero (to psací) máš nabroušené dost, to se ti nedá upřít. Teď je ale, myslím, řada na tvé mysli. Nebo zde tu svoji tupost, která ti brání rozeznat či poznat, že Kylie je žena, jen hraješ a něco jí sleduješ?
Každému, kdo trochu rozlišuje a je schopen samostatného úsudku, je zřejmé, že směšným tu jsi najednou ty. Narazils na někoho, kdo tě svým obecným přehledem převyšuje a odborně naprosto válcuje. Skoro mi to místy připadá, že si s tebou vytírá to, kam ti tvůj nohsled, takto "507-čka", bez uzardění leze. Začínáš se uchylovat k argumentům a výrazům, které mi připomínají tvé zoufalství při naší někdejší diskuzi o Auroře. Taky už jsi nevěděl kudy kam. Nechápu, kde se v té Kylie bere trpělivost a vlídnost,se kterou se s tebou baví. Tak se, prosím trochu vzmuž, prolítni nějaké tabulky, voblízni pletivo nějakého bazaru (abys vychladnul, je tam zima..) a hlavně trochu slev z té koncernové masturbace. Ať tu neděláš našemu druhu ostudu a nepřikládáš před Kylie další polínko na hranici mužské ješitnosti.Mám trochu takové nutkání se jí za tebe, za nás omluvit. Ne, Kylie, takoví jako GTI nejsme všichni, nemyslete si. On je taková místní dominantní koncernová atrakce, co Vás najednou nemůže rozdýchat, zdá se. Vždyť vidíte, snaží se ve vás tvrdošíjně vidět samce,bavit se se samičkou by asi bylo pod jeho úroveň. Tohle totiž bylo jeho smetiště, víte? Když ne argumenty, každého tu rozcupuje svým slohem. Bývá brilantní, to se mu musí nechat. Vy jste ho ale dohnala svým lidským nadhledem až na jeho intelektuální kost. Musí se najednou ntelektuálně obnažovat sám. To je nebývalé! Jeho slovník se pak začíná omezovat na takové zoufalé výrazy jako že jsi směšný, či deflorovaný Trabant apod. GTI, než takhle pokračovat, jdi raději pod peřinu prohnnat svůj oblíbený plejstejšn. A až tě to přestane bavit, vezmi do ruky nějaký prospekt s apoštolem a procvič si rytmický pohyb předkožky po svém žaludu, nejsi-li obřezaný. Možná, že máš ale dost toho análku s "507-čkou" a na tyhle naše praktiky "vždy spolehlivě po ruce" nemáš ani chuť..
Každopádně přestaň být trapný. ve svém vlastním zájmu.
20. 1. 2009 09:40
Re: Má milá GTi!
Hele kolik ti je tak let?
20. 1. 2009 11:55
Re: Má milá GTi!
Chceš to ve světelných, psích nebo stromových?
20. 1. 2009 13:05
Re: EXOTOVI
Ty budeš pěknej exot... 8-s na Auroru si nevzpomínám, ale počítám, žes tu asi nejspíše vyvolával na světlo nějaké své komunopohrobky. Co se týká těch blábolů, co tu ten Kylie plodí, upřímně, pokud se u nich bavíš, jiné už to s tebou nebude. Na víc nemáš a mít nemůžeš. Tvé patro zůstane navždy tvým patrem, tedy abych byl přesný, tvým lidským suterénem.
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 13:29
Re: EXOTOVI
Jo, je to had. Rychle mu dojdou argumenty a pak lže až se tiskne. Tuhle mu to zas jeden natřel. Dobrý u tohohle joudy je to, že je na tom technicky tak špatně, že s ním dokáže zamíst každej, kdo má trochu rozhled.
20. 1. 2009 13:45
Re: PŘEMKŮV PŘEMET
Koukám, že máš dnes už po vyučování, co oběd ve školní jídelně, dobrý? Heleď, přemku, ty bys to tu každýmu nejradši parádně nandal, viď... >:D Tak si hlavně nazapomeň večer připravit učení do tašky a jedna dobrá rada na závěr - nepiš hned jak příjdeš z vyučování domů, pak si diskuzi pleteš s tělocvikem a takhle to dopadá...
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 13:54
Re: PŘEMKŮV PŘEMET
Tak takhle rychle, to je snad poprvý. >:-[]
20. 1. 2009 13:45
Re: PŘEMKŮV PŘEMET
Morální plácal, co svojí přednášku zakončí pojednáním o předkožce se může opravdu líbit jenom tobě a ostatním jemu rovným bez ohledu na koho reaguje. Prostě jen další Přemda.
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 13:53
Re: PŘEMKŮV PŘEMET
Tak tohle už je fakt sranda. Nastavovač Navtech tady nesmí chybět. Kluci tak už to přiznejte....
Hele, moje bejvalka měla kočku. Než ji nechala 'opravit' lísala se zadkem dopředu. Dost mně ji připomínáš.
20. 1. 2009 14:04
Re: PŘEMKŮV PŘEMET
Primitivové tvýho kalibru mě prostě přitahujou, nic jinýho v tom nehledej, na to tě příroda nevybavila.
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 14:11
Re: PŘEMKŮV PŘEMET
Asi investuju do Indulony. Takovejch jako ty by mohlo byt i vic. >:-[]
Radši budu 'nevybavenej' než abych se tlačil zadkem dopředu. >:D
neregistrovaný "Johny Blaze"
19. 1. 2009 22:14
Re: PŘEMKŮV PŘEMET
Vidím žes mluvil jen o designu, to je čistě subjektivní záležitost. já to myslel jako celkově

Ale ani s tím designem nesouhlasím, ale jak říkam, subjektivní...
neregistrovaný "Pepa Fical"
20. 1. 2009 19:52
Re: PŘEMKŮV PŘEMET
S tím CCečkem souhlas. Tedy s vnějškem určitě. Ale s tím Accordem jsi to přestřelil :*)
Jedna technická - přelep logo na volantu a sjeď si s ním. Myslím, že budeš hodně překvapenej - samo v rámci středního mainstreamu.
P.S. do Accorda se nenavážej. Kapíšto :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:28
Passat...
To je zajímavé, čeho se člověk na některých diskuzí nedožije... :-)

Často tady slýchávám až nezdravé nadřazování modelu Passat. Jistě, je to pomyslný symbol včech manažerů, ale přiznejme si, že už má svá nejleší léta za sebou. Téměř všechny novinky ho v určitých aspektech překonaly. Laguna nabídla systém Active Drive, Mazda 6 vyvážený koncentrát kvalit, Accord technicistní výkladní skříň, Mondeo zase návrat mezi elitu třídy a Insignia totéž, jen v oblasti kvality a designu. Passat zase dokázal excelovat v (ne)spolehlivosti v testu AutoBILDu na 100 000 kilometrů. Jistě, chápu, že sem ohlo jednat o chybu několika kusů, ale takových anomálií jsem u tohoto modelu viděl více, dokonce ve statistikách spolehlivosti na tom bývá hůře, než věčně poplivaná a u mnohých zavrženíhodná Laguna II...

Přiznívni Passatu: před napsáním příspěvku by bylo dobré se trochu zamyslet nad jeho obsahem... ;-)
Rozbalit vlákno
41
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 20:33
Re: Passat...
To je "pěkný" a "správně" napsaný "pravdivý" příspěvek, milý Avantime, ale jsou tací co to vidět/vědět NEchtějí ..
Pěkný den (a souhlasím, že momentálně passat technologicky/spolehlivostí = celkově představuje zhruba "průměr/standard" ..
...a je možné že dokonce ani to ne! :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:42
Re: Passat...
Přeji hezký den ;-)
S Passatem má i mé okolí né vždy pozitivní zkušenosti... :no:
Někteří za Passatem vidí jen pozlátko německého "das auto" a pouhopouhou image (i tu si ale dokáže pokazit)...
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:35
Re: Passat...
Avantime, buď opatrný. Povedať, že Passat je symbol všetkých manžérov ťa tu degraduje na úroveň absolutného neználka, ktorý vychádza z toho, že ak je tu Passat chválený ako manažerske auto, tak to platí v realite a pre všetkých. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:45
Re: Passat...
Nemyslím, že je Passat vzorem "všech" manažerů, ale je považován za jeden z jejich symbolů. To snad musíš vědět. V Česku je to klasika - Passat a Superb...a poté Mondeo. Možná zasáhne i Insignia, ale i ji ohrozí určití lidé, nadevše milující usedlého Pašíka z Wolfsburgu...
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:49
Re: Passat...
Je to legendárne manažérks epribližovadlo. Ale hovoríš tu o tom ako o modle. A to nie je pravda.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:51
Re: Passat...
Já o Passatu, jakožto o modle, nemluvím. Od toho jsou tu jiní borci... ;-)
20. 1. 2009 12:38
Re: Passat...
Tak legendárne auto - a to je podľa teba slabší výraz ako symbol manažérov? Umy si hlavu studenou vodou, alebo ešte lepšie terpentínom.
19. 1. 2009 20:43
Re: Passat...
Taky by bylo asi dobrý tvůj příspěvek doplnit polemikou, proč se ten Passat přes to všechno, co si tady napsal, tak prodává?
Je tady snad více managerů, než rozumných lidí?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:47
Re: Passat...
Prodeje Passatu zajistí image modelu, potažmo výrobce. V Česku vždy letělo vše, co je z Německa, například od VW...
19. 1. 2009 20:50
Re: Passat...
Aha a já teda v jednom filmu viděl něco o amerických sirkách.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:53
Re: Passat...
Jasný, vliv Němců se tu projevil zejména po revoluci...
19. 1. 2009 20:56
Re: Passat...
A divíš se? Jsou na ráně a takový norimberský klobásky jsou vynikající! Tedy kdybysme sousedili s Francií, tak... ?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 21:02
Re: Passat...
...no, přispělo k tomu i německé vlastnictví Škodovky...
19. 1. 2009 21:06
Re: Passat...
Nojo, kdyby to byl třeba ten Rendl, tak tu možná bušíme ty Logany, kdo ví...
Avatar - gld
19. 1. 2009 21:10
Re: Passat...
búšili by ste cliá a ani by ti to tak neprišlo ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 21:39
Re: Passat...
Každopádně by Škodovka měla pod kapotou MOTORY...ne splašené sekačny na trávu... >:-[]
19. 1. 2009 21:45
Re: Passat...
No tys to dopracoval! To jsou argumenty, jako řemen, ty sekačko ;-)
20. 1. 2009 12:41
Re: Passat...
Na niektoré motory trefné. Konkrétne 1.4 TDI by si zaslúžil ešte príhodnejší názov. Ťahá, netvrdím, že nie (ale potrebuje otáčkyň, ale ten rachot...skoro jak T72...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 1. 2009 22:34
Re: Passat...
Ale tak neříkám, 1,4 16V ještě beru... >:D
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:53
Re: Passat...
mission imposible III?
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:43
Re: Passat...
tak tak, passat je manažersky sen ale bežný človek sa po súkromnom aute poobzerá inde...teda ak nehoní image a záleží mu na spoľahlivosti a aute ako takom

passat je už starý model..s nejakým liftom to ešte pár piatkov vydrží ale inak..
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 20:50
Re: Passat...
Passat možná ještě omlouvá jeho konstrukční stáří, ale také si myslím, že se plno lidí, kteří zaslepeně nehledí na image, poohlédnou jinde...
19. 1. 2009 20:54
Re: Passat...
Jinde se tedy asi poohlédnou ti, co nemaj Passata, je to tak? Z oken kantýny od gld je svět jinej. Jeho šéf má totiž právě toho Passata a to někdy zaskočí i knedlíček >:D
Musim se na to zeptat i našeho veterináře, ten má taky Passata ;-)
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:58
Re: Passat...
neviem ako tvoj veterinár ale ten ktorý servisuje môjho maznáčika pašíka má ;-)
19. 1. 2009 21:02
Re: Passat...
No vidíš a je to manager?
Avatar - gld
19. 1. 2009 21:06
Re: Passat...
menežer to neni ale auto má na prácu

doma možno brúsi lagunu, to ti neviem povedať >:D
19. 1. 2009 21:08
Re: Passat...
Jasně, v ložnici jí natáčí zadní kolečka >:D
Avatar - gld
19. 1. 2009 22:40
Re: Passat...
aha to je z tej série čo ty a strejdo máte passaty
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:00
Re: Passat...
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 14:03
Re: Passat...
Danielku, nejdřív úkoly. Až pak si můžeš hrát.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 1. 2009 21:00
Re: Passat...
Já si zkrátka myslím (nemyslím, je to tak), že je Passat překonán...ale jak vidím, pro mnohé je to tady zřejmě srdcovka, tak co nadělám... >:D
19. 1. 2009 21:05
Re: Passat...
To ti nikdo nebere, ale o to je to větší pecka, že se prodává tak, jak se prodává, nebo snad ne? Je tedy v ČR víc blbců - managerů, nebo těch chytrých, co jdou za "lepším"? Nebo teda třeba do Laguny?
19. 1. 2009 21:51
Re: Passat...
Namá být čím překonán. Jediný, kdo to mohl dokázat bylo nové Mondeo. Výsledky znáš - rozpačitý design, rozpačité výsledky, to je jasné. O laguně není třeba v tomto kontextu vůbec uvažovat, to je okraj trhu, a tak jedině C5... ovšem, jak vidíš, ani ta nemá šanci.
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 22:13
Re: Má milá GTi!
Vy jste snad opravdu zaměstnankyně u volks - wagen!
To vaše: "Nemá být čím překonán" je "famózní", taková "vylepšená/zhuštěná" verze (koncentrát) toho že vw passat je vždy a ve všem nejlepší ..
PS: Kolik vám to měsíčně hodí? A jste zaměstnankyně nebo děláte na smouvu? A jak to je do budoucna v plánu? Dočkáme se někdy, že první příčky prodejů budou vypadat takhle nějak?
1) passat
2) passat kombi
3) passat cc
4) passat cc kombi
5) superb
6) superb kombi
7) A4
8) A4 kombi
9) exeo
10) ostatní
Tak JÁ se na to (narozdíl od vás) NEtěším ;-\
19. 1. 2009 22:18
Re: Má milá GTi!
Na co se těšíš je mi šumafuk. Nerozumím tomu - cituji: "kolik vám to měsíčně hodí. A jste zaměstnankyně nebo na smouvu" Trochu se intelektuálně obnaž, rád na tebe zareaguju. Píšeš jak přemrzlej puberťák.
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2009 10:14
Re: Má milá GTi!
Devce, a uvedomila sis nekdy, ze Passat, Audi a doufejme i Superb jsou vozy, ktere je (bude) mozne narozdil od Mondea, rendliku Rybnik, C5 apod koupit take ve verzi 4x4? Verila bys, ze ten, kdo uz najezdil statisice km s motorem TDI a pohonem 4x4 si uz proste jine auto (a uz vubec ne francouzske a italske) nikdy nekoupi?
Zajimalo by mne, ktery z tech motoristickych casopisu, snazici se za laciny gros na trhu podporit prodej italskych a francouzskych strepu, te plati.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2009 22:17
Re: Má milá GTi!
No já bych věděl proč. Protože se toho 4x4 a TDI nemůže zbavit
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 1. 2009 22:10
Re: Má milá GTi!
Passat má už svoje roky a konkurence je silně vybavena takřka po všech stránkách...
21. 1. 2009 00:45
Re: Má milá GTi!
Hmmm... jen to mezi nohama jaksi chybí... ;-\
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 1. 2009 18:37
Re: Má milá GTi!
...hlavně Passatu... >:D
Avatar - JGucci
19. 1. 2009 20:47
Otazka
Ja bych se rad zeptal redakce, proc radi Superb do stredni a ne, jak je to oficialne na strankach SDA-CIA do vyssi stredni??
A proc radite Saab 9-5, ktery ma o 6 cm kratsi rozvor a celkove je mesi, do vyssi stredni?? Jeste pred par lety jste Superb tez radily do vyssi stredni- co vam Skodovka provedla, ze ji takto shazujete??

Doporucuji redakci si nekdy precist nemecky AUTO-ZEITUNG, tam Superb porazil ( a ne jen diky cene) dokonce i A6 nebo MB E tridu! Nikdo netvrdi, ze A6 nebo Ecko jsou hlavnimi konkurenty Superbu, jimi jsou spise Peugeot 607 atd. Ale hazet Superba do stejneho pytle s T. Prius nebo L. Delta je trochu divny nebo?
Superb se spise velikostne blizi Ecku, ale cenu ma jako vozy ze stredni tridy. Vetsi "limuzinu"do 600 tis. proste nenajdete.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:49
Re: Otazka
veľkosť nie je všetko..aj logan má rázvor ako nižšia stredná a stojí ako super mini :-!

btw superb proti éčku a sup vyhral? čo tí nemci zase fajčia..
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 20:51
Re: Otazka
A nepatrí do nižšej strednej triedy ten Logan?
Avatar - gld
19. 1. 2009 20:55
Re: Otazka
veľkosťou áno ale cenou, výbavou a bezpečnostnou úrovňou na akú sme pri nižšej strednej zvyknutí určite nie

a vo vo vo vo tom to je
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 20:55
Re: Milý JGucci!
Gucci? Dobrý vkus! ;-)
Superb je přeci parametry "typická" střední! Kam jinam ho řadit?
Když ho někdo "jinam" zařadí, je to stejná "bubost", jako když v jiné kategorii najdete vw jett a škoda octavia (což se děje - NEchápu!)
Lancia Delta je jen lehce "přifouklá" nižší střední a toyota prius pojetím maličko "vybočuje" (a "hůř" se zařazuje), ale patří spíše také do nižší střední třídy.
U rozdělení do tříd NEní nejdůležitější celková délka (ostatně i tam asi nejdete některé "typické" vozy střední třídy co možná i "delší" jsou)
A slovo "limuzína" na superb až tak úplně NEplatí (to je možná vhodné použít pro karoserii sedan a hlavně o třídu o dvě "výš").
PS: NEsmyslů v řazení vozů do tříd je "mnoho a mnoho" a důvody jsou danné jednak pokusy o "přesah" tříd (třeba ta Delta), tak ne asi "nejčestnějšími úmysly" (třeba ta Jetta/octavia) ;-)
Avatar - Katikakus
19. 1. 2009 20:57
Re: Milý JGucci!
>:D >:D >:D
Ale kdapak mily pane. Jak si vubec dovolujte takto shazovat uzasny Superb a srovnavat ho s necim tak podradnym, jako je BMW 5, A6, MB E. To je urazka nejlepsiho vozu v historii automobilismu.
Kazdopadne souhlasim, ze Superb je strasne nedocenene auto. Kdyby se k nemu novinari staveli objektivne, treba jako kluci z AutoTIPu k vozum VW, tak to bez problemu natre A8, MB S, BMW 7 a klidne i Boeingu 787.
Superb je proste nejlepsi...
A kdo tvrdi neco jineho je nezraly pubescent a svorcak.
20. 1. 2009 08:50
Nastupce P407 foto
Snimek bohuzel neni prilis kvalitni, ale minimalne napovi o budoucich liniich P408. Stihla a nizka silueta zustava, podstatne se zkrati predni previs, coz by melo zlepsit kritizovanou tezkopadnost a sklony k "chytani" silnice prednim spoilerem. Stejne tak dochazi ke zmene stylu prednich svetel, ted by se daly s primhourenim oka prirovnat k QPorte. Stredni cast byla stylisticky velmi povedena uz u P407 a proto na ni prilis nemenili.
Prichod vozu se da ocekavat na podzim pristiho roku, varianta kombi obligatne o par mesicu pozdeji.
Zdravim nevericiho Danielka ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
27
Avatar - T613
20. 1. 2009 09:09
Re: Nastupce P407 foto
a zrovna jsem 407 přišel na chuť >:D
20. 1. 2009 09:18
Re: Nastupce P407 foto
Tohle nevypada spatne, na predni cast si bude ale potreba zvyknout. ;-)
Avatar - T613
20. 1. 2009 09:22
Re: Nastupce P407 foto
vzhledem k tomu, že nedaleko má sídlo Dalkie, tak si budu zvykat každý den. ;-)
20. 1. 2009 09:43
Re: Nastupce P407 foto
Hlavně si budou muset zvyknout ty motory, aby jim nebyla zima! To je držka, jak z nějakýho komiksu. To neni někde nějaká lepší fotka? Kdy to má vyjet?
20. 1. 2009 09:57
Re: Nastupce P407 foto
Pristi rok, predpokladam, ze odhaleni v Parizi. Pokud do toho nedaji 1,6VTi od BMW budou hloupi, pokud ano, jsou na urovni VW i s benziny.
20. 1. 2009 10:02
Re: Nastupce P407 foto
Z BMW? No, to by asi bylo príma. Neni to ten brazilskej motor, co je i v Mini?
20. 1. 2009 11:55
Re: Nastupce P407 foto
Presne ten, vypada to, ze se nadmiru povedl a pro PSA jedina zbran na TFSI. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
20. 1. 2009 10:28
Re: Nastupce P407 foto
Pezouta 407 jsme uz ve firme meli. Sel z domu, kdyz mel necelych 50 tisic km, protoze to byl strep a stal kazdou chvili v servisu. Koupil se Passat a je pokoj. Takze verte, ze narozdil od pubertaku tohle zodpovedne manazery neoslovi.
Avatar - T613
20. 1. 2009 10:55
Re: Nastupce P407 foto
ty v té firmě asi nemáš žádné slovo! Takový bojovník proti neněmeckým autům a furt se do firmy kupují i ty francouzské vozy! Měl by ses nad sebou zamyslet! >:-[]
20. 1. 2009 13:18
Re: Nastupce P407 foto
>:D :yes:

ale myslím, že jeho nová verze je, že to zdědili v nějaké firmě kterou koupili

no nic, skupinová terapie se zjevně míjí účinky, doporučuji silné dávky léků - nejlépe když na tabletách bude vyražen znak VW, to pak Áda požere na posezení dávku na celý týden >:-[]
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 10:59
Re: Nastupce P407 foto
Doporučuji koupit NĚMECKÝ, pro passat DOMÁCí magazín AutoTip a přečíst si dlouhodobé testy vw passat tdi a třeba nový alfa 159 JTD - mají trochu JINÝ názor nežli vy (nejste, milý Ado, co jste zase tady, jen tak trochu "papežtější než sám papež"?)
Pěkný den a já si troufnu říci že až VíM, že passat je vnímán NADhodnoceně, mnozí lidé jej až "glorifikují" (vtipné je, že mnozí to dělají "jen tak" - sami jinými vozy /které kritizují/ ani nikdy NEjeli ..) ;-)
20. 1. 2009 11:26
Re: Nastupce P407 foto
Tyhle testy jsou pro takový tetky, jako ty. Dokud to nezažiješ na vlastní kůži, tak je to k ničemu. Ty budeš do smrti jezdit v citroenu a já zase nikdy ve volvu a žadnej test na tom nic nezmění.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 11:29
Re: Nastupce P407 foto
Milý "strécu" :-) a kdo řekl že já vozy nikdy netestovala? ;-)
PS: Pokud mým vozem navěky věků bude vždy nová C5 v top verzi (jako poslední 2) - vyrovnám se s tím :yes: :-)
20. 1. 2009 11:48
Re: Nastupce P407 foto
Nojo, ty si vlastně Elen Lohr
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 11:52
Re: Nastupce P407 foto
Hloupá reakce (tak to VĚRU NEjsem ;-\). Nicméně "v oboru" se chviličku pohybuji, u jedné automobilky jsem pracovala, pár novinářských aut jsem řídila a na pár presentacích jsem byla :-) - s tím nic nenaděláte (a jela jsem i v Trabant i v 12ti válec :yes: ;-) )
20. 1. 2009 11:58
Re: Nastupce P407 foto
Jet v novinářskym autě nevypovídá nic o spolehlivosti. Já jel i na koni.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 11:59
Re: Nastupce P407 foto
Já také :-) (ale raději mám ta autíčka) a já jela i na VELBLOUDu - heč ;-)
20. 1. 2009 12:05
Re: Nastupce P407 foto
Mam jeste porad doma klasickou trikolku, cervena s pletenymi koly, odjezdil jsem na ni detstvi ja a ted ji dedi dalsi generace, v zasade bez problemu, obcas se musi namazat (a kdo ne). Tomu rikam fortelnost! ;-)
20. 1. 2009 13:20
Re: Nastupce P407 foto
tak to bude určitě VW ;-)
Avatar - Ronault.
20. 1. 2009 22:21
Re: Nastupce P407 foto
V TDI, jedině!
20. 1. 2009 12:09
Re: Nastupce P407 foto
Já na slonovi, krávě, King da Ka, Insanity Ride a Jawa 21
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 12:12
Re: Nastupce P407 foto
Tak tomu věru NEmohu konkurovat (tedy jeden, ehmm no NE jen jeden, "trumf" bych v kapse měla, ale ono ještě NEbylo 22 hodin ;-) )
Pěkný den
20. 1. 2009 12:19
Re: Nastupce P407 foto
Jestli to nebylo s někym z Lihovýho domu, tak je to stejně vo ničem.
20. 1. 2009 12:03
Re: Nastupce P407 foto
Jak pise dole Navtech, je to kus od kusu a to vsude. Nam se na firme podelaly 3 Golfy V (turbo) a shorela Fabia II. v podzemnich garazich. U Golfu je to vina necitliveho zachazeni a zadny vyrobce s tim nic nenadela, u Fabky vyrobni vada elektroinstalace a laxnost servisu. Zaroven vsak byl menen motor V70 (D5 2003) a znovu turbo u XC70 (2008).
Kolegu nechala ve stychu 320d minuly rok na horach, kdy odesel software RJ (o nepremiovosti premiovych servisu se klidne rozepisu jindy). Naproti tomu P406, ktery byl jeste donedavna na firme, odesel do zaslouzeneho duchodu s 370kkm, obcas zlobila klima, podvozek dobity, ale motoricky 2.0HDI jedna basen
Avatar - T613
20. 1. 2009 12:10
Re: Nastupce P407 foto
to bude tím, že ti ji nepůjčili ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 12:14
Re: Nastupce P407 foto
V tom případě bych za "skvostný" epos označila 2.2 HDi - TO je teprve motorizace :yes: :-)
20. 1. 2009 12:18
Re: Nastupce P407 foto
Epos? No chudák bavor
Avatar - radhro
20. 1. 2009 13:01
stále zmiňované statistiky spolehlivosti
výše miňované TÜV statistiky spolehlivosti a nebo test jakéhosi magazínu jsou dle mého názoru na dvě věci 1.dobrá marketingová masáž a za 2. na h..o .K prvním statistice bych rád poznamenal že vychází k počtu návštěv v autorizovaném servisu a to zahrnuje i strýce kterým se rozsvítí kontrolka vody v odstřikovačích (a věru věřte není jich málo). Druhý test spolehlivosti je dle mého soudu ještě vtipnější: vezmeme dva různé vozy dáme jim zahulit a které vydrží déle je lepší >:D , rekl bych že by to mělo výpovědní hodnotu až poté co bychom toto udělali s 2.000 vozy a více .
PS: opět podotýkám že se nepřipojuji k jakékoliv kritice jakékoliv světové automobilové značky (možná snad jen Ssang-Yong >:D )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:09
PASSAT V PODANÍ NÁSŤROČNÝCH
Avantime, Avantime, ty si sa tu teda predviedol. Že totiž tí, ktorí zaslepene nehladia na IMAGE volia niečo iné než Passat. Tak to prosím zaznamenať, ale s plnou vážnosťou, do ZLATEHO VENTILKU. Toto skutočne nemá úroveň. Tak predovšetkým, nechápem jedno. Ak by nebolo tejto diskusie, tak neverím, že toto napíšeš. Mám pocit, že medzi násťoročnými prichádza k paradoxu. Hovorím o Máriovi a Avantimovi. Na jednej strane nám tu múdro hovoria, ako každý normálny nekupuje Passat a nesúhlasia hlavne s GTIm, na strane druhej, nechtiac sa tu prezriadia, že si myslia, že to čo tu píše GTI platí vždy. Mario o tom, že manažéri hľadajú status v Passate... Avantime o tom, že zaslepenci IMAGE volia Passat. Ale tak to nie je. Ono v skutočnosti, kto chce IMAGE, má Audi, kto chce najlepšie v maisntreamu, má Passat. A už vôbec nehľadá v Passate status. 8-s >:D Tak neviem ako to je. Síce sa tvária, že velice nesúhlasia, ale pritom, v skutočnosti si myslia, že svet je presne taký ako sa o ňom hovorí v diskusii. Úbohé, úbohé.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 1. 2009 22:32
Re: PASSAT V PODANÍ NÁSŤROČNÝCH
507, kolik Ti je let? Ukaž se, jestli se nebojíš... :no:

Každý člověk, který se v automobilech aspoň trochu vyzná, tak pochopí, že má Passat svá nejlepší léta za sebou a uzná, že ho početná konkurence, převážně sestavená z novinek, spolehlivě přebije. I kdybych byl zarytý fanoušek plechovky jménem Passat, faktům se nevyhneš. Navíc se mi zdá, že to svým vyskakováním krapet přeháníš, nezdá se Ti?... :no:

Z Tvého příspěvku se mi chce zvracet... :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 1. 2009 23:42
Re: PASSAT V PODANÍ NÁSŤROČNÝCH
Navíc, mé argumenty dokážeš dokonale překroutit pro svou potřebu. Takové gesto se čeká od člověka, který nemá co nabídnout...

Ukaž mi jeden příspěvek, ve kterém bych napsal něco ve stylu, že "každý normální nesoulhasí s GTi-m" ? Co se ti to honí hlavou? Proti GTImu nic nemám a nikdy bych něco podobného vůči někomu nenapsal, i kdybych s jeho názory né vždy souhlasil.