no ja to vidim tak, ze kdyz uz nezrusili znacku tak meli alespon zrusit jejich designove oddeleni. po tomhle vytvoru na zrusdseni zancky asi stejne dojde. 8-s
Inak sesterskym modelom je Chevy Equinox- a v jednom suhlasim, GMC mali def. zrusit, je to len skaredsia verzia Chevy, preco radsej nezachranuju Pontiac? ved je to skutocna legenda. inak, Kuko- co sa cenovej ponuky tyka tusim ze Equinox je asi o 2tis. lacnejsi, takze odporucam radsej Chevrolet.ak neverite, spytajte sa Lonestarstat-a. ale seriozne...dobrer, auto, dobra cena ten GMC, len skoda ze Chevy je proste lepsie
toto som ani ja nikdy nechápal, k čomu slúži značka GMC, keď to boli viacmenej len prebastlené Chevrolety. Až tak to velmi nesledujem, možno tam boli fakt nejaké rozdiely, ale mne do očí vždy padlo jedine že na maske je velké GMC a nič viac.
Cena je sice super v US, ale verím tomu že v EU bude tak o polovicu vyššia. Mňa aj tak tieto SUV neberú, keď ameriku tak poriadnu velkú hranatú z 70/80tých rokov :yes:
GMC je znacka hlavne na nakladaky a uzitkova auta, spis je to tak ze ty velke uzitkove Chevrolety jsou preznacene GMC, a v EU se snad ani ofiko neprodava
Tak nějak to opravdu je. Důvodem existence "malých" GMC je tudíž uspokojit zákazníky, kteří chtějí "profi look". Chevroleta má každý, GMC má víc nádech pracovního náčiní.
hej, lenze, mid-size je aj SRX, ten zacina na $ 33tis., ak tu bude v SK na 40 tis. eurach tak medzi nim a Captivou sa nejaky priestor vytvara, ale tam? Equinox- 22, GMC-25, Caddy-33. OK, realna cena Caddy SRX okolo 40, ale aj u GMC si myslim ze s vybavou pod $30tis. nejdes. Je to na dlhu diskusiu, ale myslim si ze GMC je prilis vtesnane medzi Chevy a Cadillac. Hlavne tu, a to nehovorim o Tahoe/Yukon/Escalade. PO novom to ma byt Traverse/Enclave/Escalade ,kde tu este chcete GMC model?
no...a to maju uz len minoritu v Opli :)ale nie, ten interier sa podaril, je pravda ze par cudlikov tam pochadza z opla,ale je to na slusnej urovni tak preco nie???
Jednoduse. Ne kazdy chce nemecke lidove vozitko s dementnim dieselem. GMC je exkluzivni znacka s ojedinelym designem a nadupanou vybavou v zakladu a jeste je to lahoda ridit. V Canade jsem jezdil s GMC Yukon a Chevrolet Silverado, drive s Cadillac STS a od te doby mi evropske ani dieselove auto nesmi na oci. Navic Terrain je zmenseny Yukon a tim docela dobry kompromis pro evropske silnice, skoda, ze se tu neprodava.