Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SUV Maserati Levante se bude vyrábět v italském Mirafiori

Chystané SUV italské značky se mělo vyrábět v USA u Jeepu. Nakonec však bude jeho výroba probíhat v domovské Itálii.
Zpět na článek
6. 9. 2013 12:48
6. 9. 2013 13:15
6. 9. 2013 13:23
6. 9. 2013 13:37
6. 9. 2013 14:18
6. 9. 2013 15:25
6. 9. 2013 16:52
6. 9. 2013 19:33
6. 9. 2013 14:33
6. 9. 2013 14:44
Avatar - Dinar
6. 9. 2013 12:48
Tohle auto
je při plánech pana účetního s prodeji mase docela logický tah, jen bych v této souvislosti připoměl pokřik bazalka klubu pár let zpět, jak suv od mase nikdy, dýzl nikdy, mase bude vždy ruční výroba atd. atp. Jo, svět podle wolffa se nekoná, mase nastoupilo do pole a orá porsche brázdu. :-) ;-)
Rozbalit vlákno
12
6. 9. 2013 13:15
Re: Tohle auto
No, dobře...
Tak by bylo dobré, kdyby si, když už se do mě navážíš našel, co sem tehdy psal (že si to tak dobře pamatuješ)...

Nakonec.. je vše podle mne, neboť se Maserati bude vyrábět v Itálii, nikoliv na společné lince s Jeepem... Je to asi stejné, jako prvotní nástřely nad Ghibli hovořily o předělané třístovce a ono to auto z třístovky má... 0,005% dílů (dobře je tam stejný rádio :-) )

Takže.. je hezký, že si mne bereš do prstů, nicméně... realita je taková, že sem měl pravdu já....opět.

O ruční výrobě sem psal, to máš pravdu, ale i té bude, předpokládám, na tomto autě pořád větší podíl než na jiných značkách s obdobou cenovkou... ;-) - ale možná umíš věštit z koule a znáš přesný výrobní postupy toho auta, já je neznám... stejně tak jako zatím nemohu ani ověřit informace do jaké míry bude tohle auto opravdu vycházet z JGC

Evidentně se nebude jednat jen o Jeep s jinou karoserií...(i vzhledem k dlouhé době uvedení toho auta na trh - je to totiž přesně dva roky, co se to auto objevilo ve Frankfurtu poprvé jako prototyp - mám ho od tama i vyfocené - jsem tam byl - mimochodem byla to neobsazenější expozice ve Frankfurtu)

Takže... si opět vedle milý Dináre... >:-[]
Avatar - Dinar
6. 9. 2013 13:23
Re: Tohle auto
Já chápu, že i svět podle wolffa se mění, jasně, že ani ty nemůžeš před realitou zavírat oči, zvlášť, když do nich mase kape takové balsamico. >:D ;-)
6. 9. 2013 13:37
Re: Tohle auto
No, teď sem to úplně nepochopil, asi nějaká echt gurmánská specialitka... Ono, když se dělaj WURSTY, tak ten kouř je někdy taky štiplavý...

Tak bacha na to..

P.S. čekám na to, co sem podle tebe psal, když už si mě vzal do prstů..., protože podle mne prokazatelně lžeš ( i když pominu tu skutečnost, že stále víš prd o tom jak a z čeho se Levante bude dělat) a... já bych nečekal opravdu nic jiného, než jaká je situace u Ghibli... (kde, ještě 2 dny před oficálním představení psali, že je to TA mírně upravená třístovka a Bariček se mohl uprskat - a pak po něm nebylo vidu slechu)...

Děláš tady teď ze sebe podobného kašpiho, jako je on. Nemyslím, že zrovna ty to máš zapotřebí, mohl si to přenechat "povolanějším", ale rozumím, mindrák je u tebe příliš, až přespříliš silný...
6. 9. 2013 14:07
Re: Tohle auto
Ale prd, je to samozřejmě celý založený na sdílení strategickejch komponent, jinak by to nedávalo smysl, proto taky AR může alespoň uvažovat o náhradě 166. Víš to stejně dobře jako všichni...
6. 9. 2013 14:18
Re: Tohle auto
Piš si někomu jinému, já nemám potřebu se podobně nesmyslné debaty zúčastnit...

Jen bych čekal..., že podobně horlivé nesmysly budete psát, až bude představeno nové Lamborghini, nový RR a nebo třeba i nové Porsche a nebo Audi..., čert vem napříč značkami...

Jediné co vím je, že v případě Maserati čeští novináři horlivě psali o nových Maserati (a konec konců i AR) jako o pomalu přeznačkovaných Chryslerech.. a nakonec se ukázalo, že dva nové modely Maserati nejsou Chrysler, ale jsou prostě čistokrevné Maserati, které s Chryslerem sdílí pouze převodovku, která je však ZF, nikoliv made in Chrysler a pak ještě infotainmentový display... a to je asi tak všechno.. Barik tady ještě dva dny spolu s redakcí vykřikovali o podvozku ze starého éčkového mercedesu (když to trochu přeženu)...

Takže já vím svoje a tečka.. Maserati je pořád Maserati, mnohem víc, než se nás ti stejní snaží přesvědčit, že např. Porsche není volkswágen. Tečka. Nemám k tomu co dál říct a napsat. Takže tento článek opět o Levante píše jako o Jeepu, jaká bdue realita, já si na to počkám... (konec konců i pohon 4x4 u Ghibli nemá nic společného s Jeepem, či Chryslerem, ví se tedy prd, jak na tom Levante bude). To, že něco an tom autě bude z Jeepu, je pochopitelné, ale myslím, že toho bude mnohem míň, (stejně tak jako výrobní postupy budou úplně jiné, stejně jako kvalita výroby a kontrola kvality). nehledě na to, že to bdue skoro jediné prémiové SUV (když si vemu v potaz, že ty ostatní se vyrábí buď v MEXIKU a USA a v Bratislavě :-) pomalu v bývalé továrně BAZu )

A ještě poslední poznámka... Na internetu pobíhá vidoe z výroby 4C, což je auto co se dělá v továrně Maserati. Tam je dobře vidět (ano i přes to, že má auto karbonový monokok), jak taková ruční výroba u Maserati vypadá a s jakou pečlivostí místní "dělníci" pracují. přesně takto podobně si představuji pečlivou montáž i toho Levante...prémiového SUV. (taková výroba by v USA asi ani nebyla možná v tmaních podmínkách).
6. 9. 2013 15:25
Re: Tohle auto
Nevyrábí náhodou ty převodovky Chrysler v licenci ZF? A ještě taková drobnost, mělo by to být made by. Chrysler přeci jen není země. ;-) Nebo jde o jinou verzi 8HP? Před nějakou dobou jsem na to koukal, ale už si nepamatuji, co jsem to vypátral.
6. 9. 2013 16:52
Re: Tohle auto
Tak ano.
Ale ta smlouva o výrobě převodovek byla podepsána už za Fiatu, jistě ještě pamatuješ, jak tady Barik brečel, jak ten zlej Fiat zrušil snad vývoj a výrobu vlastních SUPER úžasných převodovek.

Jinak je to irelevantní.
6. 9. 2013 18:43
Re: Tohle auto
Sorry kamo, ale o co je Bratislava horsia ako napr. Pomigliano d'Arco? A to pisem ako spokojny majitel AR 159 prave z tejto vysmievanej tovarne a kludne sa hlasim do bazalka klubu :-)
Ale budme realni, 4C ma rocnu produkciu limitovanu na 3500 ks, lenze Levante budu sekat v desattisicoch jak Bata cvicky, bude to rovnaka rucna vyroba ako Touareg alebo Cayenne :-)
6. 9. 2013 19:33
Re: Tohle auto
Hele, národní hrdost v pořádku..., ale tohle je prostě trošku jiný svět. Nečekám, že by se u Levante ve výrobě snížili k podobným postupům výroby jako je tomu u Tuaregu. Ta kvalita musí být a bude prostě jinde... To je realita. Nebavíme se teď o AR a nebo VW a nebo Porsche, případně JEEPu, ale o Maserati...
7. 9. 2013 07:44
Re: Tohle auto
Co se urážíš??? Dělají to tak všichni a jestli to nebuidou dělat Maléry pana účetního, tak skončej během pár měsíců!!!
Avatar - Dinar
6. 9. 2013 14:33
Re: Tohle auto
Namátkou, dal jsem hledat "kubang" a v diskusi pod článkem z roku 2010 nějaký wolff píše:

"Auto jako Maserati se prostě bez nafty obejde (ani Q4 naftu nemá a podle vyjádření automobulky ani mít nebude alespoň v dohledné době, kde by se šlo spíše cestou hybridu, resp. půjde), tedy ta pravděpodobnost, že by se tam nafta objevila je v současné době mizivá."

Wolffe, chlapče zlatá, vždyť tu ty svoje moudra smrkáš už léta, nebudu systematicky prolézat články x let zpět, abych tě umlátil "důkazy", cos psal si tu pamatuju jistě nejen já, ale každý kdo není na auto.cz první rok. ;-)
6. 9. 2013 14:44
Re: Tohle auto
Ani v jednom ze svých dnešních příspěvků nezpochybňuju, že sem si před třemi lety myslel, že nafta do Maserati nepůjde. V případě ghibli se jedná o první pokus... uvidíme jak to bude u Levante. Ještě nedávno se v ofic. zprávě psalo, že se bude řešit naftový motor (zejména V8) pokud bude mít v Ghibli úspěch. Za ty tři roky se v této oblasti událo hodně věcí...

Já sem reagoval ale na všechno ostatní: jak suv od mase nikdy, mase bude vždy ruční výroba atd. atp, což stále platí. SUV na bázi Maserati jsem vždy připouštěl a ruční výroba stále platí... Pleteš prostě dojmy s pojmy, protože i v tom článku co si zkopíroval, sem jasně psal o Q4 a to pokud vím, opravdu naftu nemá ani v nejnovější generaci (Ghibli je prvním naftovým modelem, který stojí prostě zatím nejníž kam Maserati vstoupilo).

Mimoto, já sebe nepovažuju za nějakého odpůrce nafty...

Jinak...Ono vytrhnout něco kontextu je taky dobrý.. tak dávám odkaz na debatu:

[odkaz]

Tady je jasně vidět, jaký já mám názor na naftové motory, na Levante... a jak jsem v názorech stálý, narozdíl třeba od tebe a dalších... Takže tak. Jsi prostě kecka. Už jen ten nadpis... článku... :yes: >:D Zajímavé je, že sem připouštěl i případný nákup naftových motorů v případě potřeby od VW, nečekal sem jen vlastní vývoj...(nakonec v mezidobí koupili VM Motori)