Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SUV ofenziva podle Volkswagenu: Místo dvou SUV jich bude 19!

Ještě nedávno Volkswagen nabízel po celém světě pouhé dvě SUV. Do budoucna se to ale výrazně změní, plány značky počítají hned s 19 takovými modely!
Zpět na článek
7. 5. 2017 17:49
7. 5. 2017 21:37
8. 5. 2017 08:18
7. 5. 2017 11:21
Trend dnešní doby
Chce se mi blejt velebnosti.....
Rozbalit vlákno
80
7. 5. 2017 11:28
Re: Trend dnešní doby
Ano suhlasim ze "SUV" velkosti nafuknute "Polo" su absolutny nezmysel, ale preco hned blejt? Ved sedanov je na trhu vela. Ak sa ti SUV nepaci, mas na vyber.
7. 5. 2017 11:41
Re: Trend dnešní doby
Ani zvýšený Polo není blbost, ale to bys nesměl bydlet někde v Praze, ale třeba někde na Vysočině, pak bys tohle neříkal.
Avatar - speedfred
7. 5. 2017 12:44
Re: Trend dnešní doby
na vysočine zijem v poho s rwd.
7. 5. 2017 12:56
Re: Trend dnešní doby
Jde jezdit s RWD, ale plasty obzvlášť na autě s trochu nižším podvozkem na to hlavně v zimě doplatí
7. 5. 2017 15:03
Re: Trend dnešní doby
Nechte toho nebo se tu zase objeví ta potrefená husa:D
7. 5. 2017 15:52
Re: Trend dnešní doby
je zajímavé, že kdysi to šlo bez zrůdných SUV a najednou plasty nevydrží a podobně. S rwd jde jezdit v pohodě, ale SUV je trvalá chůze v holínkách, kdyby náhodou zapršelo.
7. 5. 2017 16:24
Re: Trend dnešní doby
To by mě opravdu zajímalo, kdy to bylo.. Nevím o nějaké době, kdy by SUV nebyly. Zase jen kecáš, viď?
Avatar - Uživatel_5340709
7. 5. 2017 19:12
Re: Trend dnešní doby
Prej "nevím o nějaké době, kdy SUV nebyly"....................., to mě rozsekalo >:D , už ti bylo 14? >:D
7. 5. 2017 20:06
Re: Trend dnešní doby
Ty jsi mě taky rozsekal...Dodge Suburban, ten se vyrábí už od roku 1935 a v této době se auta i začali nějak víc rozšiřovat, tak si prosím pro příště tvé hloupé kecy nech, nebo si aspoň zjisti, jestli je to co říkáš pravda ;)
Avatar - Uživatel_5340709
7. 5. 2017 21:03
Re: Trend dnešní doby
Jáásně kolbížku.
7. 5. 2017 21:51
Re: Trend dnešní doby
pleteš si SUV a OFF ROAD
Avatar - Barrichello
7. 5. 2017 21:59
Re: Trend dnešní doby
kolik těch Suburbanů tu bylo.....
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 00:14
Re: Trend dnešní doby
Isto vela zo sedeho dovozu ...
Avatar - Uživatel_5340709
8. 5. 2017 06:19
Re: Trend dnešní doby
Myslíš před rokem 89? :-)
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 12:31
Re: Trend dnešní doby
Vtedy to bol cierny :-)
Avatar - Uživatel_5340709
8. 5. 2017 19:31
Re: Trend dnešní doby
To myslíš vážně, že za socialismu existoval černý dovoz?
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 22:52
Re: Trend dnešní doby
Nemyslim, ale kadre si isto boli schopne zaobstarat hocico.
A zohnat sa dalo kadeco ako "dar" zo zahranicia.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2017 21:59
Re: Trend dnešní doby
Ty vo*e, ty si komik. Prej neví o době kdy nebyly SUV a čím se tady někdy do roku 2000 jezdilo? šáde 120, fakananem, feldou, žigulem, jedničkovou oktávkou, dotaženými německými kadetty, senatory, omegama, mondeama, sierrama atd

To byly SUV jak svin >:D >:D
8. 5. 2017 08:21
Re: Trend dnešní doby
Takže mi chceš říct, že tu nebylo nic jinýho než tyhle auta? Musíš se trochu dívat, to že jich tu byla většina, neznamená že tu nejezdilo nic jinýho. Až někdy vyjedeš z města, tak napiš. Před nějakou dobou to tak ještě nebylo, světlá výška aut bývala vyšší,ale dneska budeš i za zvýšený Polo rád, až pojedeš nějakou polňačkou. A mluvím z vlastní zkušenosti, kdysi jsem za jednu zimu úplně oholil spodek jedničkový Octavie RS. Tak se už taky uklidni, všeználku.
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 11:01
Re: Trend dnešní doby
Jo jasně, už za totáče tu bylo ARO, GAZ 69, UAZ a Niva a válečný Willysy. Krom podniků to na 100 soukromejch aut měli asi tak 2 lidi.

Kámoš jezdí po kamenitý polnačce už asi 6 let s Fabií a nic nevorval, vono přes to musíš jezdit rychlostí 10 km/h víš a ne 50kou >:D

Já tam ostatně jel s CTS taky a nic sem nevorval.
8. 5. 2017 12:23
Re: Trend dnešní doby
A ona se Octávka prodávala za komanče?

Některý polní cesty jsou horší, prostě ti říkám, že z vlastní zkušenosti vím, že vyšší auto se může hodit, ale někomu kdo nikdy nevytáhl paty z města to nevysvětlím..

A to, že za komanče tu SUV skoro vůbec nebyly neznamená, že se nevyráběli někde jinde a že se třeba nehodí, to je jinak jako říct že jídlo v Africe nepotřebují, protože ho tam teď stejně moc nemají...
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 12:32
Re: Trend dnešní doby
Já sem paty z města vytáhl milionkrát, naposledy v sobotu. A vždycky sem všude dojel >:D
Avatar - _Karel_
7. 5. 2017 17:26
Re: Trend dnešní doby
"zrůdná SUV" - to by asi normální člověk nenapsal.
7. 5. 2017 21:52
Re: Trend dnešní doby
jsi mimo jako vždy
Avatar - praděda7
7. 5. 2017 18:43
Re: Trend dnešní doby
....kdysi to šlo....kdysi toho šlo.. >:D >:D >:D
7. 5. 2017 21:52
Re: Trend dnešní doby
svatá pravda
Avatar - Barrichello
7. 5. 2017 22:00
Re: Trend dnešní doby
Je to jen o lenosti, současná generace je líná a spolehá na elektroniku a asistenty. Jde to i bez toho
8. 5. 2017 07:23
Re: Trend dnešní doby
Sučasná generácia lietala na posledných s105 a favoritoch. Felda bola lux kára. Počet asistentov nula. Síce väčšina dnes nechápe, prečo nosím v kufri skladaciu lopatku, kus dosky, alebo reťaze v zime, ale to už je iný príbeh...
8. 5. 2017 09:15
Re: Trend dnešní doby
Taky jsem vyrostl na tom co uvádíš. I tu lopatku vozím. Ale asistentům se nebráním. Zrovna v sobotu cestou přes Polsko mi z pangejtu vyskočila srnka do cesty. Auto reagovalo okamžitě a brzdilo ještě než jsem vůbec dal nohu plynu. Díky tomu se to obešlo bez problému.
8. 5. 2017 09:49
Re: Trend dnešní doby
Ja sa tiež pomôckam nebránim, čo neznamená, že som bez nich stratený a ako to opisuje náš usa guru vyššie....
8. 5. 2017 16:40
Re: Trend dnešní doby
Ty asistenti brzdeni jsou docela dobra vec. Zapipa to vetsinou prinejhorsim ve chvili, kdy sam zacnu brzdit. Kdybych to prehledl, muze to tedy pomoci. JENZE, i zpusobit nehodu. Me to ted zahamtlo natvrdo pri pomalym prejizdeni vyvyseneho tram pasu a znamy rikal, ze mu predchozi MB E za deste v zatacce spatne vyhodnotil protijedouci auto a zahampl to na plno v plne rychlosti. Takze nakonec.. to zas tak dobre neni.
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 17:41
Re: Trend dnešní doby
tyhle el, asistentit a pomocníci a autopiloti fungují jen za ideálních podmínek, ale běda jak začne být moc mlha, moc sněžit, moc pršet, moc to klouzat a na silnici se objeví něco s čím nepočítaj, tak vás to můžeš dostat do větších problémů, než kdybyste v autě neměli ani ABS >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 11:04
Re: Trend dnešní doby
současná generace 20-30 letých dělala řidičák někdy v roce 2005-2015, to už asi bylo těžko na 105 a favoritu >:D >:D

Ti starší samo vámi jmenované káry zažili, ale jen spohodlněli a jsou líní
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 12:34
Re: Trend dnešní doby
"Ti starší samo vámi jmenované káry zažili, ale jen spohodlněli a jsou líní" - to je super, ze mas vsetko tak zaskatulkovane... To je sveta zit...
8. 5. 2017 07:07
Re: Trend dnešní doby
Ci to nebude tým, že 16-17 cm bola nie tak dávno svetla výška bežných aut a dnes do nemajú niektoré SUV(vid C-RV s FWD) Nehovoriac o tom, že na aute nebolo 50 dekoračných líšt zrelých na odtrhnutie.
8. 5. 2017 07:25
Re: Trend dnešní doby
Tak tak, dnešné auta "ťahajú" brucho po zemi, nemusíš ísť do terénu, stačilo len keď otec chodieval na ryby a posledných pár km po poľnej. Tam ti stačí fwd, ale pár cm svetlej výšky je k nezaplateniu
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 11:06
Re: Trend dnešní doby
záleží na tom jaký auto si vybereš :-)
8. 5. 2017 11:34
Re: Trend dnešní doby
Veď práve, záleží len na tom čo si vyberieš ;)
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 11:40
Re: Trend dnešní doby
sou osobáky co břichem po zemi nedřou a sou lidi co nepotřebujou jezdit polnačkou :-) :-)
8. 5. 2017 13:14
Re: Trend dnešní doby
To čo píšeš je logické :-)
Avatar - JiVi
8. 5. 2017 08:19
Re: Trend dnešní doby
na vysocinu staci zigulik s pytlem cementu v kufru :yes:
7. 5. 2017 20:08
Re: Trend dnešní doby
Tak zvýšený polo je právě akorát tak do Prahy ;-)
7. 5. 2017 12:45
Re: Trend dnešní doby
Blejt protože díky dnešnímu SUV trendu končí modely jako Scirocco. :'-(
7. 5. 2017 12:57
Re: Trend dnešní doby
Scirocco rozhodně nekončí kvůli SUVčkům, už od začátku nemělo zvlášť dobrý prodeje
7. 5. 2017 13:01
Re: Trend dnešní doby
Tomu se vůbec nevidím, design rozšláplého 3dv. hatchbacku, navíc opatřeného podivnými oválnými výřezy blatníků ala SUV, to s kupé opravdu nemá mnoho společného, a proto se to málokomu líbí... :-O :-O :-O
Avatar - _Karel_
7. 5. 2017 17:28
Re: Trend dnešní doby
Scirocco je moc pěkný auto, a to, že se málo prodává má pramálo společného s designem.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2017 22:01
Re: Trend dnešní doby
VW širokodaleko je předražená plečka
8. 5. 2017 11:00
Re: Trend dnešní doby
A prečo sa teda málo predáva?
Ja som bol v tom, že zákazníci proste neakceptovali kombináciu mena, ceny a auta poskladaného z dielov Golfu... Určite aj dizajn je jedným z dôvodov, pre mnohých je to auto skrátka neatraktívne s minimálnym odkazom na historického predchodcu...
Avatar - _Karel_
8. 5. 2017 12:08
Re: Trend dnešní doby
A kterého mainstreamového kupé se tu prodá hodně? Mě by se šíro líbilo, jen mi vadí, že interiér se neodlišuje od Golfu. Ale to asi není úplně zásadní. Neprémiové kupé se přestaly prodávat všeobecně , a tak se i přestávají vyrábět.
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 12:30
Re: Trend dnešní doby
Mustang? >:D >:D >:D
Avatar - white label
8. 5. 2017 12:35
Re: Trend dnešní doby
On se odlišuje.., ale jednak ne dostatečně a hlavně většinou spíš "negativně". ;-)
Na druhou stranu, kdyby do rocca nacpali 5 dveří (zadní pár jen "zamaskovali", jak je to teď trendy), tak si to koupí mnohem víc lidí, včetně těch, který ten zadní pár dveří nepotřebují. Jedním z podstatných důvodů proč se málo prodávají kupé apod. je ten, že někdo (bohužel) "vymyslel" tzv. "5dv/4dv.. kupé", čili další "geniální nesmysl" typu 2v1.
Ještě, že má Porsche Panameru, jinak by zřejmě časem hrozila i 911ka se dvěma páry dveří (byť třeba jen na odložení bundy/kabelky dozadu). 8-s
Avatar - _Karel_
8. 5. 2017 12:47
Re: Trend dnešní doby
Jj, asi dnes skoro nikomu nechce kupovat málo praktické auto jen pro radost (ať už z jízdy, nebo klidně jen z pěkného pohledu). Taky bych rád A5 kupé, ale .....
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 12:49
Re: Trend dnešní doby
kupé se kupuje jako druhé auto k sedanu, hatbacku, kombi, mpv.....

Jako jediný auto to maj jen nadšenci
Avatar - _Karel_
8. 5. 2017 12:55
Re: Trend dnešní doby
Modelový příklad: já potřebuju prostorné auto (velké kombi), které zároveň slouží jako rodinné. Manželka na vožení dětí by z kupé taky nebyla nadšená, takže jedině jako třetí auto. A to už je fakt problém a vyhazování peněz z okna pro pár tisíc km ročně.
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 13:10
Re: Trend dnešní doby
Lidi maj pro radost třeba veterány a najedou s tím 1500 km ročně. Z racionálního pohledu taky vyhazování peněz, ale jednak některé auta už stoupaj na ceně a druhak když to máš jako koníček, jdou prachy stranou ;-)
Avatar - _Karel_
8. 5. 2017 13:14
Re: Trend dnešní doby
Ale jo, samozřejmě. Jen je holt takových lidí málo.
Avatar - Barrichello
8. 5. 2017 13:34
Re: Trend dnešní doby
Ale jo, já jich pár osobně znám a dalších takových 100 přes net >:D a to neznam rozhodně všechny, jen těch veteran clubů je tu doslova naseto
7. 5. 2017 18:51
Re: Trend dnešní doby
No končí, protože kdyby lidi měli rozum, tak kupujou právě auta jako Scirocco a né přiblblý SUVčka, který stejně nemají světlou výšku a kolikrát ani pohon všech kol (což by bylo u aut tohohle typu logické) jedinou výhodu SUVček vidím v pohodlnosti nastupovaní pro starší nebo tlustý lidi. Jinak jízdně je to děs s hrozně mě to nebaví.
7. 5. 2017 19:08
Re: Trend dnešní doby
"jízdně je to děs" Můžeš nám popsat s kterýma SUV jsi už jezdil?
7. 5. 2017 20:00
Re: Trend dnešní doby
Bmw X3 20011, Jeep Grand Cherokee 2014 verze summit na vzduchu, VW Tiguan 1.generace, VW Tuareg 1.generace, Lexus RX 350 2008, Seat Ateca, Hyundai ix55 prvni i faceliftovanou verzi, Altea freetrack (tehdy rikali tereni MPV, byť mělo o 3cm vyšší světlou výšku než nová Ateca), MB GLA 250 (ok to je crossover). Auta která jsem řídil jen krátkodobě nevypisuji. Auta která jsem vyjmenoval nechci označit jako děs běs tohle slovní spojení jsem zvolil v rozhořčení z končícího scirocca, auta mi nebo nám v rodině sloužili/slouží dobře, některá byla,jsou extrémně pohodlná (lexus,jeep), jiným se po roce oloupal volant (ix55) atd.. Jen chci říct že žádné z tehlech aut mi neposkytlo takové řidičské uspokojení jako právě VW Scirocco s 211koňmi a manuální převodovkou.
7. 5. 2017 20:10
Re: Trend dnešní doby
"Jen chci říct že žádné z tehlech aut mi neposkytlo takové řidičské uspokojení jako právě VW Scirocco s 211koňmi a manuální převodovkou. "

Aha. Čímž je řečeno vše. Ale hlavně, že je to děs.
Avatar - _Karel_
7. 5. 2017 21:26
Re: Trend dnešní doby
Tak to je celkem logický. SUV nejsou primárně k "řidičskému uspokojení", a kupátka zase nejsou to pravý ořechový k jiným věcem. :-)
8. 5. 2017 07:27
Re: Trend dnešní doby
Nemalo správny znak. Keby malo na tej vysokej kapote kosoštvorec,to by bolo uspokojenia >:D
8. 5. 2017 10:44
Re: Trend dnešní doby
A k čemu teda ta SUV jsou? Co plní lépe než třeba MPV? Image?
8. 5. 2017 10:53
Re: Trend dnešní doby
No že to lepšie lezie na obrubníky. Ale neviem, niektoré SUV majú predný spojler tiež skoro položený na zemi... [odkaz]
Avatar - _Karel_
8. 5. 2017 12:03
Re: Trend dnešní doby
Snažší nastupování bude asi s MPV shodný, a pokud někomu jde jen o to, pak asi neřeší SUV/MPV a vybírá jen z konkrétní nabídky, co se víc líbí. Kromě S-Maxu a nového Scénika já osobně moc krasavců nevidím.
Pokud půjdeme po 4x4 a vyšší světlé výšce , pak se není o čem bavit.
8. 5. 2017 14:30
Re: Trend dnešní doby
S týmto sa úplne nedá súhlasiť, do MPV je nastupovanie obvykle lepšie, aj keď má podlahu o čosi vyššie ako napr. kombík. SUV často trpia vysokým a mohutným prahom, čo so zväčšenou svetlou výškou tvorí trochu prekážku pre nohu, MPV sú v tomto k posádke milosrdnejšie. Na druhú stranu sa mi zdá, že v SUV stále častejšie vidno na sĺpiku madlo, ktorého sa dá chytiť a pomôcť si tak. Ale nastupovanie do SUV a MPV naozaj zhodné nie je, možno u niektorých konkrétnych modelov.
Avatar - Beefcake
7. 5. 2017 21:51
Re: Trend dnešní doby
Celkom fascinujuce, ze vzhladom na to, ze su to vsetko "priblble SUVcka", povacsine so 4x4, tak si odporujes sam sebe a popieras vlastny rozum. Ako pise Karel, kazde auto ma ine urcenie. Napriklad tie "SUV" s malou vyskou a 4x2 sluzia vyrobcom na tahanie penazi a vylepsovanie predaja :-)
8. 5. 2017 03:24
Re: Trend dnešní doby
No, ty se umíš odkopat s hodně omezeným pohledem, jak jsi se svezl s FWD 3d hatchbackem >:-[]
7. 5. 2017 20:14
Re: Trend dnešní doby
Kdyby měli lidi rozum, tak kupují Scirocco? Už vidím jak si nějaká rodina jde koupit malé, třídveřové Scirocco.
7. 5. 2017 20:32
Re: Trend dnešní doby
Kvůli rodině si, ale k sciroccu nekoupím SUV, ale řidičsky skvělou Cupru ST a mám vystaráno a každou jízdu si užívám.
7. 5. 2017 20:39
Re: Trend dnešní doby
Ne nemas, pisem to nizsie, ale tu este doplnim. Ak potrebujes vozit 3 decka, si s cuprou skoncil.
8. 5. 2017 10:45
Re: Trend dnešní doby
Tak si koupím S-max v nejsilnějším benzínu. Pořád to pojede výrazně líp než ta šílená krabice s nesmyslnejma kolama.
8. 5. 2017 12:20
Re: Trend dnešní doby
Vsak si kup co len chces a ostatnym nechaj rovnaku moznost.
A cennikova cena Smaxu 2.0 ecoboost, na ktory narazas je 37k, tiez taka ludova.
8. 5. 2017 03:26
Re: Trend dnešní doby
Dobrá bychařina a nezaparkuješ ani u zvýšeného obrubníku...
8. 5. 2017 07:29
Re: Trend dnešní doby
Ktorých je v meste požehnane. Koľko krát som pooblizoval o obrubník spodok nárazníka pri bežnom aute, nie to ešte pri niečom zníženom
8. 5. 2017 11:06
Re: Trend dnešní doby
To nebrání zaparkování. Jen si musíš dávat pozor. Horší je, když pak spolujezdec vrazí dveřmi do obrubníku/ zaryje je do chodníku. U výškově nastavitelných podvozků je pak dobré pamatovat, jakou výšku to má zaparkované/ při nakládání. Aby si to na ten obrubník nesedlo.
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 12:38
Re: Trend dnešní doby
Octavia I mala taky paradny previs vpredu, co vedel uplne perfektne zapadnut za obrubnik.
7. 5. 2017 20:37
Re: Trend dnešní doby
Ludia maju rozum, len sa Tvoje a ich priority nestretavaju. Ludia kupuju to, co sa vyraba, Automobilky vyrabaju to, co sa predava, im je ukradnute co to bude, pokial z toho bude zisk a ocividne ludia SUV chcu.
Sucasny trend je v SUV - vyzeraju slusne, maju svoje vyhody a rovnako nevyhody avsak pre mnohych ludi vyhody prevysuju nad nevyhodami. Keby SUV neboli, tak sa ludia vozia v inych autach a platila by rovnaka vycitka: preco si niekto kupi novu octavku, ked si moze kupit nieco ine predsa. Preco ludia kupuju kombiky, ked si mozu kupit sedan a podobne blbosti. Doba sa vyvija, auta tiez a priznajme si kopu aj nonSUV aut su "jizdně děs a nebaví to" nie je to len zalezitost SUV. Rovnako absencia 4x4 nie je problem - staci pozret rozne testy kam to dvojkolky vedia dostat a nezamienat offroad s SUV, iba tam je 4x4 podmienka u SUV casto zbytocnost.
Ja osobne vnimam problem velkost tych aut - kedze su dost siroke a nasledny problem s parkovanim. Ale tento problem maju aj sucasne MPV, ktore nemaju posuvne dvere. No a tie s posuvnymi dverami su jednak tiez uz velke kravy, urcite to nebude zabava s nimi jazdit a hlavne ich cenovky zacinaju pomaly za polovicou SUV, takze este to moze byt aj ekonomicka zalezitost. A ak potrebujes 5plnohodnotnych miest, zacnes mat fakt problem a do auta typu ktore by ta "bavilo" sa vazne priemerna rodina nevojde.
Avatar - Beefcake
7. 5. 2017 21:54
Re: Trend dnešní doby
Dobre napisane, ale tak ako plati " tam je 4x4 podmienka u SUV casto zbytocnost", plati naopak, ze 4x4 je casto nevyhnutnost. Jediny rozmerovy problem pri "SUV" je ten, ze byvaju o cosi vyssie. Co plati aj pre MPV.
7. 5. 2017 12:28
Pětimístný Atlas
Koncem roku má být představený 5 místný atlas pro Ameriku a i Čínu: [odkaz]
Velikostně má být nad 7 místným Tiguanem ale pod Atlasem. Řeší se, jestli s Atlasem bude sdílet rozvor nebo bude zprácený někam k 2,9m.
Většího Touregu se podle mého nedočkáme.
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2017 13:03
Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Záplava SUV je tedy to poslední, co běžnou mladou rodinu s malými dětmi či českého chalupáře zajímá - SUV jsou pro ně prostě příliš drahá a se zbytečně velkou spotřebou! 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
45
7. 5. 2017 16:06
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
SUV sú jednak drahšie, ale hlavne ponúkajú menej miesta a sú menej praktické. Drvivá väčšina disponuje len predným pohonom, takže okrem robustnejšieho vzhľadu a vyšších prevádzkových nákladov za vyššiu cenu nemajú čo ponúknuť. Je to len blbá móda. Automobilky vyrábajú to, čo chce väčšia skupina ľudí, pretože len to prináša peniaze. A o nič iné nejde. Je proste blbá doba, chamtivosť je cnosťou a zisk je modla.
7. 5. 2017 16:15
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Ohledně vnitřního prostoru to nemusí být pravda. Kodiaq na délce Octavie nabízí víc prostoru, Tiguan je na to, že je o trošku větší než Golf vevnitř velkej dost.
Dražší jednoznačně jsou jak na koupi tak na provoz a servis.
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2017 18:00
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Octavia je přerostlá tlustá Berta.
7. 5. 2017 19:57
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Áno, zhruba sa dá povedať, že v prípade SUV dostaneš to isté ako u klasiky, len za viac peňazí. Alebo za podobné peniaze menšie a (alebo) slabšie vybavené auto. Komu sa SUV nepáči, ťažko na ňom nejaké prednosti nájde. Je rozdiel kupovať SUV pretože ho chcem, alebo ho kupovať, pretože okrem neho bohviečo v ponuke nie je.
7. 5. 2017 21:05
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
To já bych si koupil SUV jen proto, že mne dostala jízda s ním - dnešní požitek s Kodiaqem: vysoká přední kapota, pocit jistoty a pohodlné nastupování i vystupování. Po dnešní zkušební jízdě měním názor - není to nuda. Je to super. SUV není jen Škoda, všeobecně to má své kouzlo. Není divu, že roste poptávka po SUV. :yes:
Avatar - _Karel_
7. 5. 2017 21:29
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Tak ta "vysoká přední kapota" musí způsobit požitek každému. ;-)
8. 5. 2017 07:31
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Jazda s auto jednej z najlepších automobiliek na svete musí byť pôžitkom >:D
8. 5. 2017 07:34
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Konečně máš pravdu >:D
8. 5. 2017 05:57
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
A necvrkol si si? :-O
7. 5. 2017 16:42
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Lidi kam na tyhle nesmysly chodíte: " hlavne ponúkajú menej miesta"
7. 5. 2017 17:25
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Každý si tu obhajuje svoju garáž, chápanie iného ide stranou ;)
7. 5. 2017 20:07
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Platí obojstranne. ;-)
7. 5. 2017 20:06
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Toto vlákno začalo o SUV vs. kombi. Áno, SUV obvykle ponúka menej priestoru ako zodpovedajúce kombi. Samozrejme, ak môžeš a chceš priplatiť, väčšie SUV si môžeš dopriať vždy.
Avatar - Beefcake
7. 5. 2017 22:10
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Spojim sem dokopy reakcie na viac prispevkov.
No tak to zopakujem znovu asi piatykrat. V technicaku ma Forester napisane kombi. Ponuka mi priestor ako SUV alebo ako kombi ? Aby som vedel, ci ho mam malo alebo dost. Lebo s priestorom v kabine nie je ani najmensi problem a ak si niekedy sadnes do novej generacie, tak aj uvidis, aky je z neho vdaka posedu a velkym oknam s nizkym oramovanim (ked si odmyslis vysku) paradny vyhlad aj voci 90% aut z "wannabe" podobnej kategorie.
Este nieco k tym nezabavnym jazdnym vlastnostiam - zrovna toto Subaru spolu s Outbackom nie je typickym predstavitelom dnesnych modnych trendov. Je to specificke auto, ktore oceni bohuzial/chvalabohu len malo ludi. Ziadne auto jeho kategorie, ktore je rovnako dobre/zaujimave/soferske na ceste, nie je ani nahodou tak dobre mimo nej. A tie, co dokazu viac mimo cesty (z jeho cenovej kategorie mi i tak nic nenapada), nie je porovnatelne na ceste. Dufam, ze som to napisal zrozumitelne.
8. 5. 2017 06:02
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Pletieš trošku piate cez deviate. Subaru je celkovo trochu mimo konfekciu, takže ho ťažko budeš merať bežným metrom. Forester má navrch voči bežným SUV a Outback voči kombíkom alebo ich zdvihnutým oplastovaným verziám, na ne bežné zaradenie nenašiješ.
Už to píšem druhý raz, toto vlákno začalo o niečom celkom inom - šlo o malé kombi pre rodinu vs. malé SUV. ;-)
8. 5. 2017 11:26
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
V té tvé úvaze mi jaksi chybí, že jsou SUV nezřídka kdy kratší než kombi. Při stejném pohonu se to někde musí projevit. Prostor se ani neztratí, ani zázračně neobjeví. Pak je otázka, s jakým zavazadelníkem si vystačíš, jak je udělaná zadní lavice, jak se na ní komu sedí atp. Snad jediné místo, kde mohou SUV ztrácet ve využití prostoru z principu, jsou sloupky (tuhost, ochrana posádky při převrácení). Pak je tu otázka proporcí, ale do toho zabředávat nechci.
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 12:59
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Takze si pointu predsa len nepochopil. Okrem ineho, nepochopitelne skatulkovanie kombi/suv, famy, ako je v SUV karoseriach malo miesta (a sucasne, ake su udajne velke ???), ako nie je zabava s nimi jazdit, ako nei su prakticke, atd... Dalsi nezmysel je, ze vsetci uz tusim prijali tu hru vyrobcov s nalepkovanim SUV aj aut, co by nedavno snad neboli ani v kategorii crossover. Potom sa tu necudujem tym nazorom, naco je "SUV", ked si hejteri umyselne vyberaju do porovnania tieto marketingove SUVcka (MSUV). Alebo je to potom len ich malym prehladom a vlastne za to nemozu ...

Co sa tyka zaciatku vlakna - ano - Fabie combi je asi skoda, dalej uz su to nezmysly.

A preto som zase raz spomenul Forester (mam pocit, ze nie naposledy), lebo nie vsetko je v tychto porovnavackach SUV ciernobiele.
8. 5. 2017 15:00
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Ale pochopil. Len ty nechceš chápať, že nechcem miešať a porovnávať plnohodnotné SUV alebo kombi vhodné mimo cesty (Forester, Outback) so "tiežautami", ktoré ako SUV vyzerajú, SUV sa nazývajú, napriek tomu že ich schopnosti v teréne sú často slabé až mizivé a jazdia prakticky len na asfalte a v meste, pretože sú na to vlastne určené a to ostatné len akoby mimochodom.
Celé je to o tom, čo naznačuje titulok článku - 19 SUV z jedného koncernu. Koľko z nich budú podľa teba hodnotné autá ako spomínané Subaru? Tipoval by som, že minimum. Budú to autá jedno jak druhé, *** tváriace sa ako terénne autá. To už radšej tie poctivé klasické autá, ktoré sa nemusia tváriť a klamať telom, aby ospravedlnili vyššiu cenu.
Avatar - Blue Sun
8. 5. 2017 13:19
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
V techničáku musí mít napsáno "kombi", protože "SUV" není technická kategorie, ale marketingová. To bys, jako příznivce aut, měl vědět, je to základní znalost.
A pak... sám přiznáváš, že Subaru nejsou typickými reprezentanty svých kategorií, ale chceš podle nich soudit zbytek autosvěta?
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 13:27
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Jasne, ale ono to kombi naozaj je. Jediny meratelny rozdiel je svetla vyska.
"chceš podle nich soudit zbytek autosvěta" - presne preto som dal ten priklad, lebo tu sa zase sudia serioznejsie SUV (nemyslim offroad) podla toho, comu daju vyrobciovia taku nalepku v snahe predat. Vsetko sa to hadze do jedneho vreca. Pri porovnavani vyhod/nevyhod je dobre brat do uvahy konkretne auta a nie marketingove nalepky na tom vreci.
8. 5. 2017 14:32
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Kdyby bylo krátké, mohl by tam být klidně hatchback. Když je to N1, může tam být nákladní automobil skříňový. A mají možnost tam napsat i volný text, když dané druhy nevyhovují, takže by tam klidně mohli napsat SUV. Řada SUV je pak klasifikována jako terénní (což má význam při tahání). Tohle rozdělení je někdy zajímavé. Třeba Octavia je vedená myslím jako sedan. :-)
Avatar - Blue Sun
9. 5. 2017 07:30
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Tím "terénní" si nejsem moc jistý, i Landcruiser má v techničáku "kombi"...
9. 5. 2017 16:15
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Terénní není druh vozidla, ale kategorie. Osobní jsou MxG, nákladní jsou NxG. Vyhláška myslím vůbec nedefinuje, co je to kombi. A u osobních je kromě kombi myslím ještě užitkové kombi. Nejsem si jistý, k čemu je to dobré. Možná jako základní popis pro policii: kombi = delší krabice. Výčet je to zvláštní.

Ostatně, osobní verze dodávek jsou také kombi (nemyslím v TP). Kombi by mělo znamenat kombinovanou přepravu osob a nákladu. Tak mě napadá, užitkové kombi by mohla být taková dodávka.
Avatar - Beefcake
9. 5. 2017 21:28
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Pokial viem, tak obvykle bolo, ze uzitkove znamenalo mat oddeleny bat. priestor fixnou mrezou.
9. 5. 2017 22:11
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
To snad byla podmínka pro N1 (i když nevím, jestli musela být pevná). Ale tohle (užitkové kombi) je druh osobního auta, tedy M1.
Avatar - Beefcake
7. 5. 2017 21:58
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
" Drvivá väčšina disponuje len predným pohonom, takže okrem robustnejšieho vzhľadu a vyšších prevádzkových nákladov za vyššiu cenu nemajú čo ponúknuť" - preco teda maju mat vyssie naklady, ked maju rovnaku techniku a iba inu karoseriu ?
8. 5. 2017 06:05
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Pretože sú tiež ťažšie, majú väčšie odpory, jazdia na väčších a širších kolesách, disponujú horšou aerodynamikou... Prečo sa pýtaš veci, ktoré vieš sám? A nehovor, že nie, blbý nie si. ;-)
8. 5. 2017 07:33
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
To ale platí aj o mpv, hmotnosť , výška...
8. 5. 2017 07:55
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
A dokonca aj neplati vzdy, ze SUV je tazsie ako ina karosarska verzia modelu, z ktoreho vychadza.
8. 5. 2017 08:16
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Napríklad?
8. 5. 2017 12:52
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Napriklad P3008 vs 308sw. Zavisi od motorizacie, niekde je rozdiel +/-20kg co teda rozhodne nie je otazka nejakeho rozdielu hmotnosti. Tiez zavisi na ktore udaje natrafis, nasiel som dokonca o 10kg to SUV lahsie.
Tiez napriklad 3008 ma lepsiu akceleraciu o 0.1s s identickym motorom ako 308sw. Takze znovu to len potvrdzuje napisane vyssie. Ani ta vaha uz nie je nutne velmi rozdielna.
9. 5. 2017 10:44
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Zase SUV ma casto kratsie poskladanu prevodovku, aby kompenzovala vyssie jazdne odpory. Preto moze byt dynamickejsie ako kombi. Hmotnost je skor otazka proporcii a vybavy. Pri rovnakej dlzke musi byt nutne tazsie, kedze je vyssie a to znamena viac materialu a vyztuh...
Avatar - Beefcake
9. 5. 2017 21:29
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Rozmyslam, ako je poskladane CVTcko :-)
10. 5. 2017 07:36
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Jasne, 3008, ktora ma identicky motor, identicku prevodovku ju bude mat poskladanu inak. Hmotnost je zalezitost ako vravis, ale + pouzite materialy. Ze je niecoho viac, este neznamena, ze bude mat vyssiu vahu. Zo zdroja co mam, napriklad vystuze sedadiel su kombinacia hlinika a este cohosi, prave kvoli vahe. V 308 je to ocelova klasika. To iste je vo vnutri v ramci kostry.
Dal som konkretny priklad, pretoze 308 mam a 3008 ma oslovuje, tak som si cosi pozistoval a vyskusal. Jediny rozdiel je v spotrebe vdaka odporu, kedze auto je vyssie, co je uplne logicke. Bola to hlavne narazka, ze neplati zovseobecnovanie.
8. 5. 2017 08:16
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Áno, to platí. MPV má máličko k dobru lepšiu aerodynamiku a možno trochu menšie mechanické odpory.
Pre mňa MPV väčšiu výšku a hmotnosť zväčša kompenzuje ponukou priestoru a variabilitou, čo nemusí oceniť každý.
8. 5. 2017 09:51
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Ja to cením....
8. 5. 2017 10:50
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Tak asi nie si každý. >:D
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 13:09
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Ake su obe auta zhodne 4x2, resp. 4x4, preco by kazde malo mat iny mechanicky odpor (pohonu) ?
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 13:07
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Beriem len o cosi vacsiu spotrebu ako prevadzkovy naklad. Na ine nie je dovod.
Vaha 4x2 "SUV" nebude zasadne vacsia ako zodpovedajuceho kombi (+/- par 10kg).
Kolesa su nezmysel, si videl, na com jazda moderne sedany/kombi/MPV ? 215/xx/R17 minimum.
Ja som skor mal v reakcii na mysli pod prevadzkovymi nakladmi tie servisne.
7. 5. 2017 20:12
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Tak ono preference českého trhu jaksi pro koncernové rozhodování o modelech není moc zásadní. Nehledě na to že i ty jsou jiné, pro rodinu s dětma je fabia stejně mrňavá a použitelná jen v nouzi, a český chalupář si naopak SUV velmi oblíbil. :yes:
8. 5. 2017 06:06
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Prečo teda myslíš, že toľko našincov v tých Fabiách jazdí? A nie sú to vždy iba kombíčka.
Inak posledná generácia si už trochu polepšila, mrňavou by som ju už nenazval.
8. 5. 2017 10:45
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
No ono v nich právě už dávno tolik lidí nejezdí, to je jeden z důvodů proč combi končí. O krátký tu není řeč, proti tý nelze nic namítat, velmi povedené malé městské auto které v rámci prodejnosti modelu hraje právě prim. A fabie je pořád fabie, i když mezigeneračně modely o něco rostou tak je to pořád malé auto a pro případně rodinné užití mrňavé zcela jistě je.
8. 5. 2017 10:57
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Čo je to dávno? Ešte nedávno jazdili mladé rodiny na Feldách... Práve stiahnutie malého kombíka v prospech SUV vidím ako nie najlepšie riešenie. Pribudne model, akých je už na trhu plno, a ubudne malý kombík, kde už aj tak nie je veľmi z čoho vyberať.
8. 5. 2017 12:27
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Pokud se budu držet prodejů tak zlaté časy měla fabie kolem roku 2004, dneska je o 1/3 níže přestože trh samozřejmě mezitím narostl, takže reálně je ten propad ještě větší.
A fabii combi nenahrazuje SUV, to je akorát novinářská dezinterpretace, SUV jí nahradí pouze ve smyslu kapacity ve výrobě, v rámci modelové řady je nástupce rapid spaceback který už dnes vzal combi hodně zákazníků, a příští generace s drobnými úpravami zvládne to místo zaplnit bez problému.
8. 5. 2017 11:12
Re: Kdyby radši zachovali Fabii Combi!!!
Neodkazoval někdo v diskuzi reakci Škody, že jde o novinářskou kachnu a nic takového neplánují?
7. 5. 2017 16:01
Nech ich majú aj 50, je to fuk...
...beztak to budú stále len skladačky z Merkuru...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Verny_2013
7. 5. 2017 17:00
Portfolio VW
Mi dosud přišlo vcelku logické a měl jsem dojem že dobře pokrývá většinu segmentů. Buhužel se vydavají cestou BMW která je doslova zaplevelená různým kříženci SUV, MPV, Crossover, granturismo atd . Vyznat se v tom, vyžaduje pečlivé studium. Podobný guláš připravuje i VW, Bohužel.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
7. 5. 2017 17:49
Schyzofrenia
Takze atlas do Europy nepride, lebo by bol prilis obrovsky....GLS od Mercedesu pre Europanov obrovske asi nie je, hoci je este o trosku vacsie.
Atlas by bol obrovsky, no VW chce mat vacsi a luxusnejsi model ako Touareg.... 8-s

Tak ako?! >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
7. 5. 2017 17:55
Re: Schyzofrenia
Možná se bojí, že by příliš konkuroval Q7.
7. 5. 2017 18:05
Re: Schyzofrenia
Spíš si myslím, že se sem dostane až po představení Touregu, respektive dle poptávky na Americkém trhu.
7. 5. 2017 20:33
Teramont do Evropy
Že by byl příliš velký? A MB GL nebo Range Rover jsou jako drobečkové? Početným rodinám s vyšším rozpočtem, které nechtějí MPV, by neužili Teramonta? Cena bude, hádám, nižší než současný Touareg, 1,4 mil?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 23:27
Re: Teramont do Evropy
Touareg momentalne v akcii zacina na ovela-ovela nizsej cen - [odkaz] .
Sice mierne osekany a vratane vykupneho bonusu, ale zacina.
7. 5. 2017 21:37
a taky
tam budou ty kouzelný krabičky dole vepředu?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JiVi
8. 5. 2017 08:18
EU a vize
tak na jedny strane EU striktne narizuje dodrzovani emisi a na druhe schvali do provozu neaerodynamicke pixly .. .
Rozbalit vlákno
0
8. 5. 2017 08:28
Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Nechapu, proc lidi jezdi na horskych kolech po asfaltovych silnicich, ale je to "in". Stejne je tomu tak s SUV - vlastnit ho je take "to be in".

Ja osobne se na silnici citim SUVecky lehce ohrozen, nebot to jsou tezka hure ovladatelna auta obvykle rizena lidmi, kteri tim svym kramem chteji davat druhym lidem najevo svoji prevahu, a tudiz jsou i pri rizeni obvykle arogantni a bezohledni. Jina sorta ridicu SUVcek jsou slecny ovsem na silnicich lehce zmatene. To vse je jeste doplneno bezohlednym parkovanim, nebot takove SUV se obvykle na jedno misto jaksi nevejde.

Na druhu stranu chapu, ze pro vyzraneho "bosse" se zlatymi retezy kolem krku je jednodussi kecnout do SUV nez se nasoukat do normalniho auta. A take chapu PR automobilek, ze kdo nema SUV jako by nebyl, nebot za SUV si muzou rici o vice penez.
Rozbalit vlákno
18
8. 5. 2017 09:38
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Ty jsi opravdu zralý pro Chocholouška. Tolik nesmyslů na pár řádcích, tak to se hned tak nevidí.
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 13:12
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Nie, to je len posadnutost VW a hejtovanie v clanku o nich. To vies, sklada sa kupou ich aut podvodnickemu vedeniu VW na renty :-)
Je fakt, ze v poslednej dobe som nejaky vyzratejsi, ale na tie retaze som sa este nezmohol. Zrejme pan zije v dobe 20-25 rokov dozadu, kedy to naozaj tak bolo.
8. 5. 2017 09:52
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
To aj myslíš vážne ?
Avatar - _Karel_
8. 5. 2017 10:31
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Člověk si tu počte, viď? >:D ;-)
8. 5. 2017 11:08
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Diskusia je obvykle lepšia ako článok. ;-) Aj keď sa tiež popíše kopa blbostí, aspoň je trochu zábava.
8. 5. 2017 11:44
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Článok často skvôst, diskusia detto >:D . už tu chýba len topten a kylie
8. 5. 2017 12:04
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
;-) :yes:
8. 5. 2017 11:04
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Tak prípad,y ako popísal náš zablatený kolega vyššie, sa určite nájdu. Ale prasačích ksichtov a ksichtíkov sa nájde rovnaké množstvo za volantom akéhokoľvek auta, nie iba v SUV...
Ja osobne celkom nechápem SUV do mesta, ktorých jazdí pekelne veľa. Kto chodí na ryby, na chatu, cez zimu lyžovať alebo zvykne ťahať vlek, tak po SUV siahne celkom logicky.
Avatar - _Karel_
8. 5. 2017 12:05
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
:yes: s tím se dá souhlasit.
Avatar - happy_driver
8. 5. 2017 12:16
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Ty to toho podľa tejto diskusie ešte mnoho ďalšieho nechápeš... ;-)
8. 5. 2017 15:02
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Čakal som na teba, až mi všetko vysvetlíš. ;-)
Avatar - Beefcake
8. 5. 2017 13:14
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Kto nechce dve auta, kupi si jedno univerzalnejsie. Co ked ti v meste chodia na ryby/chatu/lyzovat ?
8. 5. 2017 15:03
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
A ja sa niekde hádam, že nie? >:D
8. 5. 2017 10:53
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Souhlasím, byť je to napsáno zbytečně útočně. Já se na silnici SUV ani moc ohrožen necítím. Stačí jezdit něčím hezky aerodynamickým a nízkým a zpravidla to SUV převrátíte, protože na vás najede a šup, a je ze silnice. Já takhle málem převrátil Tiguana s Fábií, málem proto, že to bylo jenom asi ve 40 km/h.
8. 5. 2017 11:01
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
>:D :yes:
Avatar - happy_driver
8. 5. 2017 12:17
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Ako málo stačí k úbožiakovej radosti. :no:
8. 5. 2017 15:04
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
Ale no tak, upokoj sa, ešte si cvrkneš do gatí, a čo ti potom mamka povie...
Avatar - happy_driver
9. 5. 2017 09:55
Re: Moda SUV je stejne priblbla jako moda MTB
S Topperom už nie je taká sranda ako kedysi, odkedy si kúpil auto... No tak ty si proste ďalší blbeček v poradí, je to jednoduché. ;-)