Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v únoru 2010: Mezi malými a středními SUV čtvrtý Tucson, ix55 druhý mezi velkými

Na prvních příčkách všech tří kategorií terénních vozů a SUV se toho v únoru mnoho neudálo. Černým koněm segmentu SUV je momentálně Hyundai.
Zpět na článek
30. 3. 2010 09:04
30. 3. 2010 11:34
30. 3. 2010 14:35
30. 3. 2010 15:01
30. 3. 2010 16:07
30. 3. 2010 09:29
neregistrovaný "RayBan"
30. 3. 2010 09:42
30. 3. 2010 12:58
30. 3. 2010 14:30
neregistrovaný "RayBan"
30. 3. 2010 16:39
neregistrovaný "BM power"
30. 3. 2010 13:44
30. 3. 2010 16:34
30. 3. 2010 17:11
30. 3. 2010 19:15
30. 3. 2010 18:24
30. 3. 2010 19:13
30. 3. 2010 22:30
30. 3. 2010 09:04
X3 ?
BMW X3 se neprodalo žádné nebo se špatně dívám???
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kolmar
30. 3. 2010 11:34
Re: X3 ?
a chyba tam aj Freelander!
30. 3. 2010 14:35
Re: X3 ?
Všechny zmiňované modely se nevešly do Top 25 malých a středních, takže jsou v kolonce Ostatní. Jako odpověď by to mohlo stačit i RayBanovi.
Avatar - kolmar
30. 3. 2010 15:01
Re: X3 ?
Dakujeme za potvrdenie nasich domienok :-)
30. 3. 2010 16:07
Re: X3 ?
Není zač. X3 je na konci životního cyklu a na prodejích se to musí projevit.
Avatar - T613
30. 3. 2010 09:19
Souboj lesní zvěře
Skutečně se neprodal žádný Suzuki Jimny? :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
31. 3. 2010 01:07
Re: Souboj lesní zvěře
Prodaly se tři kusy, takže nejspíš tohle úžasné autíčko trůní v kategorii ostatní. Ročně se prodává tak šedesát, sedmdesát kusů.

Trochu to sleduju, takže vím, že se sem v docela velký míře dováží jako ojetina od nejstarších až po úplně zánovní. Potom prodat nový za cca 430.000 asi pro dealery není úplně jednoduchý. Navíc předváděčku abys pohledal. Pokud vím, tak jsou dvě v Praze, jedna v Plzni,jedna v Litoměřicích. Suzuki má poměrně masivní reklamní kampaně v tisku, ale všimni se, že Jimny mezi skupinkou vyfocených modelů Suzuki vůbec není. Někdy mi to připadá jako kdyby ho snad vůbec prodávat nechtěli. Přitom v Německu se ho za rok 2009 prodalo cca 6.800 ks. Obzvláště zajímavě to vyzní ve srovnání s ostatními modely Suzuki za stejné období. Swift cca 19.600, Splash 11.400, Alto 8.800, SX4 8.000, Grand Vitara 4.350.

Tož asi tak. Ale kdo ho zkusil "vyvenčit", už nezapomene.... :yes: :-)
neregistrovaný "RayBan"
30. 3. 2010 09:29
Ostatní modely
co to je za značku ? Máte někdo alespoň technické údaje ?
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2010 09:42
KRASNE PR ;)))
nadpis, uvod...uzasne

priste bych cisla shrnul do do posledni vety => rekl bych tomu pak "alespon nejaka novinrska vyzva", kdyz uz nic....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - strýček BOB
30. 3. 2010 09:57
Re: KRASNE PR ;)))
Bingo, další, kdo má voči... :yes: Všímám si toho výplachu mozků už delší čas a není to jenom tady. Slušně do toho šlapou i na nejmenovaném TV autosalonu.
30. 3. 2010 14:40
Re: KRASNE PR ;)))
Titulek i úvod prošly redakční úpravou a já jako autor článku mám s nimi pramálo společného.
30. 3. 2010 16:04
Re: KRASNE PR ;)))
BOBíka si nevšímej, ten pindá při každé zmínce o Koreji. Poslední dva dny nemůže koukat ani na správy, furt se tam točí ta potopená korejská loď a už je z toho nepříčetný :-! >:-[]
30. 3. 2010 10:01
chtělo by to rozdělit off-road a on-road
Vím, že už je to obehraná písnička, ale když X6/X5 a další jsou terénní auta asi tak jako lodičky vhodná obuv na horskou tůru tak mi to prostě nedá...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
30. 3. 2010 10:27
Re: chtělo by to rozdělit off-road a on-road
nikto nevravi ze X5 a X6 su terenne auta - su to SUVcka precitaj si nadpis ;-) toto je tabulka predajnosti SUVeciek ak si si nevsimol.

Keby tu mali byt terenne auta mali by sme snad len 4 auta v tabulke >:D
Avatar - kolmar
30. 3. 2010 11:30
Re: chtělo by to rozdělit off-road a on-road
Hovori o rozdeleni SUV, Off road a Pick-up, ako to bolo kedysi...no dnes je to uz tazke. Moderne technologie nahradili staru dobru robusnost a vsetko je inak. Neda sa to normalne uz rozdelit, napr. taky ML je v 63AMG skoro "lietadlo" a taky 430 CDI s Airmaticom a Off road paketom by si bez hamby zasluzil "nadavku" off road...

PS:spocital som to, v tej tabulke by bolo cca 15 modelov (nie 4) no velmi otazne by boli pocty predanych kusov...
Avatar - T613
30. 3. 2010 12:21
Re: chtělo by to rozdělit off-road a on-road
Ty SUV sice prolezou ledascos, ale na jejich životnost při takovém užívání bych nevsadil ani korunu
Avatar - kolmar
30. 3. 2010 13:57
Re: chtělo by to rozdělit off-road a on-road
To ano, to je druha stranka veci. O motory strach velmi nemam, prevodovky kde ako a na mysli si mal asi najmä podvozky. Tam tie nove zavesenia + vzduchove vaky a podobne budu najväcsi problem. Ale na druhu stranu, aj auto ako moj spominany ML ak sa pouziva v terene tak podla mna max. v pomere 20% teren a 80% cesta. Na dlhodobejsie namahanie si ludia racej zvolia Defika, LC, Massif a podobne... a ten co rad chodi na expedicie tak 2x do roka, tak Pajera, Land Cruiseri a podobne...stale to vidim na max. 30% teren a 70% cesta, ale dodrbat sa to kvalitne da - vid Disco a podobne...

Vyrobcovia robia to, co zakaznici ziadaju...to co niekedy bolo nemyslitelne je dnes real, za cenu tech. komplikovanosti...no to tu pisat asi nemusim...
Avatar - Slavek-TDM
30. 3. 2010 12:58
Yeti
Prekvapuje me, ze Yeti se prodava hlavne s naftou. To znamena, ze zakladu 1.2TSI se prodava minimum. Zajimavy, mel to byt stezejni motor tohodle modelu, ale zrejme vetsina kupcu touzi po ctyrkolce a nebo kupujou zaklad naftu. Ted budem mit pul roku 1.2TSI zaklad Yetaka v praci, tak zkusim udelat nejakej testik (az bude vsechna prace hotova...).
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2010 13:24
Volvo V60 kompletně odhaleno
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "RayBan"
30. 3. 2010 14:30
Re: Volvo V60 kompletně odhaleno
já vidím jen tu bílou plachtu ... >:D
30. 3. 2010 15:00
Re: Volvo V60 kompletně odhaleno
[odkaz]
Avatar - kolmar
30. 3. 2010 15:03
Re: Volvo V60 kompletně odhaleno
zadna cast cisty XC60, no musim uznat ze vyzera perfektne :yes:
Avatar - Katikakus
30. 3. 2010 15:23
Re: Volvo V60 kompletně odhaleno
Souhlas :yes:
neregistrovaný "BM power"
30. 3. 2010 16:39
Re: Volvo V60 kompletně odhaleno
po čase konečne pekné Volvo :yes:
Avatar - T613
30. 3. 2010 18:31
Re: Volvo V60 kompletně odhaleno
měli nechat jen čelní a zadní sklo, pak okna v předních dveřích. Zbytek mohli klidně zaplechovat, neb i přední světla mají větší plochu tak tyto prosklené plochy. Ne, nelíbí se mi to :'-( :-(
30. 3. 2010 13:44
Bravo Hyundai
... časy se mění ... :-)
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2010 16:34
TABULKOVNÍK
Podle principu "svůj k svému" nám tabulky pomalu zrají k další nutné segregaci, neb členění podle velikosti je principiálně nedostatečné. Totiž, nástupem lowendu i do tohoto segmentu se tabulky členěné pouze velikostně stávají lehce zmatečné. Zde bych koneckonců viděl i příčinu v nedůvodném křepčení mentálně podvyživených diskuzních jedinců nad výsledky jejich lowendových oblíbenců. Kvalitativní roztřídění, takříkajíc doslovné oddělení zrna od plev by postavení jednotlivých aut zprůhlednilo. Je přece nepřijatelné, aby v jedné tabulce "soupeřili" takoví prémioví borci jakými jsou například BMW X5 či X6 s lowendem.

Tedy bylo by dobré vytvořit tyto tabulky:

SUV malá - lowend
SUV malá - mainstream
SUV malá - premium

SUV velká - lowend
SUV velká - mainstream
SUV velká - premium (pozn. sem ovšem nutno řadit i Touareg.

Jen takto lze nalézt odpověď, jak si který vůz (ve své kategorizaci) stojí. A to postavení by bylo postavením objektivním. Nebo je tu snad někdo, kdo se domnívá, že kia sportage by měla mít místo v tabulce v níž boduje například i AUDI Q5?

Tak příště. Předem děkuji.
Rozbalit vlákno
8
30. 3. 2010 16:58
Re: TABULKOVNÍK
já jen drobnou noticku - přešlechtěnost vede k degeneraci..............
30. 3. 2010 17:11
Re: TABULKOVNÍK
Pravděpodobně odtušuješ z domácího chovu křečků... ;-)
30. 3. 2010 20:11
Re: TABULKOVNÍK
á pán je chovatel ;-)
Křečky nikdy - to žere kabely, když to zdrhne. Ale je to osud některých psích plemen - zeptej se veterinářů....
Tak, aby nám tak neskončili někteří superhřebci z "premium" stáje...
Avatar - peter_ko
30. 3. 2010 18:23
Re: TABULKOVNÍK
a ja som si mylel ze VW vyraba supermainstream ci ako si to nazval... a oni uz vyrabaju premiu... sa do tych svojich kategorii nejako zamotavas :yes:
30. 3. 2010 19:15
Re: TABULKOVNÍK
Máš v tom brajgl, hovoříme-li o automobilkách, pak VW je supermainstream, hovoříme-li o modelech, je Touareg prémiový model. Doplň si vzdělání ať tu zítra nejsi zase za prosťáčka :-!
Avatar - Emel
30. 3. 2010 18:24
Re: TABULKOVNÍK
Není zač, takový výkřik do tmy zůstane nutně nevyslyšen. Stejná logika totiž platí ve všech kategoriích... v tabulkách z nižší střední nacházíš pravidelně lowend, mainstream i prémii, nevím proč by to u SUV mělo najednou vadit. Nebo je to jen takové pošťouchnutí?

Mimochodem, k tomu Touaregu... nebyl jsi to právě ty kdo tvrdil, že prémiová automobilka vyrábí pouze prémiové vozy a naopak mainstreamová automobilka pouze mainstreamové?
30. 3. 2010 19:13
Re: TABULKOVNÍK
Nikoliv, Emele, to jsem nikdy netvrdil. Vždy jsem naopak tvrdil, že v rámci mainstreamu (supermainstreamu) a subprémie je nutno důsledně rozlišovat mezi postavením automobilky jako takové a mezi začleňováním aut. Tohle je aktuální samozřejmě v mainstreamu a subprémii, neboť právě tam dochází k tomu, že mainstreamová automobilka stvoří prémiový vůz (Toareg) resp. subprémiová automobilka stvoří prémii (8C). Dedy v tomhle musíme důsledně rozlišovat.

Co se týká mého návrhu na větší četnost tabulek, pak ano, očekávám, že od mini po vyšší střední se tabulky rozčlení. Bylo by to tak správné. Nebo snad o miss republiky soutěží též kuchařka u vás z kravína? ;-)
Avatar - Emel
30. 3. 2010 22:30
Re: TABULKOVNÍK
Tyhle tabulky jsou čistě o prodejích, není to soutěž o nejhezčí nebo nejlepší, tedy žádná miss.

Rozdělit by se to dalo, ovšem za cenu ještě větších nejasností a dohadů než dnes. Je Kia mainstream nebo lowend? Co je Venga a co Rio? Je kritériem pouze cena? Ceníková, akční, po slevě? Subjektivně dnes vnímám jako čistý lowend pouze Ladu a Dacii... a to je na samostatné statistiky dost málo.

Jinak tedy s tím modelem a značkou se shodneme.
30. 3. 2010 19:10
zkušenost s "prémií" - naživo
[odkaz]

- úplně náhodou, kdybych hledal, takových příběhů je na netu plno
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kolmar
30. 3. 2010 19:54
Re: zkušenost s "prémií" - naživo
:no: večna pravda o koncerne...Atmosfericky V6 - jeden z najmenej poruchovych motorov co sa daju krasne spravit a v ingolstadte aj toto dokazu spackat, proste profici 8-s hamba!

V porovnani s 30i z Mnichova je to neskutocny trapas.
30. 3. 2010 22:58
Re: zkušenost s "prémií" - naživo
Stane se, ale třeba zde na moje.auto nikdo takový problémy nemá. Je to kus od kusu. ;-)
31. 3. 2010 00:02
Re: zkušenost s "prémií" - naživo
[odkaz]

přímo posvátná ikona "subprémie" z Wolfsburku

:-)
31. 3. 2010 12:05
Re: zkušenost s "prémií" - naživo
Tohle už je fakt dost profláknutá recenze. Proč si tam nevylepil ty ostatní? Nehodí se do krámu? ;-)
Avatar - Emel
30. 3. 2010 23:20
Re: zkušenost s "prémií" - naživo
Importér musel být vysmátý: aha, referentské přímo z Ingolstadtu... hmm, to je ale smůla >:-[]
30. 3. 2010 20:19
GTI - odkaz pre teba
Ohanas sa tu stale lowendom, supermainstreamom, atd.
Odkial to mas? kde je napisane, ze VW je premium???? Skusas tu nan nas svoje blaboly a snazis sa presadit nieco, co nie je pravda. Vies howno o autach...cmaras si tu len svoje pcoviny o vw a jeho posluhovacoch. A verim, ze by si zacal ospevovat aj Geely keby ich vw kupili.
Si porovnaj take motory od vw a Hyundai! Ked tam vw neda turbo, nemaju sancu sa dostat na taky vykon! A naftove motory ma Hyundai vykonejsie.
Ked je vw taky dokonaly, preco nezvysia zaruku?
Neobjektivnost a este raz neobjektivnost z tvojej strany! co nepatri pod vw a nie je z nemecka, stoji podla teba za p.i.cu!
si zaslepeny, alebo robis na vw importe >:D
jo___seru ma tvoje zvasty, ody pre tvoju radost a sracky co tu pises...a nie som sam!
___jo, si "legenda" skrz tvoje zvasty, a to stale nie si schopny tu ukazat na com jazdis! nie ze by ma to zaujimalo....ale ked sa povazujes za takeho znalca...ukaz s cim mas skusenosti >:D
btw___pracujem v oblasti predaja a servisu uz 10 rokov...jazdil som na vselicom! a ver ci never___vw ma od premium hoooodne daleko...hlavne co sa tyka konstrukcie.

vw a cely tvoj autosvet stoja za howno... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
41
30. 3. 2010 21:46
Re: GTI - odkaz pre teba
>:D >:D >:D

Ty pojedl ale hodně vtipný kaše, příště to zkus bez urážek, aspoň se ti tu nebudou smát. ;-)

Až vyhraje aspoň jednou Hjundaj EOTY, tak sem potom něco napiš. Jinak budeš pořád jen k smíchu. ;-) >:D
30. 3. 2010 22:13
Re: GTI - odkaz pre teba
Josal - posluhovac :-)
A sa stale neohanaj tym EOTY...
Aby raz nenastalo prekvapenie?
Tak ako s tym, ze Hyundai je 4. najvacsi vyrobca aut.
Nj___a je "zvlastnost"__ze Hyundai sa stal autom roka v Amerike ;)
Asi su to vazne sroty :DDD
30. 3. 2010 22:40
Re: GTI - odkaz pre teba
>:D
Hjundaj by měl předeším dokázat vyhrát nějakou mezinárodní anketu, aby ho začali ostatní brát vážně. A tou třeba EOTY bezesporu je. Ty náš malý motoráři. ;-)

PS: V které "Americe" myslíš? V jižní? Ve střední? A kterej Hjundaj myslíš? Nějaký model? Nebo rovnou celá automobilka? >:D
Avatar - Emel
30. 3. 2010 23:15
Re: GTI - odkaz pre teba
Ankety jsou jen takové zpestření, základem respektu je tržní podíl. H&K se v Evropě za posledních pár let podařil mistrovský kousek...
30. 3. 2010 23:19
Re: GTI - odkaz pre teba
Tak mají necelé 4 procenta evropského trhu. Neříkám, že je to málo, měli podstatně méně. Ale zase za nějaký megaúspěch to nevnímám.
Avatar - Emel
30. 3. 2010 23:24
Re: GTI - odkaz pre teba
Megaúspěch je hlavně ve vnímání značky. Podívej se na Kiu, jak to z levné plečky dotáhla pomalu na etalon kvality v mainstreamu...
30. 3. 2010 23:28
Re: GTI - odkaz pre teba
Snaží se snaží. To jim neberu, je to dobře, ale pořád mají ještě co dohánět. ;-)
Avatar - Emel
31. 3. 2010 09:31
Re: GTI - odkaz pre teba
No, pokud se podíváš na globální hodnotu značky dle Interbrands, pak je Hyundai v autoprůmyslu a mainstreamu tuším třetí... za Toyotou a Fordem.
31. 3. 2010 10:10
Re: GTI - odkaz pre teba
Mě je v celku jedno, jaká je hodnota brandu. Do McDonaldu taky nechodím a ten je tuším na horních příčkách. ;-)
Avatar - Emel
31. 3. 2010 12:49
Re: GTI - odkaz pre teba
Jistě, nechodíš do Mekáče, nejezdíš Toyotou... vlastně tě zajímá jen bistro za rohem a tvoje (třeba) Škodovka...

Pokud se ale bavíme o vnímání značky, je to zajímavá studie. Coca-cola, IBM, Microsoft, Nokia, Intel, Disney, Google, Sony... to jsou značky, které doslova hýbou celým světem. V autech to pak do top 20 dotáhli Toyota, Mercedes, BMW a Honda (v tomto pořadí). Bravo... vítězům.
31. 3. 2010 13:12
Re: GTI - odkaz pre teba
Asi to tak vypadá, že nebudu prostý konzumní člověk. ;-)
Avatar - Emel
31. 3. 2010 13:20
Re: GTI - odkaz pre teba
To chválím, taky neříkám, že ty nejznámější jsou nutně nejlepší. Ale i pokud člověk nemá doma Mercedes, musí jeho automobilovou hvězdu respektovat. Tedy, měl by.
31. 3. 2010 13:34
Re: GTI - odkaz pre teba
To já ho respektuju, líbí se mi Sko, CLS, CLK, ale nevybral bych si ho díky jeho celkovému pojetí. Nejsem tak luxusní člověk.
31. 3. 2010 00:00
Re: GTI - odkaz pre teba
Nepředháněj. Pořád je to levná plečka a rozhodně to není vnímáno jako etalon kvality. To fakt ještě potřebuje dost času. Navíc je jasně patrná hranice V-Z Evropy: na východě se Korejci docela chytají, protože lidi jsou tu chudí a otáčejí každou korunu, forint, euro. Ale třeba ve Švýcarsku je Korea furt ještě vnímána jako důkaz osobního zoufalství.
Avatar - Emel
31. 3. 2010 09:30
Re: GTI - odkaz pre teba
No, podívej se třeba na Vengu... naprosto samozřejmě sází ceny na úroveň standardních evropských vozů, výše než třeba Citroen.

S tím etalonem kvality je to těžké... před pár lety by se řeklo Toyota, ale dnes je i její pověst poněkud pošramocena. Takže kdo je tím etalonem?
31. 3. 2010 10:11
Re: GTI - odkaz pre teba
Korejci to jistě nebudou. Na to potřebují něco více, než se cenově podbízet. ;-)
31. 3. 2010 11:55
Re: GTI - odkaz pre teba
kia ceed v nějaké střední výbavě a motorizaci vyjde mírně přes 400 stejně jako Toyota Corolla v o trochu slabší výbavě, takže tomu "podbízení" nerozumím, za tyhle peníze např. Rendlík prodává Lagunu, a odhaduju, že Citrón a Pižmoń to samé

... a proč prosím někdy používáš nick "GTI", někdy "jelito" a někdy "strýček BLB" a další, když stejně všechny tvoje mentálně nedonošené příspěvečky charakterizují dospívající dítě (optimističtější varianta) :-)
31. 3. 2010 12:08
Re: GTI - odkaz pre teba
Já tu Cedníka nikde nevzpomínal. ;-)

Každej korejec začíná na poměrně nízké ceně, která neodpovídá třídní konkurenci, ale je prakticky na ceně konkurence o třídu níže.

Nick používám jeden, protože, světe div se, nejsem schizofrenní - jako ty. ;-)
Avatar - Emel
31. 3. 2010 12:43
Re: GTI - odkaz pre teba
Podívej se za kolik koupíš 1.6 benzín u Fordu, u Renaultu, u Kie a u Fiatu. Až na Kiu to jsou samá slavná jména... a přitom Kia zdaleka není nejlevnější.
31. 3. 2010 12:51
Re: GTI - odkaz pre teba
Psal jsem doslova o "Každej korejec začíná na poměrně nízké ceně".
Cedníka tu máme od 255 s nějakým lízingem, Focuse pod 300 neseženeš, třeba zde často vzpomínaná Venga v základu za 240, velmi dobrá cena, která očividně míří na Fabii...
Mě je to v celku jedno, kdo je za kolik, já osobně, dle mých kritérií, které nemůžeš znát, nepovažuji korejskou produkci, pro mne z jistých důvodů, za kdovíjakou kvalitativní špičku.
Avatar - Emel
31. 3. 2010 12:58
Re: GTI - odkaz pre teba
Doporučuji to nejdřív nastudovat, třeba tady:

[odkaz]

Ceed je v základu za 270, s 1.6 za 300. Jaké podbízení?

Nemáš rád korejce a nechceš říct proč, dobrá, na to má každý právo. Já taky některé značky nemusím.
31. 3. 2010 13:08
Re: GTI - odkaz pre teba
Připadneš mi jako prodejce. >:D

Já se ti tady jen snažím vysvětlit, že bych ke korejcům šel až v poslední řadě. Ty auta se mi nelíbí, nepovažuji je za evropské a mám možnost výběru jinde. Je to jen má svobodná volba, kterou nechceš pochopit. ;-)
Avatar - Emel
31. 3. 2010 13:13
Re: GTI - odkaz pre teba
Já to beru, já bych šel naposledy třeba k Ladě, ale každý má jiné preference. Myslel jsem, že budeme diskutovat v obecnější rovině než jsou osobní antipatie...
31. 3. 2010 13:23
Re: GTI - odkaz pre teba
Diskuzi se nebráním a oceňuji, že jsi ji schopen.
Já mám ale dojem naprosto opačný než ty. Vengu tu máme za 240 tis. Co se proti ni dá postavit? Meriva (265 tis.)? Modus (250 tis.)? Roomster (285 tis.)? Všechno dražší. Ano, je to základní model, to jsou ty ostatní ovšem taky a to nemají ani 7 let záruku. Renault ten má tedy tuším 5.
Avatar - Emel
31. 3. 2010 13:32
Re: GTI - odkaz pre teba
Roomster za 250 proti Venze 240, to mi přijde jako vyrovnaný konkurenční boj. Roomster je pokud vím o něco větší... výbavy jsem ale nestudoval.

edit: základní roomster je 270.

Nebavme se ale jen o základu... čím se Venga podbízí proti Roomsteru za 300 s klimou a TSI?
31. 3. 2010 13:38
Re: GTI - odkaz pre teba
Asi jen tím základem.

Ceník ve škodovkce začíná u Roomsteru na 270 tis s 1.2 HTP, oproti tomu dostaneš Vengu s 1.4 a s 15 kW navrch a ještě o 10 tis levněji. Co je lepší volba?
Avatar - Emel
31. 3. 2010 13:42
Re: GTI - odkaz pre teba
Pro mě je lepší volba Kia, nemůžu uvěřit, že i pro tebe ;-) . Pokud bych ale schrastil těch 300, respektive 330 s ESP a Plus paketem u Roomsteru...
31. 3. 2010 13:52
Re: GTI - odkaz pre teba
Je to težký, Roomster se mi nelíbí, Venga vypadá zvenku lépe, ale stejně to není můj šálek čaje (myšleno tato katergorie aut).
Avatar - Emel
31. 3. 2010 15:28
Re: GTI - odkaz pre teba
Můj taky ne, ale mám rodinu a pokud bych musel řešit nějaké nové auto kolem 300, tak Roomster s TSI nevypadá vůbec zle.
31. 3. 2010 15:05
Re: GTI - odkaz pre teba
Ceník ve Škodovce?Co to vidím.Když je diskuse o ztrátách hodnoty,tak příznivci koncernu nakupují hrubo pod ceníkové ceny,když se probírají ceny z hlediska "vyšší cena,vyšší kvalita",náhle je platná ceníková cena.Jak to tedy je?
Navíc je dost lidí a platí to pro všechny produkty,kteří když danému produktu nerozumnějí řídí se cenou,dražší-automaticky kvalitnější,levnější-šmejd.Už jsem zažil,kdy zákazníci nechtěli levněji,i když by se v pohodě dalo jít s cenou níže,kvůli obavám s nekvality.Ale byli to pouze jejich plané obavy,protože sami přiznávali,že dané problematice nerozumí.
31. 3. 2010 15:05
Re: GTI - odkaz pre teba
Ceník ve Škodovce?Co to vidím.Když je diskuse o ztrátách hodnoty,tak příznivci koncernu nakupují hrubo pod ceníkové ceny,když se probírají ceny z hlediska "vyšší cena,vyšší kvalita",náhle je platná ceníková cena.Jak to tedy je?
Navíc je dost lidí a platí to pro všechny produkty,kteří když danému produktu nerozumnějí řídí se cenou,dražší-automaticky kvalitnější,levnější-šmejd.Už jsem zažil,kdy zákazníci nechtěli levněji,i když by se v pohodě dalo jít s cenou níže,kvůli obavám z nekvality.Ale byli to pouze jejich plané obavy,protože sami přiznávali,že dané problematice nerozumí.
31. 3. 2010 15:31
Re: GTI - odkaz pre teba
Napíšu to sem asi už po šesté, ale kvůli tobě udělám výjimku.

Pokud kupuješ nový auto, tak na základní model bez výbavy uhádáš (pokud se ti to povede) slevu v řádu jednotek procent. Sám to odhaduju tak na 3% a budeš rád.

Pokud kupuješ vybavený auto, tak právě na tý výbavě třeba u škodovky můžeš s klidem uhádat 7% (i více) a nemusíš být zrovna rozený arabský trhovec.

Takže poučení pro tebe, příště mne čti komplexně a nevytrhávej věty z kontextu. Pak se vyhneš svým faux pas. :-!
Avatar - Emel
31. 3. 2010 12:41
Re: GTI - odkaz pre teba
Kia začala budování kvalitního brandu nabízením sedmileté záruky. To je jasná marketingová zpráva - děláme spolehlivá auta a jsme ochotni se za to zaručit. A zatím jim to vychází, viz naposledy třeba výborný výsledek Ceedu v dlouhodobém testu Autobildu. Samozřejmě, je tu ještě Mazda, která by na ten titul asi měla větší nárok.

Cenové podbízení je nesmysl, nevím kdo tu s takovým pojmem přišel.
31. 3. 2010 12:44
Re: GTI - odkaz pre teba
Tím, že někomu strčíš sedmiletou záruku, nezaručí to, že se ti ten výrobek nebude sypat jako hromada písku, nebo že s ním člověk bude navýsost spokojen. A teď tu nemluvím o Sídu, ale obecně.

S oním pojmem to tuším byla redakce v jednom nedávném článku, jehož nadpis mnozí nerozdýchali. ;-)
Avatar - Emel
31. 3. 2010 12:52
Re: GTI - odkaz pre teba
Ta záruka není jen na Ceed, je víceméně na celou modelovou řadu. A zatím se Kia vyvarovala větších problémů, daří se jí tu image udržet, nesype se to.
31. 3. 2010 13:05
Re: GTI - odkaz pre teba
Nepsal jsem o Sídu, taky jsem to výslovně uvedl a hle, opět první věta reakce, že záruka není jen na Sída. Opravdu, tos mi tedy napsal novinu.

Je to o pohledu. Zvolili bojovat taktikou "umlčíme je dlouhou zárukou". Dobře, jejich volba. Pro normální lidi určitě plus. Já osobně nikdy neměl žádný větší problém s žádným svým autem. Pominu li výměnu spotřebáku, pak se "poruchy" omezí pouze na spálený žárovky. A tak mě osobně je záruka 7 let prostě k ničemu a nic mi nepřináší. A když se tedy podíváš mou optikou na volbu vozu, co ti z toho vypadne?
Avatar - Emel
31. 3. 2010 13:16
Re: GTI - odkaz pre teba
Asi málo jezdíš... nová auta už nejsou tak spolehlivá jako před nějakými 15 lety, pokud se podíváš na ty dlouhodobé testy autobildu, pak 100.000 bez poruchy je naprostá výjimka. A to 100.000 není zase tak moc.

Když se podívám tvou optikou, je vždycky lepší mít záruku 7 let než 2 roky. Že jsi měl v minulosti štěstí neznamená, že ho budeš mít i v budoucnu. Automobilky generují pouze 18% zisku z prodeje aut, zbytek jde ze servisu a prodeje dílů...
31. 3. 2010 13:25
Re: GTI - odkaz pre teba
Jsem rád, že mi tak přeješ. :-)

Osobně, než mít dlouhou záruku, trpět dennodenně nedostatky v korejském voze a utěšovat se pocitem, že "mám přece sedm let záruku", a čekat, až ji budu moci využít (jestli), tak raději zvolím jiný vůz, kterému se nebudu muset přizpůsobovat a nebudou mě každou jízdu štvát ty chybky.
;-)
Avatar - Emel
31. 3. 2010 13:37
Re: GTI - odkaz pre teba
Bavíme se jen o záruce a případně spolehlivosti... v jiných ohledech se samozřejmě dají najít lepší auta, o tom žádná.
31. 3. 2010 13:40
Re: GTI - odkaz pre teba
Budem li se bavit v tomto smyslu, pak ti rovnou napíšu, ano, je lepší mít 7 let záruku, ať ji dává Kia, Renault nebo Škodovka.
Avatar - Emel
31. 3. 2010 13:42
Re: GTI - odkaz pre teba
:yes:
Avatar - manitou
30. 3. 2010 20:35
OT : PRO WEBPAJU
[odkaz]

uáááááááááá, fantazie :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - manitou
30. 3. 2010 21:01
Re: OT : PRO WEBPAJU
já tě nahoře přehlídl, tak promiň, že je to s křížkem po funuse ;-)
31. 3. 2010 07:54
Re: OT : PRO WEBPAJU
:-) Díky, víc zdrojů, víc obrázků ;-) Není to úplně nejhorší, švédská princezna Žu-žlej se prodávat bude :-)