Již na březnovém autosalonu v Ženevě se světu představí třetí SUV mladoboleslavské automobilky. Už nyní jej však lze s vrstvou maskování potkat na českých dálnicích.
To není moc co odkrýt, většinu vidíme. Já bych to ale spíše nazval Fabiou kombi, představy o SUV mám poněkud jiné. Design je asi v hrubých obrysech jasný všem. Vyfocený prototyp má subjektivně nějaká úzká kola, jak by greenline a po vzoru Karoqu se snaží mít všechna světla mimo kufrové dveře aby do nich nemusel zavádět drát, což mi přijde škoda. Doufám, že auto bude mít trochu šmrnc. Třeba v Kodiaqu se tvarováním přístrojové desky už nějaký ten náboj malinko vykouzlit podařilo. Tak se na auto těšíme. Cílovka podle mě dost mladí s dětma nebo důchodci.
Největším hříchem všech současných škodovek není design samotný. Ten je myslím velice slušný. Ani k přístrojovým deskám nemám nějaké významné výhrady, byť pro mě jsou největším důvodem, proč dát přednost konkurenci.
Nejhorší mi přijde to, jak v těch nafouknutých karosériích jsou zapadlá přední, ale především zadní kola. To je prostě otřes. Vidět jakýkoliv K-q na silnici zezadu pro mne znamená estetický šok nejhoršího kalibru.
A zdá se, že tohle nové auto s pravděpodobně nejpříšernějším jménem na trhu bude poskytovat stejně nechutný zážitek z notně zapadlých kol....
>:D >:D >:D pane videl jste vubec smernice o tom, jak maji byt kola a jaky maji mit zalis? asi ne, protoze tohle je pouze fantazie vase. Jde o to, ze Skodovka chce snizit odpor hluku, klidne by mohla mit kola s mensim ET, ale cheji to mit bezhlucne, to je cele, na emise to ma maly vliv :-)
s tymi zapadlymi kolami suhlas.. ved aj preto sa mi polo pacilo viac ako fabia ktora je na rovnakom podvozku ... lenze ta je uz kasnou sirsia a kasna jej trci tym padom viac do stran a kola su na tomto podvozku potom uz dovnutra zapadnute ( rozchod kolies proste nepusti ) ... aj pri pohlade zozadu je vidiet hruskovity syndrom fabie... kola skryte kdesi vnutri a kasna do siroka rozkysnuta ... tam inak treba aspon 16tky na fabiu... sucasna fabia na danu sirku aj vysku uz proste potrebuje iaj ny podvozok ako ten z predosleho pola ( proste sirsi ) ... co uz no ... ale tak koncern je majster v takychto skladackach za par supov.. a skdoa to tak nejak vzdy schyta aj s navijakom.. smutne hmm
skutecne 1.6TDI ? ne novej 1.5TDI ? No jak myslite >:D 3 hrnek je prasarna na entou, to nema co delat s Euro normama ale aby se to daleko driv vysypalo.
Jasně, o AWD v tomto segmentu není moc zájem a nejoblíbenější barva je bílá. >:D
Možná by stačilo AWD necpat jenom do vyšších výbav, nejlépe s povinným automatem. Pak by se třeba dva ze tří Kosmiqů (to jako vážně ?) prodávali ve čtyřkolce podobně jako např. Vitara. To se ovšem netýká jen koncernu.
Já neřeším, jestli je to zbytečné nebo ne, ale že údajně není zájem. A to pravda není. Procentuální prodeje čtyřkolek u dostupných modelů svědčí o opaku.
Presne tak. 4WD sa nepredáva toľko, že ho ľudia nechcú, ale že 4WD auto je väčšinou na horných priečkach cenníka, s vyššou/najvyššou výbavou, (naj)silnejšími motormi a často i automatom. Dajte 4x4 do slabšieho benzínu v manuále a uvidíte ten "nezáujem". ;-)