Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Liana stále žije. V Číně.

Suzuki Liana nezemřelo, jen se před šesti lety stáhlo z Evropy. V Číně se vyrábí pořád a aktuálně má za sebou výraznou modernizaci. Respektive vlastně rovnou dvě.
Zpět na článek
23. 12. 2013 21:34
23. 12. 2013 21:34
Děs a hrůza
Před mnoha lety jsem se s Lianou svezl - byla to ještě ta původní generace. Bylo to auto nejen hrozně ošklivé (zvenčí i zvenku), ale také s mizernými jízdními vlastnostmi (například posilovač při rychlejších pohybech volantu naprosto nestíhal, takže řízení tuhlo, auto se v zatáčkách šíleně náklánělo a trakce předních poháněných kol taky nestála za nic). Naprosto neuvěřitelný byl původní design přístrojové desky s digitální "štěrbinou", tu ale poměrně rychle předělali na klasické analogové ukazatale a pak už vypadala mnohem lépe. Když to ale shrnu, tak se vůbec nedivím, že se Liany v Česku prodalo tak málo, byl to dost zoufalý stroj s podivnými proporcemi. Následující SX4 je o 100% lepší :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
23. 12. 2013 22:45
Re: Děs a hrůza
s tou pristrojovkou pred faceliftom suhlas - mna by len zaujimalo koho toto mohlo napadnut zaviest do seriovej vyroby [odkaz] , skutocne zvlastna pristrojovka , dokonala ukazka ako to nema vyzerat ak chceme spravit uspesne auto
24. 12. 2013 02:09
Re: Děs a hrůza
Ale no...skús trochu pohnúť obsahom svojej dutiny lebečnej... Ak tam máš niečo, čím je možné aspoň trochu uvažovať, tak prídeš na to, že Liana nebola pôvodne určená pre európsky trh - a teda by bolo divné, keby mu bez radikálneho zásahu sadla...
To už dnes vedia aj Kórejci, že vyrábať rovnaké autá pre domác trh, Ameriku a Európu je blbosť...
Liana bola rýchlym a lacným riešením ako zaplniť dieru na trhu. Že to nebolo ideálne riešenie, je jasné.
Ale Suzuki v tom nie je sama, Nissanu sa s Tiidou podaril podobný prešľap..