Na loňském Tokio Motor Show automobilka představila svůj další příspěvek do kategorie „kei-cars“, který nyní míří do showroomů a 30. ledna se první zákazníci posadí za volant svého nového Palette.
To je snad nejkrabicovější auto dneška. Ale představte si to s mračítkama, MHCčkem a širokou protisluneční páskou na čelním skle... to bude hustej pimpvagon >:D
No nezlob se, ale srovnávat ohavnou obludu Multivan s tímhle sladkým mrnětem? Tak to fakt ne-e. (Já se dneska chovám jak totální puberťák, nevíte, čím to je?)
Rozdíl dvou metrů délky mi přijde docela.... zásadní.
Nebuď tak zzlý, do těch jejich přelidněných měst, kde se kousek travnaté plochy platí skoro zlatem jsou to ideální prostředky. Sice šeredné jako noc, ale účelné.
Presne. Žiadne auto nevznikne bezdôvodne. Aj vývoj minivozíka do mesta stojí peniaze, aj on musí zarábať. Možno raz aj on zmení názor, príde doba, keď také krabičky začne robiť Volkswagen, a uvidíš, aký bombový nápad to bude potom, VW zase raz definuje novú triedu... >:-[]
Tím bych se moc nechlubil. Spíše to svědčí o tvých malých obzorech. Stačí když si zjistíš v čem jsou nutní kvůli obrovským cenám pozemků bydlet, a co díky tomu považují za luxusní bydlení. Tyhle auta jsou kvůli praktičnosti, ne kvůli designu a pohodlí.
Original teda vyzera o dost lepsie, neviem preco to Japonci chceli taketo krabicoidne.
Aut tejto triedy beha v Cine vela, a je to auto navrhnute presne na jeho puzitie. Ucel nad stylistikou.