Diskuse

Šéf VW: Suzuki by bylo pro VW zajímavý partner, Porsche může vyrábět 150 tisíc aut

21.8.2009

Martin Winterkorn, šéf Volkswagen Group, v rozhovoru pro Financial Times Deutschland označil japonské Suzuki za „zajímavého partnera“ pro německou automobilku.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.2009  08:54

    Ybr automobilka chce prcka

    Tak to asi budeme mit Lisku se sikmyma ocima ;-) Chapu to vyjadreni jako priznani porazky VW v segmentu malych aut.
    • 00 Reagovat !

      foto Navtech

      Navtech 21.08.2009  08:56

      « Re: Ybr automobilka chce prcka

      Tak bacha, aby tě z tý radosti někde nepřejela tramvaj ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 21.08.2009  15:34

        « Re: Re: Ybr automobilka chce prcka

        Jaka radost bracho? Ze nejdou veci podle tvyho nehazej na me. Ja jsem pouze sdelil svuj nazor. Ze te to tyra je tvoje vec a svoji nespokojenost si bez vybehat na naves.
        • 00 Reagovat !

          foto Navtech

          Navtech 21.08.2009  18:32

          « Re: Re: Re: Ybr automobilka chce prcka

          Trochu s tou vtipnou kaší škobrtáš, ségro.
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 21.08.2009  12:45

      « Re: Ybr automobilka chce prcka

      :-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 21.08.2009  08:57

    Nabízená ruka ke spolupráci.

    VW nabízí Suzuki ruku ke spolupráci. Je jasné, že v takovém případě by to pro tuhle malou automobilku znamenalo závratný růst. Zbavit se konečně italských motorů v SX4 zní lákavě a nepochybně by to odstartovalo prudký růst prodejů.
    • 00 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 21.08.2009  09:06

      « Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

      Tobě se vrátila horká choroba, že ano? Třeba 1,2 HTP v červené, to by bylo přesně to co Suzuki potřebuje...
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 21.08.2009  10:31

      « Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

      Ádo, víš, že za šíření poplašné zprávy můžeš být i trestně stíhán? Představím-li si, že místo perfekní 1,3 JTD narvou do Suzuki 1,4 TDI s třema válcema a kulturou chodu poválečných traktorů musí vzbuzovat hrůzu a paniku celosvětové automobilové obce!
      Nedejbože místo jednoho z nejlepších atmosférických maloobjemových motorů 1,3 s 68 kW!!! nacpou tříválec 1,2 HTP a 47 kW...
      Ádo, ber na to prosím ty prášky 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 21.08.2009  10:39

        « Re: Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

        Ádo a vem si tech prasku vic, treba tak 2-3 krabicky najednou, neboj urcite se jima neotravis a urcite neumres >:D
      • 00 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 21.08.2009  12:08

        « Re: Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

        Konkrétně ta třináctistovka je naprosto skvělej motor, jde krásně do otáček a se Swiftem slušně mává. To by to asi Suzuki moc nevyhrálo s HTP.

        Už nějakou dobu sleduju na tak relativně nenápadnou automobilku s malým portfóliem hodně slušný prodeje, v Evropě i v USA, všude nechává svý japonský soupeře kromě Toyoty pochopitelně a Nissanu (tam ale ten rozdíl není nijak velkej) za sebou. Suzuki se včas zbavilo i partnerství s GM a tak se moc nedivím, že se obr VW mlsně oblizuje.
        • 00 Reagovat !

          foto Deadlift

          Deadlift 21.08.2009  13:57

          « Re: Re: Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

          V USA to Suzuki, stejne jako Mitsubishi tak slavne neni.
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 21.08.2009  17:04

            « Re: Re: Re: Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

            Máš pravdu, nicméně tedy v globálních prodejích devátá automobilka na světě, to není špatný.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 21.08.2009  17:41

            « Re: Re: Re: Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

            Rozumíš, ale celkově nemají pokles o 30% ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 24.08.2009  00:18

        « Re: Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

        Ale chlapečku... Když mluvím o motorech, mluvím SAMOZŘEJMĚ pouze o dieselech. A diesel 1,9 od Fiatu tedy žádná výhra rozhodně není. SX4 s motorem VW by se nepochybně prodávalo výrazně lépe.

        Bavit se o optimálním benzínovém motoru v osobním autu je podobné, jako mluvit o kvalitě koňských podkov. Ta doba už je dávno pryč.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 24.08.2009  00:33

          « Re: Re: Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

          Jestli myslíš poslední větu vážně, tak se jdi konečně léčit. Neřeknu cpát diesel do SUV, vyšší střední ale to auta velikosti SX4 nebo dokonce do swifta, to je na pořádnou léčbu.
          Já srovnával tragédii 1,4 TDI s výborným 1,3 JTD.
          Pokud dokážeš vysvětlit v čem má VW krom 1,4 TSI lepší motory než Suzuki a Fiat, tak se ohlaš. Do té doby jsou to jen kecy jednoho strejdy z hospody, co jezdí jen TDI, protože mu to žere 3,5 litru a má brutální zátah mezi 1800-2200 otáček (jinde samozřejmě ne)
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 24.08.2009  00:48

          « Re: Re: Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

          Haló, to je Mnichov ? Nechte už toho pachtění, vykašlete se na řadový šestiválce, na hliníko-hořčíkový bloky a přímej vstřik, nedávejte tam ty turba a už vůbec ne dvě, takový mrhání, říkal Áda že benziňáky jsou OUT.

          PS : A co se týká M-modelů, takový načipovaný TDI by jistě dobře posloužilo. >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto zlysoused

      zlysoused 21.08.2009  10:38

      « Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

      Ádo, ty tele, jak jsi přišel na to, že Suzuki je malá automobilka? >:D

      [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.08.2009  15:38

      « Re: Nabízená ruka ke spolupráci.

      Dolfi, ja ti to prelozim. VW je v haizlu v segmetu malych aut a ani liska s Liskou s tim nedokazou nic udelat. V domneni, ze se Suzuki z nich pokaka, tak pousti do sveta tyhle hlasky. Nejaky Helmut ve VWedeni si udelal anallyzu, ze japici urco budou mit najednou rovny oci, jak uslysi, ze VW by jako neco chtelo. Treba jo, treba ne. Ovsem poselstvi VW je jasne:" Jsme v ri(t)i a potrebujeme se cti vyvaznou!"
      Redakce: ri(t) - bez zavorek u "t" neni sprosty slovo !
  • 00 Reagovat !

    foto zsimiz

    zsimiz 21.08.2009  14:11

    VolksPorsche

    Hmm, malé SUV, další sedan, a co bude dál, Porsche Polo.
    I Ferrari by umělo prodat 200 tis. aut, stačí jen nalepit znak Ferrari na nějakou Alfu nebo dokonce FIAT, trochu se v tom pošťourat, vyladit lauf, vyměnit světla, nebo tak něco a novej model Ferrari je na světě. Ještě že ty Italové maj rozum a místo očí nemaj eura.
  • 00 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 22.08.2009  13:44

    nejde prece o suzuki

    Ja si osobne myslim, ze v tomto pripade nejde vubec o suzuki. Dulezite je, ze segment malych aut je posledni domenou opelu. Kdyby se VW podarilo zablokovat jejich spolupraci se suzuki na agile, tak tim asi podrazej i tu posledni bolavou nohu opelu, a ten se muze jit klouzat - bez silneho fin. zazemi, strategickeho partnera by se asi brzo stal dalsi naprosto bezvyznamnou znackou a nasledne pouze byvalou automobilovou znackou. A VW by se uvolnil dalsi poradny kus domaciho trhu. O to jde, si myslim. Nic moc hezkyho pro automobilovyho fandu, ale to je holt byznis. :-O
    • 00 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 22.08.2009  13:51

      « Re: nejde prece o suzuki

      Zajímavá úvaha, i když ne zcela souhlasím s názorem že je Opel vládcem v segmentu malých aut...
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 22.08.2009  23:11

    to se dalo čekat

    ...nic jiného než že se ze značky produkující ultimativní auta GT3, GT, 911turbo.. speciality jako targa atp... po změně vlastníka na VW stane to co značka byla kdysi v 80.letech nečekal... opět se začnou vyrábět auta která jsou dnes všem milovníkům porsche k smíchu, pihou na kráse a jakýmsi zprzněným VW kam dali omylem jiný znak... VW žene svoje značky do záhuby. kdysi tu bylo bentley lamborghini (do budoucna tak půjde nazvat porsche) které jakožto značky byly naprosto unikátní individuální značky... dnes a do budoucna kvůli snižování nákladů na vývoj a režii se z toho stejně stane jedna značka... A8 bude mít podvozek z novýho bentleye, to stejný čekám i od phaetona, R8, S8 dědí motory z lamb porsche dědí podvozky od touaregů... no nic jdu si poplakat do koutku a šetřit na 997 GT3 RS....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet do pravěku i pravá zabijačka

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet…

Neseďte doma a nekoukejte se jen z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam vyrazit, nechte…

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

 

iSport.cz

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k olympijské sezoně!

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k…

Kalendář všech akcí sezony, reportáž ze supermoderního servisního kamionu i detailní představení všech…

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít hokejku jako zbraň

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít…

Tušil, že může přijít tvrdý trest. Radko Gudas byl o víkendu NHL suspendován na deset zápasů, k tomu přijde o…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy, který sledoval dění přímo na místě

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy,…

Jak viděl Ondřej Homolka převratné události, které vedly k rezignaci jednoho z nejdéle sloužících diktátorů,…