Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Splash: ceny na českém trhu od 219.900,- Kč

I do Čech dorazilo malé MPV Splash a nabízí velmi lákavou cenovou politiku. Uvidíme, jak se "stříkanci" od Suzuki na našem trhu povede.
Zpět na článek
7. 5. 2008 21:02
8. 5. 2008 11:44
neregistrovaný "Horways"
8. 5. 2008 11:45
neregistrovaný "Horways"
7. 5. 2008 21:59
8. 5. 2008 01:01
8. 5. 2008 08:50
8. 5. 2008 20:42
8. 5. 2008 22:10
8. 5. 2008 22:19
8. 5. 2008 22:30
9. 5. 2008 06:09
9. 5. 2008 22:53
10. 5. 2008 20:47
8. 5. 2008 08:34
8. 5. 2008 08:51
8. 5. 2008 09:10
8. 5. 2008 09:56
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 10:04
8. 5. 2008 11:16
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:59
8. 5. 2008 12:57
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:08
8. 5. 2008 13:29
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:36
8. 5. 2008 13:44
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:49
8. 5. 2008 14:12
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 14:15
8. 5. 2008 10:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 5. 2008 10:21
8. 5. 2008 10:23
8. 5. 2008 10:28
8. 5. 2008 10:40
8. 5. 2008 11:18
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:28
8. 5. 2008 11:30
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:47
anonym
8. 5. 2008 11:56
8. 5. 2008 12:37
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 12:40
8. 5. 2008 12:31
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 12:37
8. 5. 2008 10:27
8. 5. 2008 10:35
8. 5. 2008 10:41
8. 5. 2008 10:43
8. 5. 2008 10:56
8. 5. 2008 10:57
8. 5. 2008 11:00
8. 5. 2008 11:01
8. 5. 2008 11:02
8. 5. 2008 11:05
8. 5. 2008 11:13
8. 5. 2008 11:19
8. 5. 2008 11:24
8. 5. 2008 11:27
8. 5. 2008 11:31
8. 5. 2008 11:34
8. 5. 2008 11:40
8. 5. 2008 11:41
8. 5. 2008 11:43
8. 5. 2008 11:48
8. 5. 2008 11:44
8. 5. 2008 11:45
8. 5. 2008 11:47
8. 5. 2008 11:48
8. 5. 2008 11:51
8. 5. 2008 11:52
8. 5. 2008 11:57
8. 5. 2008 12:02
8. 5. 2008 11:45
8. 5. 2008 13:00
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:10
8. 5. 2008 13:30
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:37
8. 5. 2008 13:44
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:48
8. 5. 2008 11:21
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:28
8. 5. 2008 11:31
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:39
8. 5. 2008 11:07
8. 5. 2008 16:21
8. 5. 2008 11:46
neregistrovaný "Horways"
7. 5. 2008 22:18
8. 5. 2008 11:51
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 14:34
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 11:43
neregistrovaný "Horways"
8. 5. 2008 12:13
8. 5. 2008 11:56
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 12:00
8. 5. 2008 12:16
8. 5. 2008 12:20
8. 5. 2008 12:21
8. 5. 2008 12:22
8. 5. 2008 12:29
8. 5. 2008 12:30
8. 5. 2008 12:55
8. 5. 2008 13:09
8. 5. 2008 13:27
8. 5. 2008 21:22
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 14:18
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 14:29
8. 5. 2008 17:40
8. 5. 2008 17:50
8. 5. 2008 18:15
8. 5. 2008 18:26
8. 5. 2008 21:23
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 22:13
8. 5. 2008 23:34
neregistrovaný "Liptovsky baca"
9. 5. 2008 09:14
8. 5. 2008 22:44
neregistrovaný "exctenar"
9. 5. 2008 08:45
neregistrovaný "fabius"
8. 5. 2008 21:30
8. 5. 2008 22:13
8. 5. 2008 22:22
8. 5. 2008 22:49
neregistrovaný "exctenar"
9. 5. 2008 08:32
9. 5. 2008 09:38
9. 5. 2008 09:41
9. 5. 2008 09:46
9. 5. 2008 10:01
9. 5. 2008 10:04
9. 5. 2008 10:05
9. 5. 2008 10:08
9. 5. 2008 10:11
9. 5. 2008 11:22
9. 5. 2008 10:04
9. 5. 2008 11:13
9. 5. 2008 11:23
9. 5. 2008 11:28
9. 5. 2008 11:47
9. 5. 2008 12:09
9. 5. 2008 12:27
9. 5. 2008 13:16
9. 5. 2008 16:27
9. 5. 2008 22:13
10. 5. 2008 20:49
9. 5. 2008 16:16
8. 5. 2008 18:26
8. 5. 2008 21:28
8. 5. 2008 21:31
8. 5. 2008 21:34
8. 5. 2008 21:45
8. 5. 2008 22:24
8. 5. 2008 22:42
neregistrovaný "exctenar"
9. 5. 2008 09:33
9. 5. 2008 10:02
9. 5. 2008 11:23
9. 5. 2008 10:35
9. 5. 2008 11:10
9. 5. 2008 11:27
9. 5. 2008 12:39
9. 5. 2008 12:27
9. 5. 2008 13:31
9. 5. 2008 20:34
9. 5. 2008 22:14
9. 5. 2008 22:23
9. 5. 2008 22:28
9. 5. 2008 22:40
9. 5. 2008 22:41
9. 5. 2008 22:48
9. 5. 2008 22:48
9. 5. 2008 22:49
9. 5. 2008 22:51
9. 5. 2008 23:06
10. 5. 2008 20:53
10. 5. 2008 21:07
11. 5. 2008 11:46
11. 5. 2008 14:10
11. 5. 2008 14:20
11. 5. 2008 14:24
11. 5. 2008 15:19
neregistrovaný "JURO8K"
12. 5. 2008 01:17
7. 5. 2008 21:02
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Horways"
8. 5. 2008 11:44
Re: i10 alebo Splash?
Já bych nevolil ani jedno :no: .
neregistrovaný "Horways"
8. 5. 2008 11:45
Re: i10 alebo Splash?
A když už bych si musel vybrat tak to I10 ;-\ .
8. 5. 2008 11:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 5. 2008 06:06
Re: i10 alebo Splash?
To o veku píše ten pravý...
8. 5. 2008 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2008 21:59
FLÍČEK
Ten půlrok v Německu přinesl své ovoce - vraž tam trochu té prémové audi-tváře, horni ret však vyveď grandiózně do puntovska, zadní okno vsaď v meganlooku a blinkry... jasně jedině áčko od toho nejlepšího, a máš to. Někdy se to všechno setká, promíchá, a to co z toho vyleze je... fantastickej "flíček" Tohle vyrábí také Opel - [odkaz]

Agila je hezčí tím milým předkem - Evropa má zaděláno na ikonu malých aut. BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
80
8. 5. 2008 01:01
Re: FLÍČEK
Malý auta? Co to je za terminologii? Buď jsou auta, nebo tohle, kam vrazíš ten ošoupanej "lídlovskej" žetón a vyrazíš mezi slevový regály! ;-) ;-)
8. 5. 2008 08:50
Re: FLÍČEK
Pravda tedy je, že snad už do roka budem moci auta kupovat v těch lidlech... ale co se týče malých aut, pak samozřejmě není malých aut, jsou jen malá... auta. Esli mi teda jako kapiš.
8. 5. 2008 20:42
Re: FLÍČEK
Tyhle auta by se měli dávat v obchoďáku s igelitkama na nákup. Hlavně bych v nich zakázal jezdit matkám s dětma. Z toho mě jde mráz po zádech!
8. 5. 2008 22:10
Re: FLÍČEK
A co bys v tom chtěl jinak vozit, traverzy? Do města je to podle mně vhodné auto, zejména pro ty mladé rodiny, Cesty mimo město, tam to holt chce Range Rover...
Avatar - T613
8. 5. 2008 22:19
Re: FLÍČEK
do města jedině tohoto ťuňtu ;-) [odkaz]
8. 5. 2008 22:30
Re: FLÍČEK
To je jasný, ale jak vidim ty děti, co maj vzadu hlavy 20cm od zadního nárazníku, tak je mi ouzko :-(
9. 5. 2008 06:09
Re: FLÍČEK
Dôvod? Bezpečnosť ja vyššia jak u 10-ročného bavoráka. Akurát to nemá dvojlter a neťahá z nádrže 10 litrov na 100.
9. 5. 2008 22:53
Re: FLÍČEK
Důvod? Jednoduchej...Když to do tebe napálí tramvaj číslo 10, nebo zezadu Franta s A8, tak budou mít děti kolečka Audi na hlavě.
10. 5. 2008 20:47
Re: FLÍČEK
Extrém nie je dôvodom.
8. 5. 2008 08:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 5. 2008 08:51
Re: FLÍČEK
Zdá se mi, že Agila je povedenější zejména ve výrazu.
8. 5. 2008 09:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 09:56
Re: FLÍČEK
Teď jsi jinde.Ikona "malých aut" je už dopředu jasně korunována.A bude jím nikdo menší než ......chvilka napětí.....VW Up,pro přerostlé bejčky Space Up.Aplaus.Lehká úklona.Děkovná řeč.Odchod. ;-)
8. 5. 2008 10:04
Re: FLÍČEK
Když jsem to nahoře psal, chtěl jsem napsat do závorky - "dokud nevyjede Up" :-) Jo, Na Up nikdo mit nebude. Skutečnost, že to VW již odtajnilo nasvědčuje jednomu - nikdo nebude rychlejší. Up bude brouk měst a jistého životního stylu příštího desetiletí. A protože jsou připravené i mutace s větším vnitřním prostorem, budeme tu mít novodobý meziměstský dostavník. Někdo holt dělá dva volanty v autě, někdo zase jde vzhůru... ;-)
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:16
Re: FLÍČEK
:-) :yes:
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:59
Re: FLÍČEK
Jak do něj nenarvu svého vlčka, tak to ikona nebude! To ti povídám! ;-)
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 12:57
Re: FLÍČEK
Ten tvuj kandidat na karbanatek te strasne limituje :-) Porid si vznesenyho, uslechtilyho, bojovyho, perskyho ko*** a muzes vybirat auta dle libosti ;-)
Avatar - T613
8. 5. 2008 13:08
Re: FLÍČEK
Samo nejlépe v kůži, aby ty drápance byly patřičně vidět ;-)
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:29
Re: FLÍČEK
Ty vole! Kdybys videl moji sedacku, tak bys zaplakal :-) Ale co by clovek nevydrzel pro tu nemou tvar, ze? :-)
Avatar - T613
8. 5. 2008 13:36
Re: FLÍČEK
Já nepláču, já mám sennou rýmu >:-[]
Moje potahy jsou zase sám chlup, děs běs :-| >:-[]
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:44
Re: FLÍČEK
Chlupy jsou u persana jako bonus :-)
Avatar - T613
8. 5. 2008 13:49
Re: FLÍČEK
Z jeho chlupů si můžeš aspoň nechat uplést svetr, ale co s krátkosrstým vlčkem >:-[]
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 14:12
Re: FLÍČEK
Ulov si svého peršana?A máš taky na svetr... >:-[]
Avatar - T613
8. 5. 2008 14:15
Re: FLÍČEK
že bych se stavil u perníkáře? Na čiči.. >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 5. 2008 10:08
Re: FLÍČEK
Neříkám,že to je špatné auto,ale ikona... ;-\
Nebudeme předbíhat
8. 5. 2008 10:21
Re: FLÍČEK
Viděl jsem oplovskou agilu a až se lekl, jak je to povedené. Agila přebíjí Pandu. Jinou důstojnou konkurenci neznám.
Avatar - T613
8. 5. 2008 10:23
Re: FLÍČEK
Netuším jestli je to stejný segment, ale na mne zapůsobil Grand Modus. Nejel jsem ho, pouze seděl. Ale do kufru bych narval i svého vlčka, a to je pro mne rozhodující >:-[]
8. 5. 2008 10:28
Re: FLÍČEK
:-) Pokud je Grand Modus na vlčáky, pak Agila bude spíše na jejich štěnata :-)
Avatar - T613
8. 5. 2008 10:40
Re: FLÍČEK
Štěňata nebral, potřebuju někam uložit 40kg nervozního štěstí ;-)
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:18
Re: FLÍČEK
Segment malých aut spolehlivě poznáš podle pivní basy.Jak se tam nevejde bez sklopení opěradel,popř. posunu sedaček,máš před sebou důstojného zástupce miniauta.A tam by se tvému vlčkovi asi nelíbilo,radši ho nech v trenkách. :-)
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:28
Re: FLÍČEK
V trenkách? Tam by se nevešel >:-[]
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:30
Re: FLÍČEK
Aby ses nedivil,dneska jsou v módě volný trenky. >:D
anonym
8. 5. 2008 11:47
Re: FLÍČEK
Naopak, vlček zásadně žije v kožených tangách (...řikal GTI, já nevím...) >:D
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:56
Re: FLÍČEK
můj vlček má přes půlmetrů na délku, takže tangáče nepadají v úvahu >:-[]
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 12:37
Re: FLÍČEK
U takovýho chlapáka nepoužívej zdrobnělinu,to by se ti mohlo vymstít.Tanga určitě vynech!!!!,ani si to nechci představit.Koukám,žes jeden z těch,pro které je DPH krysí klec požehnáním. ;-)
Avatar - T613
8. 5. 2008 12:40
Re: FLÍČEK
Já si bez krysí klece, s tou "malou" nervozou" ani nepr.. Má tendenci zdrhat k volantu. Asi se jí nelíbí způsob řízení >:-[]
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 12:31
Re: FLÍČEK
Taky nehodnotím,špíš bych ale tipnul latex.Inu proti gustu.... >:D
Avatar - T613
8. 5. 2008 12:37
Re: FLÍČEK
Latex? Hmm, jsem se teď zasnil! Chlape nedělej tady chutě! >:-[]
Avatar - T613
8. 5. 2008 10:27
Re: FLÍČEK
Dnešní doba má jeden problém - nevytváří ikony. Tedy mezi velkosériovou produkcí určitě. Auta ani nestačí zestárnout, a už jsou poslána do "šrotu", a nahrazeny novou "ikonou". Které auta jsou ikonami? Jen tak od boku si vzpomenu na Focus, Imprezu a Lancer. Zbytek se staly ikonami před rokem 90.
8. 5. 2008 10:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 10:41
Re: FLÍČEK
F1 kombi je sice povedené auto, ale nazvat jej ikonou je silné slovo.
8. 5. 2008 10:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 10:56
Re: FLÍČEK
Ikonami malých aut jsou pro mne Uno, Polo, Clio a P205/206. Ale Fabka?
8. 5. 2008 10:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:00
Re: FLÍČEK
Clio představilo chuťovky. Fabia maximálně RS. Velký kufr na ikonu nestačí
8. 5. 2008 11:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:02
Re: FLÍČEK
Sice máte státní svátek, ale už nepij ;-)
8. 5. 2008 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:13
Re: FLÍČEK
Design je na ikonu hooodně málo
8. 5. 2008 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:24
Re: FLÍČEK
Uno? Obrovský rozsah motorizací, titul auta roku, obrovské množství prodaných kusů, dlouhá doba ve výrobě. To samé Polo. BMW 3 sem nepleť. Pokud nechápeš větu:"Zbytek se staly ikonami před rokem 90", tak o čem se bavit. Fabia není ikonou, nemá na to. Ani šířkou motorizace, ani počtem prodaných kusů, ani vítězstvími v závodech.
8. 5. 2008 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:31
Re: FLÍČEK
Protože BMW3 byla ikonou dříve než na tebe máma pomyslela >:D
Motorizace je jeden z možných předělů auta v ikonu. Viz americké muscle cars, minulý Skyline apod.
Fabia je beze sporu dobré auto. Ale na ikonu ji ještě dost chybí. Proč si na F1 nostalgicky vzpomenout za takových 15let?
8. 5. 2008 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 5. 2008 11:40
Re: FLÍČEK
Kdybys pamatoval přelom 80. a 90. let tak bys věděl o čem tenkrát UNO bylo. A nepochybuj otom , že to ikona opravdu je.
8. 5. 2008 11:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 5. 2008 11:43
Re: FLÍČEK
jo, prostě si na to auto vzpomeneš, připomene ti tu dobu, zážitky...
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:48
Re: FLÍČEK
A v určitých motorizacích, to stále může být hračka na hraní.
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:44
Re: FLÍČEK
Uno - automobil roku, obrovská série, motory o rozsahu 45 až 118koní (ber v potaz jeho váhu než mi začneš argumentovat RS tak to je možná více jak o metrák těžší!). Takže i po 15letech si můžu říct. Hmm, Uno v Turbíčku a oblíznout se.
8. 5. 2008 11:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 5. 2008 11:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:51
Re: FLÍČEK
Obojí nebude za 15let podstatné. Špičkové už určitě nebude, protože bude zastaralé. Smutné, ale logický vývoj. Takže ať chceš nebo ne F1 se ztratí v šedi automobilismové historie. Je to dělník, ale nikoliv ikona.
8. 5. 2008 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:57
Re: FLÍČEK
už sem ti na to odpovídal. nebudu se stále opakovat
Avatar - gld
8. 5. 2008 12:02
Re: FLÍČEK
fábia sa napríklad na benzínový turbomotor nezmohla ani vo sne :-!
Avatar - T613
8. 5. 2008 11:45
Re: FLÍČEK
A to co platí pro Uno, platí i pro Polo!
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:00
Re: FLÍČEK
Ze se snim bavis, s trotlem :-(
Avatar - T613
8. 5. 2008 13:10
Re: FLÍČEK
Tak nějak se zabavit musím, když mi zahýbáš >:D
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:30
Re: FLÍČEK
Tak si treba hraj s "vlcakem", nebo bez na pisek, ale tohle je fakt ztrata casu >:D
Avatar - T613
8. 5. 2008 13:37
Re: FLÍČEK
CO jiného dělat v práci? :-!
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 13:44
Re: FLÍČEK
Poslu ti Tetris. Bajecna vec >:-[]
Avatar - T613
8. 5. 2008 13:48
Re: FLÍČEK
Pošli už mi konečně výplatu za tři měsíce co mi furt dlužíš >:-[]
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:21
Re: FLÍČEK
A kouříš?
8. 5. 2008 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:31
Re: FLÍČEK
Neber to tak vážně.Škodovku mám taky rád,ale dělat z ní ikonu,to už vyžaduje notnou dávku něčeho.....?
Avatar - gld
8. 5. 2008 11:39
Re: FLÍČEK
danielovstva..škoda reči, fábka je proste ikona motorizmu, ámen všetkým bláznom..
8. 5. 2008 11:07
Re: FLÍČEK
Já myslím, že by už měl konečně začít. Nápor coly vydrží snad jen plasty z VW.
Avatar - miromen
8. 5. 2008 16:21
Re: FLÍČEK
A ty jsi krajši ak salma hayek a to i s gulama a bez mozgu.
neregistrovaný "Horways"
8. 5. 2008 11:46
Re: FLÍČEK
Agila je fakt pěkná :-) :yes: .
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2008 22:18
Z mý hlavy
Škoda, že auto ustoupilo od původní koncepce R+, která byla sympaticky praktická. Příliš mnoho designu na odiv, mám strach, že rychle zestárne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
7. 5. 2008 23:22
radšej berem swifta
No suzuki to má v triede malých áut riadne zahustené..osobne by som radšej obetoval trochu praktickosti a priplatil si za swifta, ten aspoň dobre vyzerá, nie ako krabica od topánok..
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 11:51
Re: radšej berem swifta
Určitě,to je skvělé auto a nemohu než Swifta doporučit!!! I starý Getz je proti tomu BMW a není to invektiva.Takže tohle bude leda parodie na auto.Ať dělaj motrorky,ty umí, ale auta??? Klidně ať je vyrábí,proč ne, ale lituji každého,kdo si cokoliv od nich koupí.Jezdil jsem tento týden s Getzem, který měl najeto asi 85 tkm, já nedávno prodal starou fabii s 90 tkm, ta auta měla zhruba stejné podvozky,ale v obou nic nevrzalo,nemlátily nápravy.Swift drnčí, jen vidí žel.přejezd.Prý je vše v normě.No tak půjde z domu a je. :-!
Avatar - gld
8. 5. 2008 11:59
Re: radšej berem swifta
úprimne povedané náco, pochybujem že ty si swifta videl čo i len na obrázku, nie to žeby si ho vlastnil..
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 14:34
Re: radšej berem swifta
Upřímně řečeno,je tvůj osobní problém,co si myslíš a čemu věříš.Koho to zajímá? Napiš typické nedostatky Swifta a pak se budeme bavit k věci.Seznam je docela dlouhý.Nebo-li maďarská kvalita v praxi.Nejhorší kup v životě, naštěstí tím nejezdím a ženě to auto moc nevadí.Nicméně jí koupím jiné.
Debilní věty o obrázcích si nechej pro svého fotra,kapito?Nechcali jsme spolu do jednoho důlku.
:-!
Avatar - T613
8. 5. 2008 14:38
Re: radšej berem swifta
Jak vidět kultivace diskuzí ti jde jedna radost
Avatar - gld
8. 5. 2008 17:38
Re: radšej berem swifta
nj, ja som s tebou neheiloval na námestí tak neviem čo máš za problém, šup šup obuť páry ťežkejch bot a pochodem vchod..napíš mi ty tie obrovské nedostatky swifta keď si už taký skúsený majiteľ..ps-ani toho getza nevyrába čistá rasa takže by si mal nenávidieť aj ten..tschus náco
neregistrovaný "Horways"
8. 5. 2008 11:43
Název
Už ten název zní že to je odpad :no: .
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2008 12:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 11:56
dotaz
Mám dotaz:pokud mají dva lidé potřebu si něco sdělovat a stává se to dlouhodobě hloupým a trapným,nechcete využívat SZ a tam si píšte co chcete.Kdo to má přeskakovat?Navíc se blokuje= odčerpává "strom" pro běžné a normální názory.By to mohla redakce pořešit,jednoduše ustřihnout a je.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - gld
8. 5. 2008 12:00
Re: dotaz
a prišli by sme o také perly ako že fábia je ikona automobilizmu? niééé..
Avatar - T613
8. 5. 2008 12:16
Re: dotaz
Tož strom se odčerpává jedině těm dvěma trapákům. A rolovat nemusíš, nahoře nad diskuzí máš komplet celý strom, takže stačí jen kliknout na normální příspěvek.
8. 5. 2008 12:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
8. 5. 2008 12:21
Re: dotaz
ty si bystrýýý, jasne že vám dvom, komu inému
8. 5. 2008 12:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
8. 5. 2008 12:29
Re: dotaz
daniel čítať ešte viem celkom dobre, skús si to preklepnúť ešte raz ty a pomedzi to si vygoogli čo znamená slovíčko "irónia"
8. 5. 2008 12:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 5. 2008 13:09
Re: dotaz
heuréka pochopil jsi, co exctenar chtěl říct.
8. 5. 2008 13:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 21:22
Re: dotaz
T613 mas s 507 trpezlivost ako Hanzelkova Tatra s Kordillierami,nejakych tych par rockov naspat.
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 14:18
sdělení
Tak se nám hoši vesele baví o Suzuki >:D Já jej omylem koupil,chybu si přiznám,nahoře jsem svůj názor na tuhle značku sdělil,auto jde z domu.Tečka. :yes:
Nicméně někteří lidé zde jsou docela ješitní.Nikoho jsem nejmenoval,jen jsem napsal názor,že mají-li dva(rošířím na tři)jedinci potřebu se vzájemně napadat,ať to udělají přes SZ a ostatní tím nebtěžují.Docela postrádám smysl diskuse, kdy 25. reakce ve stromu je psána jen po slovech a zabere mi dva monitory.Jistě že to nečtu, ale pak je na redakci tohle řešit.
Když jsem psal někdy před 2 měsíci,po zavedení povinné registrace, že se registrací absolutně nic nevyřeší,že se někteří budou napadat i v budoucnu,byl jsem přesvědčován,že to bude lepší.Výsledek je vidět i pod touto diskusí.
Byl by to sice jistý problém, ale dá se ošetřit,aby se z jedné IP dalo napsat např. 5 reakcí max.Dál nic,udělat v kombinaci s nickem a je.
Diskuse by byly diskuse a ne hádky.
Pak se stane,že lidé přestanou číst diskuse a nakonec i texty redakce.To je logická úvaha a závěr.
Naštěstí u testů diskuse nejsou.To by bylo dílo...zatím vítězí zdravý rozum.
Takže Suzuki už nikdy žádné, mé def.stanovisko, kdo má jiný názor,ať koupí, já mu upřímně blahopřeji k volbě a přeji hodně radostných zážitků.Nazdárek :-!
Rozbalit vlákno
47
Avatar - T613
8. 5. 2008 14:29
Re: sdělení
Tady se někdo napadal? :-O
Avatar - gld
8. 5. 2008 17:40
Re: sdělení
no vypíš nám tie objektívne nedostatky nech nás nevedomých oblažíš poznaním
8. 5. 2008 17:50
Re: sdělení
Zajímavá zkušenost. Mimo tebe tu byl ještě jeden kolega, který zvažoval, co koupit, no vybral si Swifta a asi po roce tu vypsal velmi uplakanou zkušenost, takřka jak to potvrzuješ i ty - drnčení drnčení drnčení, soustavné návštěvy servisu a konečné rozhodnutí ten vůz prodat.

Jsem přesvědčen, že Opel si Agilu v kvalitě ohlídá lépe a tak mezi těmito dvěma bych (i s odkazem na příď) volil zásadně Agilu. Tu jsem již viděl naživo a až jsem se lekl, jak je povedená. Vizuálně je Agila II. fantastické dámské auto pro maminku, co rozváží děcka do školek a škol, jakož i pro mladé lidi, jimž srdce netepe v taktu 911, ale žijí prostě tenhle empétrojkovej svět naplno při cca šedesáti koních.
8. 5. 2008 18:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 5. 2008 18:26
Re: sdělení
Nepsal to podrobně, jen si stěžoval, že není spokojený. Nevím, kde se vyrábí Agila.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 21:23
Re: sdělení
Vyraba sa tam kde Splash.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 23:34
Re: sdělení
potesil si ma,ze konecne som vedel o trochu viac ako Ty! :yes:
9. 5. 2008 09:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 22:44
Re: sdělení
Takže v Polsku. :-!
neregistrovaný "fabius"
9. 5. 2008 08:45
Re: sdělení
Ostřihom je v Maďarsku,to jen na okraj ;-)
Avatar - gld
8. 5. 2008 21:30
Re: sdělení
mohol by si napísať nick toho "kolegu"? nech vieme kto nebol spokojný, prípadne by nám to mohol opísať bližšie..alebo si zabudol? aká náhoda..
8. 5. 2008 22:13
Re: sdělení
Mohol, ale nevidím jediný důvod tobě cokoli sdělovat. Pokud si s tím dáš práci najdeš to nejspíše v diskuzi pod staršími články o Swiftovi. Psal to zde nejednou, určitě to najdeš.
Avatar - gld
8. 5. 2008 22:22
Re: sdělení
mne je jedno aké plácaloviny v štýle jedna pani povedala tu rozširuješ a zisťovať či sú pravdivé nebudem lebo viem že nie sú takže..očividne ste sa s exctenarom našli na jednej vlnovej dĺžke
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 22:49
Re: sdělení
No nevím, koupil jsem nedávno M6 a myslím, že GTI-ho šálek čaje to zrovna není :-! Nicméně k Suzuki to má také proklatě daleko.Naštěstí... :-!
9. 5. 2008 08:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 5. 2008 09:23
Re: sdělení
Vieš kto je tu tupec? Iby ty, ty úbožiak. Slovo, ktorým označuješ iných sa hodí najviac na teba. Neosočuj iných, pokiaľ sú tu pochybnosti o tvojej úrovni. Dopadne to potom tak, že si smiešnou figúrkou čo namiesto argumentov nazýva ľudí tupcami.
Skús občas akceptovať názory iných, budeš oveľa obľúbenejší. Ja tiež často s niekým nesúhlasím, diskutujem, možno sa aj hádam. Napriek tomu si vychádzam so všetkými mimo teba. Dokonca aj s GTI-m, aj keď máme 95% názorov odlišných.
9. 5. 2008 09:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
9. 5. 2008 09:41
Re: sdělení
Jediný kdo tady neakceptuje názor, a pravidelně zde přispívá jsi jen ty! A když tě někdo zažene do úzkých, tak máš na to dva recepty - urážky anebo stále dokola se opakující otázku na stejné téma. Mimochodem takové otázky pokládá dítě v kolika? Ve dvou, třech letech?
9. 5. 2008 09:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
9. 5. 2008 10:01
Re: sdělení
To je právě tvůj problém! Nikoho krom sebe neakceptuješ. Všichni ti musí přikyvovat, jinak nemají názory. Doufám, že z toho vyrosteš..
9. 5. 2008 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
9. 5. 2008 10:05
Re: sdělení
Říká ti něco slovo nadsázka? Asi ne..
9. 5. 2008 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
9. 5. 2008 10:11
Re: sdělení
Právě jsi o sobě řekl více než dost. Díky
9. 5. 2008 11:01
Re: sdělení
On už o sebe píše dosť dlho...takže aj keby to chcel vyvrátiť, už nemá šancu, číslo 507 je na auto.cz vyryté tak trvalo ako DanielDesign... >:D
9. 5. 2008 11:17
Re: sdělení
Kde akceptuješ? Zatiaľ som si všimol, že píšeš :yes: maximálne tak pod GTI-ho názory. Všetko ostatné sú podľa teba asi hlúpe názory...(?)
Najmä ale nechápeš prirovnania, obrazné pomenovania, synonymá, nadsádzku, iróniu ani dvojzmysel. A to ťa stavia do role hlupáčika, v ktorej si a aj zostaneš. Pretože nepredpokladám, že dokážeš zmenoť svoju rétoriku, to by som si príliš fandil.
9. 5. 2008 11:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 5. 2008 11:27
Re: sdělení
Máš halucinácie? To bola reakcia akože na čo?
9. 5. 2008 10:53
Re: sdělení
Trtko je trtko. Vieš jak sa hovorí - povedz volovi, že je vôl, urazí sa. ;-)
9. 5. 2008 10:04
Re: sdělení
Prečítal si si svoje dnešné príspevky z 08:32 a 09:38? Veď to jasne nasvedčuje, že v Tvojom prípade sa jedná o diagnózu, inak si to neviem vysvetliť.
9. 5. 2008 10:59
Re: sdělení
Tak si láskavo prečítaj moje príspevky a pokiaľ ti to kapacita mozgových buniek dovolí, snaž sa ich pochopiť. Potom ich porovnaj so svojimi príspevkami a až potom niečo píš o akceptovaní či neakceptovaní názorov iných.

Mimochodom jediný, kto tu ľuďom nadáva do tupcov, blbov a podobne si tu ty, nikto iný. Keď tvojimi vlastnými slovami niekto nazve teba, už sa ti to dobre nečíta, že? Nikoho si nedovolím nazvať tu tupcom jak ty. Iba pôvodcu tohto výrazu na auto.cz. Výnimka, potvrdzujúca pravidlo. Takže ak tak ešte niekoho niekedy nazveš, spomeň si, že jediným tupcom si tu ty.
9. 5. 2008 11:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 5. 2008 11:22
Re: sdělení
No vyfarbuješ sa pekne. Kto nemá argumenty obvykle mu nezostane iné, len pritvrdiť a vypľuť tvrdší, ale najmä neopodstatnený výraz. Prečo neargumentuješ a nevysvetlíš, prečo píšeš čo píšeš? Prečo ma radšej nepresvedčíš o svojej pravde? Nadávky namiesto odpovede, a namiesto vysvetlenia, že sa mýlim, a prečo sa mýlim, to je nástroj chudákov, ktorí na viac nemajú.
Apropo - nevyčítaj toho tupca mne. Ako som už napísal, používaš ho tu výhradne ty a to v takej miere, že som ti ho prilepil na čelo, aby si si uvedomil, čo robíš. Ale čo sa týka teba, je asi všetka snaha márna.
9. 5. 2008 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 5. 2008 11:26
Re: sdělení
Kde? Ukáž mi ich lebo som si nevšimol, že by si niečo také písal. príspevok z 11:13 je argument? Alebo toto: "Já názory akceptujem, ale ak mi niekto povie, že Cee´d je lepší než Octavia alebo, že Lexus je 10 rokov pred nemeckým triom, tak také sprostosti nemôžem akceptovať." To je argument? To je iba dôkaz, že s čím nesúhlasíš, to neakceptuješ. Ale akceptovať znamená prijať cudí názor, aj keď s ním nesúhlasíš. To nie je tvoj prípad. Ak je, ukáž mi kde.
9. 5. 2008 11:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 5. 2008 11:32
Re: sdělení
Ukáž mi ich konkrétne, tie tvoje argumenty (rozumné, podložené vecne, nie invektívami). Kľudne nejaké skopíruj do odpovede, lebo hľadať normálny príspevok od teba, to je ako hrabať sa v kope sena a hľadať ihlu...
Avatar - gld
9. 5. 2008 11:47
Re: sdělení
hej prečo je fábia ikona-lebo má pekný interiér..mm krásne argumenty hodné tvojho génia
Avatar - miromen
9. 5. 2008 12:09
Re: sdělení
Jsi hlupak a hlupakem zustaneš a fabie určitě ikonou neni ale zato ty jsi ikona hlupaku a dementu
9. 5. 2008 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
9. 5. 2008 13:16
Re: sdělení
Červena ruže nic nepřemuže jak dětske.
9. 5. 2008 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 5. 2008 20:18
Re: sdělení
Tak kde sú tie konkrétne argumenty???
9. 5. 2008 22:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 5. 2008 20:49
Re: sdělení
Žiadne tam nie sú. Napíš ich sem.
9. 5. 2008 16:16
Re: sdělení
Agila jednička se dělala v továrně Oplu v Polsku, pokud si dobře pamatuji. Jestli přesunou výrobu jinam, nevím. Takže na kategorická tvrzení, že se dělá tam co Splash bych byl opatrný, ale řada pánu jsou tady velcí znalci, takže pozoro na ně.... :-)
8. 5. 2008 18:26
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - gld
8. 5. 2008 21:28
Re: AGILA
no nezovšeobecňuj, niekto sa nemusí len tak ľahko preniesť cez ten vzhľad..napríklad mne sa príliš nová Agila nepáči..beriem ju ako praktické auto do mesta ale..
8. 5. 2008 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
8. 5. 2008 21:34
Re: AGILA
neviem či na takéto dizajnové stvárnenie niekedy dorastiem..napríklad taká panda má tiež vyššiu stavbu karosérie no vyzerá proporčne vyrovnane..splash a agila pôsobia príliš vysoko
Avatar - T613
8. 5. 2008 21:45
Re: AGILA
Souhlas. A myslím, že za to může plocha prosklení. Panda mi připadá jako pojízdný skleník.
Avatar - gld
8. 5. 2008 22:24
Re: AGILA
som len zvedavý ako bude vyzerať nová panda..už by bolo pomaly aj načase
neregistrovaný "exctenar"
8. 5. 2008 22:42
AGILA
>:D
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2008 09:33
MPV?
Rozmýšľam, čím sa toto auto okrem výšky radí medzi MPV. Priestorovo nie je nijak výnimočné, s výnimkou väčšieho množstva vzduchu čo vozí so sebou, šírka interiéru bežná, variabilita nijak výnimočná, kufor minimalistický. V reáli vyzerá výrazne mohutnejšie ako na fotkách, hmotnosť okolo 1 tony (975-1040 kg, podľa motora) napovedá, že to nie je až taký drobček, a to je asi tak všetko. Nie že by to nevyzeralo pekne a milo, ale voči bežným malým autám žiadny bonus navyše, žiadny prínos, ktorý by ho oprávňoval nosiť nálepku "MPV" nevidím. Opravte ma niekto, ak sa mýlim.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - T613
9. 5. 2008 10:02
Re: MPV?
To je holt marketing, je to sice pidiauto, ale musíme z nich udělat aspoň kategorií něco většího než jsou..
9. 5. 2008 11:23
Re: MPV?
Skús ho naživo - vzhľadom na to, že človek čaká mini, je to zvonka obluda. Pekná obluda - ale obluda.
Avatar - gld
9. 5. 2008 10:35
Re: MPV?
no tá výška sa priaznivo prejavuje v tom že mohli spraviť kolmejšie sedenie a tým pádom je viac miesta na nohy pri stále malom priestore..rovnaký recept používajú mini autá už dlho-fiat panda, hyundai atos, kia picanto..sedíš si tam ako na barovej stoličke ale miesta na nohy máš vcelku dosť
9. 5. 2008 11:10
Re: MPV?
To je jasné, ostáva však zásadná otázka - čím je toto auto MPV? Ten istý recept používajú viaceré malé autá, pritom stále ostávajú v triede malých áut, autá do výšky rastú všeobecne, vyšší posed k získaniu upriestoru pozdĺžne je starý nápad, to už nie je výsada MPV.
Avatar - gld
9. 5. 2008 11:27
Re: MPV?
MPV je jedine tak tým že naozaj vyzerá ako zmenšená verzia nejakého MPV-čka..ale inak sú to marketingové žvásty, dnes sa už nič nemôže zaradiť len tak normálne do triedy..stále sa hľadajú nové segmenty (častokrát zbytočne)
Avatar - Blue Sun
9. 5. 2008 12:39
Re: MPV?
Splash není MPV, i když ho tam chtějí řadit, to máš pravdu. Podle mě je úpadkem i proti původní Wagon R+, ale design a estetika si žádají své (jen jestli dostaly to, co skutečně chtěly).
9. 5. 2008 12:27
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - gld
9. 5. 2008 13:31
Re: MPV?
sto krát si to povedz, sto krát to nebude pravda
9. 5. 2008 20:34
Re: MPV?
Čím? Iba ak ikonou podivnosti, priemernosti, nelogickosti a predraženosti.

Mnohokrát preberané proporcie. S nadpriemernou výškou a podpriemernou šírkou vyzerá čudne, to jej neodpáraš. pridaj bielu strechu a Jack-Pudding je na svete. ;-)

Neponúka nič nové a nič zvlášte. Priemerné malé auto, ktoré nevyniká vážne ničím. Iba ak dvomi dierami v palubke namiesto slušných schránok a permanentne prekážajúcim a obťažujúcim tvrdým rohom stredového panelu - čo je v novom aute, vzhľadom na časté vytýkanie tejto chyby už prvej generácii Fabie, silne, ale naozaj silne nelogické. Spolu so spomínanými schránkami bez dvierok a absenciou dokonca prípravy na rádio v najlacnejšej verzii je tých podivností v negatívnom zmysle slova dosť. A to nespomínam výplň dverí, dosť prekážajúcu ľavej ruke vodiča - dizajn povýšený nad funkčnosť.

No a cena. Možno nie v Nemecku, ale u nás určite. Za auto s priemerným motorom (1.4) a strednou výbavou (elektrika vpredu, príprava na rádio, manuálna klíma Climatic, plecháče s krytmi, airbagy a ABS) mi akciová cena 436 tisíc príde ako žart.

Takže? Kde v nej vidíš tú ikonu?
9. 5. 2008 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 5. 2008 22:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
9. 5. 2008 22:40
Re: MPV?
argumentace hodná mist.. dítěte
9. 5. 2008 22:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
9. 5. 2008 22:48
Re: MPV?
čiže znova nič..presne tak ako už niekto spomenul, keď ti dôjdu argumenty (ktorými si nikdy práve neoplýval) tak zúrivo kopeš okolo seba..no no no daniel, lebo dostaneš zaracha! a tento týždeň žiadne vreckové! >:D
9. 5. 2008 22:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 5. 2008 22:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
9. 5. 2008 23:06
Re: MPV?
úú, pokojového smajlíka..toho dá aj pacient psychiatrickej liečebňe len tak bez mihnutia oka..apropo-nevieš o tom dačo :-O
10. 5. 2008 20:53
Re: MPV?
Čím je Fabia ikonou? Stále pletieš dookola že je, ale stále si to nevysvetlil. Pýtam od Teba pádne argumenty, ani tých som sa nedočkal. Nebudem hľadať po celom serveri kde sa ti podarilo napísať niečo rozumné, napíš svoju predstavu, prečo je Fabia ikonou, priamo sem. A môžme o tom diskutovať. Bez urážok. Asertívne správanie do debaty nepatrí.
10. 5. 2008 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
11. 5. 2008 11:46
Re: MPV?
už sa priznaj že ju máte v rodine a preto ju tak ospevuješ..tipnem si aj farbu-červená corrida uni?
11. 5. 2008 14:10
Re: MPV?
Sále pletieš dookola to isté. Čím je ten dizajn dokonalý? Praktický úplne nie je, vysoká línia okien prekáža najmä ženám menších postáv vo výhľade, široké A stĺpiky neprospievajú vo výhľade všetkým, podobne výhľad dozadu nie je dokonalý. Karoséria tiež nemá zvlášť dobrý koeficient odporu vzduchu, ktorý sa poslednou dobou akosi prestáva spomínať. Krása vonkajších tvarov je vecou vkusu a poviem narovinu, základná Fabia s čiernymi nárazníkmi mohľa hovoriť o čomkoľvek, ale o kráse ani náhodou.

Tá špička vo vlastnostiach znie pekne, ale tiež to nie je pravda. Chvála podvozku, vzhľadom na jednoduchú konštrukciu je skutočne výborný, škoda, že to isté už nemožno povedať a príliš priamom riadení. Akýkoľvek malý, aj nechcený pohyb volantom, náhodný tik dokáže jazdu poriadne znervózniť, pretože sa ihneď prejaví. Navyše vodič nemá najlepšiu spätnú väzbu, nerovnosti a koľaje si často uvedomí oneskorene, vracanie sa vytočeného volantu pri výjazde zo zákruty Faia veľmi nepozná.

Interiér povieš, že je úplne vpohode, ok, otlačené pravé koleno od stredového panelu beriem ako podpis dizajnéra. Užší interiér tiež asi nemôže vadiť, aspoň mám v dobrom dosahu koleno spolujazdkyne. V podobnom dosahu mám aj kolená pasažierov vzadu, ibaže tie ma cez operadlo tlačia do chrbta.

Motory vo Fabii, to je labužo. Páči sa hrkajúci trojhrnček HTP, traktorový diesel, alebo jednaštvorka s podpriemerným výkonom a nadpriemernou spotrebou? Vybral si určite každý. Teda každý, kto na to mal. Lebo ako je tradíciou u Škody, všetko naviac si treba priplatiť. Teda valec naviac, výkon naviac, rádio, elektriku, klímu - a hľa, obyčajná Fabia má zrazu hodnotu auta nižšej strednej. To neponúka hocikto. Už chápem, prečo je ikonou. A tebe je dúfam jasné, prečo ikony nezbieram. >:D

P.S. AK ma chceš presvedčiť o tvojej duševnej úrovni, nauč sa aspoň pravopis. Ypsilony sa neodpúšťajú už v základnej škole. ;-)
11. 5. 2008 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
11. 5. 2008 14:24
Re: MPV?
a zase pletieš od témy-reaguj na ten príspevok a nevykrúcaj sa ty pi.úz
neregistrovaný "JURO8K"
11. 5. 2008 15:19
Re: MPV?
Presne, obhaj si ,,ikonu" a ak trvas na tych pravopisnych chybach, o ktore mi sice vobec nejde, ale ok, napriklad prispevok 10.05. o 21:07: ,,novy konkurenti", no tipni si, kde je ta tvoja hrubka, ciarky nepouzivas vobec, lenze o pravopis tu nikomu nejde a keby si tam mal napisane aj ,,ribi", nikoho by to nemuselo trapit, lenze reaguj k veci ty trapko a nezahovaraj furt alebo nereaguj vobec, to by bolo uplne najlepsie asi pre vsetkych... >:-[] :no:
10. 5. 2008 20:08
Z vagónu loužičkou
Příběh svým způsobem podobný osudu Mazdy Demio. Od skromné pracovitosti a užitku ke snaze o stylovku pro nově "targetované" "subsegmenty" trhu. Včetně dortového podnosu na palubce, který nám migruje z Mini přes 500 do další kreace. Marketing dokonce neváhal vložit do kuférku dvé sad golfových holí, aby jasně vyjádřil, o co a koho se snaží. Ne že by šplíchanec byl ošklivý, to vůbec ne, Suzuki teď dělá jeden pohledově vydařený design za druhým, ale padá na mě prostě nostalgie po dřívější plebejské Suzině. Cenové posazení v ČR ukazuje, že Hyundai s i10 odhadl zaváděcí cenu správně a bude mít dost prostoru udržovat si od Splashe/Agily odstup - i když pravda bez golfových holí. Ty já ale osobně pokládám za přepravitelné jedině v Clubmanovi, stejně jako nepiju vatku, ale single malty (bez ledu!). Ale tímhle vyklízením trpasličího praktického koutku se zároveň uvolňuje ještě jasněji prostor pro blízký příchod malých bedničkových "crossoverů", ať na bázi Up!u, nebo jako další generace Fusionu, plánovaná Toyota Urban Cruiser a nebo hodně blízký Kia Soul. Ve věku pomatených parkovacích zón a vybírání mazaných poplatků za vjezd 4x4 mamutů do centra uvidíme mezi mrňavci ještě hodně kvasu.
Rozbalit vlákno
2
10. 5. 2008 22:39
Re: Z vagónu loužičkou
:yes: :yes:
Avatar - ZiP2150
12. 5. 2008 01:17
Suzuki TT
Sranda, ako spomínal GTI, tak som si to chcel overiť... a tá maska z Audi TT tam celkom sadne :-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0