popravdě, čekal jsem ty ceny trochu nižší... nicméně ta výbava je hodně zajímavá už od 1. stupně... :yes: když dá prodejce nějaký cenový bonus, tak je to ještě atraktivnější
To víš, Suzuki v područí Volkswagenu, to musíš holt zaplatit, to není renault. Zatím, jak vidíš je to "co kdo dal" Na tomhle VW rychle zapracuje a počítejme, že v horizontu tří pěti let pojede i Suzuki na nejlepších motorech světa. Že nebudou od Fiatu, na to si můžeš vsadit... Pomineme-li však některé historicky vynucené motorové excesy, je záklkadní nabídka i tak dnes už v rámci třídy přitažlivá.
Cena nepodskočená, nezapomeň, že kupuješ lowendovou imidžovku. SVWIFT je sympatický vůz, vůz s přesně cíleným sportovním akcentem.
Na nic nečekej, tohle je pro tebe výhra. Co je pro tebe oblítanej brak z pátýho kolena, na to si odpověz sám... Neboť silniční žebráci byli jsou a budou. Proč však ty bys měl být jeden z nich?
Časem to překlopíš na model POLO, pak Golf, Passat CC, TOUAREG... Ano, to je cesta. Cesta v režii koncernu. Já vím, že to víš...
Celkem bych si dovolil nesouhlasit ohledně motorů. Jednak bych nenazýval naftu 1,3 od Fiatu za exces, tady zrovna Fiat za VW určitě nezaostává. A druhý nesouhlas se týká motorové budoucnosti. Podle mě si Suzuki v benzínech určitě ponechá autonomii a bude pro Swift dále nabízet svoje atm. VVT motory. U nafty se dá očekávat přechod na VW techniku.
Časem to překlopíš na model POLO, pak Golf, Passat CC, TOUAREG... Ano, to je cesta. Cesta v režii koncernu. Já vím, že to víš... - to není dobrá cesta. Jednak moc kroků a taky trošku bez myšlenky.
Však každý voz Suzuki je už vpodstate VW. Aby sme sa nakoniec nedočkali ešteaj toho, že sa budú Volkswageny vyrábať v Japonsku a že si u nás s emblémom VW kúpiš aj superšport na dvoch kolesách... >:D
Uniklo mi něco?Pokud vím,VW převzal 19,9% Suzuki(nešlo o kontrolní podíl) -> došlo od ledna k navýšení podílu?V diskuzi čtu o područí Suzuki vůči koncernu... ;-)
Jo konečně se lidovka chytla ve špičkový firmě, to museli balíci z němec čučet, že na co potřebujou turbo tak ve slušný firmě zvládnou s propracovaným motorem bez turba a se spotřebou, o jakou vepříci zvládnou tak s klapotem nafťáku >:D
No prosili moc, aby se chytli alepoň drápkem ve firmě co umí malé motory všeho druhu.
Je větší, má delší rozvor, interiér je úplně nový, akorát zvenčí vypadá skoro stejně . ale porovnej si fotky předchozí generace a rozdíly poznáš. Je to spíše obráceně - Fabia je mladší a ošklivější sestra Swiftu. Škodováci (s)prostě kopírovali.