Suzuki odhaluje na prvních fotografiích podobu nové generace městského hatchbacku Swift. Premiéra se chystá na pařížský autosalon, prodej bude zahájen na podzim, výroba již byla oficiálně zahájena.
Neřekl bych., že to je facelift. Sice třeba i dveře vypadají skoro stejně, ale při o 5 cm delším rozvoru stejné být nemůžou. Označil bych to za přesný opak Golfu 6 - ten je faceliftem, ale tváří se jako nová generace...
Podívej se na tvar střechy, čelní sloupky + ty rozměry. Podle mě je to jasné, i když se samozřejmě těžko dělají konečné závěry takto ze tří fotek. Ale souhlasím s názorem Kinga.
To o čem jsme diskutovali na MACZ, byl evidentně končící Swift s přidanými světly tady z toho. Toto je tvarem i velikostí jiné auto.
To je rozhodně nová generace. Rozdíly jsou bohužel podobně rozsáhlé jako u Mini 2 a 3 nebo jako Corolla a Auris. Navíc mám pocit, že celkové zaoblení autu spíš uškodilo než pomohlo. :-(
Rozhodně nová generace to bude!!! Kdo čte články na auto.cz pravidelně tak viděl, že interiér bude komplet nový a po vzoru Kizashi. Nové motory (1.2 bude hodně dobrý), s prodloužením rozvoru související nový podvozek, tužší karoserie a lepší bezpečnostní výbava. Jen design se jim nechtěl moc měnit. Ale když to vypadá i po letech výborně, tak není důvod.
Není na tom nic zajímavýho, ale rozhodně nikoho neurazí. Proč ne. Jednoduchý "facelift", který odstranil "kamzíkovitost" současné generace, kéž by se Škoda inspirovala pro Fabii III.
1,2 Dual VVT (69 kW), ESP, 7 pytlů... to rozhodně zní velmi zajímavě. Teď jde o to za jakou cenu. Ale pokud se Suzuki podaří cenovou hladinu udržet popř. jen mírně navýšit, tak myslím o odbyt nebude mít nouzi. Ženský se po něm budou moct utlouct ;-)
Tohle je přesně auto pro tebe. Jsi-li mladej nevycukanej a žádostivej, jdi do toho. Sám vidíš, že když tomu trochu napomohli mistři od VW, že to prostě konečně vypadá k světu. Gril a jeho blízké okolí, no to je přece estetická potěcha voka.
Je také dobře, že Suzuki vyslechlo hlas staVWších a do karoserie zasáhlo jen tam, kde to bylo potřeba, současně, že ponechalo vžité markanty.
Jednoznačná trefa.
Tak kolik? Třista tyček v plné palbě? Pojďme na to přes pověstnej palec - Na pult jim tam předhodíš stovku a pravidelnou trojku dohodíš v následujících sedmdesáti dvou měsících. Hele, na tohle ti snad stačí i kapesný od babičky, nebo ne?
P.S. Může mi někdo vysvětlit, jak to přijde, že tu ještě všechny bazary nezkrachovaly?
S těmi bazary máš pravdu. Když Logana pořídíš za 150 000,-
Jen připomínka k VW. Nevím jestli si děláš srandu, ale o vývoj tohoto modelu ani nezavadili. Pokud trval tři roky, tak ve Wolfsburgu ani netušili, že budou kooperovat se Suzuki. ;-)
Naopak, já velmi chválím pomoc VW při dotváření konečného tvaru. Právě příď se dostala do velmi respektuhodného postavení. Bylo to knop, ale časově se to, jak vidíš stihlo. To víš, mistVWi. ;-)
P.S. Funguje to dobře, co? Fox, Mistr elegance uvolnil na některých trzích místo (přeci jen, cena v této třídě hraje roli doslova krvavou) pro Swifta, do toho přijde soldní omlazení... no, kdo umí auta, umí i strategii.
Neboj, až VW opravdu "dotvoří" Swifta, tak to poznáš okamžitě. Bude mít totiž ten samý ksicht, který roubují na všechny současné hypersupermainstreamové zázraky z Vlkohradu ... >:-[]
Pokiaľ si myslíš, že Suzuki šlo do aliancie s VW preto, aby sa zaradilo vedľa koncernových značiek Škoda a Seat ktoré sú pomyselný low-level tak si riadne na omyle. Podstatou aliancie je dodávka motorov (Suzuki potrebuje diesle), spoločný vývoj hybridov a pre VW je strategicky dôležitý Indický trh kde je Suzuki - Maruti dobre etablovaná plus má tam výrobné linky... Spolu s Čínou sú to najhladnejšie trhy s obrovským rastom predaja. Takže tak ako ti tu zopár ľudí napísalo, na tomto modely VW nespravilo ani p.r.d. ;-)
Jěště mě k bazarům napadla jedna věc. Jsou to podniky podvodníku s přetočenými tachometry a pračky peněz jako zastavárny. Omlouvám se pár poctivcům v branži :-)
U Suzuki to chápou už velmi dlouhou dobu. Ať již s původním Swiftem, nebo třeba Balenem, či Vitarou. Obecně má Suzuki podle mě portfolio vozů s nejdelší obměnou mezi srovnatelnými značkami.
Pro mě tedy určitě. Tak nějak jsem nečekal, že další generace Swiftu bude jen stěží rozeznatelná od té předchozí. Devět čísel délky a pět rozvoru navíc se určitě hodí, ale do Mondea tomu stále něco chybí... >:D
No nic, současnej Swiftík je povedený auto, tak snad se aspoň nic nepokazilo. Uvidíme co vnitřek, posoudíme naživo a třeba své rozpaky přehodnotím.
Ber ho, fronty se začínaj houfovat nad zítřejším ránem. Stylová karoserie, jemně doladěná designovými finesami Volkswagenu. Žár trvá, pamatuj, přece i ty hodláš v roce 2018 jezdit světovou jedničku.
Tys hoden jména svého nicku,
přec s A.S.K. jsme všichni měli kliku,
i přes svou změnu eL na Ičko,
dokážeš chytnout za srdíčko...
(aniž by sis jen honil tričko)
...jsi jakýs "Steward Herman",
inspired Ingmar Bergman...
Nebereš slova doslova,
dobrej jak "Annie Hallová"...,
...dál příspěvek za příspěvkem,
vedeš nás moudře "Manhattanem"....
P.S. ...tento text je vhodný pro (alespoň částečné) "znalce" A.S.K. alias W.A., takže bych byl docela zvědavý, kdo tu první z nich "rozkóduje" toho "Stewarda Hermana"... ;-)
Oni to už opravdu koupili v tom VW? Já jen, že jestli jo, tak nepočítám, že za měsíc nebo dva budou už tak dokonale ovlivňovat auto, které se vyvíjí několik let... Já jen, že tady pěješ chválu nad VW a přitom tohle je práce Suzuki.
Až bude jednou v každym autě VW, tak budeš vědět, že si nešlápnul vedle. ;-) Podobně, jako třeba s televizema. Každej špekuluje, jestli třeba samsung, nebo LG a ono je to fuk.
Tak pokud vím, tak zrovna Samsung a LG si dělají svoje obrazovky. Samsung myslím dělal (dělá), panely pro Eizo. LG pro NEC. Ale to se netýká ani televizí, ani Swiště.
Vždyť si dělá srandu. Ale jednou to tak může dopadnout, že budou němečtí inženýři ukazovat co a jak. Jako tomu je v Bolce. A nechci to vidět teď, když superb porazil passat, jak bude Vahland omezovám shora. Konec měkčeným plastům. Škodovka se kvalitou sníží k Seatu a VW poletí k prémiové třídě.
Každopádně by bylo zajímavé moct si objednat do suzuki Columbus >:D
Vážně to je ještě stoprocentní japonský style interiéru, ikdyž doba pokročila, a tudíž vypadá dobře.
Zdravím všechny ,
osobně Swifta v rodině máme, takže tak trošku vím, o co jde.Musím řící, že design nástupce se mi líbí (ačkoliv mi ty přední světla připadají trocha Ceeda od Kie), jinak konečně u Suzuki pochopily, že je na čase to auto trocha zvětšit-především tedy snad kufr,
i když píší, že bude ve své třídě stále patřit k menším. Největší nevýhodu dnešní generace Swifta vidím právě ve velikosti kufru-ten je opravdu hoodně maličký. Co se mi dál moc zamlouvá na následující generaci,je obměna motoru. Nic proti stávající 1.3, ale ve srovnání s 1.3 VVT z Ignisu, je to žebrota a na odpichu je to znát, proto tento nový motor (1.2 VVT) bude zcela určitě bomba! Jinak čeho jsem si dále všiml, tak konečně zmizí ta odpudivá prutová anténa z přední části střechy (u madárské výroby) a potom, také se změní otvírání bočních dveří, dveře se již neotvírají s celým A-sloupkem a celou vrchní částí-což je dobrá zpráva, jelikož to mi vadilo
v zimě, když napadl na střechu auta sníh, který potom po otevření dveří padal do vnitřku vozu.
Podle mě to s tou spoluprácí Suzuki a VW zatím není tak žhavé, jak se tady někteří domnívají. Ten plánovaný diesel 1,3 DDiS je, soudě dle objemu, stále od Fiatu.