Zdá se být slibným a solidním vozem :-) Příjemný design bez obludností nepotrádající hravost a velice dobrá 1.6 , to je dle mého názoru povedená kombinace. Škoda, že dnes tato kategorie nabídne i vyšší výkony.
Veď práve to, ak to má byť hothatch s názvom Sport tak určite nie s výkonom 100kW a krutiakom 160Nm... Nemali nahnevať VW a možno by im dali 1,4 TSI... >:-[]
Také mám ten pocit, že motor 1.4 o výkonu 180 kobylek moc nevydrží. Pravda je to frajeřinka. Ale oproti Fabii je Swift jednoznačně hezčí. Otázka je na kolik si ho bude Suzuki cennit
Ako Sport sa už dnes označuje hocičo(napr. Favorit Sport Line)... Ono netreba zas tak lipnúť na číslach, ale treba si to auto ísť vyskúšať. Ja som si vyskúšal predchádzajúci Sport a nemal som pocit, že by mu chýbali nejaké kW a čo sa týka zábavnosti, tak tam nemal konkurenciu. Proste okarosovaná motokára... :yes:
Naprosto souhlasím. Taky jsem se jeden den projížděl předchozím Sportem a je to spíš než o číslech především o pocitech. A ty jsou bezvadný, Swift Sport je takové šídlo na kolech, velmi zábavné auto. Kategorii zvanou hot-hatch nejspíš nenaplňuje, ale za velice přijatelný peníze nabízí zábavu i použitelnost pro "normální" provoz. :-):yes:
Pri kupe som naozaj nad Swiftom uvazoval, zvlast koli pohonu 4x4. Mal som s nim moznost viac jazdit a sokovalo ma, ako po asi 2000 km v aute skripalo. Ale bol to jediny kus, s ktorym som jazdil, ci je to tak i u druhych-neviem. Zvlast prejazd cez kolajnice bol strasny, v pristrojovke vrzgalo naozaj vsetko. Skoda, lebo sa mi velmi paci a za tu odvaju dat tam i pohon 4x4 ale i za dizajn si zasluzi Suzuki :yes: .
Já osobně nasazení atmosféry do Swiftu schvaluji. Jednak se tím vymezuje oproti konkurenci a navíc určitě víc vydrží. Atmosferickou 1,6 aby člověk v dané kategorii pohledal :-) .
Navíc Swiftík vypadá opravdu moc dobře a motor je jen jedna z komponent. A já předpokládám, že podvozek, řízení a vše ostatní bude na skvělé úrovni, tohle Suzuki prostě umí. Za mě :yes:
Taky si myslím, že Suzuki vybralo dobrý motor do svého malého sportovního vozu. Jednak auto s takovýmto poctivým motorem se v dnešní přeplňované době jen tak nevidí a taky si tím Suzuki nechalo případně otevřená vrátka do budoucnosti pro nějakou limitovanou edici se silnějším motorem. Osobně si myslím, že nepřeplňovaná 1,6 s výkonem 100 kW na auto takovéto hmotnosti bohatě stačí. A pokud auto bude mít povedený i zbytek auta, což asi bude podle minulé generace, tak Svišť vykouzlí mnoho úsměvů řidičů za volantem tohoto vozu.
Zkrátka kdo se necítí na silného krále hoch-hatchů této velikosti-Clio RS, tak má další pěknou možnost svižného svezení se Swiftem Sport.
Suzuki :yes:
Tak po obhlédnutí německých stránek suzuki jsem narazil na oficiální brožuru novýho sporta a docela zklamání...
[odkaz]
Maximální rychlost je udávaná 195, což je o 5 mín (pokud se dá věřit, že ta měla opravdu 200) než předchozí generace, takže pokud ma těch 100 kW při 6900 ot./min, to je o 100 ot./min víc než předchozí generace, tak buď tam je nějaký záhadný omezovač nebo prostě je ta šestka ještě kratší než minulá pětka a převodovka je opravdu dělaná na akceleraci, ale na dálnici ve 130 bude opět točit skoro až nesmyslně vysoko... pokud je moje úvaha špatná, tak mne prosím opravte, škoda že nezmiňují zrychlení, je možné, že se moc nezlepšilo...
No a pak cena 18 490 euro >:D takže jako minulá gen. 460 tisíc, což je asi opravdu moc, takže až se to za 3 roky pomocí slev dostane na 360 tak to bude dobrý, ale takhle nic moc
Uvedení na trh leden 2012 a poslední co se dalo vyčíst spotřeba 8,4/5,2/6,4 l/100km. Jó a palivová nádrž má mít 42 litrů(-3 litry)a jěště zajímavost, že zadní sedačky jsou dělený 60:40 narozdíl od sklopný lavice minulý generace...
Jinak výbava pěkná bi xenony, 17-ky kola, automat. klima, rádio na ipod/usb, bluetooth, metalíza, vyhřejvaný sedačky, bezklíček a startování tlačítkem, 7 polštářů, ESP...
Ta maximalna rychlost nebude dosahovana pri maximalnych otackach a na poslednom prevodovom stupni :-)
Vid priklad: Moj Swift 1.3 68kW ma papierovo maximalku 175km/h ... da sa s nim ist aj 190 a niekto siel aj viac (211km/h = upraveny motor, bez uprav prevodovky)
Realne odhadujem ze pri 130km/h bude novy Swift Sport tocit tak 3000-3500rpm prave vdaka 6tke. Motor ma dost sily aby potiahol dlhsiu sestku, inak povedane 6tka bude vyslovene cestovna rychlost, koli spotrebe a hlucnosti. Pretekat a jazdit autoslalom sa bude aj tak 2-3-4 >:D