Suzuki v Ženevě 2004
Specialista na malé vozy – japonské Suzuki, ohlásilo v Ženevě program Suzuki European Renaissance, v jehož rámci by se mělo uvést 10 nových modelů v období mezi roky 2003 až 2007, rozšířit výroba v maďarském závodě na 200.000 vozů ročně (tam také probíhají přípravy na nový model Suzuki odvozený ze studie Concept-S) a v neposlední řadě je v plánu rozšíření dealerské sítě z 1800 na 2000 zastoupení v Evropě.
Studie S-Ride
V hliníkové karosérii konceptu S-Ride najdou místo dva za sebou sedící cestující. Suzuki v tomto voze vidí spojení radosti z jízdy a praktického vozu do města. Automobil vlastně nemá klasicky otevírané dveře. Do interiéru se nastupuje po odklopení proskleného dílu, který integruje boční a střešní okna. Motor je umístěn uprostřed.
Studie Landbreeze
Toto kompaktní SUV by mohlo být klidně nástupcem malého off-roadu Samuraie. Studie je prezentována jako ekologicky šetrný automobil, s karosérií ze snadno recyklovatelného hliníku, pneumatikami vyrobenými z přírodních materiálů ale bez použití ropných derivátů. Atmosféricky plněný motor má objem jen 0,66 l.
Studie Concept-S2
Studie Concept-S2 navazuje na první Concept-S, představený v Paříži v roce 2002 a dále zdůrazňuje radost z jízdy. S trochou nadsázky by se dalo hovořit o japonském Mini cabrio, tentokrát však s pevnou skládací střechou.
Sériové modely
Nový Ignis si našel za krátkou dobu prodeje své příznivce také v České republice. Oblíbený je pro svůj osobitý design, který japonským vozům zpravidla schází. Vyšší světlá výška (17 cm) a možnost pohonu všech kol u některých modelů z něj činí zajímavou alternativu k zavedeným malým vozům. V roce 2003 byl design Ignisu oceněn porotou v soutěži "Nejkrásnější automobil roku 2003" v italském Milanu. Ignis tak sekundoval trojici Mercedes SLR McLaren, Bentley Continental GT a Pininfarina Enjoy.
Wagon R+ je k dispozici také ve verzi 4x4, podobně jako faceliftovaná Liana. Jedním z nejlevnějších vozů na světě zůstává nákupní taška (no je to spíše jen malá kabelka) Suzuki Alto. 3,5 metru dlouhý automobil se čtyřválcem 1,1 l má pohotovostní hmotnost jen 805 kg, takže výkon 46 kW bohatě stačí na maximální rychlost 145 km/h. Grand Vitara má novou tvář s výraznými světlomety a v této třídě neobvyklý šestiválec 2,7 l (135 kW) ve verzi XL-7.