Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Suzuki Vitara: Jízdní dojmy z národní prezentace

Nová generace Suzuki Vitara zásadně obrací list. Namísto SUV s koncepcí a konstrukcí podobné nefalšovanému off-roadu přichází konvenční crossover.
Zpět na článek
15. 4. 2015 08:21
15. 4. 2015 11:58
15. 4. 2015 12:24
15. 4. 2015 09:01
15. 4. 2015 11:23
15. 4. 2015 11:36
15. 4. 2015 15:28
16. 4. 2015 11:23
15. 4. 2015 11:42
15. 4. 2015 13:19
15. 4. 2015 13:09
15. 4. 2015 14:09
15. 4. 2015 14:44
15. 4. 2015 21:45
16. 4. 2015 01:09
16. 4. 2015 14:35
16. 4. 2015 23:32
18. 4. 2015 02:07
18. 4. 2015 15:00
18. 4. 2015 16:21
18. 4. 2015 19:33
18. 4. 2015 02:16
18. 4. 2015 15:02
18. 4. 2015 16:00
16. 4. 2015 11:35
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 08:21
Konkurenti
Dobrý den, popisujete, že se auto chová jako malý hatchback, což je jistě pro SUV pozitivní. Chci se zeptat, jestli je to jako SX4ka? Tohle auto mne doslova jízdně zaujalo (i když se mi moc nelíbí). Vyšší crossover, který překvapivě dobře a agilně jezdil, hlavně s točivým motorem 1.6vvti (na Swiště to nemělo, ale v některých ohledech to bylo obdobné jen ve větším). Je nová Vitara pobdobná? Co podvozek a nerovnosti? Vitara a Jimny (ten extrémě) uskákanější, SX je trochu lepší.. co tahle VitarA? Chápu správně, že je to nástupce SX4 a ne klasické Offroad Vitary (i velikostí)?. Bude i nějaké větší SUV po dosavadní Vitaře?

A co ten interiér? Na pohled hezké, ale pořád asi dost japonské co?
Dá se vůz také sehnat v jedné barvě?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Covenant
15. 4. 2015 09:49
Re: Konkurenti
Ozzman tu máš videotest od chlapů ze Slovenska...je tam vidět brodivost terénem i chování na cestě + kvalita a hodnocení interiéru ;-)
[odkaz]
Avatar - kopamt
15. 4. 2015 11:58
Re: Konkurenti
U nas reagoval najvacsi trhovy predajca na tuto konkurenciu novou ponukou...stiahli 1,8 TSI 4x4 a nahradili ho od pondelka 1,4 110kW (150k) 4x4 ...a dokonca aj s DSG sa da...akurat, ze tiez stiahli dve spodne vybavy tej 1,8ky (asi sa malo kupovali) a tak zacina nie od 17 630 € (1,8 Active) ale nova 1,4 TSI 150k Abition 20 980 € s plnsou vybavou o par drobnosti (povodne 1,8 Abition 20 870 €) ...DSG od 23 190 € ;-\
Avatar - JGucci
15. 4. 2015 12:24
Re: Konkurenti
U nas je v konfiguratoru stale 1.8.
Ale kdyz vidim vase ceny, tak to bude stejne i u nas - mensi motor a jeste k tomu drazsi ;-\

Vitara ma podobne ceny, jako kdyz kdysi startovala SX4, me bude zajimat cena benzinove 4x4 s automatem - za automat se u S-Crossu priplaci 70 tis, to by ve vytare delalo 510 tis (neni to malo, ale asi nejlevnesi na trhu), ale to jen v pripade, ze tuto variantu budou nabizet i se zakladni vybavou, coz asi nehrozi, protoze u S-Crossu se nabizi pouze v nejvyssi vybave a pak uz bude cena pres 600 tis, coz je na tak male auto hodne.
15. 4. 2015 08:56
ani bych to nečekal...
... že bude tohle autíčko zvládat terén v lomu u Berouna s takovým přehledem (soudím dle fotografií). Občas tam proháním motocykl, čili respekt.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 08:58
Re: ani bych to nečekal...
Který lom to je?
15. 4. 2015 09:06
Re: ani bych to nečekal...
nejsem si jistý, ale domnívám se, že se tomu místu říká lom Kosov
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 09:08
Re: ani bych to nečekal...
Tam se chodí hodně koupat že? Já myslel, jestli to nejsou ty Lomy u Svatého Jána, nebo dokonce Amerika, ale tam by je asi nepustili :-)
15. 4. 2015 09:14
Re: ani bych to nečekal...
No... mohl by to být i Homolák... každopádně koupání jest na obou místech příjemné, a někdy příjemnější, když se k večeru dostaví mladé adamitky :-)
Amerika asi ne... tam ani není kde moc jezdit
15. 4. 2015 09:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2015 09:18
Re: ani bych to nečekal...
No jo... Homolák... máš pravdu
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 09:30
Re: ani bych to nečekal...
Já se tam chystám už několikátej rok, jednou sem to nenašel >:D A podruhé jsem byl ještě na jiném někde u Hořovic až a tam to stálo za ..... >:D Ale o těch slečnách jsem toho dost slyšel, až bude hezky, taky půjdu vyzkoušet "offroad" jízdu, aspon na čumendu :D:D
15. 4. 2015 09:53
Re: ani bych to nečekal...
No, v obou případech (adrenalin i testosteron) to stojí za to >:D
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 09:59
Re: ani bych to nečekal...
:yes: >:-[]
15. 4. 2015 09:01
cekam a cekam
kdy lidem, od novinaru az po civilisty, dojde, ze Vitara neni nastupce Grand Vitary, ale SX4?
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2015 09:16
Re: cekam a cekam
ono je to takové smutnění po Grand Vitaře... tak nám to odpusť :-)
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
15. 4. 2015 10:38
Vitara
Zdravím. Vitara opravdu není nástupce Grand Vitary. Vždyť ta auta jsou tak odlišná. Ale ani údajně SX4. Suzuki to chápe jako zcela nový model. Interiér je z tvrdých plastů, nicméně s dobrou povrchovou úpravou a skvělým zpracováním. Opravdu je to auto hezké. Lom kde se to jezdilo je Homolák. K tomu koupání. Když jsem se ptal, tak mi bylo řečeno, že se tam koupat nesmí. Ale to oni asi nic jiného říci nemohou. A Kosov je kde? Díky za re na lomy :-)
Rozbalit vlákno
10
15. 4. 2015 11:06
Re: Vitara
protože nedokážu popsat cestu (jelikož od jednoho lomu k druhému projíždím terénem), tak alespoň údaje do navigace Kosov - 49.937913, 14.051767 - Homolák - 49.902064, 14.090715. Koupání sice zakázané (stejně tak jízda na motocyklu či čtyřkolce), ale jenom proto, aby nikdo nebyl zodpovědný za případné utopence či polámance. Pokud jste projížděl Vitaru na Homoláku, stav oplocení je vám zřejmý.
Koupání krásné, skvělé místo pro moto- piknik i s již zmiňovanými pikantnostmi.
Ještě dotaz....Kterak Vitara zvládala přibržďování či brždění z těch šílených srázů?
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:23
Re: Vitara
Když nás pozvete na testování nějakého Offroadu, zavedem vás tam >:-[] >:-[] >:D
15. 4. 2015 11:29
Re: Vitara
Jo, přesně tak... a nemusí to být offroad... může i třeba Mazda CX-3
Avatar - Ozzman
15. 4. 2015 11:36
Re: Vitara
Nebo Impreza STI >:-[]
15. 4. 2015 15:30
Re: Vitara
Ty chceš obnovit těžbu? >:D >:D >:D
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
15. 4. 2015 17:12
Re: Vitara
díky za popis a nabídku. :-). Ty sjezdy jsem jezdil normálně na brzdy opatrně. ten systém pro sjíždění svahů jsem nevyužíval. Kolega ze SM ano a prej to bylo horší, než když brzdil sám
Avatar - pumpkin
15. 4. 2015 15:28
Re: Vitara
Áno, dnes mi na bratislavskom autosalóne tiež povedali, že nástupcom SX4 nie je ani S-cross, ani nová Vitara. Nástupca by mal byť do dvoch rokov a nový Swift sa vraj odkladá.
16. 4. 2015 11:23
Re: Vitara
novy swift bude pristi rok
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
16. 4. 2015 14:18
Re: Vitara
Ano, to nám tam také říkali. Že ani S-Cross není nástupcem SX4. No trochu tu politiku nechápu, ale Suzuki asi ví, co dělá. Ale SX4 jsem měl vždycky docela rád.
Avatar - 3_diamanty
15. 4. 2015 11:42
krasne auto
motoricky dizajnom interierom aj velkostou presne nieco co sa mi paci ... cena sice uz nie je az taka krasna a jednoznacna ale uznavam ze ide o hodne dobre auto a verim v jeho uspech aj u nas.... osobne by som preferoval verziu s benzinom a 4x4 teda presne tu ktora je testovana od chlapcov z motoringu... kolega vyssie uz nahodil odkaz na to pekne video...

vitara je proste auto pre zivot... bezny zivot.... nepotrpim si na kozene sedacky ani mi netreba 3 displeje a 4 brzdovych asistentov.... viem si predstavit to auto mat ako uplne normalne auto na bezny vsedny den.... s ktorym sa budem motat jak po tesnych parkoviskach tak kdesi na vidieku na luke cez vikendy alebo v tyzdni do prace.... vitaru inak uz zaacinam vidat na nasich cestach .... za posledny tyzden som ju stretol asi trikrat... jedna z veci ktoru na vitare ocenujem je jej jednoduchost lahkost kompaktnost a celkova japonska rozumna pouzitelnost na bezny den... japonci to skratka vedia... nepotrebuju makcene plasty ani 10 displejov a predsa su mi srdcu blizsie ako mnohi europania..... neviem ako to robia ale ich auta mozem... nova mazda 3 je tiez uzasna a tu vidim uz denno denne .. krasne sa uchytila .. nadherny voz ... u le pri praci nam stoja dve nove kusy.... jedna bordova druha siva... vazne moc krasne az premiovo posobiace vozy.... dokonalost..... japoncom zdar... a vitare tiez.... nech sa jej dari ... to auto radim jednoznacne do mojho zoznamu aut pre kazdodenny zivot....
:yes:
Rozbalit vlákno
6
15. 4. 2015 13:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2015 19:54
Re: krasne auto
Čo stále rýpeš? Z Košíc to má ďalej ako z Prahy. Ty si odkiaľ?
Avatar - pumpkin
15. 4. 2015 15:37
Re: krasne auto
Dnes si ľudia na autosalóne pri Vitare len tak podávali kľučku. Som zvedavý aké budú predaje, lebo interiér je teda dosť bieda za tú cenu. Verím ale, že to zachránia motormi a dobrou výbavou.
15. 4. 2015 15:39
Re: krasne auto
poděl se o dojem z Jag XE...
Avatar - pumpkin
15. 4. 2015 15:51
Re: krasne auto
Stredový tunel mi prišiel trochu zbytočne široký. Páčilo sa mi ako obklad dverí dizajnom pokračuje do prístrojovky v hornej časti. To je ale asi jediný zaujímavý prvok v interiéri. Spracovanie bez výhrad, rovnako aj exteriér. Dosť veľa hlavohrudí sa okolo XE-čka motalo, neviem prečo.
15. 4. 2015 13:09
vydarené
Je to dobré a pekné auto, ale čo za karakiri s tými názvami a zaradením v suzuki urobili, je na samostatný článok.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
15. 4. 2015 14:09
Grand Vitara
Takže jesně , že je Vitara menší , sna d se objeví ve verzi Grand.
Pokud by v Grand verzi měla :
+100 až 150 l navíc v zavazadelníku , tunel na lyže a multilink , bylo by to ideální auto v dieslu 2.0 a 4*4.
Tohle je pěkné , konkurence třeba Yetiho , pro rodinu ale malé.
Jinak chválím šíbr !!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - happy_driver
15. 4. 2015 14:44
...
V teste je nejakým podozrivým spôsobom vynechané hodnotenie odhlučnenia autíčka. Pri tak nízkej pohotovostnej hmotnosti asi akustický komfort nebude často zmieňovanou vlastnosťou.
Rozbalit vlákno
11
15. 4. 2015 21:45
Re: ...
Zase ty! Co ma co spolecneho hmotnost auta a jeho akusticky komfort na palube? Neni to nahodou tak, ze hluky se odstranuji materialy pohlcujici zvuk?! Napriklad v motorovem prostoru, na podlaze - potazmo v kabine auta? Nema co hluk spolecneho s typem a zavesenim naprav? Pneu? Aerodynamikou, izolaci dveri, tloustky skel a podobne? A dnes uz i elektronickych "rusicek" hluku pracujici na interferenci nezadoucich zvukovych vln? To, ze auto ma nizkou hmotnost podobnou v B segmentu, kde hlavni priorita je cena auta, tim padem vyrobce prdi na nejakou kvalitni izolaci, jeste neznamena, ze automaticky kazde auto s podobnou hmotnosti bude stejne urvane! Podle tve logiky by plne nalozena 20t Tatra mela byt totalne neslysna >:D opet z tve strany hloupe teoretizovani..
Avatar - happy_driver
16. 4. 2015 01:09
Re: ...
>:D Vidím, že ti debata pod Rangerom jemne pocuchala nervy a ješitnosť tiež dostala trošku zabrať, však?! ;-) No čo už, čo si si nadělal, to si musíš aj pekne vyžrať. Stupiditu a obmedzenosť tvojho rangu treba pranierovať pri každej príležitosti, avšak popritom žiadna šanca o edukáciu takého vesmírneho experta nesmie byť premrhaná, pretože nádej umiera posledná.

Ale po poriadku a k téme, najprv snáď treba aspoň okrajovo ozrejmiť podstatu problému, zábava totiž počká a ty s tou tvojou obmedzenosťou aj tak ďaleko neutečieš, ona ťa o chvíľu znovu dobehne... >:-[] Nízka hmotnosť vozidla totiž človeka, ktorý má o probléme aspoň elementárnu predstavu a jeho fantázia nekončí pri plne naloženej tatrovke, hneď upozorní na to, ako sa tá úspora hmotnosti asi dosiahla. Stenčením, či prípadne výrazne menšou aplikáciou izolačných vrstiev? Použitím slabšieho (nápoveda pre vesmírneho diletanta - ľahšieho. Viď český slovník synonymický.) materiálu, lacnejšieho, menej kvalitného skla? Menej robustnou alebo jednoduchšou konštrukciou dvier, kapoty, veka kufra alebo náprav? Typickým výsledkom takýchto konštrukčných úspor býva výraznejšie prenikanie zvuku motora do priestoru posádky, horšie tlmenie vibrácii počas jazdy a vo vyšších rýchlostiach obťažuje aerodynamický hluk.... Tu sa špeciálne hodí pripomenúť otravný plechový zvuk benzínového motora 1,6l, ktorým oblažoval posádky SX4 pri otáčkach vyšších ako cca. 3500ot./min. Chceš tu bláboliť niečo o elektronickej "rušičke" hluku? V tejto cenovej kategórii? Snáď si sa cestou ku klávesnici nepraštil o niečo tvrdé? Sám priznávaš, že v tejto kategórii podľa teba výrobca "prdí na aplikáciu kvalitnej protihlukovej izolácie". Pokúsi sa teda výrobca tento nedostatok eliminovať nasadením zložitej a drahej koncepcie zavesenia náprav? Pokúsi sa pri tomto type karosérie optimalizovať aerodynamiku v záujme zniženia vnútornej hlučnosti? Použije drahšie, kvalitnejšie pneumatiky s nízkou hlučnosťou? Nebodaj sa pokúsi odladiť akustický prejav motora? Kdeže. Financie nepustia a priechodné sú len najnevyhnutnejšie riešenia. Faktom je, že ruka v ruke s nižšou hmotnosťou vozidiel tejto veľkostnej a cenovej kategórie klesá aj akustický komfort. Takže ako z toho teraz vybŕdneš von? Skús o tom popremýšľať, len do toho preboha nezaťahuj nejakú logiku! Nevieš čo to je, nevieš ako s tým narábať a pokusy o použitie ťa znovu budú len traumatizovať.
16. 4. 2015 14:35
Re: ...
Opet a znovu tady ukazujes, ze chapani psaneho textu ti dela opravdu problem... A nejen to...
Nizkych hmotnosti se dosahuje hlavne v pouzivani novych materialu, novych postupu pri vyrobe a take i lepsim designem v prvopocatku navrhu auta! Napr. pouzivani vysokopevnosti oceli ( v budoucnu kompozitu ). Min svaru, svary pomoci laseru. Celohlinikove motory, dnes hlavne mensi motory downsizeovane. Tam kde se pred nekolika lety pouzil 2,0l motor dnes je vetsinou foukana 1,4 nekde i min. Mensi motor = mene kg! Dost vyrazna uspora hmotnosti nemyslis? Take v elektornice auta se usetri mnoho metru ( kg ) na kabelech. Koneckoncu i ty zvukoveizolacni materialy jsou dnes mnohem lehci nez drive. Taktez maji dnes auta diky lepsi vypocetni technice lepsi aerodynamiku, diky modelovani napeti v materialech vedi presne kde kci auta zesilit, kde naopak ubrat. Vse to setri desitky i stovky kg na hmotnosti auta. Takze dnes jsou auta mnohem lehci, ale ( coz te asi prekvapi ) take bezpecnejsi a dokonce se odvazim rict, ze i mnohem tizsi! Jak je to mozny??!!? Na vic, zvukove izolacni materialy se vuci hmotnosti auta pohybuji v radech jednotkach procent. Takze pokud vyrobce chce investovat a udelat pro posadku tiche auto, hmotnost auta to zvedne naprosto minimalne, spis zanedbatelne. A jeste ty experte na vsechno. Ja jsem ve sve reakci na tvoji zcela mylnou otazku ani jednou nepouzil neco k Vitare ( max srovani hmotnosti s B segmentem ). Vis proc? Protoze ji neznam, nejel jsem v ni a ani autor clanku nijak nerozebiral hlucnot auta. A jelikoz nejsem takovej ultra machr jako ty, co vsechno vis, vsechno znas a vsude jsi byl, neodvazil bych se cokoliv, s cim nemam vlastni zkusenost, se tady tak vyjadrovat. Ale to uz jsi dokonale ukazal na Rangeru. Mimochodem. Cekam tam na tvoji odpoved ty experte! Abych to shrnul. Opet jsi predvedl, ze chapani psaneto textu ti dela problem ( zkus ten google prekladac! ). Vymyslis si co jsem rekl a nerekl, prekrucujes moje slova. Nastesti je to vse napsane, takze kazdy se muze presvedcit. Opet. Ty mas jen ty elementarni predstavy. Hloubka problemu te vesele miji. A ten nejvetsi problem je, ze jsi hlupak! Ale i pres to se jisto jiste jeste tady setkame s tvyma mozkovyma pochodama a machrovanim. Zdravim te na Slovensko brat!
:-)
Avatar - happy_driver
16. 4. 2015 23:32
Re: ...
Obávam sa, že si znovu na omyle. Tie tvoje pokusy o vysvetlenie mi pripomínajú niekoho, kto sa zabudol uprostred 80. rokov a zrazu mu ukázali aktuálny počítač z roku 2015. Na ilustráciu stačí, keď ťa budem citovať: "....Takze pokud vyrobce chce investovat a udelat pro posadku tiche auto, hmotnost auta to zvedne naprosto minimalne, spis zanedbatelne...." Treba viac, aby bolo jasné, že sú ti tieto veci cudzie? Myslím si, že nie, usvedčuješ sa sám. Keď to mám zhrnúť v skratke - aj ty, aj ja, obaja vieme, že ten dookola omieľaný hlupák si v tomto prípade znovu ty. Áno, priznať to nemôžeš. Mne stačí pocit, že to vieš ty sám. Neboj sa, pár dní ťa to bude štvať a potom si na to snáď zvykneš. >:-[] Je to len daň za to, že sa pletieš do debaty na ktorú nemáš. Ani vedomosti, ani rozhľad a ako aspoň sebakriticky priznávaš, ani skúsenosti.
Ale aby som tu iba do teba nekopal, tak aspoň pár poznámok. Motorizácia - benzínová 1,6-ka bola implantovaná aj v ideovom predchodcovi SX4. Len upresním, bavíme sa o Vitare pod článkom o nej, takže nejaké všeobecné bláboly tu nezužitkuješ. Žiadny benzínový dvojliter v predchodcovi, žiadna foukaná 1,4 vo Vitare. Stále iba atmosféra 1,6l. Hmotnostná úspora na motore = tvoj nezmysel. Stáva sa, u teba trochu častejšie, ale čo narobíš. Znižovanie hmotnosti vďaka moderným technológiám a materiálom? O stovky kilogramov? V tejto veľkostnej kategórii? Zase si prišiel s dobrou fantazmagóriou. Stovky kilogramov sa dali ušetriť tak pri generačnej obmene auta veľkosti Touaregu, nie pri malom crossoveri. Znovu si totálne vedľa. V tejto triede sú úspechom jednotky kilogramov, občasne ich desiatky. Takže namiesto pracných pokusov zosmoliť nejaký príspevok radšej venuj energiu získavaniu informácii a skúseností. Možno tak čiastočne tak eliminuješ stav, že každým príspevkom si v ňom sám dokazuješ svoju dezorientáciu. ;-)
18. 4. 2015 02:07
Re: ...
>:D opet a znovu nesmysly. Ja jsem psal o foukane 1,4 ve Vitare? Psal jsem o 2,0l ve Vitare ty vemeno? Napisu to po druhe! Bavim se vseobecne o tendru, ktery je aplikovan napric v automobilovem prumyslu. O Vitare se nebavim, protoze s ni zkusenost nemam. Stejne jako ty! Ale jedine ty, "jako ten spravny expert na vschny auta" se tady k autu vyjadruje aniz bys mel vsech pet pohromade. Jediny kdo se tu plete a nejen tady, jsi ty! Takze po treti ( stejne ti to nedojde ). To ze je dnes nadiktovano snizovat emise, se mimo jine dociluje snizenim hmotnosti. Jak se snizuje viz predesly prispevek, nebudu ti dokola vysvetlovat zakladni veci. A jestli 10 let stary model auta vazil s podobnou vybavou a podobnym vykonem o 100kg a vic o proti dnesnimu modelu, urcite na soudobem aute nesetrili na zvukove izolaci ty hlupaku. A kdyby jsi mel jen trochu vyssi IQ, pochopil by jsi, ze kazda nova generace auta je nejen o trochu vykonnejsi, uspornejsi, bezpecnejsi ale take pohodlnejsi -tissi!!! Takze znovu. Dnes jsou auta lehci i tissi!!! A to ze je tato Vitara opravdu lehka neznamena automaticky, ze bude taky v kabine urvana. Ty experte. Prejmenuj se na stupid_driver >:D
Avatar - happy_driver
18. 4. 2015 15:00
Re: ...
Zúfalá a márna snaha vycúvať z tých kecov, čo si si tu nakopil. Ale prečo by som ti po x-tý krát opakovane neukázal, že nemáš poňatia o čo tu ide. >:-[]
Nepísal si o Vitare, pretože ako správne píšeš, skúsenosť nemáš. Takže aby si z toho aspoň nejako vybŕdol, skúsil si použiť nejaké všeobecné kecy na zakrytie tvojej vlastnej nevedomosti. Nič viac.
"Stejně" ako ja? Kdeže, kdeže. Ja už som stihol bezínovu 1,6 vo Vitare pred začiatkom bratislavského autosalónu vyskúšať a potvrdil sa mi môj predpoklad. Motor už síce nemá taký plechový tón ako v SX4, ale jeho zvukový prejav je stále dosť počuteľný. Nakoľko je to pre každého individuálne, pre mňa by to nebolo akceptovateľné. Pre iného to prekážkou pri kúpe nebude. Takisto celková úroveň odhlučnenia sa nedá označiť ako štandard triedy. Keby si nestrácal čas absurdnými pokusmi o zosmolenie odpovede a išiel sa niekam do showroomu presvedčiť na vlastnej koži, urobil by si lepšie. Takto si sa opätovne zmohol iba na detinské teoretizovanie.
Z toho plynie záver, ktorý bol ľahko predvídateľný už na začiatku - znovu si si nasral do huby, pretože všeobecné kecy ťa v tejto situácii znovu nespasia - ak chceš o niečom polemizovať, musíš najprv vedieť, alebo mať skúsenosť. Ty si dokázal, že nemáš nič z toho. Mohol si tomu ľahko predísť - nebaviť sa pod článkom o Vitare o veciach, ktoré sú pre teba španielskou dedinou. Keď však chceš byť silou-mocou za truhlíka, ja s tým problém nemám, rád ťa podporím. ;-)
Čo sa týka premenovania, ja zostanem pri happy_driver. Ty však pokojne pouvažuj nad zmenou, ak ti aktuálny vesmírny nick nesedí. Mal by som pre teba zopár návrhov, avšak nechcem ťa znovu deptať nutnosťou vyhľadávania či už v synonymickom alebo slovníku cudzích slov. Preto si jednorazovo dovolím klesnúť na tvoju úroveň IQ a navrhnem ti niečo z tvojich obľúbených a preferovaných - verím, že si vďaka ich frekventovanému používaniu nebudeš mať problém vybrať. Skús teda pre seba použiť niečo ako: hlupák, expert, vemeno, prípadne ich kombinácie. Dlho však nevyberaj, aby si si nepreťažil ten kurací mozoček.
18. 4. 2015 16:21
Re: ...
No jelikoz jsi ztratil jakoukoliv kredibilitu uz u Rangera, tak ted tve prohlaseni, ze jsi vlastne Vitaru ridil, sorry jako tomu muze verit jen podobny hlupak jako ty. A opet, ze nedokazes chapat psany text, jen potvrzuje ze jsi hlupak. Zkus si precist celou debatu, jak vznikla a jak ti odpovidam, jak odpovidas ty mne, poposedni si kousek, aby jsis nesedel na kabelu a mozna ti to dojde. Co jsem napsal, je pravda. Co jsi napsal ty, je nekdy castecna pravda, nekdy lez a nekdy jen hloupa obhajoba tvemu neporozumeni textu a hlavne obecna neznalost. Tak jako u Rangera. Takovy hlupaci jako ty, se nedaji presvedcit argumentama. Vim, ze toto bude taky jako hazet perly svinim, ale ja jsem dlouha leta pracoval v automobilovem prumyslu a to ne nekde u pasu ty gumo. Ale jak rikam, pro tebe informace naprosto irelevantni. Ty mas vystudovano, nebo bych spis rekl, ze studujes nekde na vychode ucnak co? Protoze to pak vysvetluje tve zcestne reakce. Takze ty hlupák, nech si klidne happy_driver. Pro tebe i tak trefne. Protoze nevedomost je sladka a cim vetsi hlupak tim vic happy. Ty jsi kazdopadne mega happy >:D
Avatar - happy_driver
18. 4. 2015 19:33
Re: ...
Možno to bude pre teba znieť ako príbeh zo vzdialenej galaxie, ale znovu zopakujem dobrú radu. Vezmi do hrsti posledné drobné a vyraz niekam do showroomu Suzuki. Žiadne strachy, skúšobná jazda je zadarmo, tie drobáky potrebuješ na autobus a na limču. Len tam nezačni koktať tieto nezmysly, lebo to celé pokazíš a z jazdy nebude nič. 8-s
No a pokiaľ ide o to tvoje zúfalé kopanie nožičkami okolo seba v každom príspevku - nebolo by pre teba predsa len jednoduchšie a menej pracné napísať opakovane do aspoň 8-10 riadkov len slovo hlupák? Nevyčerpal by si si mentálnu kapacitu na týždeň dopredu márnymi pokusmi o zachovanie tvojej duševnej integrity a zároveň by si tým dokonale popísal na akom stupni obmedzenosti a primitívnosti sa nachádzaš. Povedz úprimne a sám, nestálo by ti to zato?! >:D ;-)
18. 4. 2015 02:16
Re: ...
Porad cekam, ze mi odpovis na Rangeru experte!!!
Avatar - happy_driver
18. 4. 2015 15:02
Re: ...
Pri Rangere debata skončila, napísal som predsa, že to bol posledný príspevok. Posledný znamená posledný, rozumieš tomu alebo si analfabet? Keď napíšem, že posledný, tak to tak je - ja si totiž na rozdiel od teba neseriem do huby. ;-)
18. 4. 2015 16:00
Re: ...
Posledni? Ne nebyla posledni. Posledni tecku udelas, kdyz tam pravdive napises kolik km mas s Rangerem ( BT50 ) najezdeno! Pak to bude posledni. Ale chapu, ze se ti do te odpovedi nechce ty experte ;-)
16. 4. 2015 11:35
46
Suzuki - hromada sracek, vidim ze Rossiho vyrok plati porad a i u aut...
Rozbalit vlákno
0