... tak ať už ho raději nechají padnout, takhle se v tom bude plácat pořád. :-( Popřípadě z něj začnou lézt podobný čínský zpatlaniny jako z Volva. Poslední řadu S/V60 bych snad ještě překousl, ale nové koncepty nikoliv :no:
SAAB 9-3, 9-5 se mi hodně líbili, např 9-3X paráda, ale ta cena za něj byla prostě přemrštěná, kolem 1 mega :no:
Obávám se toho, že dokud půjdou pořád stejnou cestou, tak to prostě nedají ;-\
pokud chce saab přežít musí uplně změnit marketingovou a hlavně cenovou politiku, pokud soud rozhodne že saab ochranu dostane tak musí urychleně získat finance a zlevnit svoje modely, případně co nejdřív představit nový 9-3, ten současný už je pomalu prehistorický jak technicky tak interiérově hlavně(i když mě osobně se líbí)
velmi bude záležet jak se povede avizovanému hatchbacku 9-1 a SUV 9-4X pokud uspějí je saab zachráněn, pokud ne skončí navždy v propadlišti dějin a to by bylo smutné
Pod soucastnym vedenim celeho managmentu Saab musi padnou.... jen uplne jiny vlastnik a designer jej muze zachranit a investorem jez neni banka ale nejaky filantrop bilionar. Jinak name Saab nejmensi sanci. Tady clovek proste potrebuje miliardu dolaru na zacatku bez toho aby hned z toho platil uroky....a jeste si musi dovolit o tu miliardu prijit aniz by jej to nejak financne ranilo ci stavajici podnik.
Rezjizdet automobilku jez je v cervenych cislech a od zakaldu si pujcovat penize od bank proste ekonomicky nelze....
Pokud Saab chce přežít, měl by hlavně změnit cenovou politiku a prodávat 9-5 tak kolem 200 tisíc Kč, to by jeho skalní fanoušci možná akceptovali, i když by ho stejně nekupovali.
Na druhou stranu, by mohl Saab rovnou prodávat tak deset let staré a odranděné modely, což jeho "fandové" preferují nejvíce...