Svět motorů 04/2016: Dacia Logan po 434.000 km

Prezentace klienta
Diskuze (7)
V pondělí vychází nové číslo Světa motorů. Co v něm najdete?

Zrcadlo týdne

Prodeje aut v Evropě. Renault Mégane 4 v Česku. Výstavba dálnic. Nové měření emisí. Dieselgate. Falešné dálniční známky.

Exkluzivně: Dacia Logan po 434.000 km

Mix

Novinky 2017 u Škody. Facelift DS3. Mini Clubman All4. Audi h-tron. Nové motory 1.5 TSI a 1.5 TDI. Technika Mercedesu třídy E.

1. dojmy: Nová Kia Sportage

Exkluzivně: První kontakt s s novým off-roadem Bureko 6x6

Test: Peugeot Boxer Furgon 3500 L3H2 2.2 HDi Active

Test: Škoda Fabia Combi 1.4 TDI Monte Carlo

Test: Mercedes-Benz GLE kupé 350 d 4Motion

svetmotoru avizo svetmotoru avizo

Uživatelský test: Nissan Leaf

Budoucnost: Návraty legend

Mix

Přípravy stavby dálnice D3. Škodou kolem světa. Testy zimního příslušenství. Značky na přání. Zájem o řetězy.

Reportáž: Jak se vyrábějí řidičáky

Reportáž: Jak se ovládají pražské tunely

Otázky

Opravy laku na fabii. Vyhrazené místo k parkování pro invalidy. Test opotřebení motoru na octavii. Taxi vs. Uber - pojištění přepravovaných osob.

Peníze: Kolik stojí miniauta

Rozhovor: Moderátorka Lucie Borhyová

svetmotoru avizo svetmotoru avizo

Výročí: 70 let Světa motorů (24.) - 1970

Mix

Rossiho otazníky. F1 na sněhu. Seaty v poháru cestovních vozů. Nečekaný rozchod po Dakaru. Hamilton ve lví kleci.

Ohlédnutí: Rallye Dakar 2016

MS rallye: Logistika Volkswagenu

Miniseriál: Co dnes dělají - (2.díl) Petr Kovář

Nové číslo Světa motorů můžete zakoupit vždy od pondělí na stáncích. Již dnes jej můžete objednat přes formulář na stránkách Světa motorů.

Všichni předplatitelé dostávají jedno číslo časopisu za pouhých 21 korun (51 čísel ročně celkem za 1071 Kč), hodnotný dárek a přístup do elektronického PDF archivu časopisů od roku 2008.

Prezentace klienta
Diskuze (7)
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - kopamt
25. 1. 2016 14:18
Re: 434 000 km...
...bojim sa presne takych ako si Ty...mas zlu karmu...

Bol si tam kde si nemal byt a preto ta kamion sundal...sucastou toho zleho je ze si bol samozrejme v Thalii...tie poriadnejsie auta, ktore si menoval neboli Tvoje, ale sluzobne - tiez samozrejme...v zlych autach zli ludia jazdia.
25. 1. 2016 09:44
Re: 434 000 km...
A este jedna vec:

Netusim, coho sa na cestach bojis... Dacie? Ci ich vodicov?

Nam bez problemov Thalia sluzila 10 rokov, kym ma z cesty "nesundal" v protismere kamion obiehajuci autobus. Takychto veci by som sa obaval a nie novych Dacii, ktore maju od nova ABS, ESP, ASR, ... a ich vodicmi su vacsinou ludia, co si uz naozaj nepotrebuju nic dokazovat.
25. 1. 2016 09:43
Re: 434 000 km...
Tvoj prispevok mi pride ako cisty "hate", bez realnych skusenosti... Videii, kde sa ide recenzent najprv z Dacie "dogrcat" a potom nakoniec uzna, ze za tu cenu je v podstate spokojny je kopec. Opacnych vsak malo...
https://youtu.be/4UAQU4zGw4A
Ty mas nejaku realnu skusenost, alebo si v tej Dacii sedel len v autosalone?

Ja som napr. odsoferoval HR v Thalii (rovnake sedadla ako v Dacii) aj v novom Ceede + kopec niekolko 100kilometrovych ciest v inych sluzobnych autach (Astra, Octavia, Passat, ...) a pokial by som si mal nakonfigurovat vysnivane auto, tak prave sedadla budu z Thalie, motor z Passatu, kufor zo Ceeda, ovladace audia (jednoznacne pod volantom) opat z Thalie, pristrojovka jednoznacne Kia, ...

Takze este raz, najprv odjazdi niekolko 1000 km a potom skus hodnotit...
Avatar - kopamt
24. 1. 2016 19:43
Re: 434 000 km...
viem...O I su tiez pekne hajtry...ale nech si to vyskusaju ich majitelia v Dacii ;-) ...

Som bol omylom v predajni Dacii a predavac, ze ci mi poradi a ja len, ze po vyskusani Dustra a Sandera este menej chpem tych, ktori ich kupuju a navyse sa teraz este viac bojim o svoju bezpecnost, ked vidim nejake taketo vozidlo pobliz seba v premavke...rovnako vsetko starsie ako 10-12r. , to by som z ciest rovno sundal dole srotovacim zakonom...vlaky a autobusy aj tak jazdia poloprazdne, kto nema na poriadne auto nech jazdi skupinovo a basta.

Mimochodom sedadla u osobakov su momentalne zvacsa projektovane na cca 100 000 km...jasne, ze vydrza dlhsie, ale ergonomicky su stavane na 75kg osobu od toho zavisi aj ich zivotnost...pruser je, ze valna vacsina ludi riesi iba motor alebo podvozok, ale najviac trpi ich telo v blbom sedadle. Co koho po rozume, ked ho nema.

24. 1. 2016 17:24
Re: 434 000 km...
Lidi najíždějí podobné kilometry v Octávkách a ty taky zrovna ergonomií nevynikají a u sedadel už vůbec.