Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Světovou jedničkou zůstává General Motors

Pouhých 3 500 vozů dělí loňské prodeje amerického koncernu General Motors a japonské automobilky Toyota. Podle analytiků šlo o poslední rok kralování amerického koncernu.
Zpět na článek
24. 1. 2008 09:42
neregistrovaný "nextrom"
24. 1. 2008 09:52
neregistrovaný "nextrom"
24. 1. 2008 10:25
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 11:38
anonym
24. 1. 2008 13:27
neregistrovaný "nextrom"
24. 1. 2008 11:09
neregistrovaný "sc"
24. 1. 2008 15:23
anonym
24. 1. 2008 15:31
neregistrovaný "ljtgoutoit"
24. 1. 2008 16:18
anonym
24. 1. 2008 18:55
neregistrovaný "figue"
24. 1. 2008 19:40
anonym
25. 1. 2008 14:53
neregistrovaný "rr72"
25. 1. 2008 15:24
neregistrovaný "rr72"
24. 1. 2008 20:52
neregistrovaný "filaa"
25. 1. 2008 15:21
neregistrovaný "rr72"
24. 1. 2008 20:47
neregistrovaný "filaa"
25. 1. 2008 06:03
anonym
24. 1. 2008 17:39
24. 1. 2008 19:11
24. 1. 2008 19:30
neregistrovaný "Novis"
24. 1. 2008 20:20
neregistrovaný "People's Front of Judea"
24. 1. 2008 21:40
25. 1. 2008 10:41
neregistrovaný "Coulin"
24. 1. 2008 21:40
24. 1. 2008 21:41
24. 1. 2008 20:39
neregistrovaný "Integra"
neregistrovaný "nextrom"
24. 1. 2008 09:42
vseho moc muze take skodit
I kdyz Toyota svou velikosti prokazuje opak a jeji vyrobky jsou opravdu kvalitni i ve velke mase, tak u jinych firem tomu muze byt presne naopak. Nejhorsi na tom ale je, ze se jedna jen o svetove predhaneni v cislech a ne o substanci, tedy o techniku a kvalitu. Ridi se jen podle cisel. Vim, ze jde o svetovy business a ze jeden muze byt sezran druhym, ale pomalu jde tato honba za - vic/vetsi/jeste vic dost na nervy. Vsude sedi jen vyskoleni anal...lytici za monitorem a zvatlaji nesmysl za nesmyslem, nechaji firmy krachovat a nebo je delaji naopak atraktivnimi. Nejedna se uz vubec o to, ze nekdo neco potrebuje, ale o to, ze kazdy vsechno ma, ale to nestaci a ma/musi mit jeste vic a jeste vetsi a vsechno se musi tocit stale rychleji. Kseft je dulezity, ale ANAL-LYTICKY posuzovat z tepla kancelare, tja, z ceho vseho se dnes neda zit 8-s
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "nextrom"
24. 1. 2008 09:52
Re: vseho moc muze take skodit
GM si pro zaměstnance nachystal vánoční dárek, bude propouštět.
--------------------------------------… />
Jestli existuje take business na bazi lidskosti to se v techto milionovych meritkach asi cekat neda...

Zda se, ze zatim existuje jen business ktery funguje stale jeste zivotem jednoho na ucet druheho...
Dokud stale vice lidi zije z ANAL-yzy nez z prace, tak to bude dal dost problematicke. V Americe, jak je videt z momentalni krize, zije mnoho blbcu na ucet druheho. Sedi hlavne v bankach...
neregistrovaný "antiVW2"
24. 1. 2008 10:25
Re: vseho moc muze take skodit
v Amerike je clovek (pracovna sila) len bod, ktory funguje na papieri. Uplne sa odtial vytratila ludskost, ucta k urcitemu zamestnancovi atd.....
...proste mozes byt lojalny voci firme, mozes tam pracovat 30 rokov a ked dojde kriza poletis bez mihnutia oka. A sef sa s tebou ani nerozluci, nepodakuje, nepoda ti ruku. ňZlata Europa v 20 storoci. Vtedy rodiny najlepsich pracovnikov firmy dokonca vecerali (na Vianoce) v rodine majitela spolocne. Najhorsie je , ze podobny chladny sposob zavital aj do strednej Europy (hypermarkety, rozne fabriky)
anonym
24. 1. 2008 11:38
Re: vseho moc muze take skodit
ano ano, presne tak, chyba je asi v systemu i kdyz je zatim ten trzni system jeden z nejlepsich, nicmene se i z toho zacina vyvijet neco naprosto nelidskeho. K tomu se musi rict, ze lidska prace pomalu vymira, vsechno prevezmou automaty a na misto mysleni mame dnes software, veskera komunikace funguje dnes pres masiny. Neni divu, ze nemame zadny cit. O soucitu uz ani nemluve.
Prace dela dnes radost jen pres penize, ale ne jako prace takova. Krome toho nejsme ochotni ve stredni Evrope platit sami nas hodinovy plat a tak musime kupovat praci a tim tedy produkty levnych pracovnich sil. Nicmene sami neustale chceme vic, ten vyvoj je videt na burzach vsech industrialnich zapadnich zemi, kde jde vyhra zvednout jen pres odstehovani firem do regionu s levnou pracovni silou. Ted tomu je jeste tak v Ceske i Slovenske Republice, ale prijde cas a to je otazkou jen par let, kdy se cely ten cirkus prestehuje i z Ceskych a Slovenskych zemich dal na vychod, pro me za me treba do Bangladeze, kde se bude platit pracovni sila flaskou mineralky a kusem chleba...

Ano, ani u vas se neusidlily velike firmy ze soucitu nebo lidskosti, ale jen kvuli vlastnimu profitu - levne pracovni sile, to neni kritika nybrz jen ANALyza situace - nebo-li konstatovani
neregistrovaný "nextrom"
24. 1. 2008 13:27
Re: vseho moc muze take skodit
Zapomel jsem se prihlasit!
neregistrovaný "sc"
24. 1. 2008 11:09
tak predsa
Po veľmi optimistických odhadoch kniežaťa, predsa len, kráľ stále žije.
Rozbalit vlákno
0
anonym
24. 1. 2008 15:23
kvalita klesá
Kvalita toyot klesá, což přiznává oficiálně i vedení automobilky s tím, že se intenzivně pracuje na zlepšení výstupních kontrol výrobků. Myslím si ale, že mnohem podstatnější není pouhé prodejní číslo prodejů ale i složení prodejů, které u toyoty tvoří převážně japonské a americké prodeje. Oba tyto trhy jsou nyní velmi konkurenční a tudíž automobilky prodávají jen s velmi malými maržemi. Stačí se podívat na jakéholiv americké stránky a člověk rázem zjistí, že díky slabému dolaru jsou po přepočtu automobily za 50% evropských cen. Tudíž je lepší prodat jedno auto v evropě než 2 v americe. Naštěstí se ale v evropě toyotě příliš nedaří, což dokazují stagnující prodeje za rok 2007. Vyplývá z toho fakt, že i přes nesporné úspěchy toyoty ve světových prodejích jí ještě dost chybí pro dosažení optimální rentability a ziskovosti výroby. Je pravdou, že i tyto čísla nemá toyota špatné, ale kdyby dokázala prodávat na evropském trhu větší počty aut, tak by se její rentabilita výrazně zlepšila.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ljtgoutoit"
24. 1. 2008 15:31
Re: kvalita klesá
uplny suhlas, este dodam, ze sa vobec necudujem, ze to toyote v EU nejde. Uprimne si priznajme.. ako casto si clovek kupuje nove auto? U beznych ludi par krat za aktivny zivot. U firiem Toyota taktiez neprerazila. A ked si bezny clovek kupuje VLASTNE auto, tak chce, aby bolo aj pekne... A povedzme si uprimne, dizaj Toyoty je uplna grcka. Veru, spolahlivost nie je vsetko. Zaruku dnes uz da kade kto a ludia maju radi pekne auta..
Takze je dobre, ze Toyote sa dari v statoch, tym tupcom tie ich crepy stacia a my europania si radsej kupme poriadne, pekne a dobre auta. Mozno sa parkrat pokazi, ale ma srdce!
anonym
24. 1. 2008 16:18
Re: kvalita klesá
to si vymyslel ted z fleku, nebo je to zaver dlohodobe prace na kterou jsi dostal grant?
neregistrovaný "figue"
24. 1. 2008 18:55
Re: kvalita klesá
tak design je velmi velmi subjektivni vec, ale pokud chces platit penize za opravy a mit auto v servisu casteji nez jen na pravidelny kontroly a misto toho, aby jsi s nim jedzil sam, tak prosim.. kup si to "evropsky" auto a ztracej cas a penize se servisem :-)

btw. toyoty sice nemaj agresivni design, ale tim padem je nadcasovejsi, chci tim rict, ze vydrzi dyl, hned tak se neokoukaj...
anonym
24. 1. 2008 19:40
Re: kvalita klesá
to jsou slinty... osobně mám kolegu z práce, který má toyotu avensise a měl již 3 závažnější problémy s autem... samozřejmě to byla jen náhoda a jeden kus z milionu, že? >:D To že se o škodovkák a jiných zde více zastoupených značkách mluví víc je dáno zastoupením aut na trhu. Jestliže je tu málo toyot, tak se o jejích problémech zkrátka moc nemluví, protože je zde málo majitelů. Pokud by jich tu bylo jako např. škodovek, tak se to různými problémy bude hemžit stejně jako u škodovky. Já mám již 3 auto VW a ani s jedním nebyl problém a to jsem s nimi najezdil celkem asi 460 tisíc km. Stejně tak jsem dříve neměl problém ani s fiatem a dalšími auty. Takže co se týká spolehlivosti, tak nevidím nejmenší důvod jít do toyoty, která je zastaralá a nepříliš hezká... a reklama na spolehlivost si může zaplatit každá automobilka... >:D
neregistrovaný "rr72"
25. 1. 2008 14:53
Re: kvalita klesá
Mám obavu, že nic horšího než slintajícího příznivce VW člověk nemůže potkat. Pokud by jsi byl aspoň trochu soudný a o něco se zajímal, tak by jsi věděl, že globální prodeje toyot rostou o deset procent každý rok při udržení kvality, spolehlivosti a při 10% marži a to je přesně ten důvod proč je největší automobilkou na světě a s největší pravděpodobností se stane i největším koncernem na světě. Úspěch VW je dán především Německem(podobně je tomu ve Francii s Franc. auty), v zemích, kde domácí automobilky nejsou, je poměr toyot výrazně vyšší než průměr EU.Evropa v počtu prodaných aut je až mezi méně významnými trhy a z pohledu ziskovosti a vysoké konkurence domácích automobilek rozhodně nepatří do prvořadých priorit pro rozvoj globální firmy.
neregistrovaný "rr72"
25. 1. 2008 15:24
Re: kvalita klesá
Jinak nemusíš mít obavu, podobně původně naladěných příznivců VW na linku pro zákazníky s pocity jak je možně, že se jejich VW sype, volá taky dost a dost...
neregistrovaný "filaa"
24. 1. 2008 20:52
Re: kvalita klesá
Chapu ze se Ti muze zdat ze se Toyote nedari.Na Slovaci si snad ani novy auta nekupujete,Nebo? ty grcko :-!
neregistrovaný "rr72"
25. 1. 2008 15:21
Re: kvalita klesá
Tvoje úvaha má několik slabých míst. To co píšeš by platilo u aut dovážených z Japonska, jenže většina aut se vyrábí na daném kontinentě, a tak změna ceny dolaru má efekt jen při vybírání zisku. A pak je tu druhý problém, marže v EU nebude nikterak závratná díky konkurenci, a tak ani ziskovost nebude z nejvyšších.
neregistrovaný "filaa"
24. 1. 2008 20:47
Re: kvalita klesá
Tak za prve:toyota je jedna z nejziskovejsich automobilek.Znacka TOYOTA ma nejvetsi cenu na mobilnim trhu.A za druhe:v Evrobe ji prodejnost stoupa,dlouhodobe.I v Cechach,kde si kazdej druhej koupi Skodovku.Kterou mu nehanim. ;-)
anonym
25. 1. 2008 06:03
Re: kvalita klesá
nastesti uz jen kazdy treti. inteligence lidi ma stoupajici tendenci
Avatar - Pjenkava
24. 1. 2008 17:39
GM
77. rok po sobě? To je slušný! :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2008 19:11
BRAVO
První je nejlepší... Druhý... kdo to je, ten druhý?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Novis"
24. 1. 2008 19:30
Re: BRAVO
Ale ale, některé Tvoje příspěvky jsou k věci, trefné a některé dokonce mají i něco, co by se dalo nazvat hodnotou. To za předpokladu, že se vyjadřuješ k technice, designu, nebo dalším parametrům, ale dnešní oba příspěvky jsou hluboce pod Tvojí úroveň. v prvním se ohrazuješ proti honbě za výsledky - prodeje a zase prodeje, a když VW vyhlašuje totéž, tak nad tím jásáš, ale budiž. To mi nevadí, ale ten druhý, na který reaguji je vyloženě ubohý. Škodolibá radost nad tím, že Toyota je druhá o pár tisíc aut a ještě s nálepkou BRAVO?! Omlouvám se že reaguji s oslovením, ale v mých očích jsi hodně klesl. Myslím, že prodat 9,3 mil. aut(né jen vyrobit) a řádně na tom vydělat, to je hodné uznání a né ubohého "Heč a stejně jste druzí". Zamysli se nad tím. Jinak Tě zdravím a přeji hodně "normálních" příspěvků.
neregistrovaný "People's Front of Judea"
24. 1. 2008 20:20
Re: BRAVO
Tak "Novis" naprosto presne vystihl onen prostoduchy prispevek od GTIho. Klidne mohl posmesne napsat: " A kolikate je VW v prodejich?" .. nenapsal - a to ho odlisuje od takovych prispevatelu do diskusi jako je vyse zmineny.. To byl bezkonkurence NEJUBOZEJSI prispevek, jez jsem od GTIho cetl. Nicmene doufam, ze se z toho pouci a dokaze se nezaujate divat a hodnotit zpravy, tykajici se prevazne neevropskych vyrobcu automobilu. Jak bylo receno, prodat pres 9 milionu vozu si zaslouzi respekt, posmesky urovne "plejstesnovych kovboju" jsou trapne.
24. 1. 2008 21:40
Re: BRAVO
Nepochopils... nahoře píši nikoli o GM či TTT... to je myšleno jako "filosofický" vzlyk... tedy - Jsi druhý? Jako bys nebyl... Asi nežiješ Novisi.
neregistrovaný "Coulin"
25. 1. 2008 10:41
Re: BRAVO
Opravdu to GTI je ubohoučký....Kdyby Toyota nedejbože vyhrála ,zajímalo by mne co bys vykřikoval!!! Něco jako počty nejsou všechno,První vyhrání z kapsy vyhání. Tvoje příspěvky lze shrnout do několika vět. Co je neevropské a asijské je špatné ,bez ducha,průměrné... Jsi aergický na Toyotu a přitom je to naprosto stejně zaměřený výrobce jako tebou bezhlavě,fanaticky aź úchylně vyzdvihovaný VWerk..U Toyoty uvádíš šedé a nevýrazné auta a co jsou Wagny... Ale my pŕíznivci jap.vozů jsme v klidu,Toyota jde kupředu pomalu ,ale JISTĚ a hlvně cíleně... Není jednou nahoře a jednou dole. konkrétně v Evropě navyšuje jako jediná automobilka prodej už 11 let...čihni GtI kolik % ztratil VW na německým trhu >:D Do smíchu ti nebude... Ale tyhle věci ty nechceš slyšet...
neregistrovaný "Integra"
24. 1. 2008 20:39
GM si zapocital cinsky brand Wuling
Ono to s tim prvenstvim neni vubec jasne. GM si do globalnich cisel zapocital i prodeje cinske znacky Wuling, kde ma ale jen minoritni podil (34%). Majoritni podil ma cinsky SAIC (50,1%). Pokud odecteme techto 516435 minivozidel, tak je jasnou svetovou jednickou Toyota, coz asi nakonec bude pravda. Navic podle logiky GM by si mohl Ford zapocitat prodeje Mazdy, protoze v ni ma 33% podil :-) zdroj: Automotive News Europe
Rozbalit vlákno
1
25. 1. 2008 14:26
Re: GM si zapocital cinsky brand Wuling
:yes: dobrá připomínka