Diskuse

Světovým autem roku 2017 se stává britské SUV...

13.4.2017

...Jaguar F-Pace. Jeho vítězství dokazuje, jak jsou SUV stále populárnější. Je prvním SUV, které v této anketě zvítězilo.

 

  • 66 Reagovat !

    foto Balsam

    Balsam 13.04.  11:02

    To su blázni...

    ... Oni nezvolili Kodiaqa... ;-\
    • 101 Reagovat !

      foto jarafara

      jarafara 13.04.  11:10

      « Re: To su blázni...

      To je přesně ta závislost na Škodě o které mluvím, když už o ní není článek, tak si o ní musíte psát >:D >:D >:D (jedno v jakém smyslu)
  • 11 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 13.04.  11:14

    Jediné

    auto, které bych si z té tabulky vybral a koupil je Lexus LS, jenom nevím jestli jsem divnej já nebo ti co to vybírají >:D
    • 50 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 13.04.  11:18

      « Re: Jediné

      Ty.
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 13.04.  17:40

        « Re: Re: Jediné

        Proč? Co je na tom tak špatnýho?
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 13.04.  17:47

          « Re: Re: Re: Jediné

          Řek bych, že je to narážka (a nejen od něj) na vzhled nového LS...
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 13.04.  17:59

            « Re: Re: Re: Re: Jediné

            LS z tabulky je r.2007
            • 20 Reagovat !

              foto white-label

              white label 13.04.  22:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jediné

              V tabulce je rok, kdy LS získal titul, ale já to bral tak (a myslel jsem, že nejen já), že by si ho vybral v dnešní podobě, protože přímo porovnávat nová a deset let stará auta, by mi přišlo docela mimo.
    • 20 Reagovat !

      foto steny007

      steny007 13.04.  11:20

      « Re: Jediné

      Ty.
    • 30 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.04.  11:22

      « Re: Jediné

      bych...
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 13.04.  11:50

      « Re: Jediné

      Ty
  • 30 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 13.04.  11:19

    Gratulace

    Ale jo, proč ne... rostoucí obliba SUV jde mimo mě, ale F-Pace vypadá dobře :yes:
    • 30 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 13.04.  11:38

      « Re: Gratulace

      F-Pace dobře vypadá napohled.
      Seděl jsme v něm a místa tam tedy moc není.. ;-\
      Ale design je parádní.
      Osobně se mi víc líbí nová Alfa Romeo Stelvio..
      A nejprodávanější v tomto segmentu bude zase nová AUDI Q5..
      Poměr výkon/cena/prostor je jasný.
      • 23 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.04.  12:02

        « Re: Re: Gratulace

        Q5 je jednoznačně menší a kufr má přímo mizerný (naprosto nevím, kde nahnali uváděné litry objemu)
        • 31 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 13.04.  12:38

          « Re: Re: Re: Gratulace

          Vnitřní prostor má nová Q5 jednoznačně větší. Stačí se posadit za volant..i dozadu.
          Kufr Jaguara taky není žádná sláva.
          Když ho otevřeš tak uvidíš.
          • 11 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 13.04.  12:49

            « Re: Re: Re: Re: Gratulace

            Naprosto rozdílné dojmy. Q5 má velmi krátký převis a díky skloněnému zadnímu sklu začínají opěrky hlavy zadních sedadel na úrovni přechodu střechy do zadních sloupků. Je to malé a pro mě naprosto OT. Jak byla dobře vyřešená minulá generace Q5 i Q7, ty novější silně pokulhávají.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 13.04.  17:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Gratulace

              Nenapadlo by mě napsat, že zrovna původní Q5 i Q7 byly prostorově dobře vyřešené...
              Ale v rámci prémie to asi bylo relativně v normálu.
            • 40 Reagovat !

              foto stealth01

              stealth01 13.04.  17:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Gratulace

              Vyřešeny v rámci prostoru? Nevim, ve staré Q7 jsem neseděl, ale nova ma podle mého místa na rozdávání.
              • 01 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 14.04.  09:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gratulace

                Nemá, málo místa pro chodidla vzadu pod sedačkou, mnohem menší kufr (je velmi mělký), téměř nulový prostor pod víkem dna.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 13.04.  17:10

        « Re: Re: Gratulace

        Nová Q5 je pěknější na fotkách, než v reálu (nová Q7 naopak).
        F-Pace je taky fotogenický.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 13.04.  12:00

      « Re: Gratulace

      Asi tak. SUV nejsou můj šálek kávy, ale F-Pace špatně nevypadá. A na silnicích už ho vídám docela často.
      • 10 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 13.04.  12:07

        « Re: Re: Gratulace

        Vidím to podobně. U Jaguaru bych si vybral úplně něco jiného ;-) mají jak povedené sedany, tak kupátko.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 13.04.  16:06

          « Re: Re: Re: Gratulace

          To sice jo, nicméně kombík od XE, který by eventuálně mohl zajímat mě, zařízli.
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 13.04.  16:06

        « Re: Re: Gratulace

        Líbí se mi proporce, jen to chce nějakou světlejší barvu.

        Mimochodem, když jsem koukal na statistiky, tak mě docela překvapilo, že už tam je za loňský rok 30 Levante a za Q1/17 dalších 35...
  • 42 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 13.04.  11:27

    Tak nějak se to všechno bije

    Z jedné strany ekologie a konec nafty a z druhé strany se stane autem roku GAZík, kterého utáhne dobře jen nafta. Nacpat do toho benzín, tak jezdíš za 12 a jsi rád.
    • 19 Reagovat !

      foto DEVIL

      DEVIL 13.04.  11:35

      « Tak nějak se to všechno bije

      tak si blbe*ku kup ňafotvou kaší od šáde a nezáviď, že nemáš na pořádný auto s pořádným beníznovým motorem >:-[]
      • 30 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.04.  11:37

        « Re: Tak nějak se to všechno bije

        Ještě sis ten nick nezměnil, aby byl správně. Naštěstí už víme...
      • 41 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 13.04.  11:51

        « Re: Tak nějak se to všechno bije

        příspěvek hodný nicku DE(V)BIL
    • 40 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 13.04.  11:37

      « Re: Tak nějak se to všechno bije

      dyt 12 je výborná spotřeba, za 10 dřív jezdilo embéčko a žigul :-)

      Ono s tím stejně většina i s naftou pojede za 10-12 protože s tím jezdí jak prasátka nebo s tím poskakují po ucpané trase v koloně. Kámoška včera brečela že jela po práglu 30 km 1,5 hodky. Nu proti gustu >:D >:D
      • 02 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 13.04.  11:53

        « Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

        to tedy nepojede za 10 až 12, ale za míň,
        můj GLK bere 12 litrů ve 180, průměr 8,5 když jedu normálně
        ale já mám jen Euro 4 a jen 1400 barů vstřikování
        toto autíčko bude mít 2200 barů a spotřebu jistě o 2 litry níže
        • 30 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 13.04.  12:00

          « Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

          Janě, 3,0 V6 dehet v autě co váží prázdný 1,9 tuny pojede za 6 vid. To chceš namluvit komu? >:D

          leda tak po rovince ze sadský do poděbrad - když pojedeš 80 vid nebo z kopce :-)

          Jinak to bere 9 na sto, když narazíš na kolonu ve městě nebo tomu dupneš na krk, letí to mezi 10-12 v klídku. A když do toho naložíš dalších 600 kg v podbě lidí a nákladu, umí to letět klidně i ke 14 >:D
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 13.04.  12:01

            « Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

            Ne, jezdí velmi dynamicky mezi 8-9litrů s lehkou nohou 7.
            • 21 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 13.04.  12:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

              podle PP vid, který kecá tak o 1,5 litru. Známe. Zkus si to někdy změřit od tankování do tankování s kalkulačkou v ruce.
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 13.04.  12:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                Meleš opět nesmyslné teorie, Dotankování a PP je rozdíl 0,2 litru
                • 11 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 13.04.  12:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                  Jasně, takže dvoutunová herka jezdí za 7 litrů, když tomu věříš.

                  V tom případě 8 litrový V8 jezdí za 15. Asi stejným stylem jako ta 3,0 V6 CRD ale >:D >:D
                  • 01 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 13.04.  12:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                    Dokáže jezdit za 7 litrů a nikoho nezdržuješ, je mi líto, že je tvůj rozhled natolik omezený ;-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 13.04.  12:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                      To sou naprosté nesmysly a vylhané papírové spotřeby, které naprosto neodpovídají realitě. Kor u SUV a aerodynmacikým odporem cihly a výšky mrakodrapu.

                      Kdybys mi ten motor namontoval do Camara, co má o 400 kg méně a je asi tak o kilometr nižší tak by pak muselo jezdit asi tak za 3,5 litru >:D >:D
                      • 11 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 13.04.  12:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                        Myslím, že nejen já F-Pace V6d mám najetý, ty tu plkáš hlouposti o kterých nemáš ani ánung. ;-)

                        Nacpi si do camara co chceš, říkám ti reál.
                        • 12 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 13.04.  12:47

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                          Ty tvoje zkušenosti odporují fyzice a realitě >:D

                          to že to má na papíru 6,0 neznamená že to žere 6,0 v reálu a že to má na papíru že to vypouští 2xx škodlivin neznamená, že to v reálu v určité režimu nevypouští 9xx škodlivin.
                          • 20 Reagovat !

                            foto webpaja

                            webpaja 13.04.  12:51

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                            Dej sem ty fyzikální výpočty >:-[] . Znovu, F-Pace s 300HP v naftě umí plynulou a klidnou jízdou bez zdržování provozu za 7 a bez odříkání si dynamiky v rozumných mezích mezi 8-9. Samosebou dokáže jet i za víc, ale to se už nebavíme o jízdě s rozumem.
                            • 12 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 13.04.  12:58

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                              Nevěřím, každej kdo má podobný obludy říká že jezdí za 9 ;-) Ale nebudu se dohadovat
                              • 20 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 13.04.  13:08

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                časy se změnily Baryku. včera jsem zkoušel za kolik dokážu s 305 hp jet defensivně a skončil jsem na štreku pod 6 litrů benzínu. normálně mám kombinovanou okolo 8,4 litru.
                                za takové hodnoty jezdily dvoulitrové atmosférické motory se 150 hp.
                                ovšem přiměřeně tomu klesly i dieselové spotřeby a ani velká SUV už nepotřebují 12 litrů nafty na sto, jako před 5-10 lety...
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Barrichello

                                  Barrichello 13.04.  13:30

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                  vlastně pravda a proti atmosférickým dieslům před 25 lety to m áspotřebu o 70% menší že jo. akorát serivs atmosférického dieslu origo součástkami, novými stál na 500 000 KM asi tak 30 000 kč, toho současného s origo součástkami asi tak 450 000 >:D >:D >:D Jenom takové vstřiky sou leckde tak mezi 60-140 litry >:D >:D

                                  HAHAHA
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto kyklop

                                    kyklop 13.04.  15:58

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                    Tradične píšeš blboviny ktoré nemáš čím podložiť :-!
                                    • 12 Reagovat !

                                      foto Barrichello

                                      Barrichello 13.04.  21:06

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                      Chceš nám tvrdit že ten supermoderní diesel vydrží bez investic stejný nájezd co atmo diesel nebo atmo benzín jo?

                                      Haha, servisní realita je trošku jiná a jilikož znama mezi servismeny hafo lidí tak tomu jendoduše věřit nemůžu.
                                  • 20 Reagovat !

                                    foto kyklop

                                    kyklop 13.04.  22:11

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                    Ako šikovný chlapec si si iste všimol, že súčasné motory plnia iné emisné limity a sú na ne kladené iné požiadavky :-! . Kopa aj starých atmo dízlov alebo benzínov začala na firemných autách prižierať olej (podaktoré viac, iné menej a iné radikálne) a taktiež si občas riešil nejaké zapaľovacie cievky, tesnenie hlavy, EGR, katalyzátory a podobné vtákoviny. Áno, riziko u dízlu je výrazne vyššie, ale vstrekovače , turba a čerpadlá už v súčasnosti nepadajú ako hnilé hrušky.
                                    • 02 Reagovat !

                                      foto Barrichello

                                      Barrichello 13.04.  22:14

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                      těsnění pod hlavou(ami) odcházela většinou kontrukční chybou - viz slavné VM Motori, nevím o nikom kdo by měnil katalyzátor a EGR mnohdy stačilo vyčistit. Navíc to stálo vše pakatel proti turbu, vstřikům, čerpadlu, žhavičkám, SWIRL, zakorbonovaným motorům a přidřeným motorům vinou vodově řídkých longlife olejů s nesmyslnými intervaly.

                                      Jo a na žraní oleje sou experti u VW a jejich TSI motory >:D
                                      • 20 Reagovat !

                                        foto kyklop

                                        kyklop 13.04.  22:28

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                        Konštrukčné chyby nájdeš naprieč výrobcami, tesnenie pod hlavou otrčí kopytá kľudne aj pri atmo benzíne. Egr niekde stačí vyčistiť a niekde vymeniť,ale to platí aj u dízlu, SWIRL klapky má nacpané v saní mnohých benziňákov a tiež sa majú tendenciu časom a únavou sa odtrhnúť, alebo poškodiť. Znova sa ťa pýtam- koľko dízlov z tých súčasných si videl s pokazenými vstrekovačmi, turbami, alebo čerpadlo? Hneď za rohom mám 1,5 dci s 320k km na hrbe a všetky tebou vymenované komponenty sú pôvodné. Poprito často akákoľvek 1,6 atmo už nemusí mať ďaleko od straty kompresie, však že. Tieto závady samozrejme sú, ale voči tomu čo bolo pred dekádou je ich zjavne radikálne menej. Na žranie oleja tu máš expertov od mnohých značiek, nie len vw a nie vždy ti stačí prekrúžkovanie (ktoré fakt nie je žiadna lacnota). Odchádzajúce zapaľovacie cievky u benziňákov a s tým spojený spálený katalyzátor detto. Mimochodom na VM motori moc nepľuj, ich 1,9 sú spoľahlivé (nájazdy cez 300k km bez problémov - skúsenosť u oplov), 2,3 v dodávkach väčšinou vypadnú keď vyhnije rám okolo nich (poznám pár kuriérskych so 400 k km a viac, pričom tebou vypísané kľúčové komponenty sú pôvodné, atď.
                                        • 01 Reagovat !

                                          foto Barrichello

                                          Barrichello 13.04.  22:33

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                          u 2,5 TD v alfách, Jeepech a chryslerech praskaly hlavy ostošest :-) A ještě to mělo zvuk vylágrovaného traktoru, zejména studený.

                                          Které motory odchází? Z moderních dieslů? Většina od BMW, Audi, všelijaké fordí TDCI, psa HDI nebo jak se to jmenuje atd
                                          Umí odejít i mercedesí CRD atd, vše je jen otázka kilometrů a péče servisů, která v čr není valná stejně jako kvalita nafty :-)
                                          • 10 Reagovat !

                                            foto kyklop

                                            kyklop 13.04.  22:58

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                            Ty si úplny blb, medzi všetkými motormi bez ohľadu na palivo máš nepodarky a zároveň aj držiaky. Nepodarok 1,6hdi - pričom pri normálnej údržbe, zaobchádzaní a postrážení pár slabých miest sa môže dožitť vysokého nájazdu. 2.0 hdi - všade doporučovaný ako držiak. Ford detto. 3l dízle bmw a mb - doporučované. 2l dízle mb - zatiaľ bez zásadných strašidelných príbehov. Atď, atď. Zároveň skús akceptovať fakt, že len počas života je urobených x úprav , pričom prvé kusy môžu byť chodiaci prúser, ďaľšie môžu byť ok. Písať o nejakej väčšine je úplne mimo. Máš svoj svet, nič iné neakceptuješ.. Áno, je to len otázka kiometrov, ak na tom otrčí brká tretí majiteľ, tak to logicky nikoho nezaujíma, vtedy má to auto veľa krát 250-300k km. V tej dobe je obdobný atmo benzín taktiež často pred smrťou. Nešír tu mýty o nezničiteľných a nesmrteľných benzínových motoroch
                                            • 01 Reagovat !

                                              foto Barrichello

                                              Barrichello 13.04.  23:09

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                              benzínová klasika V6 či V8 najede bez problémů víc jak 500 tis km a to bez závaznějších investic. To nejsou žádné výmysly ani legendy ale holád fakta.
                                    • 01 Reagovat !

                                      foto Barrichello

                                      Barrichello 13.04.  22:16

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                      Myslíš na papíře a testovacím ódu plní papírové emisní limity a v reálu plní něco jiného, vid >:D
                                      A z toho důvodu diesly v malých a levných autech budou jaksi končit a dělá se nová metodika na měření emisí i spotřeby.

                                      Proto že vše funguje jak má, nikdo nic nepodvádí a všechno přesně sedí. HAHAH
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Barrichello

                                  Barrichello 13.04.  15:32

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                  Oni vám ty diesly stejně časem zakážou, takže budete mít smolíka nebo si výrazně připlatíte.
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto kyklop

                                    kyklop 13.04.  22:29

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                    To nespochybňujem, súčasný stav je triesnivý. Na strane druhej , stále existujú aj zmysluplné spôsoby používania dízlu, ale diskusia s tebou o niečom takom je asi márna
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Barrichello

                                      Barrichello 13.04.  22:34

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                      Jistě že je smyslupné použití dieslu - ve vojenské, zemědělské, stavební technice, nákladních vozech, vlacích a lodích >:D Ne v osobních vozech
                                      • 10 Reagovat !

                                        foto kyklop

                                        kyklop 13.04.  22:38

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                        Ale trt, aj v osobákoch - SUV, pickup (nie tie čo jazdia po obchodných centrách), vláčenie ťažkých prívesov a podobne. Ale chápem, že ty nechápeš, nevieš, nepoznáš, neskúsil si. Ty máš svoj svet
                                        • 01 Reagovat !

                                          foto Barrichello

                                          Barrichello 13.04.  22:41

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                          SUV a pikapy fungují velmi dobře s benzínovými motory V6 a V8 popř jejich konverzemi na LPG a CNG. Jak ukazuje praxe :-)

                                          Nevíš, neznáš, nezkusil si. Dnes sem potkal 3x Dodge RAM, jedno Durango Citadel a Jeep Commander Hemi. Jak krásně drandili na benzín či LPG :-)
                                          • 10 Reagovat !

                                            foto kyklop

                                            kyklop 13.04.  23:05

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                            Zrovna u mňa bol pred rokom zákazník s dodge ram, klobúk dole, je to jeden z mála pickupov s použiteľnou kabínou (pri celkovej dĺžke to nie je až také prekvapujúce). Vozidlo má z dovozu (nové) a dal ho prestavať na lpg, lebo by sám nebol ochotný platiť phm ;-) . Mesto a ranná špička znamená cez 20 na sto, celkový priemer 16. Možno si rentiér ale zrejme nie si ochotný položiť 800 vašich česko kreditov za 100km jazdy. K tomu ti ešte na slovensku poriadne osolia registráciu tohoto vozidla. A mimochodom, koľko tých pickupov a suv si mžeš s tými motormi v európe obstarať. Neťahaj sem šedý dovoz a kupovanie dielov z íbeju :-!
                                            • 01 Reagovat !

                                              foto Barrichello

                                              Barrichello 13.04.  23:12

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                              20 LPG je 10 litrů benzínu či nafty, pan majitel tudíž vysmátej vid. LPG na HEMI 5,7 funguje výborně, pokud to umí plynař správně nainstalovat. Znam několik kluků co na tom motoru ten plyn mají.

                                              Jak se zdá tak šedý dovoz prosperuje velmi dobře, prodeje stoupaj.
                                              • 10 Reagovat !

                                                foto kyklop

                                                kyklop 13.04.  23:23

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                                Áno 20l lpg je f pohode, 18 l benzínu už v pohode nebolo.
                                                • 01 Reagovat !

                                                  foto Barrichello

                                                  Barrichello 13.04.  23:25

                                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                                  Sou i lidi co jedí na benzín, někdo to má jako koníček a nevadí mu to. Prostě auto nemá jako dopravní prostředek, ale jako člena rodiny. Asi těžký pochopit pro tebe.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto praptak

                                  praptak 14.04.  13:52

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                  Potom tedy i úvodní příspěvek o 12 litrech benzínu není pravdivý, musí to být méně. ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto JirkaX

                JirkaX 13.04.  12:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                Na ten rozdíl 1,5 l jsi přišel jak? Zatím jsem nepotkal větší rozdíl jak 0,5 l a v posledních letech se ta přesnost ještě zlepšuje. Nyní mám rozdíl do 2 deci.
                • 01 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 13.04.  12:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                  nesmysly
                  • 10 Reagovat !

                    foto JirkaX

                    JirkaX 13.04.  12:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                    Když myslíš, snad... Asi máš patent na rozum.
                  • 00 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 13.04.  22:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                    prečo? Na hodne dávnom firemnom fiate sa palubák takmer zhodoval s dlhodobým priemerom vypočítaným z údajov v knihe jázd (celkové natankované phm a celkové km), rozdiel bol cca 0,15 l / 100km. Súčasné moje auto, už skoro veterán má odchylku 0,1-0,4l/100km. Vyzerá , že mizerné phm znamená vyšší rozdiel medzi palubákom a realitou.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 13.04.  22:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                      ono čím novější auto, tím větší podvody co se týče emisí i spotřeby. Takže ten veterán ukazoval určitě Ok, tomu věřím
                      • 00 Reagovat !

                        foto kyklop

                        kyklop 13.04.  22:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                        Ďalší príklad z minulého roka, pričom Kadjar má k veteránom ďaleko. 1500km (dovolenka) , priemerka dľa PP 7,9 realita 8,05 (bločky - tankované vždy do plnej). Dokonca ten krám počíta množstvo minutého phm od vyresetovania v litroch a tam bola tiež veľmi veľká zhoda, ktorá zodpovedala odchyľke zobrazenej spotreby v l/100km
                        • 01 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 13.04.  22:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                          kamarád má odtahovku a v létě pravidelně jezdí do chorvaska pro rozbitá auta co lehnou čechům při cestě tam nebo zpět, nebudeš tomu věřit, ale 80% rozbitých aut sou diesly. To samé v zimě při cestách do Alp.

                          Benzíny neodchází, zajímavé
                          • 10 Reagovat !

                            foto kyklop

                            kyklop 13.04.  23:08

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                            To ti vážne moc veriť nebudem :-) . Štatistika z firemných aút hovorí o niečom inom, resp. ani zďaleka sa nepotvrdzuje tebou hodené číslo. Zároveň predpokladám, že máš seriózne rozdelené autá aj podľa veku, keďźe novší benzín sa komplikovanosťou priblížil k dízlu. Zatiaľ čo dízel má svoje triesnivé časy za sebou, že...
                            • 01 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 13.04.  23:24

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                              ne všichni maj přímovstřikové benzíny a vyhoněné tříválce.

                              Klasický MPI DOHC či OHV funguje pořád super i v roce 2017. Zázraky co. A pořád takový motor jde koupit.
                              • 10 Reagovat !

                                foto kyklop

                                kyklop 15.04.  20:15

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                                Kde? Z eu produkcie mi vyskočí len pár kusov
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 13.04.  12:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                  Barikoteoretik, papír, diskuze nebo hospodský žblept snese vše.
            • 01 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 13.04.  12:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

              A ještě půlka lidí jezdí s podhuštěnejma gumama takže jim to žere ještě o to víc. Protože krom tankování benzínu, dolití ostřikovačů a kdy maj dojet do servisu s tím autem nic nedělaj a často o tom ani víc neví.
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 13.04.  12:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                Většina nových aut má senzor na tlak v pneu ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 13.04.  12:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                  To sice má, ale zato nikdo nemá pumpičku a kompresor. Takže než je to 1) trnkne a 2) než dojedou k nebližší pumpě kde náhodou to dofukování funguje, tak se docela projedou na podhuštěnejch kolečkách. A to pak takový dva litránky nahoru nejsou vůůbec problém.

                  3) Nehledě na to, že u některých aut ta kontrolka začne varovat a zvuk dingat někde kolem tlaku 1,8-2,0 a při předepsaném tlaku 2,5. Takže do 2,1 ti nesvítí a nedingá nic.

                  Zkus si najet 100 km s autem co má gumy nafouklé na 2,5 a s tím co na 2,1 a změři si rozdíl.

                  4) ti co tuhle vymoženost nemaj na to navíc kašlou úplně :-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 13.04.  12:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                    Mě to upozorní při poklesu o cca 0,2. U třech různých výrobců. Opět jakási smyšlená teorie.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 13.04.  12:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                      To máš zajímavý auta teda. Já mam jiné zkušenosti z toho v čem sem kdy jel...
                      • 10 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 13.04.  13:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                        Zkus vyměnit Camaro za jiné ;-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 13.04.  13:30

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                          v Camaru žádná kontrola tlaku není, srandisto :-)
                      • 50 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 13.04.  13:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                        Ale nevzdáváš se >:D To se mi líbí ! >:D Je jedno, co je realita, ty máš NÁZOR! >:D
              • 20 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 13.04.  22:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                Podľa seba súdim teba ? Začínaš padať na úroveň toptena
                • 02 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 13.04.  22:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                  spolehlivé diesly skončily s 1,9 TDI. To najede klidně milion. Ale nic novějšího bez masivních investic už ne.
                  • 10 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 13.04.  23:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                    Stále to isté a podložiť to nevieš. To isté platí aj pre súčasný benzín :-!
                    • 00 Reagovat !

                      foto praptak

                      praptak 14.04.  14:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                      Myslíte, že současné nepřímovstřikové benzínové motory jsou nespolehlivé.
                      • 00 Reagovat !

                        foto kyklop

                        kyklop 14.04.  15:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                        To som nenapísal, faktom je že ich počet sa rapídne znižuje a dnes sa jedná už o ojedinelú záležitosť.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 14.04.  22:49

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

                          Muzes si je stale koupit.Hemi 6,4 a 5,7 a Pentastary 3,2 ci 3,6 V6. A i primovstrikove V6 atmosfery od GM funguji uz 10 let v pohodě. A sou i další výrobci
    • 20 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 13.04.  12:35

      « Re: Tak nějak se to všechno bije

      Svým způsobem je móda SUV v dieselech druh odporu proti zeleným regulacím. Lidé se zjevně nechtějí nechat nacpat do malých ošklivých elektrických škatul s baterkama.
      • 10 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 13.04.  13:14

        « Re: Re: Tak nějak se to všechno bije

        na to se snad nedá nic napsat:)
        možná snad jen Batman obdivuje ohňostroj:)
        [odkaz]
  • 20 Reagovat !

    foto Kajmos

    Kajmos 13.04.  11:50

    Porotce z Čech

    Když to v článku není zmíněno tak předpokládám, že z České republiky nebyl porotce ani jeden. Že by nikdo nesplňoval kritéria odbornosti, zkušenosti, důvěryhodnosti a vlivu? To se mi ani nechce věřit. :-)
    • 11 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 13.04.  11:55

      « Porotce z Čech

      No oni ho nepotřebují protože ví že by volil Schade
      Tomu se říká v USA výběr poroty - tento porotce by výběrem neprošel neb se ví na 100% že bude zaujatý nebo zkorumpovaný (a má provedenou lobotomii metodou která se nazývá brainwashing)
      • 00 Reagovat !

        foto Kajmos

        Kajmos 13.04.  13:22

        « Re: Porotce z Čech

        Na tom asi něco bude. Když si představím Richarda Bremmera z britského Autocaru vs. někdo z skoda-auto.cz
    • 20 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 13.04.  12:40

      « Re: Porotce z Čech

      On nebyl asi ani z Moravy a Slezska... >:D
      Čechy končí před Jihlavou..
  • 02 Reagovat !

    foto Johnnn

    Johnnn 13.04.  12:12

    Britská...

    Britská? Já měl za to, že indická...
    • 31 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.04.  12:37

      « Re: Britská...

      Jaguar je britský výrobce patřící indickému koncernu. Nedá se to pochopit? ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 13.04.  12:41

        « Re: Re: Britská...

        Podobně jako švédské Volvo je čínské..bohužel.
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 13.04.  12:44

          « Re: Re: Re: Britská...

          Myslím, že obě značky vyrábějí převážně ve své domovině, takže bych to vůbec neřešil.
          • 10 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 13.04.  13:22

            « Re: Re: Re: Re: Britská...

            Jen hjundaj je český liftback
          • 00 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 13.04.  13:24

            « Re: Re: Re: Re: Britská...

            U toho Volva to asi na dlouho nebude.
      • 00 Reagovat !

        foto Johnnn

        Johnnn 13.04.  22:09

        « Re: Re: Britská...

        Ale dá se to pochopit. Je Škoda česká? A nebo jsou české jen ty modely, které se tu vyrábí? Fabriky i značku vlastní VW a je to prostě německá značka s montovnou v Česku. Ostatně tak to řekne každej Němec. Jo, kdyby článek začínal ....se stal Jaguar VYROBENÝ V BRITÁNII...
        • 00 Reagovat !

          foto praptak

          praptak 14.04.  14:03

          « Re: Re: Re: Britská...

          Firma je česká ve smyslu sídla, vývoje atd. (Firma je zřízená v Česku, jako výrobce není uváděný VW.)
  • 40 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 13.04.  12:14

    trochu mimo tému

    Nič proti tomuto autu, ale keď som zbadal ten obrázok SUV a spomenul si na zelený ekoteror a trojvalcové litrové kosačky v strednej triede, tak mi prišlo blbě. Na jednej strane ekoteror a naprt motory kvôli emisiám, na druhej strane rozmach suv a celkovo nárast veľkosti áut, ktoré sú v rozpore s emisiami a spotrebou. Každý dôchodca už jazdí na veľkom suv (veľké myslím v porovnaní s veľkosťou áut v minulosti, keď prvý golf bol menší jak dnešné B). Je to celé pokrytecké a odporné.
    • 40 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 13.04.  12:19

      « Re: trochu mimo tému

      protože o žádnou ekologii nejde, to sou rádobykecy a snaha vyždímat z toho prachy.

      Kdyby šlo o skutečnou ekologii tak ta už je v prní řadě naprosto neslučitelná s konzumní tržním kapitalismem, kde je potřeba pořád víc a víc vyrábět a prodávat a generovat zisk, čím se musí vyrábět nekvalitní šmejdy co vydrží 2-10 let dle druhu zboží, zatímco by šly vyrobit tak že by vydržely 6-30 let. Ale ono by jaksi nebylo co vyrábět, že.

      Takže se to radši po pár letech sešrotuje a vyrobí znovu, čím to ekologii zatíčí víc, než kdyby všichni svítili žárovkou, měli 15 let starou tiskárnu s trojnásobnou spotřebou a jezdili autem co žere 25 na 100 :-)

      protože na ty neustále nové věci se musí něco vytěžit, tím zdevastovat přírodu, zbytečně spotřebovat energie na výrobu a distribuci a další zátěž je i šrotování a druhotné zpracování starých věcí takže nějaká snížená spotřeba nergie tu přírodu naprosto nevytrhne.
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 13.04.  12:43

      « Re: trochu mimo tému

      :yes: Prostě...nonsens.
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 13.04.  13:27

      « Re: trochu mimo tému

      Většině kupců asi o ochranu prostředí nepůjde. O to se snaží politici. Můžeme mluvit o tom, jak je jejich postup směšný, jak metody neodpovídají realitě. Ale měli bychom se sami sebe zeptat, jestli chceme, aby použili něco lepšího. Ta snaha nezmizí. A těžko zmizí preference lidí. Takže z toho vylezou zákazy nebo vyšší zdanění/ zpoplatnění. Nejsou to zákazníci, kdo tlačí tuhle regulaci (nemusela by být, kdyby to tlačili zákazníci).
  • 20 Reagovat !

    foto sysell

    sysell 13.04.  12:23

    Pre bandu kretenov z redakcie

    Pre redakciu - ste bande kretenov, mam win Xp neviem ci je chyba u mna, ale na hlavnej stanke mate reklamu na full screen priehladnu tak, ze ked ju zabudem zavriet a kliknem na clanok automaticky mi otvori novu kartu s reklamov - vacsiu ubohost som nevidel.
    Druha vec ked otvorim clanok automaticky s amu pusti video s vasom primitivnou reklamou aj so zvukom - fakt * na nas uz to nebudem klikat takuto ubophost clovek len tak nevidi.
  • 33 Reagovat !

    foto Brin

    Brin 13.04.  12:23

    Nechápu

    Obecně nechápu tu oblibu SUV. Co se na tom lidem líbí? Asi máme opravdu v genech zakódováno, že čím větší máme klacek (auto), tím větší jsme king. Nebo to nedovedu pochopit. Provozní náklady jsou podstatně vyšší, údržba je dražší, bezpečnost je v podstatě stejná jako u podobně těžkých kombíků... Já to prostě nechápu.
    • 03 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 13.04.  12:28

      « Re: Nechápu

      moda, kdy do každého valí jak je to super, každý to má tak to ostatní musí mít taky aby nebyli aut + pár starých lidí kterým se do toho líp nastupuje a trpaslíci co maj 155 cm a líp z toho vidí

      Jinka je to k ničemu, zejména do měst a na dálnice kde to valná většina používá
      • 41 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 13.04.  12:33

        « Re: Re: Nechápu

        S SUV se nesmí na dálnice? Hoši, tyhle životní teoretiky miluju >:-[]
        • 13 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 13.04.  12:37

          « Re: Re: Re: Nechápu

          K čemu ti je SUV když jezdíš jen ve městě a po asfaltu na dálnici a okresce a seš 20-30 letá kočena co se denně protahuje ve fitku takže je ohebná jak proutek nebo si obdobně starý chlapík? A nemáš samo 155 cm.

          Můžeš mi to objasnit co ti to dá navíc proti kombíku, sedanu nebo MPV? Mě teda nenapadá naprosto nic.
          • 11 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 13.04.  12:45

            « Re: Re: Re: Re: Nechápu

            To píšeš mě? Nejsem 20-30ti letá kočena. To se zeptej jí ;-)
            • 11 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 13.04.  12:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

              Aha, došly slova vid tak se mam zeptat zlatokopky na parkovišti co ani neví co v tom má za motor. Jasně Pajo >:D
              • 10 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 13.04.  13:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                Nedošla slova, reaguji jen na to co tu píšeš. ;-)
                • 11 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 13.04.  14:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                  Nějak si vynechal toho chlapíka. Nebo si 80 letý důchodce co mu trvá vystoupit z normální auta čtvrt hodiny? Jestli jo, tak pardon ze nevhodnou otázku :-)
                  • 22 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 14.04.  09:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                    Ty blekoto, znovu. Já SUV využiju, tvoje pindání přízemního maloměšťáka je mi putna ;-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 14.04.  22:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                      Ja se te ptal mekoto sorryjakoto k cemu to vyuzijou mladi lidi co sou ohebni a jezdi s tim v meste a po dalnici. Neni muj problem ze neumis odpovědět neb se ti to nehodí do kramu
          • 30 Reagovat !

            foto Jaros71

            Jaros71 13.04.  12:45

            « Re: Re: Re: Re: Nechápu

            Obliba SUV je jasná..
            Neustálé snižování a prodlužování kombíku na jezevčíky typu Superba či Mazdy 6 lidi přivádí do vod SUV.
            Hodně jich vypadá jako dříve VYŠŠÍ A HRANATÝ KOMBÍK..např.KODIAQ.
            Navíc mají vyšší světlou výšku a možnost 4*4..na hory , chaty a chalupy , výlety na kešky či hříbky..ideální je SUV.
            O něco horší jízdní vlastnosti v zatáčkách atd?
            Stejně v bodovém systému nemůžeš lítat jako dřív.
            A image SUV je lepší než placatý kombík jezevčík.. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 13.04.  12:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

              Bodový systém je to poslední, co mě v zatáčkách na okresce trápí. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Plautus

              Plautus 15.04.  07:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

              Zrovna Kodiaq nie je dobrý príklad "vyššieho a hranatého kombíku". Kodiaq je snáď jediné SUV, ktoré na mňa dnes pôsobí práve ako jazvečík aj keď na chodúľoch/chúdach (medzi SUV). Určite na mňa menej jazvečíkovite pôsobí Mazda 6 či Superb v kombíku.
        • 30 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 13.04.  12:47

          « Re: Re: Re: Nechápu

          Tak zákonitě bude SUV na dálnici vždy méně ekonomické i ekologické než dobře navržené kombi...bych řekl já...
          • 11 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 13.04.  12:51

            « Re: Re: Re: Re: Nechápu

            přesně tak, zcela logicky díky mnohem větší váze a výšce vozu to má zcela jiný aerodynamický odpor a tudíž to musí zcela jednoznačně mít větší spotřebu. Fyziku nejde očůrat ani supermoderní přetechnizovanou dehtovou plečkou s močovinou. Leda cinklým SW který vykazuje falešný emise a ukazuje falešnou spotřebu >:D
          • 01 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 13.04.  12:53

            « Re: Re: Re: Re: Nechápu

            Barik psal, že je to k ničemu, ne že je pochopitelně vyšší spotřeba a tím pádem i emise.
            • 10 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 13.04.  12:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

              Já sem psal že je to k ničemu, pokud nejsi nemohoucí senior nebo 155 cm trpajzlík anebo nemáš chatu někde v pustině, ke který vede 3 kilometrová rozbahněná polnačka (i když tam je přínos těch suv na silničíních pneu a s motorky 1,4 a 48 turby dost sporadický) :-)
              • 11 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 13.04.  13:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                To že ty to nevyužiješ a neumíš využít je jiná věc, mě SUV zajistí dostupnost míst v řádu procent na celkově ujeté kilometry, ale ta procenta jsou cílovou destinací. Takže si představ, že využívám dálnice i okresky.
                • 10 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 13.04.  13:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                  nemam, já sem všude dojel i v sedanu vč té 3 kilometrové polnačky >:D
                • 21 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 13.04.  20:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                  Ty zas máš dneska trpělivost. Ztrácet čas s tímhle Bariblbem... ;-)
                  • 11 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 13.04.  20:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                    Už sis dal vymést dehet z laufů ze super zakarbonovahýho sazometu? >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto kyklop

                      kyklop 13.04.  22:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                      Priamovstrekové benziňáky nedymia a nekarbonujú, však že. Ty dneska dávaš :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 13.04.  22:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                        Ne nedýmí. Jeden přímovstřikovej V6 benzín mam. A nekarbonizuje se proto, že má výměnný interval oleje 10 000 km, který já nedodržuju a měním to po 6 tis. Takže úplně v pohodě :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto kyklop

                          kyklop 13.04.  23:11

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                          To ale môžeš praktizovať aj na tom dízli, nikto ti nekáže meniť olej po 30k km. Mimochodom, ja to tiež nerobím :-). A samozrejme, priamovstrekový benzín nedymí, preto mám na firemnom aute výfuk a nárazník zadrbaný ako komín na chate, kde sa kúri drevom a uhlím :-!
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 13.04.  23:15

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                            můžeš, ale 80% lidí to nedělá a svěřuje to servisům.

                            Pak to dopadá jak to dopadá [odkaz]

                            • 00 Reagovat !

                              foto kyklop

                              kyklop 13.04.  23:18

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                              Takže sa zhodneme, že tvorba karbónu nie je problémov len dízlov, však :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto webpaja

                          webpaja 14.04.  09:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                          Tvoje auto potřebuje měnit olej co 6tkm? Dobrá hujda! >:-[]
                          • 00 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 14.04.  22:54

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                            Po 6 tis km se nema sanci nic zakarbonovat. A vymena me stoji 1100 kc. Dneska sem si to zrovna v CTS menil, hujdo
    • 11 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.04.  12:33

      « Re: Nechápu

      To, že to nechápe Brin je v zásadě jedno, hlavně když to chápou lidi, co to kupují.
    • 00 Reagovat !

      foto Reco

      Reco 13.04.  13:00

      « Re: Nechápu

      Co sa tebe paci na kombikoch coupe, sedanoch ..... Predava dizajn jednoducho aj u aut. Nemusi to byt nutne moda, ze to kazdy chce, lebo to ma kazdy tak aj ja musim mat. Len sa triafaju do vkusu aktualnych zakaznikov, ktorym sa to paci viac ako ine karosarske verzie.
      SUV ma svoje vyhody aj nevyhody. A vzdy dolezitu ulohu zohrava dizajn. Napriklad mne sa paci novy P3008 a kupil by som si ho asi skor ako 308SW. Z hladiska vyssieho podvozku kvoli obrubnikom, lepsie sa do toho nastupuje, lepsie sa manipuluje s detskymi sedackami. Ma pre zadnych pasazierov viac miesta.
      Lenze velky minus - mam problem s kocikom, lebo kufor je len vysoky a tym sa nafukuje jeho velkost, no a potom tie objektivne veci co spominas - drahsie pneu, vyssia spotreba, v pripade P3008 mi 1,2eTHP pride uz trochu hardcore. V 308 je to uplne v pohode. Lenze auto som zvazoval v ramci svojich moznosti a tie ma predsa kazdy ine.
      Nehovoriac, ze aj ked som spravil z mojho pohladu najrozumnejsi vyber a zobral to, co mne sedi, z okolia pocuvam aj negativne reakcie, vsak som si predsa mohol kupit daciu a este by som ako paradne usetril. A naopak dalsi nazor - vsak som mohol kupit radsej jazdenku z vyssej triedy a este by som usetril. Mnohi ludia sa maju potrebu vyjadrovat k veciam, do ktorych ich nic nie je a nikoho to ani nezaujima.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 13.04.  14:34

        « Re: Re: Nechápu

        To není o dizajnu....to je o vnucení a o tom, že na SUV maj automobilky větší zisky
        • 00 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 13.04.  14:58

          « Re: Re: Re: Nechápu

          Jasne ze to nie je o dizajne, ludia kupuju SUV kvoli tomu, ze sa im nepacia, nechaju sa zmanipulovat a vnutit nieco, co vlastne nechcu a tiez preto, lebo radi zaplatia viac. Odporucam precitat moj prispevok znovu a cely.
          • 14 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 13.04.  15:31

            « Re: Re: Re: Re: Nechápu

            Kupuje se to protože je je to modní, že to má už hodně lidí tak si to další koupěj taky porotže jim to někdo doporučil a vynachválil nebo že to firmám nabídne někdo jako super výhodu - viz SUV Hyundai pro Policiii
            • 31 Reagovat !

              foto JirkaX

              JirkaX 13.04.  19:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

              Opravdu debilnější zdůvodnění než jsi ty schopen zplodit jsem ještě nečetl. A že je vás tu více. Já fakt nechápu, proč tady takhle dobrovolně ze sebe děláš šaška.
              • 41 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 13.04.  20:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                On ho ze sebe nedělá, je to jeho přirozenost. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 13.04.  22:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                  To nedokážeš zahrať, to musíš mať v sebe >:D
                  • 02 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 13.04.  22:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                    Já si tady z nich dělám už 15 let srandu a nejvíc mě těš, jak nadskakují a prskaj, když jim někdo ryje do jejich prémiových sazometových suv, které maj za modlu . To si ještě nepochopil?

                    Sranda musí bejt

                    • 21 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 14.04.  09:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                      Ale prd, právě jsi zaujal nejtrapnější pozu. Jsi maloměšťácký hošan bez rozhledu a vědomostí, to je jediné, co tu 15 let předvádíš ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 14.04.  22:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                        Ja sem bez vedomosti, ano. Skoda ze mi s prosbou o radu napsalo za 12 let asi 900 lidí
              • 14 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 13.04.  21:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                Jo takže všem uchvátil design gazíků a sedany a kombíky už nechtěj.

                Čéče pro si na západě nekupoval každej před 30 lety MB G, Jeep Wagoner, Cherokee, CJ, Range a Land Rovery, Toyoty LandCruisery , Chevrolety Blazery, Suburbany atd

                Všechny tyhle krabice se před 30 lety už dávno dělali, 4x4 to taky mělo a líp se do toho taky nastupovalo.

                Proč tyhle auta neměla prodeje v řádu 5 milionů kusů ročně?
                • 00 Reagovat !

                  foto JirkaX

                  JirkaX 13.04.  21:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                  Protože se to nechovalo jako osobák, respektive jako dnešní SUV. Chápeš?
                  • 11 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 13.04.  22:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                    jako dnešní osobák se nechovali ani tehdejší osobáky. Což je jedině dobře že se tak nechovali. Ty auta aspon měli duši a styl.
                    • 00 Reagovat !

                      foto JirkaX

                      JirkaX 14.04.  08:25

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                      Aha. Tak proto, že měla duši, tak měkké i? To mne ještě nenapadlo. :-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 14.04.  09:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                        To nedáš...on to nehraje... >:-[]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 14.04.  23:11

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                          Ja se tu kralovsky bavim jak tu zarputile obhajujete obludne suv a sazomety a ve skrytu duše se bojite az vam je zakazou nebo ceny stoupnou diky nesmyslne složitosti o 30%. To budou krokodyli slzy coo az si kolenovrti budou muset koupit aspon benzinovej hybrid
            • 10 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 13.04.  20:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

              Nemam rad SUV, na poslednom autosalone co som skusal a ked som vyberal auto, som si sadol do vsetkeho mozneho a ci sa ti to paci, ci nie, viac ma oslovili prave SUV - nie preto, ze je to moda, alebo ze to ma kazdy, nie preto aby som si nieco kompenzoval alebo sa hral na nieco viac. Jednoducho tie auta maju nieco do seba. Napriek tomu, ze SUV nechcem z prevadzkovych dovodov a ani som si ho nekupil - pri 3008 som ale vahal a nebyt toho nepraktickejsieho kufra nez kombik a s inym motorom, by som ho zobral. Tucson aj Sportage som zvazoval tiez, nakoniec vyhrala aj tak najlepsia ponuka - tak ako u PCR.

              Tolko k tvojej mylnej uvahe o tom preco to asi ludia kupuju. A preto je autom roka P3008, F-Pace, Kodiaq a nie giulia, V90 apod.
              • 13 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 13.04.  21:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                Do se be to nic nemá, je to nafouklá krabice vysoká kilometr, s vysokou spořebou a bez asistentů se špatno ustabilitou v zatáčkách. Přišlo to sem z USA kde to do mody přišlo v 90. letech, tady se to jako vše dostalo do mody o 10 let později. v USA to nahradilo kombíky protože lidi nechtěli jezdit ve station wagonu co měli jejich rodiče.
                • 10 Reagovat !

                  foto JirkaX

                  JirkaX 13.04.  21:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                  Co to zase meleš o špatný stabilitě? Podívej se např. na losí test nového Tiguanu. Sedí jak přibitý i bez zásahu ESP. Kam se na něj ta tvoje placatá srágora hrabe.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 13.04.  22:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                    většina dnešních ESP je nevypínatelných, tlačítko tam sice je, ale po prvním brždění nebo při rychlostech nad 50 Km/h se to zas samo aktivuje. A Tiguan zrovna není moc vleké SUV, zkus si projet zatáčku stejnou rychlostí jak třeba Mercedesem E a pak třeba Cayenne se zkratovanou jednotkou ABS (a tím vyřazenými komplet asistenty). Moc bych to chtěl vidět jak to pojede úplně stejně....

                    Moje placatá srágora má 1500 kg, tj asi tak o 400-700 méně jak tvoje suv >:D >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Provocateur

                      Provocateur 13.04.  22:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                      Tak se modli, aby ses s ním čelně nesrazil, protože pak by byla placatá srágora z tebe >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto JirkaX

                      JirkaX 14.04.  08:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                      Když už jsi takový fanda do aut jak píšeš, tak si zjisti kolik ten Tiguan váží. Zhruba jako to tvoje.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 14.04.  23:00

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                        Bavime se tu o FPace.To ma 1900 kg prazdny a sou i těžší suv. Nejakej prditkovej Tiguan je mi sumak a nikdo se tu o nem nebavi. Voracka od vw s jednim benzinem a cinklymi sazomety je mi u zadele
            • 10 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 13.04.  22:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

              Ty si kupuješ auto podľa módy a podľa okolia. Ty máš fakt jednoduchý život >:D . Doteraz som si myslel, že auto si kupujeme podľa svojich potrieb
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 13.04.  22:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                Já nejsem typický zákazník co se přepravuje z A do B ale fanda do aut od dětství, tudíž mě nesrovnávej s davem
                • 20 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 13.04.  23:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                  Napísal si hore totálnu blbosť, akýkoľvek argument nechápeš a napíšeš naň ďalšiu blbosť. Asi je ťažké pochopiť, že zákazník si vyberá auto primárne podľa svojich potrieb a nie podľa davu a zároveň, že jeho potreby, alebo dôvody môžu byť úplne odlišné od tých tvojich
                  • 02 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 13.04.  23:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                    Jakou potřebu má zkazník který si vybere suv, které tráví 90% času na dálnici, okreskách a městě? Krom vzpomentých důchodců a skoro důchodců.

                    K čemu je 30 leté blondýně SUV aby s tím vozila děti na do školky/školy a objížděla nákupy a kamarádky? K falešnému pocitu bezpečí?
                    • 00 Reagovat !

                      foto JirkaX

                      JirkaX 14.04.  08:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                      Tak když už pocit bezpečí, tak oprávněně. Ale třeba taková manipulace s dítětem v sedačce je u SUV úplně o něčem jiném, než v o dost nižším autě.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Reco

                      Reco 14.04.  09:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                      Bud nevies pochopit pisanemu textu, alebo si len troll.
                      Vyssie som ti to v 2 prispevkoch vypisal, ake caste dovody na to su. Uspesne si ich odignoroval. Viac nema zmysel s tebou stracat cas.
                      • 10 Reagovat !

                        foto kyklop

                        kyklop 14.04.  15:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                        To je u neho normálne >:D , vlastne je vo svojej obvyklej forme. Nechápať priority, alebo dôvody ostatných a dušovať sa že "ja" to viem/robím najlepšie je takou klasikou. A samozrejme k tomu vypisovať o stáde oviec, móde a podobne
                        • 02 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 14.04.  23:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                          Ty vami vypisovane priority sou lenost, pohodlnost, vymyty mozky manipulativni propagandou automobilek a falešné pocity ze az 3x do roka pojedu do hor nebo na polnacku, projedu to lip. Nasi otcove tam dojeli i v sade 1000mb a zigulu. To si dnesni generace neumi predstavit ze
                          • 20 Reagovat !

                            foto kyklop

                            kyklop 14.04.  23:10

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                            Zase píšeš idiotiny, nesklamal si. Sám som lietal na Š105 a otcovom formane. Žiadne SUV nevlastním, štvorkolku detto. Na strane druhej viem pochopiť vlastníkov aút, pričom časť y nich aj využíje ich vlastnosti (napríklad 4x4), dokonca častejšie ako si myslíš :-! Bla bla podľa seba súdim teba
                            • 02 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 14.04.  23:19

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                              Sedany a kombiky se 4x4 nedelaj? To sou mi novinky

                              A tim Formanem si nekam nevyjel?

                              A pro.maminy s 3 detma co je furt vyndavaj ze sedaček sou MPV, maj posuvny dvere uz 15 let, teda nektery ze....takze manipulace s detmi je tam nejsnadnější co muze byt. Nemas sanci - vse co zvládne suv umi bud kombik , mpv nebo sedan taky. A kdo potrebuje jezdit oranici tomu lip poslouží offroad. SUV je od kazdyho neco a dohromady nic. Jako kazda vec co v sobe kloubi 10 veci jsou ty kompromisy takove, ze to poradne nefunguje ani v jedny kategorii
                              • 00 Reagovat !

                                foto kyklop

                                kyklop 15.04.  15:35

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                                Vyšiel >:D . Zbytok tvojich slintov nemá zmysel komentovať :-!
                          • 00 Reagovat !

                            foto Reco

                            Reco 15.04.  13:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                            Dufam, ze doma series do latriny, lebo splachovaci hajzel je len tvoja lenivost a pohodlnost, vymyty mozok vyrobcami splachovacich hajzlov. Asi taku istu vahu ma tvoj prudkointeligentny vylev.

                            Pozri sa aka je ponuka s MPVckami a aka je ponuka s SUV. Ako som povedal na zaciatku je to aj o dizajne - nekupim si auto, ktore sa mi predsa nepaci a takto to berie vela ludi.
                            posledna poznamka: ze je niekto mlady, neznamena, ze nema zdravotne problemy alebo problemy s chrbticou (ti tvoji ohybni mladi ludia).
                            Narozdiel od ludi, co maju zdravotne problemy, ty mas problem s kapacitou v dutine lebecnej, ked nedokazes zhodnotit, posudit ani inym sposobom akceptovat, ze rozni ludia maju rozne poziadavky. V konecnom dosledku je mi ta luto.
                            • 01 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 15.04.  15:43

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                              Ponuka MPV je dostatecna, komu nestačí evropska nabidka neni problem koupit si neco z US produkce Hondy,Toyoty,Dodge a Chrysleru.

                              Jasně, lidi se ridi jen a pouze designem a pak kupuji designove skvosty typu SsangYong, Fabie II, Fabie I sedan, VW Lupo, Fiat Multipla atd. To sou etalony designu, haha
                              • 10 Reagovat !

                                foto kyklop

                                kyklop 15.04.  20:19

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                                Áno, ponuka mpv je dostatočná, ale ako píšem vyššie, časť zákazníkov využije aj tú štvorkolku a tých je medzi mpv minimim, mimochodom pomaly k tomu spejem aj ja i cez fakt,že doteraz mňa zo všade vyhrabal predohrab :-) >:D
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Barrichello

                                  Barrichello 17.04.  11:18

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                                  i AWD MPV/Vany sou. Stačí hledat, je jich málo ale sou
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 13.04.  17:52

      « Re: Nechápu

      Pořád dokola. Divný je, že tu nikomu nevadí osmiválce místo čtyřválců. Přitom o tolik víc stojí, víc žerou, víc stojí provoz....
      Proč tě trápí, za co někdo jiný utratí svoje peníze?
  • 00 Reagovat !

    foto Speed

    Speed 13.04.  13:44

    Nic moc....

    U mě Jaguar nic moc. Navíc mám i pochybnosti o spolehlivosti... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 13.04.  14:36

      « Re: Nic moc....

      Jaguar uz nie je taky poruchovy ako mu zaistil volakedy svojou neslavnou kvalitou XJS atd... Mame vo firme predch. XF 3 d sportbreak a za 2 roky zatial ziadny naznak poruchy ,vrzania atd...okrem garancnej rocnej navstevy sa neda zatial stazovat... Za 7 l nafty to ale neda , mozno nej plachtenie dole kopcom... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 13.04.  14:36

    yes yes

    fandil som mu .. ( po astre a P3008 ) som sa trafil aj tu... ja si fakt musim vsadit uz .. :yes: ;-)

    nie ale vazne... F pace-u som to ozaj prial... jedno z mala aut ktore si to aj zasluzi ... takze ma to tesi o to viac :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 14.04.  15:22

    Váháte nad SUV?

    Pokud patříte k těmto lidem a máte dostatečný rozpočet, tak není nad to se s takovým SUV blíže seznámit. Dnešní SUV v naftě jsou velmi civilizované vozy a s rozumnou spotřebou i v šestiválcovém provedení jako například X5. Pokud váš rozpočet nesahá na X5, tak doporučuji CX-5, světové auto roku 2016. Určitě vás nezklame. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 15.04.  17:40

      « Re: Váháte nad SUV?

      No jo no, čím placatější jsou "osobáky", tím víc se prodávají SUV.

      Když nic jiného, tak lezení do něj a ven je prostě pohodlnější...

      ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 16.04.  17:41

        « Re: Re: Váháte nad SUV?

        Zatím jsem nepotkal SUV, do kterého by se mi dopředu "lezlo" lépe (mívám problém "protlačit" dovnitř hlavu), než do 3dv. Golfu...
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 16.04.  18:59

          « Re: Re: Re: Váháte nad SUV?

          Tož nasedání do a vysedání s X5 není ideál, ale dá se natrénovat.... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 16.04.  16:31

    Uff

    Este, ze mi tato skvela debata unikla, ked to bolo v najlepsom.
    Asi by som zahodil slovnik anglickeho gentlemana po tom, co sa tu niektori, teda najma B'cello vyfarbili a ukazali svoj "myslienkovy potencial".
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Rozjařená divočina: Jak to vypadá, když zvířata blbnou?

Rozjařená divočina: Jak to vypadá, když zvířata blbnou?

Zvířata mají mnohem blíže k lidem, než si někteří myslí. Nejsou to sice žádní fotomodelové, i tak ale umí…

Neposlechla jsem svůj instinkt, říká přeživší obou vlakových nehod ve Studénce

Neposlechla jsem svůj instinkt, říká přeživší obou…

V roce 2008 zažilo nehodu vlaku ve Studénce několik stovek lidí. Málokdo z nich ale o sedm let později seděl…

 

iSport.cz

Liberec gólem Breiteho vyhrál v Chotěbuzi. Jablonec generálku nezvládl

Liberec gólem Breiteho vyhrál v Chotěbuzi. Jablonec…

Fotbalistům Jablonce nevyšla generálka na start nové soutěžní sezony. Severočeši dnes prohráli s nováčkem…

Lafata není podhrot, tupé kraje i jalový Janko. Pět věcí, které trápí Spartu

Lafata není podhrot, tupé kraje i jalový Janko. Pět…

Co Spartě ve čtvrteční generálce proti Vitesse Arnhem (1:1) fungovalo? Popravdě řečeno – prakticky nic.…

 

Reflex.cz

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji zkopala a škrtila. Incident řeší policie

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji…

V úterý tu ještě nebyla ani noha, ve středu už bylo celkem plno. Řeč je o koupališti Divoká Šárka,v jehož…

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Uhlobaron Ptáček v Cimrmanově hře Vizionář přijímá informaci, že by mu někdo mohl vzít důl, s krajní nedůvěrou.…