Už zase oslaVWa na tři? Válce? ;-)
Sem sice patřej a tady mi to vadí nejmíň ale:
..turbomotoru jsme se dočkali až dosud = dosud co? :-)
- jede jako ďas = krásný odpoledne to s nim v trochu silnější verzi bylo i v A3, natož v tomhle pidižvíkovi. No ne? >:-[]
- Prostě to neni Lexus kupé 180kW ale 3 válce 1.0 = takže s elánem akceleruje i na dálnici >:D
- asi proto neni motor typu Wartburg vůbec slyšet a protože to neni Lexus střední třídy vůz je naprosto stabilní a v zatáčce se nenaklání
A tak dál = ale já už nemůžu >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[]
Brutálně brutální stále opakovaná oslava tříválce 1.0 = ten sakra asi musí bejt ;-)
Tak ja rozhodne nejdem obhajovať trojvalce, ale ak už v niečom majú/musia byť, tak práve v aute kategórie mini. A 66 kW/175 Nm pri hmotnosti 1 tona mi príde veľmi solídne.
Vždyť píšu že sem to patří a tady to vadí nejmíň = ale předchozí oslavný ódy autora na tenhle motůrek mi ho znechutily že mi nesedí i tenhle text = kterej je nejspíš víceméně v pořádku :-)
I když ta stabilita a akcelerace na dálnici atd. = to až tak žhavý nebude ;-)
Jak jsem psal v testu octávii, je to zkrátka povedený motor. A jestli nevěříte, běžte si ho na vlastní kůži vyzkoušet :-) Víc k tomu nemám co dodat. A ten elán? Berte jej v rámci segmentu, stejně jako v případě lexusu, který zkrátka nejezdil tak, jak jsem si nejen já představoval.
Motor je to povedený = vaše opakované chvalozpěvy a narozdíl od jiných recenzí vynechávání jakékoli zmínky o Wartburg zvuku [odkaz] stejně jako odstřel Lexusu zase extra přehnaný :-!
Já si třeba dobře pamatuji jak zní Wartburg s tříválcovým dvoutaktem. Do čtyřtaktu to má logicky daleko, i když místy to ten zvuk do jisté míry připomíná.
[odkaz]
NSF jsou skutečně nejlépe jezdící minivozy na trhu a taky míra využití jejich obestavěného prostoru je úžasná. Pes je ale zakopán někde plně jinde - jejich design je beznadějně přísný, usedlý a naprosto postrádá nějaký odvaz, hravost, fantazii či tak něco. Platí to jak o exteriéru, tak i o interiéru (tam je to po modernizaci snad ještě usedlejší než dřív). Takový designový přístup ale spousta kupujích (a hlavně zákaznic) tohoto segmentu odmítá. Proto jsou prodeje NSF bohužel takové, jaké jsou... :-!
Jak jsem psal pod C3, ne každé malé auto musí být roztomilé. Možná se mohli trošku více odvázat, ale špatný mi design up!u nepřijde. A ani ty prodeje nejsou nijak hrozné.
A práve preto že nieje preplácaný a zbytočne komplikovaný,
ale dominuje geometrická čistota tvarov som si ho kúpil.
Nepotrebujem prežívať emócie z kolotočovej pestrosti farieb, tvarou,
mám radšej emócie z jazdných vlastností, dobrej ergonómie vnútra,
čo poskytuje.
Souhlas, design Upu je z té trojice rozhodně nejlepší, zejména u 3dv. verze díky tomu zešikmení u zadního bočního okna. Uvidíme, jaký bude facelift Citiga, nudnější příď než tu, co teď má, už snad vymyslet nemůžou. Jinak největší slabinu vnějšího designu u všech členů tohoto koncernového minitrojlístku vidím jednoznačně u pětidveřové verze, resp. designu okna jejich zadních bočních dveří. Tam to opravdu hodně skřípe... :'-(
3 válec s turbem je kombinace vcelku vtipná :-) ale dejme tomu. Měli by do městského vozítka ale taky dávat pořádný automat s rychlou reakcí na sešlápnutí plynu, to by byla pak bomba. Přibližovadlo je to totiž sympatické, výhled z něj na dnešní poměry dobrý a má velký rejd...
Su to mini auta do mesta alebo na uzke cesty ako cesty niekde pri jazere Como atd. Mal som pozicane nieco podobne Smart for four . na dialnici a do kopcov je to slabucke ale na uzke cesty a parkovanie to bolo velice vhodne premiestnovadlo...