Databáze rychlého výstražného systému EU Rapex evidovala v roce 2017 celkem 260 nových svolávacích akcí. Nejživěji bylo překvapivě v autorizovaných servisech Mercedesu.
Ty jsi asi v žádné ***ifirmě nedělal, co? Když to řídí ekonomové, nezajímá je, co bude s firmou a její pověstí za 2 až 3 roky. Zajímá je pouze okamžitý zisk. A tak se snižují ceny vstupů, ať to stojí, co to stojí. Příkladem budiž třeba rozvodový řetěz u motorů TSI koncernu VW. Ze začátku na méně kvalitním komponentu výrobce jistě ušetřil. U MB je to podobné. Pokud se někdo z vedení odhodlal spolupracovat s rendlíkem, tak věř tomu, že u výroby jiných typů vozů to bude podobné - prostě použije se to, co je nejlevnější, pokud to přežije záruku. No a někdy to holt nepřežije ani tu záruku a dokonce to může být nebezpečné. A je z toho svolávačka...
Proto začátek spolupráce s rendlíkem byla zcela podstatná informace o tom, že MB už nebude pokračovat cestou lety ověřené kvality solidního německého výrobku, ale že se tam výroba začala řídit obvyklými poučkami z ekonomických učebnic. A že podobně, jako u jiných vozů je ideálem vyrábět o něco levnější líbivý vůz, poplatný okamžitým designovým trendům, který se použije a po pár letech půjde do šrotu. Všichni výrobci, kteří dnes dělají šmatlafouny na 4 kolech -ale s velkým tabletem - postupují stejně. Vyšší, než průměrná životnost výrobku je nežádoucí! Mně se to nelíbí. ;-\
no jo ado, chce to němce nebo japonce cca 1980 - 1998 ;-)
zdejší, zcela záměrně zpiczené přihlašování vypisovaním celého dlouhého majlu je taky na recall, ale do bohnic 8-s no nic, aspoň nezapomenu důkladně poklikat u konkurence >:D
Nechcem ti kazit radost, ale tebou popisane sa deje napriec znackami, cest vynimkam. Akurat niektore radsej urobia zvolavacku a niektore sa radsej tvaria ze nieje nikde ziaden problem.
V RAPEXu se však řeší trochu jiné problémy. A plán automobilky na řešení musí uspokojit úřady. Úřadům v tomhle případě nejde o spolehlivost a obecně ochranu spotřebitelů, jde o bezpečí. V extrému můžou zakázat prodej. Pokud je problém dostatečně závažný, automobilka na výběr mít nebude. Někdy stačí problém odstranit v rámci pravidelného servisu. I proto tu máme méně svolávacích akcí než v USA.
většina vyrobcu ma stejného dodavatele airbagu, takze plno akci se tykalo prave toho, pak třeba u nektere automobilky nasli zavadu na airbagu ještě v necem dalším, tak udelali další...zase bych ty svolavacky tak nehrotil, me svolali jen kvůli tomu, ze u nekterych modelu u pasu zapomeli dat plastovou záslepku bez vlivu na funkci, jen design...ale protože nevedeli kde všude to bylo, tak svolali všechny :-) nuda nuda nuda a nic neříkající proste....kamaráda nesvolala Skoda, prestoze mělo několik kusu vyrobni vadu na motoru...v tichosti to pak resili jednotlive...nejprve ze slevy na novy motor, nakonec se vyhadal novy zdarma se vsim vsudy....jo hold někdo něco prizna a někdo ne :-)