V roce 2018 bylo zaznamenáno 288 nových svolávacích akcí. Nejvíce akcí měl Mercedes-Benz, následovaný VW a Peugeotem. Vyplývá to z databáze výstražného systému EU Rapex.
A povzbudí celou diskuzi, hlavně, že je v nadpise >:-[]
Doufám, že se tu vyrojí antikoncernovwá armáda, která si bude stěžovat na VW, ale rád bych jim doporučil, aby se podívali, za co to jsou svolávačky, mnohdy jsou to opravdu detaily, ale asi nejlepší na tom je, že to o kvalitě asi moc nesvědčí, když se to týká i takových etalonů kvality, jako je Auris Hybrid >:D
To jsem zkoumal, ale dle VIN se mne to netýká >:D Nicméně Ford Fans a Ford Antifans nejsou tak významní, aby rozbouřili diskuzi, jako koncernisti... že ty jedna ovwce! >:-[]
Drobet mi prijde na hlavu, kdyz si nekdo mysli, ze nejezdim(e) s VW a derivaty, ze jsem nebo jsme s VW ve valce. Nejsme ve valce, jen to neni moje krevni skupina
A co se tyce svolavacek, nebral bych to tragicky, spis naopak. Se ty firmy o sve zakazniky staraji a to je dobre. Taky by se na ne mohly vybodnout a pru*ery tutlat.
Jednoznacne suhlasim, bez vyhrad. Zvolavacka i ked na prkotinu je vzdy lepsia, nez ziadna. Mna dodnes bavi absolvovana zvolavacka na
"Matice ramínka předního stěrače může být nedostatečně utažená. Je-li pohyb stěračů omezován vnějším zatížením, např. silnou vrstvou sněhu na čelním skle, může točivý moment motoru stěrače způsobit proklouznutí ramena stěrače a jeho následnou nefunkčnost."
Vzdy si sklo cistim a nenapadlo by mi tu mega kopu ocistit stieracmi. Ale kazdy sme nejaki... :-)
Co tady brečíš? Někdo si dovolil zase něco napsat proti koncernu? Z vlastní zkušenosti vím, jak se "férově" chovali při problémech u motoru TDI PD a TSI, když auta měly 2 roky a začaly se sypat . Co se divit: dieselgate, MAN, dohoda s MB a BMW... Firma i rodina přešla na japonce. Cena servisu stejná, jen se tam jezdí pouze na garanční prohlídky, což je teda i po letech nezvyk. Nedavno prodáváná RAV4 se 300tis. km. Koupil ji servisák z Toyoty, protože dobře věděl, že s autem nikdy nic nebylo...
Svolavaci akce nevadi. Lepsi se postavit k problemu celem a fer, nez to hrat do ztracena, svadet na dodavatele, delat ze nic a jine. Vsak vetsina toho neni urgentni a udela se v ramci servisni prohlidky. Nova auta do znacky vetsinou jezdi tak co.
Skodovkou nejezdim, tak co mela nebo nemela ona je mi celkem jedno. Ale otaznik tam byl, tak dneska splneno a dobry.
tak zajtra mam uz prvu prehliadku svojho ludoveho auta po dvoch rokoch ( ale ten cas leti ) ... zatial maximalna pohoda .. aj ked samozrejme nemam moc este toho s nim najazdene [odkaz] ... ;-) ... tak uvidim kolko vyjde ta vymena oleja a dalsich veci... dam vediet...
kazde auto ma narok na nejaky ten zadrhel.. samozrejme je vzdy lepsie ak sa ziadny nenajde pripadne za mna je vzdy lepsia seriozna zvolavacka ako zatlkanie a prehliadanie problemov a tvarenie sa vyrobcu ze sa nic nedeje...
... to fakt existuje? >:D Možná tak u nových vozů, ale u starších a servisovaných v autorizáku a tím i vedených v databázi vlastníků vozů ani omylem a to jich v rodině bylo celkem dost. Prostě ani jednou. Konstrukční vada? Nezájem. Třeba Subaru na to nedlabe ani u 11 a více let starších vozů a prostě pošlou na adresu majitele vozu doporučený dopis. Oprava samozřejmě grátis v autorizovaném servisu dle výběru majitele vozu. To mě fakt spadla brada. Naposledy minulej rok třeba na vadnou část kabeláže, která by se mohla provozem poškodit a to si může Škodovka o spolehlivosti Subaru nechat jenom zdát. Škodovka to totiž s oblibou dělá v tichosti v autorizáku při garančce, pokud už se k tomu odhodlá u novějších vozů, protože na ty starší prostě z vysoka prdí, asi tak.