Francouzský gigant Renault Trucks zazářil na loňském autosalonu užitkových vozidel v Hannoveru exponátem skutečně oslňujícím, přestože byl v antracitově černé metalíze.
ta modrá světla nahoře na kabině jsou docela problém - na vozidle nesmí svítit nic modře, co by mohlo být ve zpětném zrcátku zaměnitelné jako majáky vozidel s právem přednosti v jízdě, což modré diody a podobné nesmysly pochopitelně jsou a policie takovou věc trestá...
DAF má ale jedny z nejslabších motorů na trhu nákladních aut... v současnosti vede MAN se 680 koňmi, DAF má nejsilnější motor ca 510 koní, což je slabota, byť jen z přestižních důvodů
myslím to tak, že 680 koní v silničním tahači si žádný dopravce nepořídí, taková nebídka je víceméně prestižní nebo jen pro vozidla se speciálním použitím... v tomhle ohledu je DAF se svojí paletou motorů poněkud mimo konkurenci
Jo a jeste jedna vec: DAF XF byl zvolen jako TRUCK 2005 takze asi takovy vykon nevadi. Stejne u nakladnich vozu nezalezi jenom na vykonu... :-!
To by pak v tomhle tvrdem biznise nebyl moc uspesni.
No tak to věř, že koupí. Jasně, že nebude kupovat celý vozový park s motory o výkonu nad 600k, aby tyhle auta tahaly klasické návěsy s nimiž nemá problém běžná 420-ka, ale to jsou kromě teda již zmíněných speciálních účelů taková autíčka pro lidi, kteří se už v dopravě dokázali prosadit, firma jim prosperuje, vozový park utěšeně roste, tak si majitel koupí 1 takovouhle libůstku, no a většinou zdaleka nezůstane v původním provedení viz třeba Severní Hvězda firmy Lados (mimochodem mám pocit, že jsem ji párkrát v noci potkal, tedy pokud to byla skutečně ona a byla to fakt pastva pro oči!!!!!) Takže v podstatě je to tak, jak Ty říkáš- věc prestiže. Ještět k tomu DAFu- uniklo mi něco nebo tady kolega s tím jejich 12ti válcem skutečně přestřelil?
Magnum je ve výrobě od roku 1990, od té doby samozřejmě prošlo několika inovačními kúrami, ale základ stále dokládá, že Renault před lety trefil hřeb přímo na hlavu :yes:
Dobrych 13let jsem jezdil s vozy Renault Magnum a az nyni,kdyz jsem musel z duvodu reorganizace vozoveho parku firmy prestoupit na Volvo,teprve nyni se mi vybavilo o co jsem vskutku prisel.A jak skvela musi byt teprve VEGA!OOO jak laji dealerum Renaultu,ze se nedokazi obchodne prosadit v nasi firme.