Nova je pohodlna a ma prijemnou pristrojovku, ale sedi se dost v rohu a treba soucasny Actros ma o chloupek lepsi jizdni vlastnosti. Za me je historicky nejlepsi model rada 113/143 :-! To byl zlaty kun. Obcas premyslim, ze si nejakou z Recka (tam jich jezdi jeste dost a mnohdy slusne) necham zrestaurovat a "decka ji dostanou" na podstavec za barak na hrani. Ne nadarmo synove obcas dostavaji hracky, ktere se libi tatinkum >:D
Dekuji za napad, ale pro me noseni drivi do lesa. Mame letni byt nad Miami, tak ti to popisu pomerne presne. U nas jsou jen lesy na pisku a more, ale na severu toho jezdi vic nez hodne. V koprivach pak stoji odstaveno za cenu nula nula nic vseho mozneho do aleluja. Pokud to ma ale jezdit, musis mit pro koupi US bydliste. Transport do Evropy jsem nezjistoval, ale pokud to ma nizky sleeper, tak to do kontejneru (vozi se zhruba za 60tkc) vleze, jen pamatovat na clo+dph.
US trucky jsou hlucne, nepohodlne, jezdici trvale mirne za hranici rychlostniho limitu, ale narozdil od osobnich aut disciplinovane. Romantika z dob Fontany pre Zuzanu je pryc. Dneska jezdi z 80% jen cernosi. Nejznamejsi firmy USA Truck, Schneider, Well, CR England …) . Tydne by meli udelat nad 2000 mil, plat jim chodi tydne. Rocne hrubeho okolo 70k USD. Coz neni nic moc, nasi radovi inzenyri maji nad 100k.
Ale pokud chces, ridicu je nedostatek, vizum H2B neni tak nepruchozi pokud novy zamestnavatel pomuze. Nasledne CDL A neni tak slozite, mnohdy ti ho aj proplati v ramci naboroveho prispevku. Auta jsou vetsinou do 5 let stari, nejcasteji Cascadia. Zkusenejsi jsou pak narozdil od Evropy vetsinou owner operator, tedy truck patri tobe. Vydelas si vic, ale je to administrativne narocnejsi
Asi sme sa nepochopili. Svoje som si za velkym volantom uzil a myslim ze stacilo. :-) To ze to chces do Miami som netusil. Ale taka cumakova Scania by bola ecxotom asi aj na Miami ci?